Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Путеец
- Сообщения: 170
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Метрошные новости
Начальник Київського метрополітену Віктор Брагінський написав заяву на звільнення
15 березня 2024 року, 12:42
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський написав заяву на звільнення.
Обов’язки начальника комунального підприємства з 16 березня тимчасово виконуватиме головний інженер Київського метрополітену Віктор Вигівський.
Нагадаємо, що вчора, 14 березня, відреагувавши на оприлюднене розслідування журналістів Bihus info, мер Києва Віталій Кличко заявив, що відсторонить начальника столичного метро від виконання обов’язків, якщо той сам не напише заяву на звільнення.
https://kyivcity.gov.ua/news/nachalnik_ ... vilnennya/
15 березня 2024 року, 12:42
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський написав заяву на звільнення.
Обов’язки начальника комунального підприємства з 16 березня тимчасово виконуватиме головний інженер Київського метрополітену Віктор Вигівський.
Нагадаємо, що вчора, 14 березня, відреагувавши на оприлюднене розслідування журналістів Bihus info, мер Києва Віталій Кличко заявив, що відсторонить начальника столичного метро від виконання обов’язків, якщо той сам не напише заяву на звільнення.
https://kyivcity.gov.ua/news/nachalnik_ ... vilnennya/
Re: Метрошные новости
Київське метро збільшує інтервали поїздів через брак кадрів після мобілізації
https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/30/714449/
30 ТРАВНЯ 2024, 13:34 - АРТУР КРИЖНИЙ
КП "Київський метрополітен" через гострий дефіцит спеціалістів робітничих професій, що виник у зв'язку з міграцією та мобілізацією, змушене збільшувати інтервали між поїздами в пікові години.
Про це повідомляє пресслужба комунального підприємства.
"Враховуючи поточну кадрову ситуацію, найближчим часом будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між "пік" та на 45 секунд у "пікові" години", - йдеться у повідомлені.
"Підземка" відчуває гострий дефіцит фахівців робітничих професій, зокрема машиністів електропоїздів - 83 вакансії, електромеханіків - 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами - 161.
Причинами стали частково вимушена міграція, специфіка професій та мобілізаційна робота. Майже 7% метрополітенівців наразі перебувають у лавах ЗСУ, і їх кількість постійно збільшується, йдеться в повідомленні.
У "Київському метрополітені" уточнили, що постійно виконують посилену кадрову роботу із залучення фахівців, зокрема співпрацюють із закладами профільної освіти та міським центром зайнятості.
Економічна правда.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/30/714449/
30 ТРАВНЯ 2024, 13:34 - АРТУР КРИЖНИЙ
КП "Київський метрополітен" через гострий дефіцит спеціалістів робітничих професій, що виник у зв'язку з міграцією та мобілізацією, змушене збільшувати інтервали між поїздами в пікові години.
Про це повідомляє пресслужба комунального підприємства.
"Враховуючи поточну кадрову ситуацію, найближчим часом будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між "пік" та на 45 секунд у "пікові" години", - йдеться у повідомлені.
"Підземка" відчуває гострий дефіцит фахівців робітничих професій, зокрема машиністів електропоїздів - 83 вакансії, електромеханіків - 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами - 161.
Причинами стали частково вимушена міграція, специфіка професій та мобілізаційна робота. Майже 7% метрополітенівців наразі перебувають у лавах ЗСУ, і їх кількість постійно збільшується, йдеться в повідомленні.
У "Київському метрополітені" уточнили, що постійно виконують посилену кадрову роботу із залучення фахівців, зокрема співпрацюють із закладами профільної освіти та міським центром зайнятості.
Економічна правда.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Метрошные новости
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9469
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Метрошные новости
На ЖД, или куда придется?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метрошные новости
ну что сказать - хороший новый директор у КПКМ, крепкий хозяйственник, общественно и плитически подкован, обеспечивает непрерывный рост надоев и покосов.....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метрошные новости
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Метрошные новости
в донецке давно пора метро пустить - пусть занимается)))))
А серьезно - да тот же "бункер с мивиной" - обслуживается КПКМ. Живем в каком-то сюрреализме, в шапито под управлением клоуна.......
