Євроколія на території України

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2332
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

Бодрый писал(а):
07 дек 2024, 22:41
Сподіваюсь, що в наступні два роки з цього питання просунуться і щодо Львову
Сподіваюсь що в наступні роки будуть адекватні люди в керівницчві, з причини зміни...
:)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2841
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение ЛиС »

Україна планує до 2030 року побудувати євроколію від Румунії до Чернівців

Кабінет міністрів затвердив стратегію з розвитку прикордонної залізничної інфраструктури

Україна планує до 2030 року побудувати євроколію від Румунії до Чернівців


Україна планує до 2030 року побудувати залізничну колію європейської ширини 1435 мм від Румунії до Чернівців. Про це повідомляється в стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури, яку уряд затвердив наприкінці грудня 2024 року.

У документі вказано, що українська залізнична інфраструктура не відповідає європейським стандартам інтероперабельності та вимогам транс'європейської транспортної мережі (TEN-T). Щоб розв'язати цю проблему, Україна планує розвивати залізничну мережу європейського стандарту.

Конкретні проєкти містять:

→ модернізацію колії на станції "Ягодин" (2024-2026);
→ будівництво колії Чоп – Ужгород (2024-2025);
→ електрифікацію ділянки Чоп – Ужгород (2025-2026);
→ будівництво та електрифікацію ділянки Павлове/Матьовце – Ужгород (2025-2026);
→ проєктування ділянок Ужгород – Львів та Львів – Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон (2025-2027);
→ будівництво колії Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон (2026-2029).

У сусідніх з Україною країнах Євросоюзу ширина колії – 1435 мм, тоді як в Україні використовується широка колія 1520 мм.
24 травня 2022 року прем’єр-міністр Денис Шмигаль оголосив про намір України перейти на європейський стандарт колії. Спочатку євроколія з'єднає великі залізничні вузли й великі міста, а потім мережу поступово розширюватимуть у всій країні. Першими великими містами з євроколією стануть Львів і Ужгород.


Кабінет Міністрів України
Розпорядження
від 24 грудня 2024 р. № 1337-р
Київ
Про схвалення Стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року і затвердження операційного плану заходів з її реалізації у 2024—2030 роках



1. Схвалити Стратегію розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року, що додається.

2. Затвердити операційний план заходів з реалізації у 2024—2030 роках Стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року (далі — операційний план заходів), що додається.

3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити:

виконання завдань та заходів операційного плану заходів у межах і за рахунок видатків, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, та інших джерел, не заборонених законодавством;

подання щороку до 1 квітня Міністерству розвитку громад та територій інформації про стан виконання операційного плану заходів.

4. Міністерству розвитку громад та територій подавати щороку до 1 травня Кабінетові Міністрів України звіт про стан виконання операційного плану заходів.


Прем’єр-міністр України Д. ШМИГАЛЬ

Стратегія та операційний план, що додаються:

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Реконструкцію залізничної ділянки Мостиська II-Скнилів відкладено до 2026 р.

Реконструкцію залізничної колії на ділянці "Держкордон Польщі - Мостиська II - Скнилів (Львів)" перенесено на 2026 рік, випливає з Операційного плану Стратегії розвитку прикордонної інфраструктури з країнами ЄС і Республікою Молдова до 2030 року на сайті Кабміну.

Згідно з ним із необхідних на реалізацію проєкту 10,92 млрд грн, перший транш 4,27 млрд грн буде виділено тільки в 2026 році. Виділення ще 4,83 млрд грн передбачено у 2027 році, 1,81 млрд грн у 2028 році.

Проєкт буде реалізовано за кошти міжнародної технічної допомоги, коштів міжнародних фінансових інститутів, державного бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством, ідеться в тексті документа.

У лютому 2024 року ексвіцепрем'єр із відновлення - міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що будівництво першої великої ділянки європейського шляху Мостиська-Скнилів розпочнеться до кінця 2024 року.

Пізніше стало відомо, що Україні не вдалося залучити для реалізації проєкту фінансування Connecting Europe Facility (CEF). Повідомляли, що можливість профінансувати 50% вартості проєкту вивчає Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
https://interfax.com.ua/news/general/1038957.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Побудову євроколії на дільниці Маtovce —Ужгород можуть розпочати цьогоріч

На реконструкцію залізничної інфраструктури з будівництвом колії 1435 мм та електрифікацією на дільниці Маtovce / Палло — Ужгород планують спрямувати 1 млрд 745 млн грн. Про це йдеться в Операційному плані Стратегії розвитку прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року, пише Rail.insider.

Згідно з документом, роботи мають розпочати цього року. Так, у 2025-му на проєкт передбачено спрямувати 214 млн грн, а наступного року — 1 млрд 531 млн грн.

Джерелами фінансування стануть проєкт міжнародної технічної допомоги ЄС CEF 2023, державний бюджет, власні кошти АТ «Укрзалізниця» тощо.

Окрім того, планом передбачено модернізувати пункт пропуску Чоп, а також дільниці Боржава—Виноградів та Батьово—Дяково. На це заплановано спрямувати 879 млн грн. Із них 11 млн грн виділили торік, а 868 млн грн мають надати цьогоріч. Серед джерел фінансування — проєкт міжнародної технічної допомоги ЄС CEF 2022, інші проєкти міжнародної технічної допомоги, кошти міжнародних фінансових інститутів тощо.

