Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
«Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (від дамби Русанівських садів (ПК 48+50,83) до бульвару Перова)
Очікувана вартість 544 680,00 UAH
UA-2023-11-24-014253-a ● d3def57ed22a43f2a3c57144b31e77da
Закупівля без використання електронної системи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023 р.
Переможець ТОВ «Інститут «Київдормістпроект», код # 35812763, сума 544 680,00 UAH з ПДВ, 24 листопада 2023
Причини розірвання договору: Скасування у зв'язку з допущенням технічної помилки (описки).
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023- ... DbJ5Z19HwE
Очікувана вартість 544 680,00 UAH
UA-2023-11-24-014253-a ● d3def57ed22a43f2a3c57144b31e77da
Закупівля без використання електронної системи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023 р.
Переможець ТОВ «Інститут «Київдормістпроект», код # 35812763, сума 544 680,00 UAH з ПДВ, 24 листопада 2023
Причини розірвання договору: Скасування у зв'язку з допущенням технічної помилки (описки).
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023- ... DbJ5Z19HwE
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
для строительства прокола, мне кажется, надо бы саму насыпь с действующей жд укрепить. иначе там все посыпаться может. времянку насыпать, как сделали в Запорожье на стройке мостов, там попросту места нет. очень интересно, какое решение в итоге выберут
Re: Метро на Троещину
Як на мене там взагалі потрібно трохи виносити в бік одну з колій тимчасово досипати насип в бік і демонтувати другу колію. Інакше процес будівництва буде дуже складним та ризикованим.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Трохи оновлень на картах
Re: Метро на Троещину
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Тільки от міст на картах Гугл називається неправильно
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро на Троещину
Русанівські сади
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
«Метро на Троєщину? Не при Кличку!» Архітектор київської підземки розповів, чому зупинили проєктування помаранчевої гілки
Колишній інститут Укрметротонельпроєкт підготував усю робочу документацію для перших п’яти станцій Подільсько-Вигурівської лінії столичної підземки. Однак закладання цих станцій відклали на невизначений час. Про це в інтерв'ю NV розповів архітектор Валерій Гнєвишев, який брав участь у проєктуванні близько 30 станцій метрополітену.
У 1990-х було розпочато будівництво мосту, яким нова гілка метро мала перетнути Дніпро. Тим часом проєктувальники створили детальний план першої черги Подільсько-Вигурівської лінії.
«Ми повністю від Подільської до Райдужної зробили всю робочу документацію. Не те що проєкт — робочу документацію! Затвердили, пройшли всі погодження. [Мер Віталій] Кличко вирішив: а давайте заново! Ну як заново? Там естакада стоїть, там спеціально дірки під проєкт зроблені! Як можна заново, хто це зробить? — обурюється архітектор. — Якщо заново проєктувати, то буде „дурдом Веселка“».
Подільська, Суднобудівна, Труханів Острів, Затока Десенка, Райдужна. Проєкти цих п’яти станцій коричневої гілки презентував колектив під керівництвом Гнєвишева. Вимога міського голови переробити все була ударом, каже він.
Вже створили й так звані неробочі креслення інших станцій гілки — пересадку Вокзальної та тих, що на лівому березі. На стіні будинку Гнєвишева — кольорова візуалізація станції Троєщина, що мала б стати кінцевою.
«Вона відрізняється від стандартної станції типу „сороконіжка“ тим, що вона була монолітною. Цим вона була ексклюзивна», — коментує архітектор.
Але цим ідеям втілитися у життя не судилося. 2019-го інститут Укрметротонельпроєкт, якому Валерій Гнєвишев віддав 33 роки життя, розпався. Архітектор вийшов на пенсію, з гіркотою рахуючи роки, за які у столиці не відкрито жодної нової станції підземки.
