Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Что и ожидалось, интервал с такой организацией движения большой.
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Він воює, але коментар дав:
На ЖД уравнения Максвелла действуют по другому!
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
У КМДА визнали, що вода та пісок у тунелі метро між Либідською та Деміївською з’явилися наприкінці листопада
Вода та пісок у тунелі між станціями метро Либідська та Деміївська з’явилися наприкінці листопада, повідомив Руслан Кандибор (Фото:kyivcity.gov.ua)
Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомив, що працівники Київського метрополітену бачили воду та пісок у тунелі між станціями Либідська та Деміївська з кінця листопада.
За його словами, у зв’язку з тим, що потік води та винос піску збільшувалися, метрополітен звернувся до Київського державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій, а той дав висновок про можливу загрозу руйнування тунелю, повідомляє Київ24.
Кандибор пояснив, що саме після цього на комісії КМДА було ухвалено рішення про зупинку руху поїздів метрополітену від станції Либідська до Теремків.
«Станом на сьогодні ми бачимо, що у зв’язку із зупинкою руху потягів у нас стабілізується потік води, тобто в якійсь мірі зменшується, зменшується і винос піску. Також були попередньо встановлені маяки на тунелі, де були утворені тріщини. Сьогодні прогресу тріщин немає. Тобто були вжиті правильні заходи щодо зупинки вагонів, де ми запобігли виникненню надзвичайної ситуації», — заявив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Відповідаючи на запитання щодо ремонтних робіт, директор департаменту повідомив, що планується підсилення тунелю зсередини, щоб його не деформувало і щоб він не зруйнувався. Паралельно також опрацьовуються дії щодо робіт на поверхні.
https://nv.ua/ukr/kyiv/voda-ta-pisok-u- ... 75118.html
Вода та пісок у тунелі між станціями метро Либідська та Деміївська з’явилися наприкінці листопада, повідомив Руслан Кандибор (Фото:kyivcity.gov.ua)
Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомив, що працівники Київського метрополітену бачили воду та пісок у тунелі між станціями Либідська та Деміївська з кінця листопада.
За його словами, у зв’язку з тим, що потік води та винос піску збільшувалися, метрополітен звернувся до Київського державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій, а той дав висновок про можливу загрозу руйнування тунелю, повідомляє Київ24.
Кандибор пояснив, що саме після цього на комісії КМДА було ухвалено рішення про зупинку руху поїздів метрополітену від станції Либідська до Теремків.
«Станом на сьогодні ми бачимо, що у зв’язку із зупинкою руху потягів у нас стабілізується потік води, тобто в якійсь мірі зменшується, зменшується і винос піску. Також були попередньо встановлені маяки на тунелі, де були утворені тріщини. Сьогодні прогресу тріщин немає. Тобто були вжиті правильні заходи щодо зупинки вагонів, де ми запобігли виникненню надзвичайної ситуації», — заявив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Відповідаючи на запитання щодо ремонтних робіт, директор департаменту повідомив, що планується підсилення тунелю зсередини, щоб його не деформувало і щоб він не зруйнувався. Паралельно також опрацьовуються дії щодо робіт на поверхні.
https://nv.ua/ukr/kyiv/voda-ta-pisok-u- ... 75118.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Так ніби ж вже казали в сусідніх темах колись. Просто так був побудований тунель, що потяг як завжди після роботи двигунів та їх відключення їде за інерцією та дуже уповільнюється, але далі ділянка має ухил - потяг трохи збільшує швидкість прямо перед "Вокзальною". А світло - як казав вовк Червоній шапочці (не черговій у метро) - "щоб краще тебе бачити".
От більше питань до роботи "Либідської". Там ескалатор №3 в ремонті. Ніби до 15 грудня. Сьогодні ще зеленим парканом закритий.
Тобто один вниз, єдиний інший працюючий - нагору. Але чи один ескалатор вивезе всіх, якщо інтервал між потягами 3...4 хвилини? Там завжди немало людей увечорі в пік в вагонах стояло в бік масивів, а сидячих місць у вагоні приблизно 48 (і реально ще мінімум 20 людей стоять), тобто на 5-вагонний потяг на вихід буде 340, а це 6800 за годину.
