Дорога Киев–Ирпень
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11101
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Дорога Київ–Ірпінь
Суд підтвердив, що траса Новобіличі — Ірпінь належить столиці. Спір тривав 15 років
Північний апеляційний господарський суд скасував наказ Мін’юсту про те, що земля поруч із трасою Новобіличі — Ірпінь (Р-30) не належить до території Києва.
Про це повідомляє громадська ініціатива «Голка».
Цей наказ Мін’юсту з’явився після звернення голови Київської обласної військової адміністрації Руслана Кравченка до відомства наприкінці 2023 року. Після цього Київська міська держадміністрація подала позов до суду, аби скасувати документ.
У ГО наголосили, що такий наказ Мін’юст видав попри те, що в розпорядженні Кабміну зазначено: дорога, яку робили за державні кошти, проходить у межах Києва. Йдеться про відрізок протяжністю 5,5 км.
Заступник голови КМДА Петро Оленич пояснив, що спір між столицею та областю за вказану ділянку триває вже 15 років. Він упевнений, що область намагається взяти під контроль стратегічну магістраль Київ — Ірпінь, бо «є інтерес дерибанити Біличанський ліс з боку Коцюбинської селищної ради».
«Також місцеві політики хотіли б розміщувати вздовж траси рекламні борди і нічого не сплачувати у бюджет столиці [...] Траса Новобіличі — Ірпінь — це територія столиці. І якщо хтось буде розміщувати тут борди — то треба буде дозвіл столиці, і кошти треба буде платити у бюджет міста Києва», — заявив Петро Оленич.
Мін’юст і Київська обласна державна адміністрація ще можуть подати касацію.
https://hromadske.ua/suspilstvo/229152- ... v-15-rokiv
Північний апеляційний господарський суд скасував наказ Мін’юсту про те, що земля поруч із трасою Новобіличі — Ірпінь (Р-30) не належить до території Києва.
Про це повідомляє громадська ініціатива «Голка».
Цей наказ Мін’юсту з’явився після звернення голови Київської обласної військової адміністрації Руслана Кравченка до відомства наприкінці 2023 року. Після цього Київська міська держадміністрація подала позов до суду, аби скасувати документ.
У ГО наголосили, що такий наказ Мін’юст видав попри те, що в розпорядженні Кабміну зазначено: дорога, яку робили за державні кошти, проходить у межах Києва. Йдеться про відрізок протяжністю 5,5 км.
Заступник голови КМДА Петро Оленич пояснив, що спір між столицею та областю за вказану ділянку триває вже 15 років. Він упевнений, що область намагається взяти під контроль стратегічну магістраль Київ — Ірпінь, бо «є інтерес дерибанити Біличанський ліс з боку Коцюбинської селищної ради».
«Також місцеві політики хотіли б розміщувати вздовж траси рекламні борди і нічого не сплачувати у бюджет столиці [...] Траса Новобіличі — Ірпінь — це територія столиці. І якщо хтось буде розміщувати тут борди — то треба буде дозвіл столиці, і кошти треба буде платити у бюджет міста Києва», — заявив Петро Оленич.
Мін’юст і Київська обласна державна адміністрація ще можуть подати касацію.
https://hromadske.ua/suspilstvo/229152- ... v-15-rokiv
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Боротьба Києва та області, випадок коли і ті і ті зазіхають на ту чи іншу територію. Київ хоче Коцюбинське і Борщагівки - область хоче біличанський ліс і дороги. Співпраця можлива тільки тоді, коли влада Києва та області будуть з однієї вертикалі владиБодрый писал(а): ↑09 авг 2024, 08:26Суд підтвердив, що траса Новобіличі — Ірпінь належить столиці. Спір тривав 15 років
Північний апеляційний господарський суд скасував наказ Мін’юсту про те, що земля поруч із трасою Новобіличі — Ірпінь (Р-30) не належить до території Києва.
Про це повідомляє громадська ініціатива «Голка».
Цей наказ Мін’юсту з’явився після звернення голови Київської обласної військової адміністрації Руслана Кравченка до відомства наприкінці 2023 року. Після цього Київська міська держадміністрація подала позов до суду, аби скасувати документ.
У ГО наголосили, що такий наказ Мін’юст видав попри те, що в розпорядженні Кабміну зазначено: дорога, яку робили за державні кошти, проходить у межах Києва. Йдеться про відрізок протяжністю 5,5 км.
Заступник голови КМДА Петро Оленич пояснив, що спір між столицею та областю за вказану ділянку триває вже 15 років. Він упевнений, що область намагається взяти під контроль стратегічну магістраль Київ — Ірпінь, бо «є інтерес дерибанити Біличанський ліс з боку Коцюбинської селищної ради».
«Також місцеві політики хотіли б розміщувати вздовж траси рекламні борди і нічого не сплачувати у бюджет столиці [...] Траса Новобіличі — Ірпінь — це територія столиці. І якщо хтось буде розміщувати тут борди — то треба буде дозвіл столиці, і кошти треба буде платити у бюджет міста Києва», — заявив Петро Оленич.
Мін’юст і Київська обласна державна адміністрація ще можуть подати касацію.
https://hromadske.ua/suspilstvo/229152- ... v-15-rokiv
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Ты меня пугаешь второй раз... "вертикаль власти" у них и так одна - местные советы называются, или ОТГ по новомодному - смысл тот же.
Догадываюсь, что ты писал про членство в одной политсиле или вообще монобильшости, простигосподи - но тогда это будет не сотрудничество, а тупой дерибан. тоже уже проходили

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Так одна партія, від одного президента, політсили. Рівень влади один і той самий що в Києва що в області. Мав на увазі від однієї вертикалі влади, тобто не різні політичні партії а однаTANK писал(а): ↑09 авг 2024, 09:59Ты меня пугаешь второй раз... "вертикаль власти" у них и так одна - местные советы называются, или ОТГ по новомодному - смысл тот же.
Догадываюсь, что ты писал про членство в одной политсиле или вообще монобильшости, простигосподи - но тогда это будет не сотрудничество, а тупой дерибан. тоже уже проходили.
Re: Дорога Киев–Ирпень
щось на кшалт "єдиної рраісі"?
Re: Дорога Киев–Ирпень
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Дорога Киев–Ирпень
ну то треба призначити інших людей, які будуть думати не про свої потреби, а громадян.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Дорога Киев–Ирпень
Нічого поганого в судах та вирішеннях таких питань немає. Так, це не дуже ефективно на поверхні, але такі дії в кінці кінців при нормальному розвитку держави та судів допомагають врахувати більшість нюансів з усіх сторін. Так би мовити, демократія як вона є.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Дорога Киев–Ирпень
так, давай разбирать эту глупость бо буквам. Постараюсь не уехать в 4.20.
кабмин по разным квотам у нас в любом случае назначается зеленой монобильшыстю в раде. т.е. та же монобильшысть. Далее назначают министры СВОИХ людей, т.е. та же монобильшысть.
и они никак не хотят работать с ПРЯМО ИЗБРАННОЙ КИЕВЛЯНАМИ Киевской властью.
Иными словами - монобильшысть, за которую ты топишь, игнорирует ИЗБРАННОГО МЕРА И КИЕВСОВЕТ, но это у монобильшысти это называтся борьба? а, ну-ну. Кстати, в ВОЕНадминистрацией, рулящей нынче 50% вопросов в Киеве - монобильшысть заведует, это так, к слову.
Только вот для нормального хомо-сапиенса ИГНОР обьективной реальности называется кратко - шизофрения. А вот как раз СУД - это норма для цивилизованного решения вопросов.
но ты против......должен быть единый царь, верно?
73% против. "хоть поржем" (с).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Дорога Киев–Ирпень
Поясню, я не підтримую діючу виконавчу владу та монобільшість, тільки коли вони щось хороше дійсно роблять, але крінжу більше. Так само щодо Київської мерії, щось підтримую а щось ні. Не переводимо зараз чат у політичні розбірки. Нічого проти судів не маюTANK писал(а): ↑09 авг 2024, 22:12так, давай разбирать эту глупость бо буквам. Постараюсь не уехать в 4.20.
кабмин по разным квотам у нас в любом случае назначается зеленой монобильшыстю в раде. т.е. та же монобильшысть. Далее назначают министры СВОИХ людей, т.е. та же монобильшысть.
и они никак не хотят работать с ПРЯМО ИЗБРАННОЙ КИЕВЛЯНАМИ Киевской властью.
Иными словами - монобильшысть, за которую ты топишь, игнорирует ИЗБРАННОГО МЕРА И КИЕВСОВЕТ, но это у монобильшысти это называтся борьба? а, ну-ну. Кстати, в ВОЕНадминистрацией, рулящей нынче 50% вопросов в Киеве - монобильшысть заведует, это так, к слову.
Только вот для нормального хомо-сапиенса ИГНОР обьективной реальности называется кратко - шизофрения. А вот как раз СУД - это норма для цивилизованного решения вопросов.
но ты против......должен быть единый царь, верно?
73% против. "хоть поржем" (с).
Re: Дорога Киев–Ирпень
поважаю, чудова відповідь і а ні слова по суті
і так, 4.20 правил - це табу.

і так, 4.20 правил - це табу.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Дорога Киев–Ирпень
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11101
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Дорога Київ - Ірпінь
Інсталяція "Дорога Життя", створена на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені, здобула міжнародну премію
Інсталяція «Дорога Життя», розташована на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені, стала переможцем престижного міжнародного конкурсу LIT Lighting Design Awards. Міжнародна спільнота визнала найкращим цей проєкт в категорії «Religious & Spiritual Site Lighting Design».
Про досягнення повідомив начальник Київської ОВА Руслан Кравченко, пише Рубрика.
LIT Lighting Design Awards є одним із найпрестижніших у сфері світлового дизайну.
Інсталяція «Дорога Життя» – про незламність. Червоні нитки, освітлені пульсуючим світлом, з'єднують частини зруйнованого мосту, нагадуючи про шрами війни, які загоюються, але залишаються частиною нашої історії.
"Вдячний всім партнерам, які долучилися до реалізацію цього унікального проєкту. Ця перемога є важливим досягненням для України. Разом ми надихаємо світ, створюємо нові здобутки та показуємо, що Київщина – це не просто місце на карті. Це серце, що б'ється у ритмі свободи, сили та надії. Ми продовжимо працювати, щоб «Київщина. Місця пам'яті» стала частиною великої історії про силу нашого народу", – зазначив Руслан Кравченко.
Також він розповів, що цьогоріч розпочалася реалізація проєкту «Київщина. Місця пам'яті».
"У нас була одна головна мета – створити щось справді особливе. Те, що назавжди залишиться в памʼяті. Щоб кожен відчув і зрозумів, через що довелося пройти мешканцям Київщини під час російської окупації. І те, що ми продовжуємо проходити".
Було обрано 9 локацій для маршруту – місця, де відбувалися найтрагічніші події.
Одна із них – «Дорога Життя», створена на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені. Саме ця локація здобула перемогу в одному з найпрестижніших міжнародних конкурсів світлового дизайну – LIT Lighting Design Awards зі штаб-квартирою у Швейцарії.
https://rubryka.com/2024/12/28/instalya ... u-premiyu/
Інсталяція «Дорога Життя», розташована на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені, стала переможцем престижного міжнародного конкурсу LIT Lighting Design Awards. Міжнародна спільнота визнала найкращим цей проєкт в категорії «Religious & Spiritual Site Lighting Design».
Про досягнення повідомив начальник Київської ОВА Руслан Кравченко, пише Рубрика.
LIT Lighting Design Awards є одним із найпрестижніших у сфері світлового дизайну.
Інсталяція «Дорога Життя» – про незламність. Червоні нитки, освітлені пульсуючим світлом, з'єднують частини зруйнованого мосту, нагадуючи про шрами війни, які загоюються, але залишаються частиною нашої історії.
"Вдячний всім партнерам, які долучилися до реалізацію цього унікального проєкту. Ця перемога є важливим досягненням для України. Разом ми надихаємо світ, створюємо нові здобутки та показуємо, що Київщина – це не просто місце на карті. Це серце, що б'ється у ритмі свободи, сили та надії. Ми продовжимо працювати, щоб «Київщина. Місця пам'яті» стала частиною великої історії про силу нашого народу", – зазначив Руслан Кравченко.
Також він розповів, що цьогоріч розпочалася реалізація проєкту «Київщина. Місця пам'яті».
"У нас була одна головна мета – створити щось справді особливе. Те, що назавжди залишиться в памʼяті. Щоб кожен відчув і зрозумів, через що довелося пройти мешканцям Київщини під час російської окупації. І те, що ми продовжуємо проходити".
Було обрано 9 локацій для маршруту – місця, де відбувалися найтрагічніші події.
Одна із них – «Дорога Життя», створена на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені. Саме ця локація здобула перемогу в одному з найпрестижніших міжнародних конкурсів світлового дизайну – LIT Lighting Design Awards зі штаб-квартирою у Швейцарії.
https://rubryka.com/2024/12/28/instalya ... u-premiyu/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...