Застроим всё что можна и нельзя
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
На Відрадному вдруге за останні два роки горів занедбаний кінотеатр "Тампере"...
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Нове бетонне гетто між озерами Небреж і Тягле. Осокорки
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Валерія Попова та Каштан news:
У Кличка намагаються «розрізати» екопарк на Осокорках без ухвалення рішення Київради
Комунальне підприємство готується до будівництва дороги через заповідну зону
КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд м. Києва» розробило техніко-економічні обгрунтування для будівництва вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста в Дарницькому районі.
Про це йшлося в звіті КП за перше півріччя 2024 року, озвученому на засіданні комісії КМДА з аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств у понеділок, 12 серпня.
Проєкт передбачає, що вулиця розділить природно-заповідну зону «Екопарк Осокорки» на чотири частини. Однак це рішення не було підтримано київськими депутатами, зазначає очільник фракції «Слуга народу» в Київраді Андрій Вітренко.
«Київська міська рада двічі не голосувала за прийняття міської цільової програми з транспорту, намагаючись прибрати звідти будівництво вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста Києва в Дарницькому районі», – написав він у своєму телеграм-каналі.
Втім, незважаючи на спротив громади та депутатського корпусу, КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд м. Києва» вже провело роботи з розробки ТЕО та передало матеріали на державну будівельну експертизу. Як зазначається в звіті комунального підприємства, це було зроблено на виконання розпорядження КМДА від 03.11.2021 №2277.
«Свавілля чиновників не має бути непоміченим з боку активної громади, яка роками відстоює своє право на рекреаційну зону в цій місцевості, а не на чергові бетонні джунглі, які будуть тиснути своєю вагою на дорожній трафік та міські комунікації», – прокоментував ситуацію Андрій Вітренко.
Нагадаємо, активісти та місцеві мешканці неодноразово зверталися до правоохоронців зі скаргами на будівництво житлового комплексу на березі озера Небреж, яке входить до складу екопарку. У березні 2024 року на території екопарку сталася масштабна пожежа, яка охопила три гектари заповідної території. Тоді голова Київської міської військової адміністрації Сергій Попко заявив, що звернувся до правоохоронних органів щодо розслідування можливого підпалу в заповідній зоні.
У Кличка намагаються «розрізати» екопарк на Осокорках без ухвалення рішення Київради
Комунальне підприємство готується до будівництва дороги через заповідну зону
КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд м. Києва» розробило техніко-економічні обгрунтування для будівництва вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста в Дарницькому районі.
Про це йшлося в звіті КП за перше півріччя 2024 року, озвученому на засіданні комісії КМДА з аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств у понеділок, 12 серпня.
Проєкт передбачає, що вулиця розділить природно-заповідну зону «Екопарк Осокорки» на чотири частини. Однак це рішення не було підтримано київськими депутатами, зазначає очільник фракції «Слуга народу» в Київраді Андрій Вітренко.
«Київська міська рада двічі не голосувала за прийняття міської цільової програми з транспорту, намагаючись прибрати звідти будівництво вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста Києва в Дарницькому районі», – написав він у своєму телеграм-каналі.
Втім, незважаючи на спротив громади та депутатського корпусу, КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд м. Києва» вже провело роботи з розробки ТЕО та передало матеріали на державну будівельну експертизу. Як зазначається в звіті комунального підприємства, це було зроблено на виконання розпорядження КМДА від 03.11.2021 №2277.
«Свавілля чиновників не має бути непоміченим з боку активної громади, яка роками відстоює своє право на рекреаційну зону в цій місцевості, а не на чергові бетонні джунглі, які будуть тиснути своєю вагою на дорожній трафік та міські комунікації», – прокоментував ситуацію Андрій Вітренко.
Нагадаємо, активісти та місцеві мешканці неодноразово зверталися до правоохоронців зі скаргами на будівництво житлового комплексу на березі озера Небреж, яке входить до складу екопарку. У березні 2024 року на території екопарку сталася масштабна пожежа, яка охопила три гектари заповідної території. Тоді голова Київської міської військової адміністрації Сергій Попко заявив, що звернувся до правоохоронних органів щодо розслідування можливого підпалу в заповідній зоні.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
У Києві дозволили будувати 10-поверховий готель з підземним паркінгом на Хрещатику
Майбутній готель "Столичний" у центрі Києва отримав зелене світло від ДІАМ. Будуватимуть Ніконов і Керзнер
Державна інспекція архітектури та містобудування 13 серпня видала дозвіл на будівництво офісно-готельного комплексу "Столичний" на Хрещатику. Про це повідомляється в реєстрі будівельної діяльності.
Замовником будівництва буде ТОВ "Грааль".
Бенефіціари компанії – Ігор Ніконов (KAN Development), Офер Керзнер (City Capital Group) і Олег Гавриляк.
У 2003 році Київська міськадміністрація визнала цю фірму переможцем інвестиційного конкурсу на реконструкцію Європейської площі з будівництвом комплексу нежитлових приміщень і облаштуванням підземного простору під Хрещатиком (від Майдану до Європейської площі) і під вулицею Грушевського (від Європейської площі до будинку №4).
Центральним елементом проєкту реконструкції мало стати будівництво хмарочоса – офісно-готельного комплексу "Столичний" на кілька десятків поверхів. Ці плани призвели до протесту громадськості, оскільки земельна ділянка розташована в межах історичного ареалу пам'ятки містобудування місцевого значення "Вулиця Хрещатик" і частково в межах буферної зони об'єкта ЮНЕСКО.
У 2021 році Київська міська рада проголосувала за поновлення Граалю договору оренди земельної ділянки на вулиці Хрещатик, 5 і передання сусідньої земельної ділянки на вулиці Грушевського, 4б під забудову.
Тоді депутатам показували передпроєктні зображення, в яких про будівництво хмарочоса вже не йшлося. На рендерах було показано проєкти будинків в один рівень із сусідніми.
Планують два будинки на 10 поверхів кожен.
Інвестор також планує побудувати підземний паркінг на 146 автомобілів.
https://biz.liga.net/ua/all/nedvizhimos ... eshchatyku
Майбутній готель "Столичний" у центрі Києва отримав зелене світло від ДІАМ. Будуватимуть Ніконов і Керзнер
Державна інспекція архітектури та містобудування 13 серпня видала дозвіл на будівництво офісно-готельного комплексу "Столичний" на Хрещатику. Про це повідомляється в реєстрі будівельної діяльності.
Замовником будівництва буде ТОВ "Грааль".
Бенефіціари компанії – Ігор Ніконов (KAN Development), Офер Керзнер (City Capital Group) і Олег Гавриляк.
У 2003 році Київська міськадміністрація визнала цю фірму переможцем інвестиційного конкурсу на реконструкцію Європейської площі з будівництвом комплексу нежитлових приміщень і облаштуванням підземного простору під Хрещатиком (від Майдану до Європейської площі) і під вулицею Грушевського (від Європейської площі до будинку №4).
Центральним елементом проєкту реконструкції мало стати будівництво хмарочоса – офісно-готельного комплексу "Столичний" на кілька десятків поверхів. Ці плани призвели до протесту громадськості, оскільки земельна ділянка розташована в межах історичного ареалу пам'ятки містобудування місцевого значення "Вулиця Хрещатик" і частково в межах буферної зони об'єкта ЮНЕСКО.
У 2021 році Київська міська рада проголосувала за поновлення Граалю договору оренди земельної ділянки на вулиці Хрещатик, 5 і передання сусідньої земельної ділянки на вулиці Грушевського, 4б під забудову.
Тоді депутатам показували передпроєктні зображення, в яких про будівництво хмарочоса вже не йшлося. На рендерах було показано проєкти будинків в один рівень із сусідніми.
Планують два будинки на 10 поверхів кожен.
Інвестор також планує побудувати підземний паркінг на 146 автомобілів.
https://biz.liga.net/ua/all/nedvizhimos ... eshchatyku
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Помітив, що багато чого погодили в 2000-х, а починають зараз. Сьогодні теж саме може бутиБодрый писал(а): ↑20 авг 2024, 15:59У Києві дозволили будувати 10-поверховий готель з підземним паркінгом на Хрещатику
Майбутній готель "Столичний" у центрі Києва отримав зелене світло від ДІАМ. Будуватимуть Ніконов і Керзнер
Державна інспекція архітектури та містобудування 13 серпня видала дозвіл на будівництво офісно-готельного комплексу "Столичний" на Хрещатику. Про це повідомляється в реєстрі будівельної діяльності.
Замовником будівництва буде ТОВ "Грааль".
Бенефіціари компанії – Ігор Ніконов (KAN Development), Офер Керзнер (City Capital Group) і Олег Гавриляк.
У 2003 році Київська міськадміністрація визнала цю фірму переможцем інвестиційного конкурсу на реконструкцію Європейської площі з будівництвом комплексу нежитлових приміщень і облаштуванням підземного простору під Хрещатиком (від Майдану до Європейської площі) і під вулицею Грушевського (від Європейської площі до будинку №4).
Центральним елементом проєкту реконструкції мало стати будівництво хмарочоса – офісно-готельного комплексу "Столичний" на кілька десятків поверхів. Ці плани призвели до протесту громадськості, оскільки земельна ділянка розташована в межах історичного ареалу пам'ятки містобудування місцевого значення "Вулиця Хрещатик" і частково в межах буферної зони об'єкта ЮНЕСКО.
У 2021 році Київська міська рада проголосувала за поновлення Граалю договору оренди земельної ділянки на вулиці Хрещатик, 5 і передання сусідньої земельної ділянки на вулиці Грушевського, 4б під забудову.
Тоді депутатам показували передпроєктні зображення, в яких про будівництво хмарочоса вже не йшлося. На рендерах було показано проєкти будинків в один рівень із сусідніми.
Планують два будинки на 10 поверхів кожен.
Інвестор також планує побудувати підземний паркінг на 146 автомобілів.
https://biz.liga.net/ua/all/nedvizhimos ... eshchatyku
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
У розпал війни у Києві на аукціоні продають недобудований хмарочос Sky Towers
У Києві продаватимуть недобудований хмарочос Sky Towers, який наприкінці "нульових" був найамбітнішим з усіх столичних будівельних проєктів.
Дві вежі, готовність яких оцінюють у 39,4%, продаватимуть з електронного аукціону на майданчику СЕТАМ, а стартова ціна на об'єкт виставлена на рівні 1,1 млрд грн. Втім, навряд чи сьогодні цей об'єкт викличе фурор серед столичних компаній-девелоперів: надто вже велика сума потрібна для добудови двох башт хмарочосу, і надто дешево коштує нерухомість на київському ринку в розпал війни.
Яке саме майно продаватимуть
В оголошенні на профільних майданчиках столичної нерухомості йдеться про продаж з аукціону "незавершеного громадського центру" Sky Towers загальною площею 219,2 тис кв.м. Разом з будівлями продається проєктно-тендерна і кошторисна документація, а також земельна ділянка площею 0,74 га. Самі будівлі нині являють собою дві прямокутні вежі та окрему двоповерхову споруду - банк - зі східної сторони комплексу.
200-метрову будівлю почали зводити ще 2007 року. Проєкт був не просто амбітним, хмарочос мав би стати перлиною Києва: всередині 47-поверхівки мали розмістити один з найпотужніших офісних комплексів на 17 тисяч співробітників, а сусіднія 41-поверхова башта повинна була стати п'ятизірковим готелем на 500 номерів, унизу ж під будівлями закладений паркінг на 860 машиномісць. Загальна вартість проєкту склала більше півмільярда доларів.
На початку забудови об'єкт був головною окрасою портфоліо девелопера Kyiv Donbass Development Group. Його проєктувало гонконгське бюро DLN, а до київських реалій адаптувало столичне архітектурне агентство Віталія Васягіна. Підкреслимо амбітність проєкту цифрами: найвища башта Sky Towers, згідно проєкту, мала височіти на 214 метрів. Найвищий хмарочос Києва на даний момент - ЖК Кловський - має 168 метрів, башта БЦ і ТРЦ Gulliver сягає 141 метри у висоту, а БЦ Парус - 133 метрів. Відтак, це був би один з найвищих хмарочосів Східної Європи.
Про справжні розміри будинків говорить сама лише кількість ліфтів у баштах: у вежі "А" (вища), де мав розміститися офісний центр, їх мало б бути 22 пасажирських та 2 пожежних. У готельній вежі "Б" (нижча) - 15 пасажирських, 2 пожежних, крім того, ще 4 пасажирських ліфти мали б спускатися на підземний паркінг - а це, нагадаємо, 8 поверхів, та підійматися на висоту до 7 поверху.
Що пішло не так у забудовника
Роботи тривали з перервами дев'ять років. Спершу планували закінчити до 2012 року. Забудовник встиг звести 27 поверхів з запланованих 47 (ще 8 рівнів Sky Towers розташовані під землею), та почати засклення. Але в плани втрутилася криза 2008-2009 років. Найбільший на той момент забудовник Києва Kyiv Donbass Development Group належав де-факто чотирьом співвласникам: братам Константиновським (один з них, В'ячеслав, пізніше обрався по мажоритарці до Верховної Ради - це той самий нардеп від "Народного фронту" Яценюка, який "продав Rolls Royse - пішов на фронт"), а також колишньому міністру вуглепрому Віктору Тополову. Ще одним, головним, акціонером був Олександр Левін, громадянин США, один з помітних діячів київської єврейської громади.
Деякий час співвласники намагалися "тягнути" Sky Towers, закинувши усі інші проєкти: надія була на добудову висотки готелю до Євро-2012. Але справдитись їй не судилося, а забудовник було продано власникові агрохолдінгу Kernel Андрієві Веревському. Після цього Sky Towers окремо перейшли до маловідомої американської компанії.
Девелоперська компанія Kyiv Donbass Development Group визнана банкрутом з 2015 року, а саме будівництво заморожено з лютого 2016-го, коли на будмайданчику навколо Sky Towers розібрали останній будівельний кран.
Останнім власником недобудови було Агентство офісного будівництва. В лютому 2021-го державний Укрексімбанк домігся в суді першої інстанції стягнення з Агентства 5,9 млрд грн заборгованості. Згодом будівлі перейшли до власності держави. Щоб добудувати Sky Towers, за оцінкою від 2018 року, потрібно 370 млн доларів: тоді, ще за "раннього" Кличка, навіть існував проєкт переїзду усіх відомств міста з Хрещатика саме у цей хмарочос. Однак ідея тоді не знайшла розвитку. Та й невідомо, чи варта будівля добудови: за оцінкою від довоєнного 2021 року, вартість обох башт після добудови складе лише 200-250 млн доларів (менше рівня необхідних інвестицій).
Саме тому зараз, у розпал повномасштабного вторгнення, навряд чи варто очікувати на ажіотажний попит на Sky Towers. Аж надто - зважаючи на те, що у Києві нині продають десятки бізнес-центрів через відсутність орендарів. Так, ціна у 1,1 млрд грн (26,8 млн доларів) може декому здатися спокусливою - але, нагадаємо, це лише початкова ціна аукціону, відтак, якщо до об'єкту все ж буде цікавість з боку власників нерухомості, то лише як до венчурного проєкту, себто такого, що має перспективи до розвитку, але згодом. Кінець кінцем, Укрексімбанк вже декілька разів виставляв хмарочоси на аукціон - спершу за 7,15 млрд грн, згодом - за 5,5 млрд грн, але кожного разу безрезультатно.
Також ми писали про те, що у Києві масово виставляють на продаж бізнес-центри. На сайтах з продажу нерухомості можна знайти оголошення про продаж цілих комплексів, що розташовані у різних районах міста. Ціни вар'юються від 5 до 28 млн доларів США, втім, фахівці кажуть, що власники нерухомості не завжди адекватно оцінюють свої об'єкти. Втім, тенденція очевидна: інвестори, передовсім іноземні, бажають вивести з України капітали, що було вкладено у нерухомість.
https://www.zagorodna.com/uk/statti/u-r ... owers.html
У Києві продаватимуть недобудований хмарочос Sky Towers, який наприкінці "нульових" був найамбітнішим з усіх столичних будівельних проєктів.
Дві вежі, готовність яких оцінюють у 39,4%, продаватимуть з електронного аукціону на майданчику СЕТАМ, а стартова ціна на об'єкт виставлена на рівні 1,1 млрд грн. Втім, навряд чи сьогодні цей об'єкт викличе фурор серед столичних компаній-девелоперів: надто вже велика сума потрібна для добудови двох башт хмарочосу, і надто дешево коштує нерухомість на київському ринку в розпал війни.
Яке саме майно продаватимуть
В оголошенні на профільних майданчиках столичної нерухомості йдеться про продаж з аукціону "незавершеного громадського центру" Sky Towers загальною площею 219,2 тис кв.м. Разом з будівлями продається проєктно-тендерна і кошторисна документація, а також земельна ділянка площею 0,74 га. Самі будівлі нині являють собою дві прямокутні вежі та окрему двоповерхову споруду - банк - зі східної сторони комплексу.
200-метрову будівлю почали зводити ще 2007 року. Проєкт був не просто амбітним, хмарочос мав би стати перлиною Києва: всередині 47-поверхівки мали розмістити один з найпотужніших офісних комплексів на 17 тисяч співробітників, а сусіднія 41-поверхова башта повинна була стати п'ятизірковим готелем на 500 номерів, унизу ж під будівлями закладений паркінг на 860 машиномісць. Загальна вартість проєкту склала більше півмільярда доларів.
На початку забудови об'єкт був головною окрасою портфоліо девелопера Kyiv Donbass Development Group. Його проєктувало гонконгське бюро DLN, а до київських реалій адаптувало столичне архітектурне агентство Віталія Васягіна. Підкреслимо амбітність проєкту цифрами: найвища башта Sky Towers, згідно проєкту, мала височіти на 214 метрів. Найвищий хмарочос Києва на даний момент - ЖК Кловський - має 168 метрів, башта БЦ і ТРЦ Gulliver сягає 141 метри у висоту, а БЦ Парус - 133 метрів. Відтак, це був би один з найвищих хмарочосів Східної Європи.
Про справжні розміри будинків говорить сама лише кількість ліфтів у баштах: у вежі "А" (вища), де мав розміститися офісний центр, їх мало б бути 22 пасажирських та 2 пожежних. У готельній вежі "Б" (нижча) - 15 пасажирських, 2 пожежних, крім того, ще 4 пасажирських ліфти мали б спускатися на підземний паркінг - а це, нагадаємо, 8 поверхів, та підійматися на висоту до 7 поверху.
Що пішло не так у забудовника
Роботи тривали з перервами дев'ять років. Спершу планували закінчити до 2012 року. Забудовник встиг звести 27 поверхів з запланованих 47 (ще 8 рівнів Sky Towers розташовані під землею), та почати засклення. Але в плани втрутилася криза 2008-2009 років. Найбільший на той момент забудовник Києва Kyiv Donbass Development Group належав де-факто чотирьом співвласникам: братам Константиновським (один з них, В'ячеслав, пізніше обрався по мажоритарці до Верховної Ради - це той самий нардеп від "Народного фронту" Яценюка, який "продав Rolls Royse - пішов на фронт"), а також колишньому міністру вуглепрому Віктору Тополову. Ще одним, головним, акціонером був Олександр Левін, громадянин США, один з помітних діячів київської єврейської громади.
Деякий час співвласники намагалися "тягнути" Sky Towers, закинувши усі інші проєкти: надія була на добудову висотки готелю до Євро-2012. Але справдитись їй не судилося, а забудовник було продано власникові агрохолдінгу Kernel Андрієві Веревському. Після цього Sky Towers окремо перейшли до маловідомої американської компанії.
Девелоперська компанія Kyiv Donbass Development Group визнана банкрутом з 2015 року, а саме будівництво заморожено з лютого 2016-го, коли на будмайданчику навколо Sky Towers розібрали останній будівельний кран.
Останнім власником недобудови було Агентство офісного будівництва. В лютому 2021-го державний Укрексімбанк домігся в суді першої інстанції стягнення з Агентства 5,9 млрд грн заборгованості. Згодом будівлі перейшли до власності держави. Щоб добудувати Sky Towers, за оцінкою від 2018 року, потрібно 370 млн доларів: тоді, ще за "раннього" Кличка, навіть існував проєкт переїзду усіх відомств міста з Хрещатика саме у цей хмарочос. Однак ідея тоді не знайшла розвитку. Та й невідомо, чи варта будівля добудови: за оцінкою від довоєнного 2021 року, вартість обох башт після добудови складе лише 200-250 млн доларів (менше рівня необхідних інвестицій).
Саме тому зараз, у розпал повномасштабного вторгнення, навряд чи варто очікувати на ажіотажний попит на Sky Towers. Аж надто - зважаючи на те, що у Києві нині продають десятки бізнес-центрів через відсутність орендарів. Так, ціна у 1,1 млрд грн (26,8 млн доларів) може декому здатися спокусливою - але, нагадаємо, це лише початкова ціна аукціону, відтак, якщо до об'єкту все ж буде цікавість з боку власників нерухомості, то лише як до венчурного проєкту, себто такого, що має перспективи до розвитку, але згодом. Кінець кінцем, Укрексімбанк вже декілька разів виставляв хмарочоси на аукціон - спершу за 7,15 млрд грн, згодом - за 5,5 млрд грн, але кожного разу безрезультатно.
Також ми писали про те, що у Києві масово виставляють на продаж бізнес-центри. На сайтах з продажу нерухомості можна знайти оголошення про продаж цілих комплексів, що розташовані у різних районах міста. Ціни вар'юються від 5 до 28 млн доларів США, втім, фахівці кажуть, що власники нерухомості не завжди адекватно оцінюють свої об'єкти. Втім, тенденція очевидна: інвестори, передовсім іноземні, бажають вивести з України капітали, що було вкладено у нерухомість.
https://www.zagorodna.com/uk/statti/u-r ... owers.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Хоть бы адрес какой написали, пришлось переходить по ссылке и смотреть на фото этого недостроя над центральным ЗАГСом.
Re: Застроим всё что можна и нельзя
снести его к черту, оставив подземный паркинг - и все. 3 дома по победе вообще без солнечного света оставил, остальных слепит своими зеркальными стеклами.
Вообще зеркальные стекла - это какой-то фетиш у донецко-угольных братков. То минтранс слепил всех, то одоробло это недостроенное.
Вообще зеркальные стекла - это какой-то фетиш у донецко-угольных братков. То минтранс слепил всех, то одоробло это недостроенное.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Київрада завтра розглядатиме чергову “туалетну схему” з будівництва ЖК
Мова йде про будівництво ЖК на ділянці, де зараз парковка, на перетині Шалімова і Гузара.
Про це написала у соцмережі депутатка Київради Ксенія Семенова.
За словами депутатки, туалетна схема – це коли на вільній від забудови ділянці реєструється право власності на “нерухомість”. Ця нерухомість – це будка охоронця, часом туалет, а потім ділянка здається в оренду власнику будки за малі гроші. Це є порушенням закону, адже за словами Семенової, вільну ділянку треба здавати в оренду не знайомим, а через аукціон. Тоді в бюджет міста надходять гроші.
“Подвійний зашквар у тому, що по туалетній схемі є рішення Верховного суду. І хоча у нас типу не прецедентне право, але рішення ВС враховуються в судовій практиці. Тобто Генпрокуратура точно скасує це рішення Київради в суді. Рішення з великою ймовірністю протащать”, – говорить Семенова.
Схема незаконна і депутати про це знають, пише Семенова, адже так і написано у висновку управління правового забезпечення тої таки Київради.
За її словами, за такі питання в порядку денному платять.
https://bigkyiv.com.ua/kyyivrada-zavtra ... cztva-zhk/
Мова йде про будівництво ЖК на ділянці, де зараз парковка, на перетині Шалімова і Гузара.
Про це написала у соцмережі депутатка Київради Ксенія Семенова.
За словами депутатки, туалетна схема – це коли на вільній від забудови ділянці реєструється право власності на “нерухомість”. Ця нерухомість – це будка охоронця, часом туалет, а потім ділянка здається в оренду власнику будки за малі гроші. Це є порушенням закону, адже за словами Семенової, вільну ділянку треба здавати в оренду не знайомим, а через аукціон. Тоді в бюджет міста надходять гроші.
“Подвійний зашквар у тому, що по туалетній схемі є рішення Верховного суду. І хоча у нас типу не прецедентне право, але рішення ВС враховуються в судовій практиці. Тобто Генпрокуратура точно скасує це рішення Київради в суді. Рішення з великою ймовірністю протащать”, – говорить Семенова.
Схема незаконна і депутати про це знають, пише Семенова, адже так і написано у висновку управління правового забезпечення тої таки Київради.
За її словами, за такі питання в порядку денному платять.
https://bigkyiv.com.ua/kyyivrada-zavtra ... cztva-zhk/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Застроим всё что можна и нельзя
т.е. ее волнует не то, что влепят очередной понаехальный человейник, а киевлян лишат парковки, а только то, что ей не занесли схема туалетная? хотя - какая фракция, такие и депутаты...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Будинки ЖК Н2О між озерами Небреж і Тягле
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
ЖК "Світло парк" під Лисою горою в районі станції метро "Видубичі"
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3583
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Вже почали: територія огороджена, за парканом будівельна техніка демонтує асфальтове покриття колишньої стоянки.
Масив просто задихнеться.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Застроим всё что можна и нельзя
Писали про будівництво Макдональдз.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...