а шо там? таки тоже длинный переход?
А вообще непонятно, почему Дубно до сих пор половину хасидов из Умани к себе не перетянуло с таким наследием.
Крещатик
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Крещатик
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Хрещатик
29 квітня почнуть плановий капітальний ремонт ескалатора № 1 на станції метро «Хрещатик», на виході до Алеї Героїв Небесної Сотні. Роботи триватимуть до червня 2025 року.
Капітальний ремонт передбачає повне розбирання ескалатора. Так, фахівці демонтують основні елементи: сходове полотно, поручні, редуктор, тягові ланцюги та інші деталі, що забезпечують роботу обладнання.
У спеціалізованій майстерні оглядають, діагностують і ремонтують деталі, які можна перевезти. Усі інші великогабаритні елементи ремонтують безпосередньо в машинному залі станції, де проходить капітальний ремонт ескалаторів. Ці надважливі ремонтні роботи проводить спеціалізована бригада фахівців на всіх ескалаторах столичного метро.
Один із ключових етапів ремонту – діагностика. Кожен елемент ескалатора перевіряють на зношеність і відповідність технічним вимогам. Якщо деталь придатна до подальшої експлуатації, проводять технічне обслуговування та повертають в ескалатор. Якщо ж деталь не відповідає стандартам безпеки, її замінюють.
Відповідно до регламенту капітальний ремонт проводять кожні 10–12 років або після пробігу у 150 тисяч кілометрів.
Нагадуємо правила користування ескалатором:
триматися за поручень;
не заступати за обмежувальну лінію;
не сидіти на східцях ескалатора;
не бігти ескалатором;
тримати дітей за руку, а зовсім маленьких – на руках;
слідкувати за довгим одягом й особистими речами, щоб вони не потрапили в рухомі частини ескалатора;
сумки та пакети тримати при собі, щоб уникнути травм або пошкодження речей
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Капітальний ремонт передбачає повне розбирання ескалатора. Так, фахівці демонтують основні елементи: сходове полотно, поручні, редуктор, тягові ланцюги та інші деталі, що забезпечують роботу обладнання.
У спеціалізованій майстерні оглядають, діагностують і ремонтують деталі, які можна перевезти. Усі інші великогабаритні елементи ремонтують безпосередньо в машинному залі станції, де проходить капітальний ремонт ескалаторів. Ці надважливі ремонтні роботи проводить спеціалізована бригада фахівців на всіх ескалаторах столичного метро.
Один із ключових етапів ремонту – діагностика. Кожен елемент ескалатора перевіряють на зношеність і відповідність технічним вимогам. Якщо деталь придатна до подальшої експлуатації, проводять технічне обслуговування та повертають в ескалатор. Якщо ж деталь не відповідає стандартам безпеки, її замінюють.
Відповідно до регламенту капітальний ремонт проводять кожні 10–12 років або після пробігу у 150 тисяч кілометрів.
Нагадуємо правила користування ескалатором:
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...