А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Вообще не понимаю о чем вы. А еще больше - при чем тут раздел параходо-жд-трамвай
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9554
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Не на тому ти зосередив увагу. Акцент був на транспортному засобі тих часів. Пану ТАNKy ж потрібно на чомусь діставатись на/з роботи, у справах чи в прісутствєнніє мъста )
А не 10-й пішов (9+) ?
До "історії" Кара Мурзи ставлюсь так само, як і до "історії", яку за повелєнієм Катьки 2-ї наваяли німці Мюллер, Байер і Шльоцер.
Мюллер (Міллер) взагалі таке враження, що літописи, як ті гриби, у себе під ліжком знаходив. Правда, "чомусь" жодного оригіналу, одні списки (копії).
vv, ну так і теми гужового транспорту на форумі немає
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
З Маямі у перший рейс вирушив найбільший у світі круїзний лайнер: екологи б’ють на сполох
https://life.pravda.com.ua/society/2024/01/28/259087/
28 січня 2024
З американського штату Флорида з порту в Маямі вирушив у перший рейс найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas.
За словами екологів, протягом 7-денної подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів, пишуть в Associated Press і BBC.
Довжина лайнера Icon of the Seas від носа до корми – 365 метрів, яку можна порівняти із 4 міськими кварталами.
Найближчі 7 днів лайнер відвідає прибережні частини островів у тропіках.
Відео
Зазначається, що на лайнері може вміститися до 7 600 пасажирів та близько 2 350 членів екіпажу.
Судно містить 20 палуб, які розділені на 8 "районів". На них розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, а також:
- 7 басейнів;
- 6 водних гірок;
- ковзанка;
- театр.
"Це кульмінація більш ніж 50 років мрій та інновацій. Це ідеальний сімейний відпочинок для кількох поколінь", – сказав президент і головний виконавчий директор Royal Caribbean Group, Джейсон Ліберті.
Водночас директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер зазначив, що використання подібного лайнера – це "крок у неправильному напрямку".
За його словами, круїзні лайнери, які використовують зріджений природний газ, часто викидають його безпосередньо в атмосферу.
Викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ.
"За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль", – повідомив Браян Комер.
За словами представник компанії, яка займалася розробкою лайнера, Icon of the Seas спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.
Анастасія Поя
https://life.pravda.com.ua/society/2024/01/28/259087/
28 січня 2024
З американського штату Флорида з порту в Маямі вирушив у перший рейс найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas.
За словами екологів, протягом 7-денної подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів, пишуть в Associated Press і BBC.
Довжина лайнера Icon of the Seas від носа до корми – 365 метрів, яку можна порівняти із 4 міськими кварталами.
Найближчі 7 днів лайнер відвідає прибережні частини островів у тропіках.
Відео
Зазначається, що на лайнері може вміститися до 7 600 пасажирів та близько 2 350 членів екіпажу.
Судно містить 20 палуб, які розділені на 8 "районів". На них розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, а також:
- 7 басейнів;
- 6 водних гірок;
- ковзанка;
- театр.
"Це кульмінація більш ніж 50 років мрій та інновацій. Це ідеальний сімейний відпочинок для кількох поколінь", – сказав президент і головний виконавчий директор Royal Caribbean Group, Джейсон Ліберті.
Водночас директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер зазначив, що використання подібного лайнера – це "крок у неправильному напрямку".
За його словами, круїзні лайнери, які використовують зріджений природний газ, часто викидають його безпосередньо в атмосферу.
Викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ.
"За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль", – повідомив Браян Комер.
За словами представник компанії, яка займалася розробкою лайнера, Icon of the Seas спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.
Анастасія Поя
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
вариантов 2 - 1) посадить гретту на весла и пусть гребет, и 2) начать бить экологов.....
А можно обьединить 1 и 2. Как же они достали своим идиотизмом. Миллион раз был прав Карлин про всех этих экологов....
Беглый гугл говорит, что этот кораблик ходит на метане - LNG - т.е. зеленые считают, что он специально метан заправляет, чтобы его просто в воздух выпустить. Вероятно, в виде реактивного движетеля. Ну или что в процессе горения метана выделяется не углекислый газ и водяной пар, а внезапно - снова МЕТАН! так они изобрели вечный двигатель! Выхлопную трубу заводишь назад в инжектор и поехали!!
Но проигнорировали тот факт, что человечество использует менее 1% всего выделяемого в атмосферу метана - анеробных бактерий в разы больше чем человеков, включая всех умерших за всю историю, и с ними бороться невозможно. С вулканами тоже они не борятся. С пукающими коровами таки пытались.
Закончу тем же Карлином: “Why are we here?”. Plastic, asshole!"
А можно обьединить 1 и 2. Как же они достали своим идиотизмом. Миллион раз был прав Карлин про всех этих экологов....
Беглый гугл говорит, что этот кораблик ходит на метане - LNG - т.е. зеленые считают, что он специально метан заправляет, чтобы его просто в воздух выпустить. Вероятно, в виде реактивного движетеля. Ну или что в процессе горения метана выделяется не углекислый газ и водяной пар, а внезапно - снова МЕТАН! так они изобрели вечный двигатель! Выхлопную трубу заводишь назад в инжектор и поехали!!
Но проигнорировали тот факт, что человечество использует менее 1% всего выделяемого в атмосферу метана - анеробных бактерий в разы больше чем человеков, включая всех умерших за всю историю, и с ними бороться невозможно. С вулканами тоже они не борятся. С пукающими коровами таки пытались.
Закончу тем же Карлином: “Why are we here?”. Plastic, asshole!"
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Я подумал, что боятся, что мировой океан выйдет из берегов при спуске на воду.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
ты что, это бы разрушило веру "зеленых" в повышение уровня океана исключительно от глобального потепления)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Знайдений Volkswagen T1 для руху залізничними коліями
https://www.autocentre.ua/ua/news/najde ... 98905.html
Юрій Гоголев
10 ЧЕР 2024, 21:00
Експерти відділу класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles (VWNO) нещодавно виявили унікальний рейковий автобус Klv-20, збудований у 1955 році на базі Volkswagen T1 Kombі. Це ще одна дивовижна знахідка після чотиривісного, напівгусеничного всюдихода Half-Track Fox на базі Т1.
Volkswagen T1 у залізничному виконанні в середині 50-х заповнив дефіцит компактного рухомого складу для потреб державної компанії Deutsche Bundesbahn. Ці машини виготовлялися відразу двома компаніями: Martin Beilhack з Розенхайму та Waggon- und Maschinenbau GmbH з Донауверта. Кожна з них зробила по 15 таких автобусів. В даному випадку представлено екземпляр виробництва Martin Beilhack.
Рейковий автобус Volkswagen T1 за великим рахунком складається з трьох основних частин. Першої – пасажирського кузова T1 Kombi на 7 місць, включаючи водія. Другої – встановленого в задній частині промислового опозитного двигуна Volkswagen, робочим об’ємом 1,2 л і потужністю 28 к. с. І, нарешті, останньої – гідравлічного підйомно-поворотного механізму, що дозволяє за допомогою однієї людини розвертати автобус для руху у зворотному напрямку.
Машина завдовжки 4100 мм, завширшки 1750 м та заввишки 1850 мм має споряджену масу 1550 кг та вантажопідйомність 650 кг. На ній використовуються цілісні, залізні колеса діаметром 550 мм. Ширина колії складає 1435 мм. Максимальна швидкість – 70 км/год.
Робоче місце водія відрізняється відсутністю звичного керма. А зовні Volkswagen T1 привертає увагу спеціальною світлотехнікою – двома білими ліхтарями спереду, встановленими на передніх стійках, і одним червоним – на кормі. А ось автомобільні фари та ліхтарі закриті заглушками.
Представлений рейковий автобус Klv-20 розпочав свою кар’єру у залізничному депо у Платлінгу (Баварія), а потім використовувався у депо технічного обслуговування симофорів Платлінга.
Після виведення з експлуатації у 1970-х роках залізничний автобус знайшов новий дім у регіоні Пфальц на південному заході Німеччини. 1988 року його придбав залізничний колекціонер землі Гессен. А тепер рейковий автобус Volkswagen T1 є частиною колекції класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles у Ганновері.
Volkswagen Nutzfahrzeuge: VW Bus Bulli T1 als Draisine auf einer Bahnstrecke am 14.05.2024 in Lengenfeld unterm Stein. Foto: Friso Gentsch/Volkswagen
https://www.autocentre.ua/ua/news/najde ... 98905.html
Юрій Гоголев
10 ЧЕР 2024, 21:00
Експерти відділу класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles (VWNO) нещодавно виявили унікальний рейковий автобус Klv-20, збудований у 1955 році на базі Volkswagen T1 Kombі. Це ще одна дивовижна знахідка після чотиривісного, напівгусеничного всюдихода Half-Track Fox на базі Т1.
Volkswagen T1 у залізничному виконанні в середині 50-х заповнив дефіцит компактного рухомого складу для потреб державної компанії Deutsche Bundesbahn. Ці машини виготовлялися відразу двома компаніями: Martin Beilhack з Розенхайму та Waggon- und Maschinenbau GmbH з Донауверта. Кожна з них зробила по 15 таких автобусів. В даному випадку представлено екземпляр виробництва Martin Beilhack.
Рейковий автобус Volkswagen T1 за великим рахунком складається з трьох основних частин. Першої – пасажирського кузова T1 Kombi на 7 місць, включаючи водія. Другої – встановленого в задній частині промислового опозитного двигуна Volkswagen, робочим об’ємом 1,2 л і потужністю 28 к. с. І, нарешті, останньої – гідравлічного підйомно-поворотного механізму, що дозволяє за допомогою однієї людини розвертати автобус для руху у зворотному напрямку.
Машина завдовжки 4100 мм, завширшки 1750 м та заввишки 1850 мм має споряджену масу 1550 кг та вантажопідйомність 650 кг. На ній використовуються цілісні, залізні колеса діаметром 550 мм. Ширина колії складає 1435 мм. Максимальна швидкість – 70 км/год.
Робоче місце водія відрізняється відсутністю звичного керма. А зовні Volkswagen T1 привертає увагу спеціальною світлотехнікою – двома білими ліхтарями спереду, встановленими на передніх стійках, і одним червоним – на кормі. А ось автомобільні фари та ліхтарі закриті заглушками.
Представлений рейковий автобус Klv-20 розпочав свою кар’єру у залізничному депо у Платлінгу (Баварія), а потім використовувався у депо технічного обслуговування симофорів Платлінга.
Після виведення з експлуатації у 1970-х роках залізничний автобус знайшов новий дім у регіоні Пфальц на південному заході Німеччини. 1988 року його придбав залізничний колекціонер землі Гессен. А тепер рейковий автобус Volkswagen T1 є частиною колекції класичних автомобілів Volkswagen Commercial Vehicles у Ганновері.
Volkswagen Nutzfahrzeuge: VW Bus Bulli T1 als Draisine auf einer Bahnstrecke am 14.05.2024 in Lengenfeld unterm Stein. Foto: Friso Gentsch/Volkswagen
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Красивый. Не совсем понятно, что значит нашли, если бус все время был в частной коллекции еще и в хорошем состоянии.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
если журноламер чего-то не знает - то это для него открытие или находка)
ПС - и никакой это не Т1, это детеныш тепловоза V200, просто болел в детстве
ПС - и никакой это не Т1, это детеныш тепловоза V200, просто болел в детстве
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12552
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Нашли - потому что конкретно эти эксперты автокорпорации его не видели и не катались на нём:
" Не так багато моделей Bulli, яких команда Volkswagen Nutzfahrzeuge Oldtimer не бачила або катала, але Draisinen Bulli точно була однією з них".
https://fb.watch/sF1N0YsI1q/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9554
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Річковий комбайн
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...