Автобусы

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Автобусы

Сообщение Коржик »

Vyacheslav писал(а):
26 апр 2025, 08:40
Коржик писал(а):
26 апр 2025, 00:22
Вообще две двери, первая и вторая, (у 12-метрового автобуса) это признак пригородной модификации. По другому не встречал.
Три двери для 18-метровых, первая-вторая и одна в прицепе.
Це для високопідлогових таке. Для низькопідлогових так роблять, щоб не заморочуватися з портальним ведучим мостом
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Vyacheslav писал(а):
26 апр 2025, 08:40
Коржик писал(а):
26 апр 2025, 00:22
Даже б/у-шные Икарусы из стран ОВД такие были. Их потом по бывшему Союзу растащили.
Взагалі були навіть дводверні Ікарус 280 - двері біля водія і в причепі. Ніби в основному для НДР, але потім вони потрапляли і до Києва
Действительно были. С ума сойти. Не знав, не знав, та й згадав. :D :D :D

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

Коржик писал(а):
26 апр 2025, 00:22
В общем я к чему. Мне вообще низкопольники не нравятся. Самый кайфовый был 280й Икарус. :D :D :D
Welcome to Запоріжжя :) , досі працюють як службові:
1769 zpt 02.jpg
1769 zpt 01.jpg

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Автобусы

Сообщение Коржик »

Kozak писал(а):
26 апр 2025, 16:37
Welcome to Запоріжжя :) , досі працюють як службові
Вау! Просто вау!
Спасибо!
Ещё и двухдверки 280е!
Я уже начинаю сомневаться, что были трёхдверки. :) :) :)
Наверное аберрация восприятия произошла. 🙈🙈🙈

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Коржик писал(а):
26 апр 2025, 11:55
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Щоб зробити повністю низькопідлоговий автобус треба спеціальний ведучий міст. Іноді з цим не заморочуються, і роблять низьку підлогу до задньої осі, а далі ставлять такий самий міст, як у високопідлогових автобусах, і двигун у хвості. За заднім мостом, відповідно, двері не роблять. Таке зараз у гуманітарних автобусах КПТ

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Коржик писал(а):
26 апр 2025, 16:47
Ещё и двухдверки 280е!
Я уже начинаю сомневаться, что были трёхдверки. :) :) :)
Були, з двома дверима у причепі

Изображение

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Автобусы

Сообщение Коржик »

Vyacheslav писал(а):
26 апр 2025, 21:36
Коржик писал(а):
26 апр 2025, 11:55
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Щоб зробити повністю низькопідлоговий автобус треба спеціальний ведучий міст. Іноді з цим не заморочуються, і роблять низьку підлогу до задньої осі, а далі ставлять такий самий міст, як у високопідлогових автобусах, і двигун у хвості. За заднім мостом, відповідно, двері не роблять. Таке зараз у гуманітарних автобусах КПТ
Не тут именно принципиальное отсутствие двери для пригородного ПС.
Хотя может быть, что у машин с одинаковым кузовом начинка зело разная. Иначе действительно зачем дорогой мост устанавливать под высокий пол.

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

По різному буває. Може бути все затикане сидіннями, як в ЛАЗ-А191. А може бути з накопичувачами, і навіть з деякими сидіннями, встановленими боком, як в новому секондхенді. Друге на компонування салону приміського автобуса зовсім не тягне

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

З технічної точки зору багато місця ззаду (під "подіумом") дозволяє виробнику на одній базі робити купу модифікацій, використовуючі перевірений кузов з різними двигунами і системами (дизель, газ, дизель-електро гібрид та інші).
Для міських автобусів компоновка на довгих маршрутах "розділяє" пасажирів на "довгої дистанції" (їдуть позаду, де подіум з сидячіми місцями) і "короткої дистанції" (спереду, де низька підлога, розташовані двері і накопичувачі). Для приміських спереду ставиться максимально сидячі місця.

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

Типовий приклад 12 метрового буса з двома дверцятами.
Автобус 2012 року. Салону вигляд:
1209 03.jpg
1209 04.jpg
Двигун на вибір дизель (фото) або газ, або дизель-електро (з аккумуляторами):
1209 01.jpg
1209 02.jpg
Джерело фото

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

Приклад буса з трьома мостами і трьома дверцятами, 2010 року.
Салон ззаду причепа такий як в одиначки:
1069 03.jpg
1069 04.jpg
1069 05.jpg
Ззовні різниця вікон нівелюється фарбуванням:
1069 01.jpg
1069 02.jpg
На фото дизель-електро гібрид. Інші варіанти двигунів: дизель, газ-електро гібрид, газ, водень-електро гібрид, водень, електро.
Джерело фото

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Ну то, схоже, американці, у них там свої таргани
https://www.youtube.com/watch?v=U3qeYRI34C8

ivanmelwise
Механик
Механик
Сообщения: 203
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Автобусы

Сообщение ivanmelwise »

Видео про то, что автобусы в США и Канаде — редкое говно, если сравнивать с остальным миром, с Мексики начиная и Австралией заканчивая. Это вполне закономерно, если понимать, что автобусами там пользуются "одни негры". Издержки автомобилецентричной жизни.
Две (три) двери на автобус с прицепом хорошо, когда на остановках по несколько человек на вход-выход и все едут сидя. Сколько в Киеве маршрутов, где такое есть?

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Автобусы

Сообщение Vyacheslav »

Зараз їжджу не дуже часто, але востаннє потрапляв на автобус "у м'ясо" тільки на 2М. В інших випадках - середнє завантаження. Та і зупинок, де на вхід-вихід більше, ніж "декілька осіб" зазвичай на маршрутах не так вже й багато.

ivanmelwise
Механик
Механик
Сообщения: 203
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Автобусы

Сообщение ivanmelwise »

То 2М вже поки немає. А 22, наприклад, є. Спробуйте якось вранці або ввечері скористатись.
Для мене "середнє завантаження" — це коли в салоні стоять тільки візки.

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Автобусы

Сообщение Kozak »

Знайшов що було швидше для ілюстрації "висока задня частина над моторним мостом".
А щоб не "забивалися", треба на напружених маршрутах не раз на півгодини запускати, а раз на пять хвилин.

Ответить