А серьезно - да тот же "бункер с мивиной" - обслуживается КПКМ. Живем в каком-то сюрреализме, в шапито под управлением клоуна.......
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12552
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метрошные новости
Так, все погано.
Але все погане чому йде по графіку - аж дивно.
По літньому графіку. Рівно з 1 червня. Випадковість?
За чутками, зменшення з 22 до 18 пар.
Щороку зменшували парність влітку. Студентів та учнів вже стільки на навчання не будуть їхати. Не буде в ранковий пік бабусь-дідусів їхати туди/назад відвести в школу/зі школи онуків чи просто наглядати за онуками, щоб вранці їхні батьки спокійно пішли на роботу - ці пенсіонери з онуками поїдуть на дачі або деінде з міста.
Літній період відпусток теж зменшить навантаження на пікові години.
До війни зменшення влітку теж були. Зокрема на СБЛ в середньому на 4 пари (з 38 до 34 пар в пік). Це не змінить вищеокреслених причин мобілізації, зарплат тощо - але влітку місто з такими графіками протриматися зможе. Але що робити після літа, і що буде протягом самого літа, адже не останній це може бути графік...
Хоча, шум піднявся великий з цим питанням, адже соціальний вибух нікому не потрібний. А саме неможливість дістатися на роботу може дуже розлютити людей. Тому є всі підстави вважати, що до катастрофи не дійде, але, як завжди, для її уникнення буде все робитися дуже повільно.
От коли через ці проблеми не зможуть вчасно на роботу приїхати прибиральниці в урядовий квартал, тоді...
Але все погане чому йде по графіку - аж дивно.
По літньому графіку. Рівно з 1 червня. Випадковість?
За чутками, зменшення з 22 до 18 пар.
Щороку зменшували парність влітку. Студентів та учнів вже стільки на навчання не будуть їхати. Не буде в ранковий пік бабусь-дідусів їхати туди/назад відвести в школу/зі школи онуків чи просто наглядати за онуками, щоб вранці їхні батьки спокійно пішли на роботу - ці пенсіонери з онуками поїдуть на дачі або деінде з міста.
Літній період відпусток теж зменшить навантаження на пікові години.
До війни зменшення влітку теж були. Зокрема на СБЛ в середньому на 4 пари (з 38 до 34 пар в пік). Це не змінить вищеокреслених причин мобілізації, зарплат тощо - але влітку місто з такими графіками протриматися зможе. Але що робити після літа, і що буде протягом самого літа, адже не останній це може бути графік...
Хоча, шум піднявся великий з цим питанням, адже соціальний вибух нікому не потрібний. А саме неможливість дістатися на роботу може дуже розлютити людей. Тому є всі підстави вважати, що до катастрофи не дійде, але, як завжди, для її уникнення буде все робитися дуже повільно.
От коли через ці проблеми не зможуть вчасно на роботу приїхати прибиральниці в урядовий квартал, тоді...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9554
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Метрошные новости
Київський метрополітен отримав понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок менше ніж за тиждень
Метрополітенівці дякують за високу активність та інтерес до роботи у столичній підземці.
Наразі прийом заяв на курси машиністів і машиністок призупинений. Фахівці з кадрової роботи комунального підприємства розпочали опрацювання анкет.
Кількість слухачів обмежена, група становить 30 осіб.
Ознайомтеся з іншими вакансіями у столичній підземці за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7203.
Метрополітенівці дякують за високу активність та інтерес до роботи у столичній підземці.
Наразі прийом заяв на курси машиністів і машиністок призупинений. Фахівці з кадрової роботи комунального підприємства розпочали опрацювання анкет.
Кількість слухачів обмежена, група становить 30 осіб.
Ознайомтеся з іншими вакансіями у столичній підземці за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7203.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метрошные новости
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