Аэропорты/самолёты
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Аэропорты/самолёты
в аеропорту Мюнхена бачив кімнату для курців, повну диму. скляний такий павільончик, в якому було чоловік 5, серед них навіть одна жінка
Re: Аэропорты/самолёты
кабин для курения в крупных аэропортах и раньше было полным-полно. такое не только в Мюнхене.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Аэропорты/самолёты
І не лише чоловіки палять )
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Аэропорты/самолёты
якщо всі такі обізнані про закутки для паління в великих аеропортах, то хто ж тоді може отримати штраф за паління?
Re: Аэропорты/самолёты
кинув, навіть сигари (((
Re: Аэропорты/самолёты
тоже задумываюсь... но меня достало качество нынешних сигарет и полное отстутствие альтерантивы (все остальное запретили)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
кста, а че запретили? кому-то котлету занесли?
я дружбану последний раз привозил в багаже табак для самокруток Camel и Mac Baren. он тоже жалуется на говнотабак в сигах и запрет альтернатив, а на айкосы не хо переходить. я вот только недавно заметил, что они пропали у нас с витрин
, хотя раньше были всю жизнь.
я дружбану последний раз привозил в багаже табак для самокруток Camel и Mac Baren. он тоже жалуется на говнотабак в сигах и запрет альтернатив, а на айкосы не хо переходить. я вот только недавно заметил, что они пропали у нас с витрин

Re: Аэропорты/самолёты
нет, забота о здоровьи нации.... сам запрет еще перед войной был принят - сначала обязательные страшные картинки, потом - запрет на ароматизаторы, потом запрет на импорт, а месяц назад заработал и запрет на продажу ранее импортированного. была у меня мысль перейти на гильзы+табак - но почитав еще тогда закончик, понял что нет смысла обзаводиться всем этим хламом - табака все равно не будет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
Один із найстаріших літаків Wizz Air аварійно сів у Будапешті
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 5/7192783/
25 серпня 2024, 16:31 — Христина Бондарєва
Літак угорської авіакомпанії Wizz Air, що летів з румунського міста Крайова до Лондона, здійснив аварійну посадку в Будапешті рано вранці в неділю, оскільки в салон потрапив дим.
Про це, як пише "Європейська правда", повідомляє Airportal.hu.
Літак уже перебував у повітряному просторі Угорщини, коли екіпаж вирішив перервати рейс, бо через систему кондиціонування повітря в салон потрапив дим.
Перед приземленням диспетчерське управління також було повідомлено, що двоє членів екіпажу почуваються погано.
Літак приземлився в столиці Угорщини після 6 години ранку. В аеропорту Будапешта повідомили, що рейс був перерваний через технічні та медичні причини.
Рейс був виконаний пізніше, о 9:51, після зміни літака та екіпажу.
Літак, із яким стався інцидент, має 12 з половиною років та є одним із найстаріших у парку Wizz Air. Зареєстрований в Угорщині екземпляр, як вважають, входить до тих, у яких договір лізингу вже минув, але авіакомпанія вирішила продовжити оренду через брак машин.
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 5/7192783/
25 серпня 2024, 16:31 — Христина Бондарєва
Літак угорської авіакомпанії Wizz Air, що летів з румунського міста Крайова до Лондона, здійснив аварійну посадку в Будапешті рано вранці в неділю, оскільки в салон потрапив дим.
Про це, як пише "Європейська правда", повідомляє Airportal.hu.
Літак уже перебував у повітряному просторі Угорщини, коли екіпаж вирішив перервати рейс, бо через систему кондиціонування повітря в салон потрапив дим.
Перед приземленням диспетчерське управління також було повідомлено, що двоє членів екіпажу почуваються погано.
Літак приземлився в столиці Угорщини після 6 години ранку. В аеропорту Будапешта повідомили, що рейс був перерваний через технічні та медичні причини.
Рейс був виконаний пізніше, о 9:51, після зміни літака та екіпажу.
Літак, із яким стався інцидент, має 12 з половиною років та є одним із найстаріших у парку Wizz Air. Зареєстрований в Угорщині екземпляр, як вважають, входить до тих, у яких договір лізингу вже минув, але авіакомпанія вирішила продовжити оренду через брак машин.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Одразу стандартні маніпуляції про вік. Хоч для лоу-костів старі літаки — це рідкість, однак 12 років для літака це далеко не поважний вік.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Аэропорты/самолёты
“Бориспіль” готується до великого попиту туристів та може швидко запуститися в повну силу – Бондаренко
Для тих, хто думає, що життя в Борисполі зупинилося – це не так. Вони продовжують активно працювати, готуватися до повноцінного відновлення і створювати нові можливості.
Про це повідомив президент Асоціації випускників НАУ Сергій Бондаренко.
Він з командою Національного авіаційного університету мав змогу побувати у Міжнародному аеропорту “Бориспіль” з обговоренням важливих питань співпраці між летовищем та університетом.
За словами Бондаренка, попри військові умови, в аеропорту продовжують працювати співробітники і вони постійно проводять внутрішні ротації та професійні навчання для підтримки навичок персоналу. Останні роки аеропорт продовжує виплачувати зарплати, податки і повноцінно підтримувати технічну базу. Вони не тільки тримають на плаву цілу інфраструктуру, але й вже мають стратегії для післявоєнного розвитку.
“Аеропорт може швидко запуститися в повну силу, якщо це буде дозволене з питань безпеки польотів та безпеки пасажирів. І готується до великого попиту з боку туристів, адже у світі всі знають про подвиг України і хочуть її відвідати. Нова хвиля туристів вже не за горами, віримо в Перемогу! Також вважають, що буде великий попит від сегменту VFA (visiting friends and family)”, – зауважив у дописі Бондаренко.
https://bigkyiv.com.ua/boryspil-gotuyet ... ondarenko/
Для тих, хто думає, що життя в Борисполі зупинилося – це не так. Вони продовжують активно працювати, готуватися до повноцінного відновлення і створювати нові можливості.
Про це повідомив президент Асоціації випускників НАУ Сергій Бондаренко.
Він з командою Національного авіаційного університету мав змогу побувати у Міжнародному аеропорту “Бориспіль” з обговоренням важливих питань співпраці між летовищем та університетом.
За словами Бондаренка, попри військові умови, в аеропорту продовжують працювати співробітники і вони постійно проводять внутрішні ротації та професійні навчання для підтримки навичок персоналу. Останні роки аеропорт продовжує виплачувати зарплати, податки і повноцінно підтримувати технічну базу. Вони не тільки тримають на плаву цілу інфраструктуру, але й вже мають стратегії для післявоєнного розвитку.
“Аеропорт може швидко запуститися в повну силу, якщо це буде дозволене з питань безпеки польотів та безпеки пасажирів. І готується до великого попиту з боку туристів, адже у світі всі знають про подвиг України і хочуть її відвідати. Нова хвиля туристів вже не за горами, віримо в Перемогу! Також вважають, що буде великий попит від сегменту VFA (visiting friends and family)”, – зауважив у дописі Бондаренко.
https://bigkyiv.com.ua/boryspil-gotuyet ... ondarenko/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты
"Антонов" виконав контракт ДСНС на виробництво пожежного літака Ан-32П
https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/20/719620/
20 вересня 2024, 18:00 - Богдан Мірошниченко

ФОТО ПЕРЕДАНОГО ЛІТАКА АН-32П / ЕП
"Антонов" виконав контракт з модернізації літака Ан-32Б до пожежної версії та передав його ДСНС.
Про це ЕП розповіли джерела в АТ "Антонов".
Контракт на модернізацію літака було укладено в грудні 2021 року.
Сума контракту становить 430 млн грн. Передача літака Державній службі з надзвичайних ситуацій відбулась ще у 2023 році. Льотні випробування "Антонов" проводив уже в умовах повномасштабної війни.
Контракт передбачав глибоку модернізацію одного літака Ан-32Б, який перебував на балансі "Антонова".
Це судно побудували ще у 2011 році за експортним контрактом для Іраку. Тоді міноборони арабської країни не прийняло один із законтрактованих українських літаків через нібито невідповідність тендерним умовам. У підсумку саме з нього вирішили зробити пожежний Ан-32П для вітчизняного замовника.
Літак Ан-32П вперше піднявся у повітря у 1993 році. Його розробили на підприємстві "Антонов" для гасіння великих лісових пожеж та десантування рятувальників.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/20/719620/
20 вересня 2024, 18:00 - Богдан Мірошниченко


ФОТО ПЕРЕДАНОГО ЛІТАКА АН-32П / ЕП
"Антонов" виконав контракт з модернізації літака Ан-32Б до пожежної версії та передав його ДСНС.
Про це ЕП розповіли джерела в АТ "Антонов".
Контракт на модернізацію літака було укладено в грудні 2021 року.
Сума контракту становить 430 млн грн. Передача літака Державній службі з надзвичайних ситуацій відбулась ще у 2023 році. Льотні випробування "Антонов" проводив уже в умовах повномасштабної війни.
Контракт передбачав глибоку модернізацію одного літака Ан-32Б, який перебував на балансі "Антонова".
Це судно побудували ще у 2011 році за експортним контрактом для Іраку. Тоді міноборони арабської країни не прийняло один із законтрактованих українських літаків через нібито невідповідність тендерним умовам. У підсумку саме з нього вирішили зробити пожежний Ан-32П для вітчизняного замовника.
Літак Ан-32П вперше піднявся у повітря у 1993 році. Його розробили на підприємстві "Антонов" для гасіння великих лісових пожеж та десантування рятувальників.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits