Метро на Виноградаре

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Нестор-летописец »

Бодрый писал(а):
08 ноя 2024, 23:31
Поки що на будівництво метро маємо лише 900 000 000 грн.
При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Нестор-летописец писал(а):
08 ноя 2024, 23:20
Отже, це Автострада намагається працювати. Чи надасть місто їм аванс вже в січні, щоб вони змогли якнайшвидше розгорнути справжнє будівництво?
Ухвалення київського бюджету на 2025 рік затримується. Міські фрації отримали, чи мали отримати, його чернетковий варіант для консультацій лише минулого тижня.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/104352/
Мабуть, є якісь проблеми з розрахунком надходжень і видатків, у спокійніші роки бюджет приймали раніше. Не знайдуть гроші на добудову цієї ділянки, будівництво знову помре.
По перше у січні буде коштів всюди мало, тому аж в січні не вдасться. По друге договір авансу не передбачає. Ухвалення міського бюджету залежить від ухвалення держаного бюджету, поки він не прийнятий - жоден місцевий бюджет не може бути прийнятий. Як вже сказав Бодрый маємо 900 млн ±, які точно будуть, а щодо 2,74 млрд грн які додатково потрібні ніхто не знає. Ще ж потрібні кошти на ремонт перегону Почайна ТШ, де є десь 488 млн грн, але треба додатково +740 млн, тож бюджет буде доволі стиснений

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Aktivnyy »

Нестор-летописец писал(а):
09 ноя 2024, 07:10
Бодрый писал(а):
08 ноя 2024, 23:31
Поки що на будівництво метро маємо лише 900 000 000 грн.
При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?
На Київміськбуд ніхто нічого не виділяв, просто збільшили статутний капітал та акції, все, ніхто реальних грошей з бюджету не виділяв, гляньте зміни до бюджету які були ухвалені, жодної згадки Київміськбуд. Нікому майно Київметробуду не потрібне, там нічого немає. Сподіваюся що 2 млрд у метробуду відвоюють. Щодо щита, він вже не буде використовуватися, а Автострада замовила чи то у Robbins (США) чи німецький (американському щиту є підтвердження у вигляді договору автостради з компанією, на поставку щита навесні 2025). Проте чому Шкіль сказав що щит Herrenknecht, не зрозуміло.

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Нестор-летописец »

Aktivnyy писал(а):
09 ноя 2024, 08:27
Нестор-летописец писал(а):
09 ноя 2024, 07:10
Бодрый писал(а):
08 ноя 2024, 23:31
Поки що на будівництво метро маємо лише 900 000 000 грн.
При цьому Київміськбуду, який рятують від банкрутства, нададуть з бюджету халявної субвенції кілька мільярдів на добудову довгобудів, а ще треба закласти максимум допомоги фронту. Чи не було планів, аби місто заволоділо майном Київметробуду за неповернуті кошти. Прохідницький щит, до того ж вже встановлений у котловані на Північно-Сирецькій, зовсім не завадив би Автостраді у плані оперативності роботи, якби Київ передав його їй на якихось умовах користування, чи Київметробуд досі не банкрут?
На Київміськбуд ніхто нічого не виділяв, просто збільшили статутний капітал та акції, все, ніхто реальних грошей з бюджету не виділяв, гляньте зміни до бюджету які були ухвалені, жодної згадки Київміськбуд. Нікому майно Київметробуду не потрібне, там нічого немає. Сподіваюся що 2 млрд у метробуду відвоюють. Щодо щита, він вже не буде використовуватися, а Автострада замовила чи то у Robbins (США) чи німецький (американському щиту є підтвердження у вигляді договору автостради з компанією, на поставку щита навесні 2025). Проте чому Шкіль сказав що щит Herrenknecht, не зрозуміло.
Зрозуміло, дякую.

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Ось ще з офіційного повідомлення Автостради про відновлення роботи на дільниці (у переказі анонімного журналіста)
https://open4business.com.ua/avtostrada ... ynogradar/
хоч загалом все це відомо

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Нестор-летописец, так правило гарного тону викладати новину повністю
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Бодрый писал(а):
08 ноя 2024, 10:50
Офіційні фото від Підрядника
Фото від П.Авдокушина.
Незабаром буде огляд
Вложения
FB_IMG_1731269778580.jpg
FB_IMG_1731269781141.jpg
FB_IMG_1731269784819.jpg
FB_IMG_1731269787329.jpg
FB_IMG_1731269790229.jpg
FB_IMG_1731269793224.jpg
FB_IMG_1731269796196.jpg
FB_IMG_1731269799553.jpg
FB_IMG_1731269802095.jpg
FB_IMG_1731269806779.jpg
FB_IMG_1731269812723.jpg
FB_IMG_1731269815551.jpg
FB_IMG_1731269817981.jpg
FB_IMG_1731269821235.jpg
FB_IMG_1731269823659.jpg
FB_IMG_1731269829257.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Пане Бодрий, сподіваюсь Ви не образитесь, Якщо я дам посилання на цей репортаж
але спочатку анотація Авдокушина, не знаю наскільки це відповідає правилам хорошого тону

В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.

В огляді я коротко розповім про 6 дільниць проекту і про те, що збудовано на поточний час. До кінця 2020 року я регулярно оглядав цей об'єкт, тому докладно ви можете простежити його історію и дізнатися багато цікавого з моїх оглядів тих часів. Після останнього мого огяду цієї серії періодично проводилися ще певні роботи. І в цьому випуску я коментую, що саме ми з вами бачимо тут вперше.

Цей огляд присвячений дільниці 213 (схема ділянок буде наведена далі). Цікавинкою цієї дільниці є збудована ділянка двоярусних перегонних тунелів. Найближчим часом підрядник планує сконцентрувати на ній головні зусилля, щоб продовжити спорудження цих тунелів в обидва боки на всю протяжність дільниці. Зараз виконані вже першочергові роботи з прибирання, видалення порості, осушення котлованів, вжито заходів з додаткового укріплення котлованів. Триває вилучення нанесеного ґрунту та подальше розкриття котлованів. ДБК "МІСТ" готує гідроізоляцію.


Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Другий репортаж "другого сезону" будівництва метро на Виноградар Павла Авдокушина, з його описом про проведений у репортажі огляд стану робіт і будівельних майданчиків:

"14 листопада 2024 року. Київ. Будівництво (подовження) "Зеленої" лінії київського метрополітену на масив Виноградар. Дільниці 215, 215-1, 214.

В жовтні 2024 року ГК "АВТОСТРАДА" розпочала приймати будівельні дільниці та вести підготовчі роботи до відновлення будівництва продовження "Зеленої" гілки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. В першій черзі проекту має бути збудовано дві станції ("Мостицька" та "Варшавська") і перегонні тунелі з супутньою інфраструктурою. Загальна протяжність об'єкту - 3,78 км. Замовник - КП "Київський метрополітен". Роботи на об'єкті розпочав інший підрядник ще у 2019 році але через його внутрішні організаційні проблеми об'єкт не був завершений.

В огляді ми з вами побуваємо на дільницях 215 та 215-1 біля вул.Стеценка. На 215-1 зараз готується форшахта для спорудження шахтного стовбуру з буросічних паль, через який буде вилучено тунелепрохідницький комплекс (ТПК), що будуватиме лівий перегонний тунель від ст."Мостицька" до ст."Сирець. На 215 - опустимось в старий шахтний стовбур, де в 2021 році завершив роботу ТПК, що будував правий тунель. Пройдемо цим тунелем до дільниці 214 та вийдемо в котлован монтажно-щитової камери, в якому колись побудують комплекс технічних приміщень станції "Мостицька".

Завершимо огляд ми "екшеном", для чого знов повернемось на дільницю 215-1: працівники ГК "АВТОСТРАДА" бетонуватимуть другу частину форшахти (вона ж т.з. "піонерна траншея")".


Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Зуби "Галини" на пенсії
Вложения
Фото П Авдокушин
Фото П Авдокушин
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Aktivnyy »

Щодо фінансування будемо чекати остаточного рішення, але оці 750-900 млн грн очевидно недостатньо, якщо один щит коштує 2 млрд грн. ДТІ просить у депутатів додатково 2,7 млрд, але чи виділять... Голова бюджетної комісії вважає що будувати метро треба, що як на мене дає надію що щось додатково і виділять

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3580
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Rider »

Фото з будівництва від "Автостради"
https://www.facebook.com/Autostrada.com ... cAQbQU5zYl

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Klovsky »

Просто для порівняння: майже півстоліття тому запустили Вояджери і вони на зв'язку, за мільярди км від Землі.
А досі не використовуємо щити, які після прокладання тунелю можна розібрати під землею, щоб не будувати такі великі стовбури.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а):
23 ноя 2024, 12:20
Просто для порівняння: майже півстоліття тому запустили Вояджери і вони на зв'язку, за мільярди км від Землі.
А досі не використовуємо щити, які після прокладання тунелю можна розібрати під землею, щоб не будувати такі великі стовбури.
З урахуванням того що Автострада закуповує новий щит мабуть різниця в вартості щитів така, що в наших умовах вигідніше таки робити по старому.

Аватара пользователя
Борис
Путеец
Путеец
Сообщения: 129
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05
Откуда: Київ

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Борис »

цікаво, а цей щит, який закуповує Автострада він теж буде одноразовим?

Ответить