Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Аварія на синій гілці метро Києва сталася через неналежну експлуатацію - прокуратура
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/24/717064/
24 ЛИПНЯ 2024, 10:22 - АРТУР КРИЖНИЙ
Київська прокуратура провела незалежну будівельно-технічну експертизу в рамках розслідування причин підтоплення тунелів між станціями метро "Деміївська" та "Либідська", яка спростовує заяви про те, що причиною аварії стало неякісне будівництво.
Про це повідомляє пресслужба Київської міської прокуратури.
Згідно з висновками експертів, технічною причиною руйнування тунелю стала його неналежна експлуатація. Якість будівництва самого тунелю відповідає нормам, і жодних відхилень від проектних рішень, які могли б призвести до розгерметизації, не виявлено.
Прокуратура також встановила, що роботи з усунення протікання води в тунелі проводилися протягом багатьох років без залучення профільних фахівців та науково-дослідних інститутів, що могло погіршити ситуацію.
Київський метрополітен не надав прокуратурі жодних документів чи експертних висновків, які б підтверджували їхні заяви про неякісне будівництво. Більше того, попередні висновки експертизи, отримані КМДА ще в січні, також не були надані слідству.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/24/717064/
24 ЛИПНЯ 2024, 10:22 - АРТУР КРИЖНИЙ
Київська прокуратура провела незалежну будівельно-технічну експертизу в рамках розслідування причин підтоплення тунелів між станціями метро "Деміївська" та "Либідська", яка спростовує заяви про те, що причиною аварії стало неякісне будівництво.
Про це повідомляє пресслужба Київської міської прокуратури.
Згідно з висновками експертів, технічною причиною руйнування тунелю стала його неналежна експлуатація. Якість будівництва самого тунелю відповідає нормам, і жодних відхилень від проектних рішень, які могли б призвести до розгерметизації, не виявлено.
Прокуратура також встановила, що роботи з усунення протікання води в тунелі проводилися протягом багатьох років без залучення профільних фахівців та науково-дослідних інститутів, що могло погіршити ситуацію.
Київський метрополітен не надав прокуратурі жодних документів чи експертних висновків, які б підтверджували їхні заяви про неякісне будівництво. Більше того, попередні висновки експертизи, отримані КМДА ще в січні, також не були надані слідству.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
От мені цікаво як "неналежно експлуатували" іменно цю ділянку?
Чому паралельний тунель експлуатували належно, а цей неналежно?
І чому інші частини експлуатували належно, а приблизно 60 метрів тан собі, не зовсім належно, а 27 метрів геть неналежно?
Може комусь би зайнятися війною, а не боротьбою за свої рейтинги, знищенням рейтингів опонентів і підготовкою до майбутніх виборів.
Бо так можна в рейтинги набратися, що вибори ніде буде проводити.
Чому паралельний тунель експлуатували належно, а цей неналежно?
І чому інші частини експлуатували належно, а приблизно 60 метрів тан собі, не зовсім належно, а 27 метрів геть неналежно?
Може комусь би зайнятися війною, а не боротьбою за свої рейтинги, знищенням рейтингів опонентів і підготовкою до майбутніх виборів.
Бо так можна в рейтинги набратися, що вибори ніде буде проводити.
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ну о виновности разговор пока не идет вообще, слава богу. это раз.
Два - о какой экспертизе пишет прокуратура? уже есть судебная экспертиза от бокариуса, а при наличии судебной экспертизы - все остальные эксперты очень оперативно затыкаются, чтобы лицензии не потерять.
Два - о какой экспертизе пишет прокуратура? уже есть судебная экспертиза от бокариуса, а при наличии судебной экспертизы - все остальные эксперты очень оперативно затыкаются, чтобы лицензии не потерять.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
однако.... Это ж с какого верха должны были "телефонное право" применить, чтобы уже на следующий день после вручения пидозры было решение о мере пресечения?
В.о. начальника «Київський метрополітен» відправили до вересня на цілодобовий домашній арешт у справі підтоплення тунелів станцій метро
Також йому заборонено спілкування зі свідками та іншим підозрюваним. Крім того, він має здати на зберігання свій паспорт для виїзду за кордон.
Іншому підозрюваному суд обиратиме запобіжний захід сьогодні о 14:30.
Також йому заборонено спілкування зі свідками та іншим підозрюваним. Крім того, він має здати на зберігання свій паспорт для виїзду за кордон.
Іншому підозрюваному суд обиратиме запобіжний захід сьогодні о 14:30.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
При этом к КПТ за периодические пожары ПС и прочее вопросов нет. Первый зам тоже под следствием. Из своих руководить уже некому.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Оставим 4.20, перейдем в плоскость уголовки. Я верно помню, что тонель прорвало 08.12.23? и что Виговского назначили В.О. только весной 24 года, март вроде? И нигде, ни в одном источнике не указан главный инженер КПКМ, а именно в.о. нач. как фигурант.
Вопрос - каким клеем они там состав преступления клеят? субьект с субьективной стороной отсутствуют напрочь. это уже не прокуратура и суд, это шапито какое-то с роялем.
Вопрос - каким клеем они там состав преступления клеят? субьект с субьективной стороной отсутствуют напрочь. это уже не прокуратура и суд, это шапито какое-то с роялем.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Причина підтоплення столичного метрополітену: Кличко звинуватив прокуратуру у маніпуляції
Одною з причин руйнування тунелю є неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець
Міська влада Києва наполягає на неупередженому розслідуванні щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». Про це заявив мер міста Віталій Кличко.
"Прокуратура маніпулює в заявах щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». На етапі проєктування конструкції тунелю між цими станціями були допущені помилки та грубі порушення під час будівництва цієї ділянки – це підтверджують результати експертизи, які ми отримали», – йдеться у заяві.
Кличко зазначає, що причинами руйнування тунелю є:
Неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець.
Тунельна оправа розрахована на значно нижчий рівень ґрунтових вод.
Нижня частина тунелю частково складена зі стінових блоків. Але мають бути посилені блоки, оскільки основне навантаження саме знизу.
Відсутність хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що підтверджено лабораторним дослідженням.
«Від правоохоронців відсутня будь-яка інформація про проведення таких лабораторних досліджень ґрунтів. Науковці підтверджують, що саме проєктна документація містить неякісні проєктні рішення. А під час будівництва неякісно спорудили конструкцію тунелю цієї ділянки», – зазначає Кличко.
Мер наголошує, що міська влада наполягає на неупередженому розслідуванні: «І з усіма отриманими експертними висновками звертатиметься до суду».
Нагадаємо, що Київська прокуратура провела незалежну будівельно-технічну експертизу в рамках розслідування причин підтоплення тунелів між станціями метро «Деміївська» та «Либідська», яка спростовує заяву мера Віталія Кличка про те, що причиною аварії стало недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Також раніше мер Києва Віталій Кличко заявив, що аварійна ситуація на синій гілці метро у Києві виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
https://glavcom.ua/kyiv/news/prichina-p ... 11685.html
Одною з причин руйнування тунелю є неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець
Міська влада Києва наполягає на неупередженому розслідуванні щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». Про це заявив мер міста Віталій Кличко.
"Прокуратура маніпулює в заявах щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». На етапі проєктування конструкції тунелю між цими станціями були допущені помилки та грубі порушення під час будівництва цієї ділянки – це підтверджують результати експертизи, які ми отримали», – йдеться у заяві.
Кличко зазначає, що причинами руйнування тунелю є:
Неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець.
Тунельна оправа розрахована на значно нижчий рівень ґрунтових вод.
Нижня частина тунелю частково складена зі стінових блоків. Але мають бути посилені блоки, оскільки основне навантаження саме знизу.
Відсутність хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що підтверджено лабораторним дослідженням.
«Від правоохоронців відсутня будь-яка інформація про проведення таких лабораторних досліджень ґрунтів. Науковці підтверджують, що саме проєктна документація містить неякісні проєктні рішення. А під час будівництва неякісно спорудили конструкцію тунелю цієї ділянки», – зазначає Кличко.
Мер наголошує, що міська влада наполягає на неупередженому розслідуванні: «І з усіма отриманими експертними висновками звертатиметься до суду».
