Тобто різниця, що Хюндай вилизували в процесі регулярної експлуатації з легендарним "опа-Хюндай-стал" і регулярним покладанням контактної мережі, а Тарпан - доводив завод до продажу УЗ. І Шкоди, мабуть, теж погані, бо кілька років простоювали. Було б на УЗ 2 Хюндаї та 10 Тарпанів - то стояли б Хюндаї, а Тарпани б їздили на двосистемці. А так - машина одинична, завжди можна знайти маршрути чисто під змінним струмом - навіщо УЗ заморочуватися?ЛиС писал(а): ↑16 авг 2024, 14:4212+ років експлуатації, а "Тарпан" досі толком не працює як двосистемний поїзд. Про що можна далі говорити? Хюндай пару місяців катали, перед тим як з пасажирами запустити(в травні приїхали, а наприкінці червня вже поїхали з пасажирами), а Тарпан більше року "вилизували", але мабуть слабо. Ну і про перегони "Тарпан" "Хюндай", коли тарпан начебто типу виграв у швидкості, думаю теж чули? Правда, скромно промовчали, що "Хю" був з пасажирами, і обмеження по швидкості на перегоні 160 км/год, а Тарпан - був на спеціально підготовленій колії перегону, закритій для всіх інших поїздів, і там дозволена була швидкість 176 км/год А так, да, "обігнали". От і вся суть КВБЗ - понти.
Корейці в перші два роки теж внесли кучу правок і в ПО, і в конструкцію(ті ж таки акумулятори збільшеної ємності), і зараз наріканнь практично немає. Мабуть розуміють, що таке репутація компанії. Думаю, що якби "Хю" обкатували рік, то про більшість проблем ні пасажири ні преса не чули б взагалі.
Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Подвижной состав.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Зі Шкодами, до речі, проблеми не тільки у УЗ. В Німеччині схожі були.
Vyacheslav, ніхто не проти мати власного виробника. Проблема в тому, що власний виробник має бути більш конкурентоспроможним, ніж просто виїзжати на тому, що свій. УЗ з КВБЗ куди простіше було б працювати, більше можливостей по різноманітних схемах та мутках. Але, як бачимо, навіть там все розуміють.
Логічніше було б продати завод в Кременчуці світовій вагонобудівній корпорації, ніж намагатись зробити з нуля хоч щось, аби було.
Vyacheslav, ніхто не проти мати власного виробника. Проблема в тому, що власний виробник має бути більш конкурентоспроможним, ніж просто виїзжати на тому, що свій. УЗ з КВБЗ куди простіше було б працювати, більше можливостей по різноманітних схемах та мутках. Але, як бачимо, навіть там все розуміють.
Логічніше було б продати завод в Кременчуці світовій вагонобудівній корпорації, ніж намагатись зробити з нуля хоч щось, аби було.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Подвижной состав.
Подібні до наших Шкоди є в Литві, Чехії та Словаччині. В Словаччині теж двосистемна версія, як у нас. Ніде про проблеми з ними не чув. З новими в Латвії - були.
Щодо конкурентоспроможності та схем - я не пам'ятаю, щоб проводили тендери на вибір постачальника для поїздів, коли брали Хюндай. Причому примудрились закупити рухомий склад, який не відповідає нормам УЗ, зокрема по габариту.
Взагалі, щоб не було питань - треба не заявляти "ми купимо у Хюндаї", а зробити тендер, і з умовами не під одного учасника, але з нормальним гарантійним сервісом, і надійної роботи за поточного стану електропостачання, в тому числі й на перевалах у Карпатах.
Щодо конкурентоспроможності та схем - я не пам'ятаю, щоб проводили тендери на вибір постачальника для поїздів, коли брали Хюндай. Причому примудрились закупити рухомий склад, який не відповідає нормам УЗ, зокрема по габариту.
Взагалі, щоб не було питань - треба не заявляти "ми купимо у Хюндаї", а зробити тендер, і з умовами не під одного учасника, але з нормальним гарантійним сервісом, і надійної роботи за поточного стану електропостачання, в тому числі й на перевалах у Карпатах.
Re: Подвижной состав.
УЗ не настолько богатая контора чтобы экспериментировать или вбрасывать деньги впустую в ПС своего производителя, только потому что он свой. УЗ нужна рабочая и современная техника уже здесь и сейчас, и которая себя зарекомендовала. И в данном случае HRCS2 куда более надежные машины, чем Экр. Можете пообщаться с УЗШК, если не верите здесь. Та и в целом Hyundai Rotem развивит гораздо сильнее, у них богатое портфолио ж/д техники, в то время как КВСЗ по прежнему делал лишь штучные единицы для внутреннего рынка. Про "технологичность" КВСЗ тоже нет смысла говорить, уже много страниц писалось. Тут могу лишь подписаться под каждым словом dimentiy и ЛиС.
Касаемо кривого запуска HRCS2 согласиться можно, понимю. Но ЛиС все верно написал выше. Нет смысла уже лезть в прошлое.
+ не будем забывать что на Шкодах была аналогичная проблема что и у Хюндая - трещина кузова в том же месте. Приезжали чехи и устраняли.
Касаемо кривого запуска HRCS2 согласиться можно, понимю. Но ЛиС все верно написал выше. Нет смысла уже лезть в прошлое.
dimentiy вероятно имел в виду немецкие пуш-пулл Шкоды которые на Мюнхен-Нюрнберг региональном експрессе. Они толком и поездить не успели, потому что начались сплошные поломки, при чем как с локомотивом, так и с вагонами. Из последнего что я помню на ICE Treff это вечные проблемы в высоковольтных цепях. ДБ в своем время приостановили приемочное тестирование этого ПС и отправляли назад Шкоде. Контракт вроде бы тоже был разорван с ними после этого. Сейчас они заменяют все Шкоды на двухэтажные Siemens Desiro HC которые слегка переделали под требования езды на той ВСМ и подняли скорость до 190 км/ч. На вот эти: Что касаемо наших двухэтажных Шкод EJ675: они очень не надежны в эксплуатации, зимой были постоянные проблемы с отоплением из-за попадания влаги в клемные коробки и перегорания предохранителей. Отопление там идет по междувагонному высоковольтному кабелю 3000 В. Плюс постоянные проблемы с тяговым оборудованием. Следствия этих проблем устранялись, но причин найти не удавалось. Как сейчас - уже не подскажу, давно не интересовался этим.Vyacheslav писал(а): ↑17 авг 2024, 17:41Подібні до наших Шкоди є в Литві, Чехії та Словаччині. В Словаччині теж двосистемна версія, як у нас. Ніде про проблеми з ними не чув. З новими в Латвії - були.
+ не будем забывать что на Шкодах была аналогичная проблема что и у Хюндая - трещина кузова в том же месте. Приезжали чехи и устраняли.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Тендер це добре, але я не очікую від нього нічого доброго, коли 100% критерій у ньому ціна. Якщо стоїть ціль зекономити, можна просто зібрати кілька складів з вагонів-платформ під ТЕП70/ЧС4, наставити на них лави для пасажирів і недорого їздити.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
Різниця в підході до усунення зауважень. Корейці мовчки виправляли те, що їм показували. КВБЗ розповідав, що то експлуатанти погані. Схожа ситуація була свого часу з ЕПЛками від ЛТЗ. Після обкатки ТЧ-8 направили на завод 800+ зауважень. Знаєте скільки врахували і виправили? 50(!). На все інше сказали "ну їде ж!", чи якось так. ,Я вже не пам'ятаю, яку саме причину вони озвучили, щоб нічого не робити.Vyacheslav писал(а): ↑17 авг 2024, 13:52Тобто різниця, що Хюндай вилизували в процесі регулярної експлуатації з легендарним "опа-Хюндай-стал" і регулярним покладанням контактної мережі, а Тарпан - доводив завод до продажу УЗ.
Про корейців і їх підхід писав вище. І їх інженери більше року жили в УЗШК, поки навчали наших і попутно усували зауваженя, яки виявляли в процесі.
Зі Шкодами трохи інша ситуація була. Хтось зекономив на фірмовому сервісі, і взяли без оплати ТР, типу Шкоди техніка знайома, самі справимось. Не справились, а лише накосячили, а потім довго не могли вирішити хто ж нарешті те все буде робити, і кому платити гроші. Це ще до проблем з кузовом було.
Re: Подвижной состав.
Окей, зрозумів, оцінював, все ж таки, як пасажир

Впевнені? В пікові дні на Луцьк квитки придбати неможливо, пасажири до Рівне-Луцьк розкупають все, як на Intercity, так і на нічний. На цей напрямок мінімум ще одна пара потрібна.
По іншим напрямкам - думаю, там схожа ситуація.
Клятий націоналіст
Re: Подвижной состав.
хм, обнаружил у себя пробел в знаниях... пасс. вагоны сейчас - ЦМВ, что логично т.к. цельнометалические))
а было ли подобное общее название у предыдущих, деревянных?
а было ли подобное общее название у предыдущих, деревянных?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
ВР благословила!!
_________________________
Верховна Рада ратифікувала угоду з Кореєю щодо фінансування закупівлі 20 електропоїздів Інтерсіті https://cfts.org.ua/news/2024/08/22/ver ... siti_80200
22/08/2024
Верховна Рада України 21 серпня ратифікувала Рамкову угоду між урядом України та урядом Республіки Корея стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024-2029 роки. 336 народних депутатів підтримали цю ініціативу.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.
Це рішення відкриває шлях для фінальної частини узгоджень щодо фінансування критично важливих для української економіки проєктів, у тому числі й програми з розширення рухомого складу "Укрзалізниці" - закупівлі 20 електропоїздів класу Інтерсіті+.
Наступні кроки включатимуть узгодження деталей проєкту та угоди на рівні Кабінету міністрів України та фінальне підписання угоди.
"Це стратегічна програма розширення парку поїздів Інтерсіті+, завдяки чому ми зможемо збільшити інтенсивність руху вже на існуючих та відкрити нові швидкісні маршрути. Це додаткова можливість для подорожей 6 млн пасажирів на рік, що закриє сьогоднішню потребу у денному швидкісному русі", - зазначив голова правління АТ УЗ Євген Лященко.
За попередніми домовленостями, загальна вартість програми складатиме близько 450 млн доларів, включаючи сервісне обслуговування поїздів протягом 5 років, а поставка поїздів можлива у термін 18-24 місяці після підписання угоди.
"Попередньо корейські виробники зацікавлені й розглянути варіанти часткової локалізації в Україні, що важливо для стимулювання вітчизняної економіки", - додали в УЗ.
Умови кредитування корейським Фондом економічного розвитку та співробітництва є пільговими, враховуючи критичність соціальної складової проєкту (загальний термін - до 40 років, причому виплати тіла кредиту починатимуться лише після перших 10 років).
Паралельно "Укрзалізниця" працюватиме над модернізацією наявного рухомого складу.
_________________________
Верховна Рада ратифікувала угоду з Кореєю щодо фінансування закупівлі 20 електропоїздів Інтерсіті https://cfts.org.ua/news/2024/08/22/ver ... siti_80200
22/08/2024
Верховна Рада України 21 серпня ратифікувала Рамкову угоду між урядом України та урядом Республіки Корея стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024-2029 роки. 336 народних депутатів підтримали цю ініціативу.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.
Це рішення відкриває шлях для фінальної частини узгоджень щодо фінансування критично важливих для української економіки проєктів, у тому числі й програми з розширення рухомого складу "Укрзалізниці" - закупівлі 20 електропоїздів класу Інтерсіті+.
Наступні кроки включатимуть узгодження деталей проєкту та угоди на рівні Кабінету міністрів України та фінальне підписання угоди.
"Це стратегічна програма розширення парку поїздів Інтерсіті+, завдяки чому ми зможемо збільшити інтенсивність руху вже на існуючих та відкрити нові швидкісні маршрути. Це додаткова можливість для подорожей 6 млн пасажирів на рік, що закриє сьогоднішню потребу у денному швидкісному русі", - зазначив голова правління АТ УЗ Євген Лященко.
За попередніми домовленостями, загальна вартість програми складатиме близько 450 млн доларів, включаючи сервісне обслуговування поїздів протягом 5 років, а поставка поїздів можлива у термін 18-24 місяці після підписання угоди.
"Попередньо корейські виробники зацікавлені й розглянути варіанти часткової локалізації в Україні, що важливо для стимулювання вітчизняної економіки", - додали в УЗ.
Умови кредитування корейським Фондом економічного розвитку та співробітництва є пільговими, враховуючи критичність соціальної складової проєкту (загальний термін - до 40 років, причому виплати тіла кредиту починатимуться лише після перших 10 років).
Паралельно "Укрзалізниця" працюватиме над модернізацією наявного рухомого складу.
Re: Подвижной состав.
Попит на швидкісні перевезення є, тож не буде марноberest писал(а): ↑23 авг 2024, 00:57ВР благословила!!
_________________________
Верховна Рада ратифікувала угоду з Кореєю щодо фінансування закупівлі 20 електропоїздів Інтерсіті
1068-2.jpg
https://cfts.org.ua/news/2024/08/22/ver ... siti_80200
22/08/2024
Верховна Рада України 21 серпня ратифікувала Рамкову угоду між урядом України та урядом Республіки Корея стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024-2029 роки. 336 народних депутатів підтримали цю ініціативу.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.
Це рішення відкриває шлях для фінальної частини узгоджень щодо фінансування критично важливих для української економіки проєктів, у тому числі й програми з розширення рухомого складу "Укрзалізниці" - закупівлі 20 електропоїздів класу Інтерсіті+.
Наступні кроки включатимуть узгодження деталей проєкту та угоди на рівні Кабінету міністрів України та фінальне підписання угоди.
"Це стратегічна програма розширення парку поїздів Інтерсіті+, завдяки чому ми зможемо збільшити інтенсивність руху вже на існуючих та відкрити нові швидкісні маршрути. Це додаткова можливість для подорожей 6 млн пасажирів на рік, що закриє сьогоднішню потребу у денному швидкісному русі", - зазначив голова правління АТ УЗ Євген Лященко.
За попередніми домовленостями, загальна вартість програми складатиме близько 450 млн доларів, включаючи сервісне обслуговування поїздів протягом 5 років, а поставка поїздів можлива у термін 18-24 місяці після підписання угоди.
"Попередньо корейські виробники зацікавлені й розглянути варіанти часткової локалізації в Україні, що важливо для стимулювання вітчизняної економіки", - додали в УЗ.
Умови кредитування корейським Фондом економічного розвитку та співробітництва є пільговими, враховуючи критичність соціальної складової проєкту (загальний термін - до 40 років, причому виплати тіла кредиту починатимуться лише після перших 10 років).
Паралельно "Укрзалізниця" працюватиме над модернізацією наявного рухомого складу.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Це справді хороша новина. На багатьох напрямках парності вже не вистачає, та і маршрутна мережа може розширюватися. Ті самі Черкаси можна згадати, яким постійно не вистачає рухомого складу.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
З точки зору залізничників - хай смокчуть прутень!
Така відповідь вас влаштує?
Re: Подвижной состав.
Ось і чудово!
А то як купити вітчизняну газонокосарку, так - ні!
Бо вона - гівно, та й ще виробленна з кітайського лайна.
Дайте - німецьку.
Тут так само.
Re: Подвижной состав.
Є ще і така думка
В #ммм_пишут продовжується фестиваль скарг на КВБЗ.
Пишуть, що доки завод летить в тар-тарари, керівництво КВБЗ дуже хоче потрапити на цьогорічну виставку залізничної техніки InnoTrans-2024, яка пройде у Німеччині у 20-х числах вересня. Дуже вдало виставка співпадає з фестивалем пива - Октоберфестом.
І все це було б добре, якби не одне МАЛЕНЬКЕ АЛЕ... нема з чим їхати, немає що везти показувати, бо досягнень у заводу в останні роки, як такових немає від слова ЗОВСІМ. Все ж таки в чиюсь гарячу голову, прийшла «слушна думка» — везти на виставку вагон-платформу типу Sggrss 80′, призначений для перевезення контейнерів...
На цьому можна було б і закінчити даний пост, якби не було деяких обставин:
конструкція платформи представляє із себе металоконструкцію з покупними візками, гальмівною системою та зчепними пристроями (із рідного лише - залізяччя);
усі конструктори-розробники цієї платформи - звільнилися самі або були звільнені з заводу;
на виставці, на якій будуть представлені новітні локомотиви, електро-, дизель-поїзди, трамваї, вагони метро, в т.ч., які використовують новітні джерела живлення, а також інша інноваційна продукція, — ця платформа буде виглядати як дерев'яний віз в сучасному автосалоні.