Ніби й може ескалатор перевезти більше, але реальність заповнення його така, що тут багато від людей залежить. Тут і на виїзд до маршруток з міста їдуть, і на автовокзал - у всіх таких пасажирів багаж не дозволить швидко зайти на ескалатор. Тобто треба буде закривати станцію на вхід, вмикати обидва діючих ескалаторів нагору.
А ескалатор № 2 вже ремонтували? Бо якщо ні, тоді цей дощ надовго.
Як наслідок, треба буде подовжувати автобуси 2М до "Палацу "Україна", оскільки там три працюючих ескалатори.
Також проблемою буде замала кількість на "Либідській" терміналів з продажу квитків. Їх всього 4 (чи 6?). І це при потоках на вхід більше 100 людей за хвилину.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
На пошкодження тунелю метро в Києві могло вплинути будівництво ТРЦ Ocean Plaza
Олександр Сергієнко припускає, що будівництво ТРЦ Ocean Plaza могло сприяти пошкодженню тунелю київського метрополітену через його вагу та розташування. Геологічна складність та розташування річок у Києві також розглядаються як фактори.
Директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко в розмові з кореспонденткою УНН заявив, що за його версією є велика імовірність того, що підтоплення київського метрополітену сталося внаслідок будівництва ТРЦ Ocean Plaza.
Після запуску метро було збудовано величезний торгівельний центр Ocean Plaza, прямо над цією лінією. І все це могло вплинути на стан тунелю метро, тому що це сотні тонн бетону, які були залиті. Це величезна вага, просадка ґрунту і це теж дуже такий небезпечний фактор будь-якого великого будівництва в Києві.
https://unn.ua/news/na-poshkodzhennia-t ... cean-plaza
Олександр Сергієнко припускає, що будівництво ТРЦ Ocean Plaza могло сприяти пошкодженню тунелю київського метрополітену через його вагу та розташування. Геологічна складність та розташування річок у Києві також розглядаються як фактори.
Директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко в розмові з кореспонденткою УНН заявив, що за його версією є велика імовірність того, що підтоплення київського метрополітену сталося внаслідок будівництва ТРЦ Ocean Plaza.
Після запуску метро було збудовано величезний торгівельний центр Ocean Plaza, прямо над цією лінією. І все це могло вплинути на стан тунелю метро, тому що це сотні тонн бетону, які були залиті. Це величезна вага, просадка ґрунту і це теж дуже такий небезпечний фактор будь-якого великого будівництва в Києві.
https://unn.ua/news/na-poshkodzhennia-t ... cean-plaza
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
где ТРЦ, а где промыло.... пошла охота на ведьм.
А вот что именно промыло - вопрос и правда интересный. Глубина не настолько большая, чтобы говорить о плывунах под каким-то диким давлением, + там все осушалось и гелогия делалась не один раз. бывший карьер с отстоем пульпы с обломками крещатика так же ближе к лыбедской (именно там "Надежда" и встала). на самой площади речек нет. совка течет севернее (хотя ее устье почти над тонелями, но это еще ближе к лыбедской), ореховатка намного южнее. ливневки - так не особо осадков было много в эти дни + мороз. Вроде как строительных работ на месте бывшего рынка пока никто не начинал (но тут уверенности нет). а там нет какого-нибудь водопровода, который просто прогнил? а то теплотрасса возле библиотеки там регулярно фонтанирует...
А вот что именно промыло - вопрос и правда интересный. Глубина не настолько большая, чтобы говорить о плывунах под каким-то диким давлением, + там все осушалось и гелогия делалась не один раз. бывший карьер с отстоем пульпы с обломками крещатика так же ближе к лыбедской (именно там "Надежда" и встала). на самой площади речек нет. совка течет севернее (хотя ее устье почти над тонелями, но это еще ближе к лыбедской), ореховатка намного южнее. ливневки - так не особо осадков было много в эти дни + мороз. Вроде как строительных работ на месте бывшего рынка пока никто не начинал (но тут уверенности нет). а там нет какого-нибудь водопровода, который просто прогнил? а то теплотрасса возле библиотеки там регулярно фонтанирует...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Як і очікувалось, вранці 11 грудня, у перший понеділок після закриття частини синьої гілки метро, в підземному переході станції метро "Либідська" утворилися великі черги.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
https://bigkyiv.com.ua/chovnykovyj-ruh- ... 3-grudnya/
З 13 грудня у метро почуть тестувати човниковий рух між станціями “Либідська” та “Деміївська”. Запустити його планують, щоб зменшити навантаження на наземний транспорт після закриття ділянки “синьої” гілки.
