Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Подвижной состав.
"Ще раз пяснюю, для дітей пріроди..."
(с) Лесь Подерев'янський
КРП капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації
це коли техніка відпрацювала свій ресурс, наприклад для електропоїзда 28 років
КВР капітально відновлювальний ремонт
це коли, наприклад, згоріла техніка, а спеціалісти провели експертизу та дали висновок що, її можно відновити і на підприєстві вирізають пошкодженні елементи несучої конструкцію і ставлять нові, як приклад, або розбита техніка.
НЯЗ офіційно, зараз, не використовується термін КВР, хоча можна подивитися на відновлених вагонах з Фастова що написали після заводу
(с) Лесь Подерев'янський
КРП капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації
це коли техніка відпрацювала свій ресурс, наприклад для електропоїзда 28 років
КВР капітально відновлювальний ремонт
це коли, наприклад, згоріла техніка, а спеціалісти провели експертизу та дали висновок що, її можно відновити і на підприєстві вирізають пошкодженні елементи несучої конструкцію і ставлять нові, як приклад, або розбита техніка.
НЯЗ офіційно, зараз, не використовується термін КВР, хоча можна подивитися на відновлених вагонах з Фастова що написали після заводу
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3563
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Подвижной состав.
Альфреде Юхимовичу, не дітей пріроди, а дітєй природи.
По сути доклада за 25 лет ни разу в контексте метро не встречался КРП.
По сути доклада за 25 лет ни разу в контексте метро не встречался КРП.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Да, это важно, на какие именно три буквы был отправлен электропоезд.
К слову, детям природы полезно будет знать, что "несуча" конструкция на самом деле "тримальна".
К слову, детям природы полезно будет знать, что "несуча" конструкция на самом деле "тримальна".
Re: Подвижной состав.
"Сам ти йолка" (с) Косой
Несуча стіна, несуча конструкція, несуча частота (несівна частота)
Несуча стіна, несуча конструкція, несуча частота (несівна частота)
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
АХТУНГ!!!
https://cfts.org.ua/news/2025/07/09/ukr ... nnya_83479
"Укрзалізниця" починає закупівлю вагонів нового покоління "Укрзалізниця" починає закупівлю вагонів нового покоління, більш ефективних протягом життєвого циклу. Нові вагони будуть здатні прослужити на 20 років довше, мають подовжені міжремонтні інтервали та потребуватимуть меншої кількості обслуговуючого та сервісного персоналу для роботи.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.
"Укрзалізниця" після початку повномасштабного вторгнення стикається з критичним дефіцитом пасажирських вагонів. Пріоритизуються медичні перевезення, квитки для військових та організованих дитячих груп, втім через нестачу рухомого складу не всі потреби пасажирів вдається задовольнити. У 2025 році сумарно буде законтрактовано 100 нових вагонів, включаючи 5 одиниць нового покоління - пілотну партію для майбутнього масштабування", - йдеться в повідомленні.
Існуючий рухомий склад базується на технологіях 1970-х років з вугільним опаленням, кондиціюванням, яке повноцінно працює тільки в русі, зі збільшеними експлуатаційними витратами (потребують, як правило, обслуговування 2 провідниками на 1 вагон) та загалом є морально застарілим.
Партія з 5 нових вагонів із сучасними системами управління потребуватиме меншої кількості обслуговуючого персоналу, матиме практично на 80% більший термін експлуатації та вміщуватиме більше пасажирів - до 44 в одному купейному вагоні.
"Якщо буде додаткове фінансування з державного бюджету, ми зможемо розширити програму оновлення рухомого складу, зокрема, закупити вагони нового покоління", - додали в компанії.
Нові вагони матимуть збільшену ширину кузова та покращене планування, що дасть можливість збільшити довжину спального місця до 2,2 метрів. Вагони будуть оснащені пневмопідвішуванням, що гарантує додаткову плавність ходу та зменшує коливання вагона під час руху.
Крім того, у вагонах будуть автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою. Контроль за системами всіх вагонів здійснюватиметься з купе начальника поїзда.
На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Сучасна система дозволить використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок поїзда.
Строк експлуатації цих вагонів - 50 років, завдяки виконанню кузовів із нержавіючої сталі. Це на 20 років більше, ніж для стандартних вагонів УЗ.
5 нових пасажирських вагонів будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Один вагон буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на кріслі колісному.
Пасажири цих вагонів також отримають: розетки з розʼємами USB та type-c і бездротовою зарядкою для смартфонів; власний столик для верхніх полиць, який буде пересувним по горизонталі; додатковий умивальник у коридорі вагона.
"Очікувана вартість закупівлі одного вагона складе 95 млн 600 тис. гривень, що менше, ніж суми аналогічних закупівель вагонів схожого типу в європейських залізничних компаніях", - зазначили в УЗ.
