Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Klovsky писал(а):
07 янв 2024, 09:21
Вчора бачив там розгортання будівельної техніки, демонтаж контактної мережі біля проблемного місця та на Лобановського.
Фоток цього разу не буде.
Сьогодні/завтра вийде ролик від П.Авдокушина.
Наразі проходить безпекове погодження в КП КМ
Вложения
Фото П.Авдокушин
Фото П.Авдокушин
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Будуть розбирати 27 метрів оправи тунелю
Трив. огляду більше години
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Коржик »

Точно пол линии зальют.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Klovsky писал(а):
08 янв 2024, 07:14
Контактну мережу на Лобановського залишили для проїзду з Науки, вона не в першому ряду.
Наявна бурова Bauer BG 36, ще не зібрана в робоче положення.
Вложения
Скрін з ролика П.Авдокушина
Скрін з ролика П.Авдокушина
Скрін з ролика П.Авдокушина
Скрін з ролика П.Авдокушина
Скрін з ролика П.Авдокушина
Скрін з ролика П.Авдокушина
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Коржик писал(а):
10 янв 2024, 21:05
Точно пол линии зальют.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КОМПАНІЙ "АВТОСТРАДА", код ЄДРПОУ 40148165, дата реєстрації 01.12.2015, основний вид діяльності 42.11 Будівництво доріг і автострад, місто Вінниця, вул. Праведників світу, дуже хоче будувати "Метро на Виноградар".
Тому тут триста раз перестрахуються і триста раз усе перевірять
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Klovsky »

VideoCapture_20240114-175530.jpg
VideoCapture_20240114-175540.jpg
VideoCapture_20240114-175546.jpg
VideoCapture_20240114-175550.jpg
VideoCapture_20240114-175552.jpg
20240114_183011.jpg
20240114_183122.jpg
20240114_183224.jpg
Сьогодні, якість як є.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Розганяють зраду. То Бахматов з пропитою мордою, то Беспалов

Ремонт метро на Теремки може скласти і п’ять років, і навіть більше – прогноз експерта

Цілий район міста на п’ять років втратив нормальну транспортну доступність

Через проблемну ситуацію, яка склалася навколо станції метро Деміївська, мешканці цілого району опинилися у складній ситуації. Транспортна доступність настільки погіршилась, що час, який людям доводилося витрачати на подорожі до інших районів міста, збільшився у півтора раза. Багатьом доводиться навіть міняти місце роботи тощо. І розв'язання проблеми може затягнутися мінімум на п’ять років. Про це Інформатору розповів експерт по транспортному плануванню Дмитро Беспалов.

Метроміст та міст Патона можуть підкинути сюрприз будь-якої миті
Свого часу у КМДА заявили, що на усунення проблеми знадобиться від пів року. Але, на думку експерта, технічно це доволі складні роботи: треба викопати яму 8х10 метрів завширшки та глибиною у 10 метрів. Потрібно вирізати шматок пошкодженого тунелю та замінити його. Фактично потрібно побудувати шматок нового тунелю. Але в чому різниця: його будували закритим способом, а тепер це треба зробити відкритим. А ще виконати закріплення ґрунтів.

Також треба врахувати, що у бюджеті Києва на 2024 грошей на це не заплановано. Тому їх буде потрібно шукати та перерозподіляти. А ще не секрет, що Київ постійно запізнюється із відкриттям своїх транспортних об’єктів: наприклад, Подільський міст, метро на Виноградар, Шулявська розв’язка, навіть Поштова площа – вона досі не добудована.

«Тому можна припустити, що й цього разу місто запізниться із реалізацією транспортного об'єкта. Тому це може скласти й п’ять років – а за певних умов навіть більше. Такий сценарій цілком вірогідний», - каже Дмитро Беспалов.

Ці умови – інша інфраструктура міста. Ця гаряча проблема наче вирішена: був пущений човниковий рух метро, були підсилені та надані нові маршрути наземного транспорту. І влада видихнула, сказавши, що проблему вирішили.

«Але в Києві це не єдина ділянка метрополітену, яка може здивувати і в якийсь момент відмовитися працювати. Є й наземна інфраструктура, є мости метро та Патона – 5-й непрацездатний стан. Вони можуть підкинути сюрприз у будь-який момент. Тоді менеджерські, фінансові ресурси та інші доведеться переключати зі складного об'єкта метро Деміївська на інший складний об’єкт. Тому боюся, що п’ять років можуть бути навіть не негативним, а середнім сценарієм лагодження цього об’єкту. При умові, що не будуть ламатися інші об’єкти. Але, на жаль, вірогідність цього дуже висока. І метрополітен, і мости, і розв’язки, і тунелі – багато об’єктів у Києві знаходяться в аварійному стані. А оскільки нас ще й ракетами обстрілюють, то за ці п’ять років може відмовити будь-який об’єкт критичної транспортної інфраструктури», - вважає експерт.