Як повідомлялося раніше, реконструкцію колії на дільниці Держкордон—Мостиська ІІ—Скнилів мають розпочати у 2026 році.
https://www.railinsider.com.ua/pobudovu ... czogorich/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Пряме залізничне сполучення євроколією до Ужгорода планують запустити у другій половині 2025 року

У другій половині 2025 року планують запустити пряме залізничне сполучення євроколією до Ужгорода. Про це йшлося під час зустрічі віцепрем’єр-міністра з відновлення України—міністра розвитку громад та територій Олексія Кулеби з європейським комісаром з питань сталого транспорту та туризму Апостолом Ціцікостасом, пише Rail.insider із посиланням на інформацію відомства.

Під час зустрічі сторони обговорили низку питань. Зокрема, йдеться про стабільне функціонування Угоди про лібералізацію вантажних перевезень («транспортного безвізу»), розбудову пунктів пропуску за підтримки програм Євросоюзу, розвиток та відновлення портової інфраструктури, модернізацію залізничної мережі, будівництво євроколії та приведення у відповідність українського законодавства до стандартів Євросоюзу.

Олексій Кулеба подякував представнику Єврокомісії за включення українських логістичних шляхів до мережі TEN-T, що є ключовим для залучення коштів Євросоюзу до розбудови української інфраструктури. Урядовець наголосив на важливості програми Євросоюзу «Механізм Сполучення Європи», відповідно до якої Україна за механізмом співфінансування має можливість розбудовувати пункти пропуску та дорожню інфраструктуру. Наразі ж міністерство координує підготовку нових проєктних заявок для подальшого залучення коштів Євросоюзу для розбудови прикордонної інфраструктури.

Віце-прем’єр-міністр також повідомив Апостола Ціцікостаса про будівництво євроколії до Ужгорода. Очікується, що у другій половині 2025 року нею буде запущено пряме залізничне сполучення.

Як повідомлялося раніше, УЗ замовила обладнання для євроколії Чоп—Ужгород на 244 млн грн.
https://www.railinsider.com.ua/pryame-z ... 2025-roku/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Огляд будівництва в районі села Минай. Трив. ролика 3:22
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Будівництво євроколії з Чернівців до Румунії планують розпочати у 2026 році: яка попередня вартість проєкту

Будівництво євроколії з Чернівців до державного кордону Румунії планують розпочати у 2026 році. Будівництво може коштувати майже 7,4 мільярда гривень.

Про це йдеться у відповіді Міністерства розвитку громад та територій України на запит Суспільного.

Будівництво європейської колії на напрямку Чернівці — Сучава на ділянці з Чернівців до румунського держкордону заплановано на 2026-2029 роки. Про це йдеться в операційному плані заходів з реалізації Стратегії розвитку та розбудови прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року.

Згідно з операційним планом, попередня вартість будівництва на ділянці Чернівці — Вадул-Сірет — держкордон становить майже 7,4 мільярда гривень:

2026 – понад 608 мільйонів гривень;
2027 – майже 1,7 мільярда гривень;
2028 – понад 2 мільярди гривень;
2029 – понад 3 мільярди гривень.

Остаточні джерела фінансування ще не визначили. Це можуть бути міжнародна технічна допомога, державний бюджет та інші джерела, не заборонені законодавством.

У 2025 році планують проводити проєктно-вишукувальні роботи, щоб підготувати техніко-економічне обґрунтування проєкту реконструкції споруд залізниці з будівництвом колії та електрифікацією дільниці.

Більше інформації про довжину колії, трасу її прокладання та етапи будівництва буде відомо, коли завершать підготовку проєктної документації.
https://www.google.com/amp/s/suspilne.m ... t-proektu/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Будівництво євроколії в Україні змінить структуру ринку перевезень, - експерт

Будівництво залізничної колії європейського формату може змінити структуру попиту на ринку складської нерухомості, змінити тип вантажів, які перевозяться, і сам транспорт.

Будівництво євроколії в Україні змінить структуру ринку перевезень, заявив старший консультант аналітичного відділу Pro-Consulting Андрій Мокряков під час "XIV Логістичного інноваційного форуму 2025", передає кореспондент ЦТС.

Хоч логістичний ринок нині виходить на певну рівновагу, будь-які подальші зміни на ньому дуже залежатимуть від ходу війни. Одне із найбільш дражливих питань у цьому ключі - реалізація нових інфрастурктурних проектів.

Передусім, це стосується будівництва європейської колії. "Ми розуміємо, що до реалізації оптимістичного і дуже гучного проекту, який передбачає будівництво євроколії до Харкова, Дніпра або до Одеси, ще дуже далеко. Але забезпечення цього сполучення хоча би на території західної та центральної України можливе у відносно адекватному довгостроковому періоді", - наголосив він.

За словами Мокрякова, цей період може скласти в середньому 5-7 років.

Будівництво залізничної колії європейського формату, на думку аналітика, матиме прямий вплив на розвиток галузі. Це може змінити структуру попиту на ринку складської нерухомості, змінити тип вантажів, які перевозяться, і сам транспорт.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/16/bud ... pert_82628
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10699
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

оптимиста больше чем я - я еще не встречал. вот до сейчас. 5-7 лет, ага))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3351
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
16 апр 2025, 22:50
оптимиста больше чем я - я еще не встречал. вот до сейчас. 5-7 лет, ага))))
Да кому это всё надо, когда Гиперлуп есть!
Ой! Нет?
А что так?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10699
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

так в гиперлупу жє 40 фут. контейнер не влазит! понимать надоть!)))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 10561
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

За словами Мокрякова, цей період може скласти в середньому 5-7 років.
Буде добре, якщо вони за 5-7 років нарешті реалізують проєкт євроколії до Львова
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить