ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9687
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
ИС+ там останавливаются, те что дальше на Мироновку идут.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця
Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica.
Компанії Rail Baltic Estonia, що відповідає за реалізацію проекту ВШМ Rail Baltica в Естонії, та Tariston підписали контракт на будівництво першої ділянки Селля-Тоотсі завдовжки 15,8 км в естонському повіті Пярнумаа.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway News.
Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica, оскільки логістичний хаб Пярнумаа має велике значення для країни та всього Балтійського регіону.
У липні 2024 року ці компанії уклали контракт на будівництво ділянки Хагуді-Алу в повіті Рапламаа.
Спорудження даної ділянки важливе і з екологічної точки зору - він включатиме два екодуки для диких тварин. Крім того, на дільниці планується збудувати надземні та підземні переходи для пішоходів.
Паралельно з будівництвом магістралі роботи розпочнуться на станції Каїсма. На них приділяється 2 роки.
Вартість укладеного контракту оцінюється в 62,3 млн євро.
До 2026 року планується закінчити спорудження не менше ніж 10 км залізничного насипу.
У повному обсязі роботи планується завершити наприкінці 2028 року.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/05/pid ... tica_82156
Компанії Rail Baltic Estonia, що відповідає за реалізацію проекту ВШМ Rail Baltica в Естонії, та Tariston підписали контракт на будівництво першої ділянки Селля-Тоотсі завдовжки 15,8 км в естонському повіті Пярнумаа.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway News.
Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica, оскільки логістичний хаб Пярнумаа має велике значення для країни та всього Балтійського регіону.
У липні 2024 року ці компанії уклали контракт на будівництво ділянки Хагуді-Алу в повіті Рапламаа.
Спорудження даної ділянки важливе і з екологічної точки зору - він включатиме два екодуки для диких тварин. Крім того, на дільниці планується збудувати надземні та підземні переходи для пішоходів.
Паралельно з будівництвом магістралі роботи розпочнуться на станції Каїсма. На них приділяється 2 роки.
Вартість укладеного контракту оцінюється в 62,3 млн євро.
До 2026 року планується закінчити спорудження не менше ніж 10 км залізничного насипу.
У повному обсязі роботи планується завершити наприкінці 2028 року.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/05/pid ... tica_82156
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
Ну те рижские, что на мироновку - так они и на стугне останавливаются)))))) я просто не знал, что они уже тоже ИС+)))))))))))))))))
а так - ничего там не останавливается. ВООБЩЕ.
первая остановка ИС+ - им. шевченко. (там пельмени класные, если что. в пивных стаканчиках продают. Но вилка пластиковая продается отдельно, и стоит столько же, сколько пельмени - так что лучше иметь свою))))
Прокинули нашу алкомиграцию полностью...

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9687
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Чёрт, пардоньте, перепутал Триполье-Днепровское с Выдубичами-Трипольскими...
Хотя правды ради, похоже остановку с войной и на Выдубичах отменили.
Хотя правды ради, похоже остановку с войной и на Выдубичах отменили.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: ЖД-транспорт :-)
И правильно, нефиг. у них теличка есть - вот пусть с нее и ездят!
Доростут до аморфограции - тогда и ИС получат!))))
Доростут до аморфограции - тогда и ИС получат!))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
Дійсно, як показує практика - самий дієвий спосіб, щоб видовжили маршрут до Дарниці - "заспамити" УЗ численними (не 1-2 і мабуть навіть не 10-15) зверненнями по всім каналам - ФБ, "гаряча лінія", е-мейли, звернення через УКЦ 1545. Можливо, що тоді щось зміниться.
Ну так МЕ якраз виручить в такій ситуації

Re: ЖД-транспорт :-)
ясно, спасибо за пояснение. какие все таки длбебыЛиС писал(а): ↑08 мар 2025, 19:20Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.

вот я ждал когда кто-то вспомнит про МЕ))). штош, естественно когда я один с рюкзаком и бананкой, то изи. могу и побегать или подстроить маршрут под график этого червя.
но когда я с семьей, бабушкой пенсионеркой(которой тяжело ходить) и кучей чемоданов(один из которых самый большой в линейке Samsonite на 140л), и мы встряем в пробку из-за сирены по дороге на вокзал - сорян, это супер тяжело хендлить. слишком много манипуляций. про бабушку и инклюзивность/инфраструктуру станций МЕ вообще молчу.
мы пока что придерживаемся единственного пути: выезжаем пораньше.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця
Нічого не зрозумівЛиС писал(а): ↑08 мар 2025, 19:20Все "просто, як двері". Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
Самі розумієте, що немає нормативу ІС+, відповідно і ціну доведеться знизити до категорії ІС. А це навряд чи хтось зробить

Так про МЕ було зауваження виключно як альтернатива іншому ГТ, а не як панацея на всі випадки життя. Зрозуміло, що в деяких випадках альтернативи таксі чи власному авто просто немає.
Re: ЖД-транспорт :-)
Хм, а что мешает кончную ИС+ сделать на киевпассе, далее поменять номер поезда или обьявить его хоть "техническим перегоном с пассажирами" - и таки доехать до дарницы?ЛиС писал(а): ↑08 мар 2025, 19:20Якщо зробити кінцеву перемишлянському в Дарниці, то він просто не вкладається по часу в норматив ІС+(пам'ятаємо, що ІС+ це не тип РС, а категорія поїзда з певними нормативами?) Дарниця-Львів - вписується "на мінімалках", а ось Дарниця-Перемишль вже ні. Наскільки мені відомо, це питання неодноразово розглядали, але "натягнути" його на норматив ІС+ так і не змогли. Нажаль... По факту було б досить непогано.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
TANK, "здрастє, я Ваша тьотя приїхала з Києва, буду у вас жити"
Купа формальних процедур. "Технічного поїзда з пасажирами" не існує в принципі. Тобто як мінімум - нововведення зі зміною у всіх документах. Дивно, що ти як людина, яка регулярно стикається з юридичними аспектами задаєш таке питання. Змінити номер і продавати типу "об'єднаний квиток" для бажаючих їхати до Дарниці? Ок, але цінник в такому випадку стане зовсім негуманним. Багато будуть користуватися? Думаю що ні.
Єдиний реальний варіант я вже навів вище - "спамити" УЗ, нехай самі думають, як вирішити цю проблему.

Єдиний реальний варіант я вже навів вище - "спамити" УЗ, нехай самі думають, як вирішити цю проблему.

Re: ЖД-транспорт :-)
Логічніше зробити 2 поїзда: Дарниця-Львів, і Львів-Перемишль.
Хто за кордон їде, і так буде готовий до "негуманного" цінника.
Клятий націоналіст
Re: ЖД-транспорт :-)
M@cro$, Ви не повірите! Це стандартний приклад "розбивки квитка по кордону", яким давно користуються "просунуті" мандрівники. Причому це працює(працювало) як з західним так і зі східним кордонами. На схід "розбивали" квитки по Конотопу чи Х-Мих., на захід - по Львову, або по Мостиськах-2(коли там була тарифна зупинка). Тобто по суті залізниця втрачала частину грошей з пасажира ніж від "прямого" квитка. Не знав, що це якесь "відкриття відкриттів" 
Доречі, це і зараз працює. Можна прекрасно "розбити" квиток на поїзд Перемишль-Київ по Львову, причому в той же вагон і на те ж місце. Тільки трошки треба знати механізм. А ось з маршрутом Київ-Пермишль вже важче. Бо там спочатку продають умовно "прямі" квитки, а на ділянку Київ-Львів в цей поїзд продаж відкривається за добу чи дві, точно не пам'ятаю.

Доречі, це і зараз працює. Можна прекрасно "розбити" квиток на поїзд Перемишль-Київ по Львову, причому в той же вагон і на те ж місце. Тільки трошки треба знати механізм. А ось з маршрутом Київ-Пермишль вже важче. Бо там спочатку продають умовно "прямі" квитки, а на ділянку Київ-Львів в цей поїзд продаж відкривається за добу чи дві, точно не пам'ятаю.
Re: ЖД-транспорт :-)
Я це написав у контексті того, щоб IC+ "вписався" в ліміти часу в дорозі, щоб не знижувати категорію.
А про схему зі зниженням вартості - знаю, про це недавно купа преси писало ))
Клятий націоналіст
Re: ЖД-транспорт :-)
Ну до журнаЛІЗДів все важко доходить, що поробиш... А Ваш варіант хоч і цікавий, але не дієвий. Нажаль... наші ультраманагєгери про це не думають. Вони ось зараз "локомотивну компанію" типу створюють. "не на часі"