ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9687
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение dimentiy »

ИС+ там останавливаются, те что дальше на Мироновку идут.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica.

Компанії Rail Baltic Estonia, що відповідає за реалізацію проекту ВШМ Rail Baltica в Естонії, та Tariston підписали контракт на будівництво першої ділянки Селля-Тоотсі завдовжки 15,8 км в естонському повіті Пярнумаа.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway News.

Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica, оскільки логістичний хаб Пярнумаа має велике значення для країни та всього Балтійського регіону.

У липні 2024 року ці компанії уклали контракт на будівництво ділянки Хагуді-Алу в повіті Рапламаа.

Спорудження даної ділянки важливе і з екологічної точки зору - він включатиме два екодуки для диких тварин. Крім того, на дільниці планується збудувати надземні та підземні переходи для пішоходів.

Паралельно з будівництвом магістралі роботи розпочнуться на станції Каїсма. На них приділяється 2 роки.

Вартість укладеного контракту оцінюється в 62,3 млн євро.

До 2026 року планується закінчити спорудження не менше ніж 10 км залізничного насипу.

У повному обсязі роботи планується завершити наприкінці 2028 року.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/05/pid ... tica_82156
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 11018
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

dimentiy писал(а):
07 мар 2025, 17:47
ИС+ там останавливаются, те что дальше на Мироновку идут.
Ну те рижские, что на мироновку - так они и на стугне останавливаются)))))) я просто не знал, что они уже тоже ИС+)))))))))))))))))

а так - ничего там не останавливается. ВООБЩЕ.
первая остановка ИС+ - им. шевченко. (там пельмени класные, если что. в пивных стаканчиках продают. Но вилка пластиковая продается отдельно, и стоит столько же, сколько пельмени - так что лучше иметь свою))))

Прокинули нашу алкомиграцию полностью... :veryhappy:
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9687
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение dimentiy »

Чёрт, пардоньте, перепутал Триполье-Днепровское с Выдубичами-Трипольскими...
Хотя правды ради, похоже остановку с войной и на Выдубичах отменили.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 11018
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

И правильно, нефиг. у них теличка есть - вот пусть с нее и ездят!

Доростут до аморфограции - тогда и ИС получат!))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

berest писал(а):
06 мар 2025, 21:47
и это при том, что ИС+ все равно дальше переезжает на тот берег в ТПС))).
ну и 744й ИС+ тоже успешно имеет конечную Дарница.
Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
dimentiy писал(а):
06 мар 2025, 22:51
Так это тут не по адресу, так сказать, пишите в УЗ.
Дійсно, як показує практика - самий дієвий спосіб, щоб видовжили маршрут до Дарниці - "заспамити" УЗ численними (не 1-2 і мабуть навіть не 10-15) зверненнями по всім каналам - ФБ, "гаряча лінія", е-мейли, звернення через УКЦ 1545. Можливо, що тоді щось зміниться.
berest писал(а):
06 мар 2025, 15:27
про добираться в таких кейсах на ОТ до вокзала вообще молчу.
Ну так МЕ якраз виручить в такій ситуації ;)

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 214
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение berest »

ЛиС писал(а):
08 мар 2025, 19:20
berest писал(а):
06 мар 2025, 21:47
и это при том, что ИС+ все равно дальше переезжает на тот берег в ТПС))).
ну и 744й ИС+ тоже успешно имеет конечную Дарница.
Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
ясно, спасибо за пояснение. какие все таки длбебы :cry: .
ЛиС писал(а):
08 мар 2025, 19:20
Ну так МЕ якраз виручить в такій ситуації ;)
вот я ждал когда кто-то вспомнит про МЕ))). штош, естественно когда я один с рюкзаком и бананкой, то изи. могу и побегать или подстроить маршрут под график этого червя.
но когда я с семьей, бабушкой пенсионеркой(которой тяжело ходить) и кучей чемоданов(один из которых самый большой в линейке Samsonite на 140л), и мы встряем в пробку из-за сирены по дороге на вокзал - сорян, это супер тяжело хендлить. слишком много манипуляций. про бабушку и инклюзивность/инфраструктуру станций МЕ вообще молчу.

мы пока что придерживаемся единственного пути: выезжаем пораньше.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

ЛиС писал(а):
08 мар 2025, 19:20
Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
Нічого не зрозумів
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

berest писал(а):
09 мар 2025, 00:08
ясно, спасибо за пояснение. какие все таки длбебы :cry: .
Самі розумієте, що немає нормативу ІС+, відповідно і ціну доведеться знизити до категорії ІС. А це навряд чи хтось зробить :smoke:
berest писал(а):
09 мар 2025, 00:08
вот я ждал когда кто-то вспомнит про МЕ))). штош, естественно когда я один с рюкзаком и бананкой, то изи. могу и побегать или подстроить маршрут под график этого червя.
Так про МЕ було зауваження виключно як альтернатива іншому ГТ, а не як панацея на всі випадки життя. Зрозуміло, що в деяких випадках альтернативи таксі чи власному авто просто немає.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 11018
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

ЛиС писал(а):
08 мар 2025, 19:20
Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
Хм, а что мешает кончную ИС+ сделать на киевпассе, далее поменять номер поезда или обьявить его хоть "техническим перегоном с пассажирами" - и таки доехать до дарницы?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

TANK, "здрастє, я Ваша тьотя приїхала з Києва, буду у вас жити" :D Купа формальних процедур. "Технічного поїзда з пасажирами" не існує в принципі. Тобто як мінімум - нововведення зі зміною у всіх документах. Дивно, що ти як людина, яка регулярно стикається з юридичними аспектами задаєш таке питання. Змінити номер і продавати типу "об'єднаний квиток" для бажаючих їхати до Дарниці? Ок, але цінник в такому випадку стане зовсім негуманним. Багато будуть користуватися? Думаю що ні.
Єдиний реальний варіант я вже навів вище - "спамити" УЗ, нехай самі думають, як вирішити цю проблему. :wink:

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 686
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение M@cro$ »

ЛиС писал(а):
09 мар 2025, 13:56
Змінити номер і продавати типу "об'єднаний квиток" для бажаючих їхати до Дарниці? Ок, але цінник в такому випадку стане зовсім негуманним.
Логічніше зробити 2 поїзда: Дарниця-Львів, і Львів-Перемишль.
Хто за кордон їде, і так буде готовий до "негуманного" цінника.
Клятий націоналіст

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

M@cro$, Ви не повірите! Це стандартний приклад "розбивки квитка по кордону", яким давно користуються "просунуті" мандрівники. Причому це працює(працювало) як з західним так і зі східним кордонами. На схід "розбивали" квитки по Конотопу чи Х-Мих., на захід - по Львову, або по Мостиськах-2(коли там була тарифна зупинка). Тобто по суті залізниця втрачала частину грошей з пасажира ніж від "прямого" квитка. Не знав, що це якесь "відкриття відкриттів" :wink:
Доречі, це і зараз працює. Можна прекрасно "розбити" квиток на поїзд Перемишль-Київ по Львову, причому в той же вагон і на те ж місце. Тільки трошки треба знати механізм. А ось з маршрутом Київ-Пермишль вже важче. Бо там спочатку продають умовно "прямі" квитки, а на ділянку Київ-Львів в цей поїзд продаж відкривається за добу чи дві, точно не пам'ятаю.

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 686
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение M@cro$ »

ЛиС писал(а):
09 мар 2025, 15:06
M@cro$, Ви не повірите!
Я це написав у контексті того, щоб IC+ "вписався" в ліміти часу в дорозі, щоб не знижувати категорію.
А про схему зі зниженням вартості - знаю, про це недавно купа преси писало ))
Клятий націоналіст

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Ну до журнаЛІЗДів все важко доходить, що поробиш... А Ваш варіант хоч і цікавий, але не дієвий. Нажаль... наші ультраманагєгери про це не думають. Вони ось зараз "локомотивну компанію" типу створюють. "не на часі"

Ответить