Голосіївський район стає подібним до Троєщини
Дмитро Беспалов висловився також щодо рішення про компенсуючі тролейбусний та автобусні маршрути, що відкрито у напрямку Теремків. Як відомо, міською владою було встановлено певні компроміси для зручності пасажирів. Наприклад, тим, хто ними користується, компенсується вартість квитків: якщо вони доїжджають до Либідської на метро, то далі до Теремків їдуть безкоштовно (і, відповідно, у зворотному напрямку). Експерт задається іншим питанням: зважаючи, скільки автобусів залучено для цього, чи «витягне» місто цей додатковий маршрут, частково безкоштовний, протягом досить тривалого часу?

Експерт підкреслює, що ситуація вже вплинула на транспортну доступність Голосіївського району – вона суттєво погіршилася. Власне, на думку фахівця, він вже став подібним до Троєщини. Це погіршує можливості людей, які там проживають, зокрема, призводить до зміни місця їх роботи. Тобто, в перспективі, може вплинути навіть на фінансовий стан людей.

Для того, щоб реалізувати екстрений наземний транспорт для такого випадку, Київ знімав транспорт з інших маршрутів. Тому всі кияни потроху відчули те, що сталося у Деміївці. Виходячи з цього: якщо знову десь щось станеться – транспорт будуть знімати в тому числі й з цього напрямку.

«Тому не думаю, що п’ять років до цього буде така увага і це буде працювати у такому вигляді. Думаю, буде, як завжди: і люди почнуть приймати рішення, щоб змінити свої поїздки, і влада потроху буде забирати рухомий склад для того, щоб віддати його на інші, більш гарячі на той момент напрямки. Тому боюся, що транспортна доступність погіршилася. Середня поїздка кожного мешканця цього району збільшилася на 10-20 хвилин. Це вже факт. І так буде всі роки, поки ремонтуватимуть пошкоджену ділянку», - впевнений Дмитро Беспалов.

«Синя» лінія метро втратить доцільність?
Зараз, нагадує транспортний фахівець, обговорюються плани щодо закриття перегону між ст.м. «Тараса Шевченка» та «Почайною». Виходить, що у режимі човникового руху будуть працювати вже кілька ділянок. І це, на його думку, може в перспективі призвести до втрати доцільності «синьої» лінії метрополітену: адже з одного її боку будуть «відрізані» Теремки, а з іншого – Оболонь.

«В КМДА заявили, що тунель у цьому місці просідає, але вони будуть робити планові роботи. Для мене це не тотожні речі. Бо просідання – це щось екстрене. Але ще не розроблена проєктна документація на цей плановий капітальний ремонт. Невідомо, чи провели вже тендер на визначення підрядника на виконання проєктних робіт», - зауважив експерт.

Саме в складі проєктних робіт є розділ «Організація будівельних робіт». Від нього буде залежати, як буде функціонувати ця ділянка, зазначає Дмитро Беспалов. Зазвичай у транспортному плануванні намагаються зробити так, щоб не перекривати рух, особливо у години пік. І якщо ділянка працюватиме в ці години у повному обсязі, то, на думку експерта, люди мало, що відчують. Транспортна доступність залишиться на достатньому рівні.

«Якщо доведеться закривати, як на Деміївці, і виконувати роботи з перекритим рухом – то проїзна здатність «синьої» гілки метро зменшиться до неметрополітенних значень. Вона буде співставна з наземним транспортом. І основною функцією об’єкта стане сховище. Збільшиться середній час поїздки по місту. Якщо зараз він складає близько однієї години, то для людей він запросто стане в півтори години. Це величезні транспортні економічні втрати, але ми мало, що можемо зробити у цій ситуації», - зазначає експерт.

Він додає, що до ремонтних робіт мали підійти із наземним надійним громадським транспортом, який би дублював та страхував метрополітен. І тоді б люди не так сильно відчували всі його проблеми. Але наземний транспорт Києва не здатний замістити систему метро.

Що стосується фінансування робіт, то у Києва є певні екстрені фонди. Там можна взяти кошти, щоб замовити проєктну документацію. До речі, з Деміївкою Дмитро Беспалов пропонує зробити так само: спочатку розробити проєктну документацію, де будуть вказані терміни, як проводити ці роботи, за допомогою яких технологій тощо. Щоб зробити таку документацію спочатку треба зібрати дані.

«Наприклад, потрібно бурити ґрунт і брати його проби і так далі. От коли ми побачимо, що активно збирають якусь інформацію – це буде гарною ознакою того, що розробляється проєктна документація», - зазначає Беспалов.
https://kiev.informator.ua/uk/remont-me ... z-eksperta
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение VOVA_H »

Гарний експерт, мабуть ми всі помрем.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Вже й призабулось про потоп 2021 року

Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9313
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение dimentiy »

Це офтопік в ключі цієї теми.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

🚇Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська"-"Либідська" є неякісне проєктування та будівництво ділянки – попередні висновки науковців

✔️Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями "Деміївська"-"Либідська".

💬"У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – зазначив Директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

Також відповідно до висновків науковців:

▫️КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю.

▫️Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також відновлювальні роботи.

❕Це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Джерело ТК КМДА
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Бодрый »

Ремонт тунелю на синій гілці метро Києва може тривати близько року - професор кафедри архітектури

Роботи складаються з обов'язкових етапів: техобстеження, експертизи, розробки глобального і будівельно-монтажного проєктів, кожен з них триває місяцями

Строк ремонтних робіт на проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві може скласти близько одного року. Саме таким він буде у випадку, якщо відновлення буде вестися відкритим методом - тобто, з розкриттям ґрунту навколо тунелю і заміною його оправи, а саме такий варіант, стверджують фахівці, і розглядають у КМДА. Процес складатиметься з обов'язкових стадій, кожна з яких є важливою і потребуватиме певного часу.

Про це заявив доктор технічних наук, професор кафедри архітектурних конструкцій Київського національного університету будівництва й архітектури Володимир Скочко під час круглого столу на тему проблем при будівництві та експлуатації столичної підземки, що відбувся в агентстві Укрінформ. Фахівець повідомив, що строки проведення робіт залежатимуть від того, які проєктні рішення будуть прийняті для відновлення ділянки. У разі, якщо йтиметься лише про гідроізоляційні роботи зсередини тунелю, це не займе багато часу.

"А у разі, якщо буде прийнято рішення робити ремонт тунелю відкритим способом, тобто вскривати ґрунт, доходити до оправи тунелю й демонтувати її, замінюючи на іншу частину тунелю - це займе більше часу. Мова не про "роки", звісно, проте, можливо, це займе рік", - зазначив Володимир Скочко.

Фахівець повідомив, що процес відновлення тунелю складатиметься з обов'язкових стадій. Першою є експертиза аварійної ділянки, яка пройде після її технічного обстеження (воно саме зараз триває на відтинку тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська"). Цей процес може тривати один-півтора місяці.

Потім кілька місяців буде витрачено на розробку проєктної документації для об'єкту. Після чого компанія, яку задіять безпосередньо у відновлювальних роботах (наразі це ТОВ "ГК "Автострада" - Ред.), буде складати власний проєкт виконання будівельно-монтажних робіт.

"Склавши ці строки, отримаємо загальний час виконання робіт. Втім, доведеться витратити ще певний час на введення ділянки тунелю в експлуатацію. А можливо, буде рішення про введення усієї довжини тунелю від станції до станції - адже не виключено, що, крім однієї проблемної ділянки знадобляться інші роботи - десь це буде підсилення оправи плюс гідроізоляція, десь - просто поновлення гідроізоляції", - зазначив професор кафедри архітектурних конструкцій КНУБА.
https://kiev.informator.ua/uk/remont-tu ... rhitekturi
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение Анатолий »

А не можна знайти тих, хто зробив цю халтуру та посадити їх у в'язницю пожиттєво?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение VOVA_H »

Анатолий писал(а):
24 янв 2024, 21:34
А не можна знайти тих, хто зробив цю халтуру та посадити їх у в'язницю пожиттєво?
Ні.
В нас за вбивство далеко не завжди довічне дають.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Сообщение TANK »

Анатолий писал(а):
24 янв 2024, 21:34
А не можна знайти тих, хто зробив цю халтуру та посадити їх у в'язницю пожиттєво?
А чего их искать? киевметрострой потом и по виноградарю отличился. только тех кого сажать - из "масквы" и не выезжали. "спасиба виктарфедырычу за метро на теремки!!"

ПС - лень искать, но еще во время строительства я писал - на трассе есть 1) масса сброса строительного мусора от взорванного крещатика в глиняный карьер - именно под рынком, ну там и уперлись, и щит утопили, и в ручную нахалтурили. (слюнявлю карандашик и ставлю галочку) 2) на ответвленнии на иподроме - поворот под ближним к площади углом иподрома - многовековая свалка. Она до сих пор там гниет, там даже скважины с вентиляцией стоят - метан выводить (красивые, кстати, а-ля "шуховские"). ну там тоже утонет. И это я просто знаю историю Города. А геология - НЕ ЗНАЕТ (не бурит, не исследует), но проектирует. (спрятал карандашик до новой галочки).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить