При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?
Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградар
Re: Метро на Виноградаре
По перше у січні буде коштів всюди мало, тому аж в січні не вдасться. По друге договір авансу не передбачає. Ухвалення міського бюджету залежить від ухвалення держаного бюджету, поки він не прийнятий - жоден місцевий бюджет не може бути прийнятий. Як вже сказав Бодрый маємо 900 млн ±, які точно будуть, а щодо 2,74 млрд грн які додатково потрібні ніхто не знає. Ще ж потрібні кошти на ремонт перегону Почайна ТШ, де є десь 488 млн грн, але треба додатково +740 млн, тож бюджет буде доволі стисненийНестор-летописец писал(а): ↑08 ноя 2024, 23:20Отже, це Автострада намагається працювати. Чи надасть місто їм аванс вже в січні, щоб вони змогли якнайшвидше розгорнути справжнє будівництво?
Ухвалення київського бюджету на 2025 рік затримується. Міські фрації отримали, чи мали отримати, його чернетковий варіант для консультацій лише минулого тижня.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/104352/
Мабуть, є якісь проблеми з розрахунком надходжень і видатків, у спокійніші роки бюджет приймали раніше. Не знайдуть гроші на добудову цієї ділянки, будівництво знову помре.
Re: Метро на Виноградар
На Київміськбуд ніхто нічого не виділяв, просто збільшили статутний капітал та акції, все, ніхто реальних грошей з бюджету не виділяв, гляньте зміни до бюджету які були ухвалені, жодної згадки Київміськбуд. Нікому майно Київметробуду не потрібне, там нічого немає. Сподіваюся що 2 млрд у метробуду відвоюють. Щодо щита, він вже не буде використовуватися, а Автострада замовила чи то у Robbins (США) чи німецький (американському щиту є підтвердження у вигляді договору автостради з компанією, на поставку щита навесні 2025). Проте чому Шкіль сказав що щит Herrenknecht, не зрозуміло.Нестор-летописец писал(а): ↑09 ноя 2024, 07:10При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградар
Зрозуміло, дякую.Aktivnyy писал(а): ↑09 ноя 2024, 08:27На Київміськбуд ніхто нічого не виділяв, просто збільшили статутний капітал та акції, все, ніхто реальних грошей з бюджету не виділяв, гляньте зміни до бюджету які були ухвалені, жодної згадки Київміськбуд. Нікому майно Київметробуду не потрібне, там нічого немає. Сподіваюся що 2 млрд у метробуду відвоюють. Щодо щита, він вже не буде використовуватися, а Автострада замовила чи то у Robbins (США) чи німецький (американському щиту є підтвердження у вигляді договору автостради з компанією, на поставку щита навесні 2025). Проте чому Шкіль сказав що щит Herrenknecht, не зрозуміло.Нестор-летописец писал(а): ↑09 ноя 2024, 07:10При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Ось ще з офіційного повідомлення Автостради про відновлення роботи на дільниці (у переказі анонімного журналіста)
https://open4business.com.ua/avtostrada ... ynogradar/
хоч загалом все це відомо
https://open4business.com.ua/avtostrada ... ynogradar/
хоч загалом все це відомо
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Нестор-летописец, так правило гарного тону викладати новину повністю
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Метро на Виноградар
Фото від П.Авдокушина.
Незабаром буде огляд
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Пане Бодрий, сподіваюсь Ви не образитесь, Якщо я дам посилання на цей репортаж
але спочатку анотація Авдокушина, не знаю наскільки це відповідає правилам хорошого тону
В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.
В огляді я коротко розповім про 6 дільниць проекту і про те, що збудовано на поточний час. До кінця 2020 року я регулярно оглядав цей об'єкт, тому докладно ви можете простежити його історію и дізнатися багато цікавого з моїх оглядів тих часів. Після останнього мого огяду цієї серії періодично проводилися ще певні роботи. І в цьому випуску я коментую, що саме ми з вами бачимо тут вперше.
Цей огляд присвячений дільниці 213 (схема ділянок буде наведена далі). Цікавинкою цієї дільниці є збудована ділянка двоярусних перегонних тунелів. Найближчим часом підрядник планує сконцентрувати на ній головні зусилля, щоб продовжити спорудження цих тунелів в обидва боки на всю протяжність дільниці. Зараз виконані вже першочергові роботи з прибирання, видалення порості, осушення котлованів, вжито заходів з додаткового укріплення котлованів. Триває вилучення нанесеного ґрунту та подальше розкриття котлованів. ДБК "МІСТ" готує гідроізоляцію.
але спочатку анотація Авдокушина, не знаю наскільки це відповідає правилам хорошого тону
В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.
В огляді я коротко розповім про 6 дільниць проекту і про те, що збудовано на поточний час. До кінця 2020 року я регулярно оглядав цей об'єкт, тому докладно ви можете простежити його історію и дізнатися багато цікавого з моїх оглядів тих часів. Після останнього мого огяду цієї серії періодично проводилися ще певні роботи. І в цьому випуску я коментую, що саме ми з вами бачимо тут вперше.
Цей огляд присвячений дільниці 213 (схема ділянок буде наведена далі). Цікавинкою цієї дільниці є збудована ділянка двоярусних перегонних тунелів. Найближчим часом підрядник планує сконцентрувати на ній головні зусилля, щоб продовжити спорудження цих тунелів в обидва боки на всю протяжність дільниці. Зараз виконані вже першочергові роботи з прибирання, видалення порості, осушення котлованів, вжито заходів з додаткового укріплення котлованів. Триває вилучення нанесеного ґрунту та подальше розкриття котлованів. ДБК "МІСТ" готує гідроізоляцію.
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Другий репортаж "другого сезону" будівництва метро на Виноградар Павла Авдокушина, з його описом про проведений у репортажі огляд стану робіт і будівельних майданчиків:
"14 листопада 2024 року. Київ. Будівництво (подовження) "Зеленої" лінії київського метрополітену на масив Виноградар. Дільниці 215, 215-1, 214.
В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.
В огляді ми з вами побуваємо на дільницях 215 та 215-1 біля вул.Стеценка. На 215-1 зараз готується форшахта для спорудження шахтного стовбуру з буросічних паль, через який буде вилучено тунелепрохідницький комплекс (ТПК), що будуватиме лівий перегонний тунель від ст."Мостицька" до ст."Сирець. На 215 - опустимось в старий шахтний стовбур, де в 2021 році завершив роботу ТПК, що будував правий тунель. Пройдемо цим тунелем до дільниці 214 та вийдемо в котлован монтажно-щитової камери, в якому колись побудують комплекс технічних приміщень станції "Мостицька".
Завершимо огляд ми "екшеном", для чого знов повернемось на дільницю 215-1: працівники ГК "АВТОСТРАДА" бетонуватимуть другу частину форшахти (вона ж т.з. "піонерна траншея")".
"14 листопада 2024 року. Київ. Будівництво (подовження) "Зеленої" лінії київського метрополітену на масив Виноградар. Дільниці 215, 215-1, 214.
В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.
В огляді ми з вами побуваємо на дільницях 215 та 215-1 біля вул.Стеценка. На 215-1 зараз готується форшахта для спорудження шахтного стовбуру з буросічних паль, через який буде вилучено тунелепрохідницький комплекс (ТПК), що будуватиме лівий перегонний тунель від ст."Мостицька" до ст."Сирець. На 215 - опустимось в старий шахтний стовбур, де в 2021 році завершив роботу ТПК, що будував правий тунель. Пройдемо цим тунелем до дільниці 214 та вийдемо в котлован монтажно-щитової камери, в якому колись побудують комплекс технічних приміщень станції "Мостицька".
Завершимо огляд ми "екшеном", для чого знов повернемось на дільницю 215-1: працівники ГК "АВТОСТРАДА" бетонуватимуть другу частину форшахти (вона ж т.з. "піонерна траншея")".
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Зуби "Галини" на пенсії
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Щодо фінансування будемо чекати остаточного рішення, але оці 750-900 млн грн очевидно недостатньо, якщо один щит коштує 2 млрд грн. ДТІ просить у депутатів додатково 2,7 млрд, але чи виділять... Голова бюджетної комісії вважає що будувати метро треба, що як на мене дає надію що щось додатково і виділять
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Фото з будівництва від "Автостради"
https://www.facebook.com/Autostrada.com ... cAQbQU5zYl
https://www.facebook.com/Autostrada.com ... cAQbQU5zYl
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Просто для порівняння: майже півстоліття тому запустили Вояджери і вони на зв'язку, за мільярди км від Землі.
А досі не використовуємо щити, які після прокладання тунелю можна розібрати під землею, щоб не будувати такі великі стовбури.
А досі не використовуємо щити, які після прокладання тунелю можна розібрати під землею, щоб не будувати такі великі стовбури.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Метро на Виноградаре
З урахуванням того що Автострада закуповує новий щит мабуть різниця в вартості щитів така, що в наших умовах вигідніше таки робити по старому.
Re: Метро на Виноградаре
цікаво, а цей щит, який закуповує Автострада він теж буде одноразовим?