Аэропорты/самолёты
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Аэропорты/самолёты
правда летать будет только ЦДА, но и этих денег на всех хватит)))
Если серьезно - и катают и летают почти все время, только с 410 завода. и в разы меньше, это да.
Если серьезно - и катают и летают почти все время, только с 410 завода. и в разы меньше, это да.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
Авіакомпанія з України почне рейси з Молдови до Європи для українців
https://epravda.com.ua/biznes/aviakompa ... iv-800741/
Артур Крижний — 11 грудня, 13:18
Авіакомпанія SkyUp Airlines оголосила про запуск програми прямих регулярних рейсів із Кишинева (Молдова) для українців до популярних європейських напрямків.
Про це йдеться у релізі компанії, який є у розпорядженні ЕП.
Початок польотів запланований на квітень 2025 року, а квитки вже доступні для бронювання з 11 грудня 2024 року.
До переліку маршрутів увійшли міста Іспанії, Португалії, Франції, Греції та Кіпру. Серед них: Париж, Лісабон, Барселона, Аліканте, Пальма-де-Майорка, Ларнака, Салоніки та Іракліон.
Через закриття українського неба для цивільної авіації SkyUp обрав аеропорт Кишинева як найближчий міжнародний хаб до України.
Розклад авіарейсів з Кишинева:
Париж, Франція (BVA): понеділок, п’ятниця.
Лісабон, Португалія (LIS): п’ятниця.
Барселона, Іспанія (BCN): середа (з подальшим збільшенням частоти).
Аліканте, Іспанія (ALC): понеділок, п’ятниця.
Пальма-де-Майорка, Іспанія (PMI): середа, субота.
Ларнака, Кіпр (LCA): три рази на тиждень.
Салоніки, Греція (SKG): вівторок.
Іракліон, Греція (HER): понеділок, середа, субота (з перспективою до чотирьох рейсів на тиждень).
https://epravda.com.ua/biznes/aviakompa ... iv-800741/
Артур Крижний — 11 грудня, 13:18
Авіакомпанія SkyUp Airlines оголосила про запуск програми прямих регулярних рейсів із Кишинева (Молдова) для українців до популярних європейських напрямків.
Про це йдеться у релізі компанії, який є у розпорядженні ЕП.
Початок польотів запланований на квітень 2025 року, а квитки вже доступні для бронювання з 11 грудня 2024 року.
До переліку маршрутів увійшли міста Іспанії, Португалії, Франції, Греції та Кіпру. Серед них: Париж, Лісабон, Барселона, Аліканте, Пальма-де-Майорка, Ларнака, Салоніки та Іракліон.
Через закриття українського неба для цивільної авіації SkyUp обрав аеропорт Кишинева як найближчий міжнародний хаб до України.
Розклад авіарейсів з Кишинева:
Париж, Франція (BVA): понеділок, п’ятниця.
Лісабон, Португалія (LIS): п’ятниця.
Барселона, Іспанія (BCN): середа (з подальшим збільшенням частоти).
Аліканте, Іспанія (ALC): понеділок, п’ятниця.
Пальма-де-Майорка, Іспанія (PMI): середа, субота.
Ларнака, Кіпр (LCA): три рази на тиждень.
Салоніки, Греція (SKG): вівторок.
Іракліон, Греція (HER): понеділок, середа, субота (з перспективою до чотирьох рейсів на тиждень).
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Аеропорти / літаки
Директори українських аеропортів отримують зарплати за умов закритого неба: скільки заробили
Серед них є керівники аеропортів, які зазнали часткових руйнувань через ракетні удари, та навіть тих, що не функціонують багато років.
Деталі розповів аналітичний портал "Слово і діло".
Генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Олександр Дубревський у 2022 році задекларував понад 4 мільйони гривень заробітної плати, а у 2023-му – майже 3,8 мільйона гривень. У своєму інтерв’ю для ТСН Дубревський пояснив, що хоча аеропорт не працює за своїм прямим призначенням, він підтримує технічну готовність інфраструктури, працює над удосконаленням безпеки та забезпечує кваліфікацію персоналу. Частина співробітників виконує свої обов’язки у звичайному режимі, а учбові центри продовжують підготовку фахівців.