Нагадаємо, що Київська прокуратура провела незалежну будівельно-технічну експертизу в рамках розслідування причин підтоплення тунелів між станціями метро «Деміївська» та «Либідська», яка спростовує заяву мера Віталія Кличка про те, що причиною аварії стало недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Також раніше мер Києва Віталій Кличко заявив, що аварійна ситуація на синій гілці метро у Києві виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
https://glavcom.ua/kyiv/news/prichina-p ... 11685.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
На сайте прокуратуры пишут про главного инженера
https://kyiv.gp.gov.ua/ua/news.html?_m= ... &id=366083
За клопотанням прокурорів Подільської окружної прокуратури м.Києва у межах провадження щодо підтоплення тунелів між станціями «Деміївська» та «Либідська» судом обрано запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту головному інженеру КП «Київський метрополітен», підозрюваному у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків (ч. 2 ст.367 КК України).
https://kyiv.gp.gov.ua/ua/news.html?_m= ... &id=366083
За клопотанням прокурорів Подільської окружної прокуратури м.Києва у межах провадження щодо підтоплення тунелів між станціями «Деміївська» та «Либідська» судом обрано запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту головному інженеру КП «Київський метрополітен», підозрюваному у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків (ч. 2 ст.367 КК України).
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Головний інженер КП "Київський метрополітен" в грудні 2023 року перебував на цій посаді ?TANK писал(а): ↑25 июл 2024, 13:16Оставим 4.20, перейдем в плоскость уголовки. Я верно помню, что тонель прорвало 08.12.23? и что Виговского назначили В.О. только весной 24 года, март вроде? И нигде, ни в одном источнике не указан главный инженер КПКМ, а именно в.о. нач. как фигурант.
Вопрос - каким клеем они там состав преступления клеят? субьект с субьективной стороной отсутствуют напрочь. это уже не прокуратура и суд, это шапито какое-то с роялем.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Про главного инженера прокуратура письнула только сегодня. До этого - был только и.о. так "что цель вижу - препятствий не замечаю" (с).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Студенти КПІ в котловані
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Цілком очевидно, що саме на стадії будівництва можливо було виконано роботи неналежної якості.
Далі на стадії експлуатації була можливість уникнення катастрофи, якби не .....
Просто нагадаю, що написали у грудні минулого року:
На жаль, у нас досі царює дикунський принцип "вбивати" того, хто приносить погані новини).
А ось далі, коли керівництву, як тут кажуть, стало відомо про ситуацію, "лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії". Тобто тут вже великі питання щодо адекватності оцінки ступеню проблеми та терміновості прийняття й реалізації рішень.
*все сказане мені наснилося, є сценарієм художнього фільму, не стосується КП КМ та його службових осіб, ґрунтується на припущеннях і не може бути використано проти будь-кого в суді
Далі на стадії експлуатації була можливість уникнення катастрофи, якби не .....
Просто нагадаю, що написали у грудні минулого року:
Тобто, якщо вірити викладеному, проблема закладалася ще при будівництві. Далі невстановлені "спеціалісти", керуючись корпоративною культурою, що можливо, як подейкують, піддалася впливу страху та замовчування, втаємничили прогресуючі негативні зміни та не донесли про проблему до керівництва. І на цій стадії керівництво ще не має прямого впливу на ситуацію (якщо не зважати на те, що саме побоювання за своє працевлаштування і спричинило мовчанку спеціалістів, бо, напевно, вони вважали, що коли вони скажуть про це керівництву, то у спеціалістів будуть проблеми.Бодрый писал(а): ↑08 дек 2023, 18:41Трошки інсайдерських деталей
...
Наші джерела звертають увагу, що сьогоднішня аварія не була неочікуваною. Її можна було б попередити та виправити, якби не система управління в Київському метрополітені, що побудована на страху та замовчуванні.
Спеціалісти метрополітену, які постійно моніторять стан тунелів, розуміли, що рано чи пізно має трапитися така аварія, проте не доносили інформацію до керівництва. Відповідно не виділялися ресурси для виправлення цієї проблеми.
Тим паче, такий досвід у Києва є. Років 60 тому активно почав просідати тунель на перегоні Вокзальна-Політехнічний інститут. Тоді там встановили спеціальну металічну раму, яка досі утримує тунель.
Чому так сталося?
За нашої інформації, про нинішню проблему до керівництва метро донесли минулого тижня. Хоча помітні проблеми неслися вже кілька місяців. Після повідомлення - лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії.
...
Інформація зі сторінки Пасажири Києва в ФБ
На жаль, у нас досі царює дикунський принцип "вбивати" того, хто приносить погані новини).
А ось далі, коли керівництву, як тут кажуть, стало відомо про ситуацію, "лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії". Тобто тут вже великі питання щодо адекватності оцінки ступеню проблеми та терміновості прийняття й реалізації рішень.
*все сказане мені наснилося, є сценарієм художнього фільму, не стосується КП КМ та його службових осіб, ґрунтується на припущеннях і не може бути використано проти будь-кого в суді

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 27 липня 2024 року
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...