Метро на Виноградаре

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

Aktivnyy писал(а):
18 авг 2024, 14:26
і метробуд відновиться після двох застоїв (2014-2018) (2022-2024)
АТ "КиївМетроБуд", код ЄДРПОУ 01387432 ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
18 авг 2024, 15:59
Aktivnyy писал(а):
18 авг 2024, 14:26
і метробуд відновиться після двох застоїв (2014-2018) (2022-2024)
АТ "КиївМетроБуд", код ЄДРПОУ 01387432 ?
Я про сам процес метробудування а не як компанію

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Київська влада раніше "Автостради" оголошує про офіційний початок відновлення робіт у жовтні, при цьому водночас повідомляє, що "Нині триває оформлення всіх дозвільних документів, передбачених законодавством", то звідки ж відомо, що вони неодмінно у наших умовах всесилля і беспомічності бюрократії будуть оформлені до жовтня
https://budport.com.ua/news/29389-anons ... vinogradar

Ще Кандибор повторює, що роботи виконані на 30%, але не зовсім зрозуміло, це оцінка "на око", чи за проведеною експертизою (я вже не кажу про прийняті замовником акти виконання робіт), здається про плани її проведення оголошували приблизно тоді, коли розпочався судовий процес міста проти Київметробуду.

І зрештою, навіть якщо офіційний початок виконання робіт припаде на якесь число жовтня 2024 року, то не треба бути великим математиком, щоб побачити, що через 30 місяців відкриття дільниці припадатиме на відповідне число квітня 2027 року (у дострокове її відкриття за нинішніми планами до 31 грудня 2026 року я щось не вірю, скоріше повірю у пізніше відкриття, якщо трапиться якийсь форс-мажор, якщо не вважати таким форс-мажором нинішню війну Московщини проти України)

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Нестор-летописец писал(а):
19 авг 2024, 07:14
Київська влада раніше "Автостради" оголошує про офіційний початок відновлення робіт у жовтні, при цьому водночас повідомляє, що "Нині триває оформлення всіх дозвільних документів, передбачених законодавством", то звідки ж відомо, що вони неодмінно у наших умовах всесилля і беспомічності бюрократії будуть оформлені до жовтня
https://budport.com.ua/news/29389-anons ... vinogradar

Ще Кандибор повторює, що роботи виконані на 30%, але не зовсім зрозуміло, це оцінка "на око", чи за проведеною експертизою (я вже не кажу про прийняті замовником акти виконання робіт), здається про плани її проведення оголошували приблизно тоді, коли розпочався судовий процес міста проти Київметробуду.

І зрештою, навіть якщо офіційний початок виконання робіт припаде на якесь число жовтня 2024 року, то не треба бути великим математиком, щоб побачити, що через 30 місяців відкриття дільниці припадатиме на відповідне число квітня 2027 року (у дострокове її відкриття за нинішніми планами до 31 грудня 2026 року я щось не вірю, скоріше повірю у пізніше відкриття, якщо трапиться якийсь форс-мажор, якщо не вважати таким форс-мажором нинішню війну Московщини проти України)
Щодо виконаних робіт. У листопаді були пораховані обсяги виконаних робіт, але не порахували вартість. Зараз суд призначив експертизу щодо визначення вартості виконаних робіт. Щодо бюрократії, як це дивно не було, але до розв'язок капітального ремонту вулиць і тд, приступають за 2-3 тижні, тому я вірю що у жовтні, враховуючи що метро важкий об'єкт, почнуть. Автострада виконує вчасно і якісно, і я вважаю буде так - метро відкриють на новий рік, а дрібниці (ліфти, благоустрій, тощо) залишать на весну 2027

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Я б сказав, що обсяг виконаних робіт визначається їх вартістю, але не буду чіплятися.
Окрім всього, мені теж подобаються плани "Автостради" включитися у будівництво метро на Виноградар, враховуючи до того ж, що значно важче добудовувати, коли хтось до тебе вже напаскудив. Легше побудувати щось нове. ніж добудовувати після когось.