Директор аеропорту "Київ" (Жуляни) Олександр Нестеренко за два роки війни заробив 693,2 тисячі гривень у 2022 році та 652,1 тисячі у 2023-му.
Водночас виконувач обов’язків директора аеропорту в Запоріжжі Олександр Коняхін отримав понад 1 мільйон гривень за кожен із двох років.
У Львові директорка аеропорту Тетяна Романовська задекларувала 906 тисяч гривень зарплати у 2022 році та 872,8 тисячі у 2023-му.
Навіть у містах, де аеропорти не функціонують або зазнали руйнувань, керівники продовжують отримувати зарплати. Наприклад, директор аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк, підприємство якого зареєстроване зараз у Слов’янську, отримав 119,3 тисячі гривень у 2022 році та 309,2 тисячі гривень у 2023-му.
Також у 2023 році:
• Директор аеропорту у Миколаєві Володимир Берко заробив 667,1 тисячі гривень.
• Директор у Кривому Розі Ігор Лашин отримав понад 700 тисяч гривень.
• Директор у Вінниці Володимир Ніценко – 378,1 тисячі гривень.
• Керівники аеропортів у Чернівцях, Хмельницькому, Ізмаїлі та Херсоні також отримували заробітну плату, хоч ці об’єкти фактично не функціонують.
Попри значні витрати, діяльність аеропортів у таких умовах пояснюється необхідністю підтримувати готовність інфраструктури, а також зберігати кваліфіковані кадри для можливого відновлення авіасполучення в майбутньому.
https://tsn.ua/ukrayina/direktori-ukray ... 29097.html
Серед них є керівники аеропортів, які зазнали часткових руйнувань через ракетні удари, та навіть тих, що не функціонують багато років.
Деталі розповів аналітичний портал "Слово і діло".
Генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Олександр Дубревський у 2022 році задекларував понад 4 мільйони гривень заробітної плати, а у 2023-му – майже 3,8 мільйона гривень. У своєму інтерв’ю для ТСН Дубревський пояснив, що хоча аеропорт не працює за своїм прямим призначенням, він підтримує технічну готовність інфраструктури, працює над удосконаленням безпеки та забезпечує кваліфікацію персоналу. Частина співробітників виконує свої обов’язки у звичайному режимі, а учбові центри продовжують підготовку фахівців.
Директор аеропорту "Київ" (Жуляни) Олександр Нестеренко за два роки війни заробив 693,2 тисячі гривень у 2022 році та 652,1 тисячі у 2023-му.
Водночас виконувач обов’язків директора аеропорту в Запоріжжі Олександр Коняхін отримав понад 1 мільйон гривень за кожен із двох років.
У Львові директорка аеропорту Тетяна Романовська задекларувала 906 тисяч гривень зарплати у 2022 році та 872,8 тисячі у 2023-му.
Навіть у містах, де аеропорти не функціонують або зазнали руйнувань, керівники продовжують отримувати зарплати. Наприклад, директор аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк, підприємство якого зареєстроване зараз у Слов’янську, отримав 119,3 тисячі гривень у 2022 році та 309,2 тисячі гривень у 2023-му.
Також у 2023 році:
• Директор аеропорту у Миколаєві Володимир Берко заробив 667,1 тисячі гривень.
• Директор у Кривому Розі Ігор Лашин отримав понад 700 тисяч гривень.
• Директор у Вінниці Володимир Ніценко – 378,1 тисячі гривень.
• Керівники аеропортів у Чернівцях, Хмельницькому, Ізмаїлі та Херсоні також отримували заробітну плату, хоч ці об’єкти фактично не функціонують.
Попри значні витрати, діяльність аеропортів у таких умовах пояснюється необхідністю підтримувати готовність інфраструктури, а також зберігати кваліфіковані кадри для можливого відновлення авіасполучення в майбутньому.
https://tsn.ua/ukrayina/direktori-ukray ... 29097.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Не розумію, яка саме ціль цієї публікації?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
-
- Механик
- Сообщения: 206
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
На форумі чи на ТСНі?
На ТСНі ціль проста — догодити цільовій аудиторії. Шарікови дуже полюбляють такі публікації, бо з них зрозуміло, що ще треба «взять всё, да и поделить». Ну, і методички з радянських часів ще не викинули, а в них усі біди від буржуїв. В результаті маємо комбо профіт.
На ТСНі ціль проста — догодити цільовій аудиторії. Шарікови дуже полюбляють такі публікації, бо з них зрозуміло, що ще треба «взять всё, да и поделить». Ну, і методички з радянських часів ще не викинули, а в них усі біди від буржуїв. В результаті маємо комбо профіт.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Та на ТСН мені байдуже, з ними все вже давно ясно. На цьому форумі в чому ціль?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Аеропорти / літаки
А в чому сенс життя ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аеропорти / літаки
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Аеропорти / літаки
TANK, це лише в перший раз неприємно.
Та і тут зараз лише усі свої
Та і тут зараз лише усі свої
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Я нічого нікому не кажу, TANK, не треба 
Мені справді цікаво. Бо матеріал — поганий, ні про що, з незрозумілою мотивацією. Ну є підприємства-аеропорти. Звісно, вони не ліквідовані, то ж там є директори/адміністрація точно (впевнений, рядові співробітники далеко не всі зберегли роботу/зарплату). Звісно, цим директорам будуть платити гроші.
То ж питання в тому, де тут зрада, перемога, або інший привід до обговорення?
От я не бачу, тому і питаю.
PS: і так, я вважаю (але це тільки я, це не правила чи якийсь там наказ), що постити усе підряд на форум — погана ідея. Але це мої проблеми

Мені справді цікаво. Бо матеріал — поганий, ні про що, з незрозумілою мотивацією. Ну є підприємства-аеропорти. Звісно, вони не ліквідовані, то ж там є директори/адміністрація точно (впевнений, рядові співробітники далеко не всі зберегли роботу/зарплату). Звісно, цим директорам будуть платити гроші.
То ж питання в тому, де тут зрада, перемога, або інший привід до обговорення?

PS: і так, я вважаю (але це тільки я, це не правила чи якийсь там наказ), що постити усе підряд на форум — погана ідея. Але це мої проблеми

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
ну как по мне - самый жир этой публикации - директор ДАПа. Прошло 10 лет с момента физической ликвидации порта, а эти черти перерегистрировались в словянск, выписали себе 25000 зарплаты и сидят с бронью. да, это не миллионы борисполя, но вполне себе неплохой уровень. не отложишь, но можно и не экономить.
Отсюда вопросы - почему перерегистрация, вместо ликвидации? почему бронь, если кроме сохранения юр.лица никаких функций больше не выполняется? и главное - 10 лет, блин..... так шо зрада, да. еще и за мой счет. еще спросите, почему я не хочу платить налоги...
Отсюда вопросы - почему перерегистрация, вместо ликвидации? почему бронь, если кроме сохранения юр.лица никаких функций больше не выполняется? и главное - 10 лет, блин..... так шо зрада, да. еще и за мой счет. еще спросите, почему я не хочу платить налоги...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Аеропорти / літаки
Пасажирський літак Embraer 190 до падіння майже годину літав із системами управління, які відмовили
Азербайджанський пасажирський літак Embraer 190, котрий прямував із Баку до Росії й упав у Казахстані 25 грудня, більш ніж 50 хвилин літав із системами управління, які відмовили. Про це повідомив російський Telegram-канал Baza з посиланням на власні джерела в аеропорту казахстанського Актау.
За їхніми словами, інформація про аварійну ситуацію на літаку авіакомпанії Azerbaijan Airlines надійшла до них від диспетчера російського Ростова-на-Дону. О 8.35 за московським часом пілоти Embraer 190 повідомили про зіткнення літака з птахами, що призвело до вибуху газового балона й відмови системи управління. Тоді командир зробив запит щодо приземлення з прямої до аеропорту Актау.
Видання зазначає, що пілоти керували бортом лише тягою двигунів – рулі висоти не працювали. Пілот не міг створити посадкову конфігурацію, щоб приземлити літак в аеропорту, і вирішив саджати літак на майданчик, який дібрав із повітря.
"Підвели його до прямої, він зробив запит на виконання віражу, тому що висота була велика, виконав один віраж, другий віраж, судячи з усього, він шукав майданчик із повітря", – розповіло джерело.
Жорстку посадку Embraer 190 здійснив о 9.29, ідеться в повідомленні. Його передня частина розвалилася й загорілася, а хвостова – уціліла. Усі, хто вижив, були в ній. На час публікації поста Telegram-каналу Baza було відомо про 32 осіб, які вижили в авіакатастрофі.
https://gordonua.com/ukr/news/worldnews ... 27906.html
Азербайджанський пасажирський літак Embraer 190, котрий прямував із Баку до Росії й упав у Казахстані 25 грудня, більш ніж 50 хвилин літав із системами управління, які відмовили. Про це повідомив російський Telegram-канал Baza з посиланням на власні джерела в аеропорту казахстанського Актау.
За їхніми словами, інформація про аварійну ситуацію на літаку авіакомпанії Azerbaijan Airlines надійшла до них від диспетчера російського Ростова-на-Дону. О 8.35 за московським часом пілоти Embraer 190 повідомили про зіткнення літака з птахами, що призвело до вибуху газового балона й відмови системи управління. Тоді командир зробив запит щодо приземлення з прямої до аеропорту Актау.
Видання зазначає, що пілоти керували бортом лише тягою двигунів – рулі висоти не працювали. Пілот не міг створити посадкову конфігурацію, щоб приземлити літак в аеропорту, і вирішив саджати літак на майданчик, який дібрав із повітря.
"Підвели його до прямої, він зробив запит на виконання віражу, тому що висота була велика, виконав один віраж, другий віраж, судячи з усього, він шукав майданчик із повітря", – розповіло джерело.
Жорстку посадку Embraer 190 здійснив о 9.29, ідеться в повідомленні. Його передня частина розвалилася й загорілася, а хвостова – уціліла. Усі, хто вижив, були в ній. На час публікації поста Telegram-каналу Baza було відомо про 32 осіб, які вижили в авіакатастрофі.
https://gordonua.com/ukr/news/worldnews ... 27906.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты
что за истоники у тебя? то г+г, теперь "невидимка"....
Какие птицы? ты фото видел? птицы проникающие ранения у пасажиров часто делают? какой ростов на дону? гордон с МН17 не перепутал? диспетчер карлос еще выдвинул версию? сшибло тиктокерное ПВО над грозным, не дали аварийную посадку в четырех портах рядом (в т.ч. в самом грозном), отправили через море, в надежде, что не дотянет. концы в воду, командира расстрелять посмертно, азербайджан платит компенсации всем.
"земля-воздух" уже подтверждены и казахами, и азербайджаном.
Какие птицы? ты фото видел? птицы проникающие ранения у пасажиров часто делают? какой ростов на дону? гордон с МН17 не перепутал? диспетчер карлос еще выдвинул версию? сшибло тиктокерное ПВО над грозным, не дали аварийную посадку в четырех портах рядом (в т.ч. в самом грозном), отправили через море, в надежде, что не дотянет. концы в воду, командира расстрелять посмертно, азербайджан платит компенсации всем.
"земля-воздух" уже подтверждены и казахами, и азербайджаном.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Аеропорти / літаки
Хіба не видно, що це горобці забавлялись ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты
угу, боевые дятлы из украинских биолабораторий. которые летят со скоростью самолета, умудряются проклевать люминьку на лету, да еще и сбоку, и при этом не забрызгивают все вокруг своей кровью.
Кстати, казахи заднюю включать начали - мол пока "причина возникновения отверстий неочевидна".
Кстати, казахи заднюю включать начали - мол пока "причина возникновения отверстий неочевидна".
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)