Строк поставки вагонів - 2,5 роки від моменту отримання виробником передоплати за виробництво вагонів.
https://cfts.org.ua/news/2025/07/09/ukr ... nnya_83479
"Укрзалізниця" починає закупівлю вагонів нового покоління "Укрзалізниця" починає закупівлю вагонів нового покоління, більш ефективних протягом життєвого циклу. Нові вагони будуть здатні прослужити на 20 років довше, мають подовжені міжремонтні інтервали та потребуватимуть меншої кількості обслуговуючого та сервісного персоналу для роботи.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.
"Укрзалізниця" після початку повномасштабного вторгнення стикається з критичним дефіцитом пасажирських вагонів. Пріоритизуються медичні перевезення, квитки для військових та організованих дитячих груп, втім через нестачу рухомого складу не всі потреби пасажирів вдається задовольнити. У 2025 році сумарно буде законтрактовано 100 нових вагонів, включаючи 5 одиниць нового покоління - пілотну партію для майбутнього масштабування", - йдеться в повідомленні.
Існуючий рухомий склад базується на технологіях 1970-х років з вугільним опаленням, кондиціюванням, яке повноцінно працює тільки в русі, зі збільшеними експлуатаційними витратами (потребують, як правило, обслуговування 2 провідниками на 1 вагон) та загалом є морально застарілим.
Партія з 5 нових вагонів із сучасними системами управління потребуватиме меншої кількості обслуговуючого персоналу, матиме практично на 80% більший термін експлуатації та вміщуватиме більше пасажирів - до 44 в одному купейному вагоні.
"Якщо буде додаткове фінансування з державного бюджету, ми зможемо розширити програму оновлення рухомого складу, зокрема, закупити вагони нового покоління", - додали в компанії.
Нові вагони матимуть збільшену ширину кузова та покращене планування, що дасть можливість збільшити довжину спального місця до 2,2 метрів. Вагони будуть оснащені пневмопідвішуванням, що гарантує додаткову плавність ходу та зменшує коливання вагона під час руху.
Крім того, у вагонах будуть автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою. Контроль за системами всіх вагонів здійснюватиметься з купе начальника поїзда.
На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Сучасна система дозволить використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок поїзда.
Строк експлуатації цих вагонів - 50 років, завдяки виконанню кузовів із нержавіючої сталі. Це на 20 років більше, ніж для стандартних вагонів УЗ.
5 нових пасажирських вагонів будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Один вагон буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на кріслі колісному.
Пасажири цих вагонів також отримають: розетки з розʼємами USB та type-c і бездротовою зарядкою для смартфонів; власний столик для верхніх полиць, який буде пересувним по горизонталі; додатковий умивальник у коридорі вагона.
"Очікувана вартість закупівлі одного вагона складе 95 млн 600 тис. гривень, що менше, ніж суми аналогічних закупівель вагонів схожого типу в європейських залізничних компаніях", - зазначили в УЗ.
Строк поставки вагонів - 2,5 роки від моменту отримання виробником передоплати за виробництво вагонів.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3563
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Подвижной состав.
Один вопрос.
Кипяток там будет?
Кипяток там будет?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Подвижной состав.
Пасажири будуть дзюрити окропом від таких вагонів


Re: Подвижной состав.
Нет. обезьяны опять копируют рашку. будет банальный кулер = ~ 85-90 градусов.
+++++++
Існуючий рухомий склад базується на технологіях 1970-х років з вугільним опаленням, кондиціюванням, яке повноцінно працює тільки в русі
...
На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Сучасна система дозволить використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок поїзда.
я даже не говорю об угле, на который в УЗ "законы физики работают по другому" - но понимаю про тягу, хотя и на стоянках "буржуйки" работают, а вот про электричество стало интересно. не его ли локомотивная бригада отрубает на остановках и до набора скорости? или вагоны будут со своими пантографами?
В АКБ под вагоном я не верю, это же богомерзская "технологія 1970-х років"...
Мы живем в век фантастического идиотизма..... и многие верят, примерно 73%
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3563
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Подвижной состав.
Ты-дык, ты-дык отменили.
Кипяток отменяют.
Что дальше?
Кипяток отменяют.
Что дальше?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Подвижной состав.
о, 100500-первая новейшая граматега мовы подьехала....
Дайте им с "дільниця" - "ділянка" разобраться...
І не треба мене питати, чому я користуюсь йезиком окупантів. Саме тому. Досконало володіючи мовою, я не збираюсь вчити новітні "пташки" над "ґедзь-ґанок-ґандон-аґрус-ґелґотати-ґерґотати-ґринджоли-дзиґа-дзиґлик-ремиґати", бо НДІ укрмови теба отримати фінансування на наступний рік.
На мое питання "якого біса ґречний - з пташкою, а крупа гречана - без" - від згаданої клоаки я відповіді так і не отримав.
Шо в нас там з "обділкою тонелів"? буде "облупцювання" чи може введемо новеллу - "антидемиївськ"? Ну а шо, пів-року пройшло, вже слід про фінансування наступного репу чухати............
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
TANK писал(а): ↑Вчера, 21:28І не треба мене питати, чому я користуюсь йезиком окупантів. Саме тому. Досконало володіючи мовою, я не збираюсь вчити новітні "пташки" над "ґедзь-ґанок-ґандон-аґрус-ґелґотати-ґерґотати-ґринджоли-дзиґа-дзиґлик-ремиґати", бо НДІ укрмови теба отримати фінансування на наступний рік

Ми з тобою, як і багато інших "досконало" володіємо українською, яку вивчали в 80-х в школі. Звісно, що ні про яку букву ґ нам ніхто не розповідав. А тепер просто повернули в абетку. Звісно, що нам незвично, і будемо пручатися, мотивуючи тим, що "ми такого не вивчали"


Re: Подвижной состав.
Знаю. але то не для "зросйіщення", а навпаки - щоб малоросів за м'якою "г" відрізнять. От скаже хтось "дзига" - і його кацапи одразу за м'якою "г" випасуть. Або ж споконвічне кацапське - ремиґати (шо то взагалі є - блювати? чи сперечатись з ренегатами?).
Ну так було до 41, потім війна, потім - заселення кацапів в харківську, луганську, донецьку обл. І там з'явилась своя Г - м'яка, але НАГОЛОСНА.
ЛиС - прошу, навіть не намагайся в це лайно гратись. Вже багато років за часів незалежності йде нівечення мови. І це не мій закид западенцям, яки пхають свою говірку, це, на жаль, системна проблема. І СУТО НАША. кацапи тут тільки трішки допомагають - бо та ж комуністка дохла фаріон (яка за її ж правописом має бути ХВаріон) - була всім (крім НДІ Укрмови на бюджеті) в цілому пофігу. дві каденції...
ПС - а шо там у кацапів того часу - яті, фіти, іжиці - для обмалорослювання відминили? шо там главстерх - повертати їх буде, чи що?
Будь-яка мова - ЖИВА. Вона змінюється, приймає нові слова, відкидає старе. Але тільки в нас - треба "вернуть все в зад" десь до 16-17 століття. Повернули Г - ну так і яті з іншим у НАС ТАКОЖ БУЛИ - чому ми їх не повертаємо? Чому всі йдуть вперед - а ми настирно пхаємось "взад"?
Ну так було до 41, потім війна, потім - заселення кацапів в харківську, луганську, донецьку обл. І там з'явилась своя Г - м'яка, але НАГОЛОСНА.
ЛиС - прошу, навіть не намагайся в це лайно гратись. Вже багато років за часів незалежності йде нівечення мови. І це не мій закид западенцям, яки пхають свою говірку, це, на жаль, системна проблема. І СУТО НАША. кацапи тут тільки трішки допомагають - бо та ж комуністка дохла фаріон (яка за її ж правописом має бути ХВаріон) - була всім (крім НДІ Укрмови на бюджеті) в цілому пофігу. дві каденції...
ПС - а шо там у кацапів того часу - яті, фіти, іжиці - для обмалорослювання відминили? шо там главстерх - повертати їх буде, чи що?
Будь-яка мова - ЖИВА. Вона змінюється, приймає нові слова, відкидає старе. Але тільки в нас - треба "вернуть все в зад" десь до 16-17 століття. Повернули Г - ну так і яті з іншим у НАС ТАКОЖ БУЛИ - чому ми їх не повертаємо? Чому всі йдуть вперед - а ми настирно пхаємось "взад"?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
Я не сперечаюся, що будь-яка мова жива. ґ "викреслили" з абетки як занадто "націоналістичну" в 30х, чому не повернути? Фаріоншу я теж не шаную, але свого часу довелося приймати участь в переладі наших інструкцій українською. І навіть посилати той самий НДІ туди, куди Коржик образився
Я не пропоную повернутися до "ерів" і "ятів". Тут дуже спірне питання. Якщо пам'ятаєш, то "скрипніківський правопис" був саме з Харкова, а не з западенщини 


Re: Подвижной состав.
угу.... затверджений у 1928 році Народним комісаром освіти УСРР Миколою Скрипником.... після переїзду Є.Бош до Києва....
Яке це має відношеня до Мови? аж ніякого. так саме, як і Г з пташкою.
і взагалі, ми з тобою не сперечаємось, то все для ivanmelwise було))))))))))))))))))))))))
Яке це має відношеня до Мови? аж ніякого. так саме, як і Г з пташкою.
і взагалі, ми з тобою не сперечаємось, то все для ivanmelwise було))))))))))))))))))))))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)