Човниковий рух між станціями “Либідська” та “Деміївська” почнуть тестувати 13 грудня
Про це розповів директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
За його словами, наразі триває випробування човникового руху в нічному режимі. Після цього буде розроблений графік руху потягів.
Ми розглядаємо все ж таки два потяги запускати по двох коліях та це буде інтервал з 30 до 15 хвилин“, – зазначив Кандибор.
Він очікує, що частина пасажирів користуватиметься човниковим потягом, що зменшить навантаження на наземний транспорт.
З 13 грудня у метро почуть тестувати човниковий рух між станціями “Либідська” та “Деміївська”. Запустити його планують, щоб зменшити навантаження на наземний транспорт після закриття ділянки “синьої” гілки.
Човниковий рух між станціями “Либідська” та “Деміївська” почнуть тестувати 13 грудня
Про це розповів директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
За його словами, наразі триває випробування човникового руху в нічному режимі. Після цього буде розроблений графік руху потягів.
Ми розглядаємо все ж таки два потяги запускати по двох коліях та це буде інтервал з 30 до 15 хвилин“, – зазначив Кандибор.
Він очікує, що частина пасажирів користуватиметься човниковим потягом, що зменшить навантаження на наземний транспорт.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Появилась невнятная информация, что 13 декабря опробуют челночное движение. Похоже будет свое мини-метро. Интервал около пятнадцати минут.
От Демиевской до Теремков примерно 6.5 километров. При скорости 40 км/ч это меньше десяти минут хода. При двух челноках те же десять минут интервала. Маловато будет, но как раз на грани.
От Демиевской до Теремков примерно 6.5 километров. При скорости 40 км/ч это меньше десяти минут хода. При двух челноках те же десять минут интервала. Маловато будет, но как раз на грани.
Последний раз редактировалось Коржик 12 дек 2023, 17:13, всего редактировалось 1 раз.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Віктор Брагінський: Оперативне закриття ділянки «Деміївська» – «Либідська» було вимушеним кроком задля безпеки пасажирів
Оперативне закриття ділянки «Деміївська» – «Либідська» було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. А безпека пасажирів – у пріоритеті для «Київського метрополітену». Про це зазначив сьогодні, 9 грудня, під час брифінгу щодо поточної ситуації роботи метро начальник підприємства Віктор Брагінський.
«Питання безпеки пасажирів – у пріоритеті для нашого підприємства. Оперативне закриття ділянки «Деміївська» – «Либідська» було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження в пʼятницю було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. Подальший рух поїздів міг призвести до непередбачуваних наслідків. Наразі компетентні фахівці зʼясовують причини», – зауважив він.
Начальник «Київського метрополітену» також додав, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску «човникового руху» між зачиненими станціями. Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.
Головний інженер КП «Київський метрополітен» Віктор Вигівський зазначив, що ситуація на інших перегонах контрольована. Так, на деяких є піщані ґрунти і поверхневі води. Він наголосив, що фахівці підприємства розуміють, як з цими ділянками працювати, і найголовніше, там відсутня раптовість подібних ситуацій до станції «Деміївська». Бо є певний дебіт води, про який спеціалістам відомо, і відповідно до сезону він збільшується або зменшується, і відповідальні фахівці працюють із цими умовами та ведуть постійний нагляд.
Віктор Вигівський також додав, що питання гідроізоляції важливе для всіх метрополітенів. Разом із тим є спеціальні технологічні процеси, що дозволяють експлуатувати ці ділянки у звичайному режимі роботи.