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Нестор-летописец писал(а):
19 авг 2024, 11:25
Я б сказав, що обсяг виконаних робіт визначається їх вартістю, але не буду чіплятися.
Окрім всього, мені теж подобаються плани "Автостради" включитися у будівництво метро на Виноградар, враховуючи до того ж, що значно важче добудовувати, коли хтось до тебе вже напаскудив. Легше побудувати щось нове. ніж добудовувати після когось.
Щодо обсягів робіт, можете глянути ухвалу суду, почитати, там буде про те що обсяги робіт визначені ще у листопаді, а тепер призначена експертиза на визначення вартості робіт. Метрополітен же хоче стягнути невикористаний аванс, який може бути використаний для метро на Виноградар.
Я скажімо так зрадів коли дізнався що Автострада добудує метро, і я впевнений, що це буде зроблено

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Підрядник не може прогнозувати відкриття станції метро "Виноградар" у 2027 році: чому так

Компанія "Австострада", з якою Київський метрополітен уклав договір вартістю майже 14 млрд грн на будівництво лінії метро в напрямку житлового масиву Виноградар, не може прогнозувати відкриття станції метро "Виноградар" у 2027 році.

Про це повідомив засновник групи MS Capital Максим Шкіль, пише "Економічна правда".

Початок активної фази робіт очікується вже у жовтні цього року, а строк їх виконання складає 30 місяців. Тобто орієнтовно роботи мають бути виконані у 2027 році. При цьому компанія має будувати за власні кошти, а КМДА їх оплатить тільки після перевірки.

"Якщо війна триватиме, то я маю великі сумніви, що 14 мільярдів на будівництво метро на Виноградар будуть виділені. Зараз тривають підготовчі роботи. Вони будуть виконуватись протягом цього року і до середини наступного. А вже більш вартісні роботи відбуватимуться з другої половини 2025 року", – пояснив він.

За його словами, компанія уклала контракт з мінімальною передоплатою, в ньому передбачена можливість відмовитися від обладнання, тому що воно частково виготовлене.

"Якщо ми будемо бачити, що ситуація з війною не покращується, місто не має грошей на будівництво цього об'єкту, ми зупинимо отримання цієї техніки і в цей напрямок інвестувати не будемо. Якщо побачимо, що є покращення з точки зору війни, що є перспектива стабільного фінансування, відповідно будемо контракт виконувати і отримувати техніку", – додав Шкіль.

Засновник компанії також розповідає, що з будівництвом метро на Виноградар є багато проблем, так як не була проведена належна консервація, тому доведеться багато перероблювати. Тож, він не може прогнозувати відкриття станції метро "Виноградар" у 2027 році.

Нагадаємо, що розпорядження про проєктування нових станцій у напрямку Виноградаря видав у 2008 році тодішній мер Леонід Черновецький.

У 2013 році голова КМДА Олександр Попов озвучив план побудови трьох станцій у напрямку Проспекту Правди. Їх планували відкрити до 2016 року. Однак того року лише оголосили торги на розробку цього проєкту.

Зрештою будівельні роботи почалися тільки в лютому 2019-го. У червні 2021-ого Кличко заявляв, що до кінця цього року відкриють як мінімум одну станцію метро "зеленої" гілки у напрямку Виноградаря. Однак у жовтні 2021 року через суд попросив перенести строки здачі двох станцій до травня 2023 року. Через повномасштабне вторгнення будівництво було припинено. У квітні 2023-го Кличко назвав уже нову дату завершення робіт — кінець 2024 року.

Також повідослялося, що Київський метрополітен розірвав з "Київметробудом" договір щодо будівництва метро на Виноградар через зрив термінів будівництва.
https://bzh.life/ua/gorod/1724664731-pi ... idkrittya/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Бюджет міста думаю буде здатен фінансувати це все. Але побачимо в листопаді-грудні. Шкіль ТСН казав до кінця року виконають робіт на 700 млн, а в договорі 150.
Щодо термінів, пам'ятаю Брагінський в 2023 називав весну 2025, що було більш реалістично. Однак сподіваємося на 2027

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

Aktivnyy писал(а):
27 авг 2024, 11:09
Бюджет міста думаю буде здатен фінансувати це все. Але побачимо в листопаді-грудні.
На 2025 рік мають закласти 5+ млрд. гривень. Побачимо
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
27 авг 2024, 13:19
Aktivnyy писал(а):
27 авг 2024, 11:09
Бюджет міста думаю буде здатен фінансувати це все. Але побачимо в листопаді-грудні.
На 2025 рік мають закласти 5+ млрд. гривень. Побачимо
Ще ж вартість ймовірно зменшиться після експертизи вартості виконаних робіт, і коли змінять обсяги робіт

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

Первинне питання, чи Київ знайде на 2025 рік якісь мільярди на добудову метро
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Кличко віддав Шкілю підряд на метро на Виноградар за 14 млрд. грн.

Найбільша будівельна угода цього року в «Прозорро» – це контракт «Київського метрополітену» на будівництво лінії метрополітену на житловий масив Виноградар вартістю 13,79 млрд грн.

В рамках цього підряду планують до кінця 2026 року перекласти інженерні мережі та комунікації (каналізація, електро-, газопостачання, тролейбусні лінії тощо) із зони будівництва та побудувати дільницю від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з проміжною станцією «Мостицька».

Контракт без конкуренції отримала одна з найбільших будівельних компаній України – ТОВ «Група компаній «Автострада» Максима Шкіля. Раніше вона також без конкуренції отримала контракт на ремонт аварійного перегону між станціями «Деміївська» і «Либідська» вартістю 445 млн грн.

В ході проведення тендеру стало зрозуміло, що «Київський метрополітен» зробив низку вимог в своїй тендерній документації, які унеможливлювали участь багатьох інших компаній. Частина цих вимог була законною, тобто такою, що дозволена законодавством. А частину дозволив Антимонопольний комітет, відкинувши скарги інших будівельників.

Законні «заточки»
Найголовніша «заточка» законна. Замовник дав учасникам торгів лише три тижні на підготовку своїх пропозицій по проекту розміром майже 14 млрд грн. Це відразу унеможливлювало якісну підготовку тими фірмами, які не були включені в процеси ще до оголошення торгів. Один з потенційних учасників торгів вказав, що іспанська компанія «Cobra Instalaciones y Servicios» (велетенська група з будівельними проектами у 45 країнах світу) не встигає сама перекласти тендерну документацію з української мови та зробити свою пропозицію у відведений термін. Та просить продовжити строк підготовки хоча б на один місяць.

Однак «Київський метрополітен» відмовив іноземцям пославшись на те, що такі стислі терміни дозволені законом «Про публічні закупівлі» на період дії режиму воєнного стану.

Проти менших учасників ринку з України була застосована інша законна вимога. Метрополітен забажав, аби учасниками його тендеру розміром в майже 14 млрд грн були тільки ті фірми, чий обсяг доходу 2023 року становив не менш як 50% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Тобто майже 7 млрд грн. З усіх учасників ринку в Україні мільярдні суми під час вторгнення отримали дуже мало компаній, які зазвичай неактивно конкурують між собою. Це колишні лідери «укравтодорівського» картелю «Автострада», «Автомагістраль-південь», «Ростдорстрой» та «Онур конструкціон».

Один з бажаючих взяти участь в торгах учасників ринку просив замовника «взяти до уваги факт, що в нашій країні триває військовий стан та країна переживає складі економічні часи. Всі підприємства перебувають в надзвичайно складних фінансових умовах господарювання». Але метрополітен відмовився зменшувати цю вимогу, на тендер могли подати заявки тільки ті будівельні компанії, що минулого року мали дохід під 7 мільярдів гривень.

Антимонопольна індульгенція
ТОВ «Будівельно-транспортне підприємство «Міськбуд інвест» подало скаргу в Антимонопольний комітет на інші вимоги замовника. В тому числі вона вказувала, що планує стати учасником консорціуму «Інтератомінжиніринг» (цей консорціум очолює Дмитро Єрьомін, один з керуючих партнерів проекту Unit.city Василя Хмельницького).

Це б дозволило заявитись на торги об’єднанню фірм з річним доходом, що б відповідав вимогам замовника. Однак метрополітен вимагав, щоб консорціум не тільки був зареєстрований в ЄДРЮО, але й отримав дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або висновок АМКУ щодо відсутності необхідності отримання такого дозволу.

Консорціум на момент проведення тендеру не мав такого дозволу і дорікнув метрополітену, що той дозвіл не вимагається законом «Про публічні закупівлі». Однак замовник і АМКУ заявили, що така вимога є в іншому законі «Про захист економічної конкуренції», і відмовили скаржнику.

Також «Міськбуд інвест» скаржився на надмірні вимоги метрополітену щодо головного інженера учасника торгів. Замовник хотів, аби він мав документ про знання правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв, з електробезпеки (для допуску до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В (не нижче IV (четвертої) групи)), з надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків або першої допомоги потерпілим, з пожежної безпеки.

Скаржник зазначив, що спеціалізовані навчання проходять працівники, які фактично здійснюють роботи підвищеної небезпеки або ж згідно з вимогами посади несуть відповідальність за охорону праці. Але Антимонопольний комітет вирішив, що скаржник не довів, що ці вимоги щодо головного інженера заважають фірмі взяти участь в торгах. Тобто в уявному світі АМКУ і метрополітену головні інженери компаній, що йдуть на торги розміром 14 млрд грн мають отримати дозволи на те, що вони не будуть точно робити, – працювати кранівником чи електриком.

Також «Міськбуд інвест» та фірма «Ньюхаус» скаржились в АМКУ щодо вимоги про наявність у учасників торгів сертифікатів щодо систем управління якістю, екологічного управління, протидії корупції та управління охороною праці згідно відповідних ДСТУ ISO.

В скаргах було вказано, що сертифікація ДСТУ ISO не є обов’язковою на території України. Тобто бізнес отримує їх за бажанням. А оскільки тендер на будівництво метро є дуже швидким, то фірми не встигнуть навчити спеціалістів, впровадити в дію провести аудит і виконати багато інших дій, що вимагає значних фінансових і часових витрат, які неспівставні з термінами проведення процедури закупівлі. Далі цитати зі скарги «Міськбуд інвесту» до АМКУ:

«З іншого боку можна легко придбати будь який сертифікат ДСТУ ISO у вигляді «папірця» за 24 години, в чому ви можете переконатись ввівши в пошукову систему запит «ДСТУ ISO придбати».

Виходячи з вище сказаного, наявність сертифікатів ДСТУ ISО аж ніяк не підтверджує наявності працюючої системи на яку він виданий, тому Скаржник вважає вимогу пункту 6.1.15. Розділу 6 Документації і п. 7.14 додатку 4 Документації необґрунтованою і такою, що лише звужує коло потенційних учасників…

Як доказ Скаржник надає посилання з вищезазначеним запитом в пошуковій системі Google https://www.google.com/search?q=ДСТУ+ISO+придбати

Скаржник вважає, що в такому формулюванні ця умова може бути виписана Замовником для конкретного учасника, який в подальшому може використати цю умову для отримання рішення Комісії чи судового рішення щодо визнання такого учасника переможцем за формальними ознаками.

Зокрема, для Скаржника ТОВ «БТП «МІСЬКБУД ІНВЕСТ», є не припустимим купівля сертифікату ДСТУ ISO у вигляді «папірця». Разом з тим, виконати справжню сертифікація ДСТУ ISO, з огляду на процедури сертифікації систем управління і кінцевий строк подачі тендерних пропозиція не вистачає часу.

Таким чином Замовник обмежує право Скаржника на добросовісну конкуренцію у порівнянні з тими учасниками, які вже пройшли сертифікацію ДСТУ ISO та тими хто не соромиться придбати сертифікат ДСТУ ISO у вигляді «папірця».

Але це не вплинуло на замовника і АМКУ, та вимога залишилась.

Отже
В результаті «Автострада» Максима Шкіля виявилась єдиним учасником торгів та забрала підряд, запропонувавши символічну знижку 1% по відношенню до очікуваної ціни.

В договорі вказано, що на цей рік «Київський метрополітен» передбачив фінансування у розмірі 150 млн грн із загальної ціни 13,79 млрд грн. Решта коштів і графіки виконання різних робіт мають визначатись додатковими угодами.
https://nashigroshi.org/2024/09/03/klyc ... t-lyshe-1/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Пам'ятаєте я вам в особисті писав що іспанці хотіли добудувати метро? Але тепер самі журналісти докопалися до цього

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1291
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Aktivnyy писал(а):
03 сен 2024, 17:05
Пам'ятаєте я вам в особисті писав що іспанці хотіли добудувати метро? Але тепер самі журналісти докопалися до цього
Я трішки сумніваюся в тому що вони ДІЙСНО хотіли будувати, а не переслідували якісь інші цілі.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10999
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение TANK »

хотели, хотели - получить подряд и нанять условное "СМУ-4" на выполнение работ.

"3 мне, 3 тебе, и за 3 пусть китаец летает" (с).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить