Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3624
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Трамвай
По-моему, на правом берегу места не особо лучше...
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Трамвай
все как обычно, "стране нужОн металл, работягам - пузырь".....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Трамвай
Ще варіант переробити на службові, основа новіше ніж у існуючіх (багато з яких по ~50-60 років), і у салон більше обладнання поставити (за розміром).
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12654
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Про повінь в Одесі 30.09.2025 теж мало хто думав, але наслідки катастрофічні. Я трошки цікавлюся погодою, ще жодні дослідження не прогнозують зменшення кількості стихійних явищ. Снігопади в Києві, хоч і менш часті будуть, але висота снігового покриву очікується під час стихії більша, ніж раніше. Просто нам щастило ці 13 років.
І ця "табурєтка" на колесах, що розчищає сніг попереду трамваю у Празі, при дійсно великому снігопаді не допоможе.
https://www.facebook.com/share/1FbGbHMvjr/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3648
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Щастити може 1-3 роки, а 13+ років - це вже статистика. Особливо якщо згадувати зими середини-кінця 80х з нинішніми.
Для України стає характерним збільшення літа внаслідок зникнення континентального клімату, тому інтенсивних дощових опадів ставатиме більше, а ось снігу - менше. Бо передумов для затяжних або екстремальних снігопадів стає також менше.
"Київпастранс", як типове комунальне підприємство поміж всіх інших, просто займається імітацією бурхливої діяльності для соцмереж та осередків трамваєфілов, при цьому зберігає рівень тупості своїх дій.
Для України стає характерним збільшення літа внаслідок зникнення континентального клімату, тому інтенсивних дощових опадів ставатиме більше, а ось снігу - менше. Бо передумов для затяжних або екстремальних снігопадів стає також менше.
"Київпастранс", як типове комунальне підприємство поміж всіх інших, просто займається імітацією бурхливої діяльності для соцмереж та осередків трамваєфілов, при цьому зберігає рівень тупості своїх дій.