«У 2013 році Теремки та Іподром стали останніми станціями метро. Колись і космічні кораблі полетять з України. Але чи буде метро Троєщина — не знаю. Я не думаю, що при Кличку це буде», — додав Гнєвишев.
https://nv.ua/ukr/kyiv/metro-na-troyesh ... 76829.html
Колишній інститут Укрметротонельпроєкт підготував усю робочу документацію для перших п’яти станцій Подільсько-Вигурівської лінії столичної підземки. Однак закладання цих станцій відклали на невизначений час. Про це в інтерв'ю NV розповів архітектор Валерій Гнєвишев, який брав участь у проєктуванні близько 30 станцій метрополітену.
У 1990-х було розпочато будівництво мосту, яким нова гілка метро мала перетнути Дніпро. Тим часом проєктувальники створили детальний план першої черги Подільсько-Вигурівської лінії.
«Ми повністю від Подільської до Райдужної зробили всю робочу документацію. Не те що проєкт — робочу документацію! Затвердили, пройшли всі погодження. [Мер Віталій] Кличко вирішив: а давайте заново! Ну як заново? Там естакада стоїть, там спеціально дірки під проєкт зроблені! Як можна заново, хто це зробить? — обурюється архітектор. — Якщо заново проєктувати, то буде „дурдом Веселка“».
Подільська, Суднобудівна, Труханів Острів, Затока Десенка, Райдужна. Проєкти цих п’яти станцій коричневої гілки презентував колектив під керівництвом Гнєвишева. Вимога міського голови переробити все була ударом, каже він.
Вже створили й так звані неробочі креслення інших станцій гілки — пересадку Вокзальної та тих, що на лівому березі. На стіні будинку Гнєвишева — кольорова візуалізація станції Троєщина, що мала б стати кінцевою.
«Вона відрізняється від стандартної станції типу „сороконіжка“ тим, що вона була монолітною. Цим вона була ексклюзивна», — коментує архітектор.
Але цим ідеям втілитися у життя не судилося. 2019-го інститут Укрметротонельпроєкт, якому Валерій Гнєвишев віддав 33 роки життя, розпався. Архітектор вийшов на пенсію, з гіркотою рахуючи роки, за які у столиці не відкрито жодної нової станції підземки.
«У 2013 році Теремки та Іподром стали останніми станціями метро. Колись і космічні кораблі полетять з України. Але чи буде метро Троєщина — не знаю. Я не думаю, що при Кличку це буде», — додав Гнєвишев.
https://nv.ua/ukr/kyiv/metro-na-troyesh ... 76829.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Троещину
Жёлтая, оранжевая, коричневая...
Смешались в кучу кони, люди... (с)
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Троещину
Очень интересно, но ничего не понятно. (с)
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Метро на Троещину
Колись і космічні кораблі полетять з України. Але чи буде метро Троєщина — не знаю. Я не думаю, що при Кличку це буде», — додав Гнєвишев.
Ось ця цитата особи матеріально зацікавленої а процесі безкінечного проектування, звідси:
"Бодрый
Ванга
Re: Метро на Троещину
Сообщение Сб дек 16, 2023 14:24
«Метро на Троєщину? Не при Кличку!» Архітектор київської підземки розповів, чому зупинили проєктування помаранчевої гілки"
Мене спонукала на пост.
Бо шматок лайна після 2013р таки в космос запустили.
Ось ця цитата особи матеріально зацікавленої а процесі безкінечного проектування, звідси:
"Бодрый
Ванга
Re: Метро на Троещину
Сообщение Сб дек 16, 2023 14:24
«Метро на Троєщину? Не при Кличку!» Архітектор київської підземки розповів, чому зупинили проєктування помаранчевої гілки"
Мене спонукала на пост.
Бо шматок лайна після 2013р таки в космос запустили.
Re: Метро на Троещину
І в чому матеріальна зацікавленість архітектора Валерія Гнєвишева ?
Ви щось не те читаєте
Його і, як людину, і як архітектора, ображає :
Затвердили, пройшли всі погодження. [Мер Віталій] Кличко вирішив: а давайте заново! Ну як заново? Там естакада стоїть, там спеціально дірки під проєкт зроблені! Як можна заново, хто це зробить? — обурюється архітектор. — Якщо заново проєктувати, то буде „дурдом Веселка“».
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Троещину
Да что там запустили???
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