Підсумовуючи сьогоднішній брифінг, фахівці наголошують, що ситуація, що склалася на ділянці «Деміївська» – «Либідська», нестандартна та потребує оперативних рішень, які вже ухвалили. Київський метрополітен разом із міською владою докладають максимум зусиль, аби якомога швидше провести відновлювальні роботи та поновити звичний рух столичної підземки. Водночас важливо провести всі роботи максимально якісно та з дотриманням усіх технологічних процесів, аби уникнути в майбутньому подібних ситуацій.
http://www.metro.kyiv.ua/node/7798
Оперативне закриття ділянки «Деміївська» – «Либідська» було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. А безпека пасажирів – у пріоритеті для «Київського метрополітену». Про це зазначив сьогодні, 9 грудня, під час брифінгу щодо поточної ситуації роботи метро начальник підприємства Віктор Брагінський.
«Питання безпеки пасажирів – у пріоритеті для нашого підприємства. Оперативне закриття ділянки «Деміївська» – «Либідська» було вимушеним кроком, оскільки після вчорашнього ранкового обстеження в пʼятницю було виявлено нову тріщину, що може загрожувати перевезенню пасажирів. Подальший рух поїздів міг призвести до непередбачуваних наслідків. Наразі компетентні фахівці зʼясовують причини», – зауважив він.
Начальник «Київського метрополітену» також додав, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску «човникового руху» між зачиненими станціями. Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.
Головний інженер КП «Київський метрополітен» Віктор Вигівський зазначив, що ситуація на інших перегонах контрольована. Так, на деяких є піщані ґрунти і поверхневі води. Він наголосив, що фахівці підприємства розуміють, як з цими ділянками працювати, і найголовніше, там відсутня раптовість подібних ситуацій до станції «Деміївська». Бо є певний дебіт води, про який спеціалістам відомо, і відповідно до сезону він збільшується або зменшується, і відповідальні фахівці працюють із цими умовами та ведуть постійний нагляд.
Віктор Вигівський також додав, що питання гідроізоляції важливе для всіх метрополітенів. Разом із тим є спеціальні технологічні процеси, що дозволяють експлуатувати ці ділянки у звичайному режимі роботи.
Підсумовуючи сьогоднішній брифінг, фахівці наголошують, що ситуація, що склалася на ділянці «Деміївська» – «Либідська», нестандартна та потребує оперативних рішень, які вже ухвалили. Київський метрополітен разом із міською владою докладають максимум зусиль, аби якомога швидше провести відновлювальні роботи та поновити звичний рух столичної підземки. Водночас важливо провести всі роботи максимально якісно та з дотриманням усіх технологічних процесів, аби уникнути в майбутньому подібних ситуацій.
http://www.metro.kyiv.ua/node/7798
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Київська влада може запустити човниковий рух метро “синьою” лінією столичного метроКоржик писал(а): ↑11 дек 2023, 23:58Появилась невнятная информация, что 13 декабря опробуют челночное движение. Похоже будет свое мини метро. Интервал около пятнадцати минут.
От Демиевской до Теремков примерно 6.5 километров. При скорости 40 км/ч это меньше десяти минут хода. При двух челноках те же десять минут интервала. Маловато будет, но как раз на грани.
Зараз проводяться випробування такого руху у нічний час доби.
На закритій на ремонт ділянці Оболонсько-Теремківської лінії київського метро планують запустити човниковий рух у тестовому режимі.
Про це повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в ефірі телеканалу "Київ24”.
Кандибор розповів, що зараз проводяться випробування такого руху у нічний час доби. Згодом розроблять графік руху поїздів для пасажирів метрополітену.
Зараз у КМДА розглядають можливість запуску двох поїздів двома шляхами з інтервалом з 30 до 15 хвилин. Кожен поїзд ходитиме з інтервалом 15 хвилин.
https://lb.ua/society/2023/12/11/588525 ... stiti.html
Последний раз редактировалось Бодрый 12 дек 2023, 00:57, всего редактировалось 2 раза.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Словосочетание човниковий рух заиграло новыми красками.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
надеюсь, у нас не будет такого, как в Питере в девяностые...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Щоб на цій ділянці ще не довелось будувати новий/нові тунелі метро.
Бо тоді ця "історія" взагалі надовго
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...