Міжнародне сполучення

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6116
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение euhome »

Потяг Київ-Бухарест почне зупинятися у Молдові

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 0/7224593/

10 листопада 2025, 20:48 — Марія Ємець

На маршруті прямого потяга "Укрзалізниці" з Києва до столиці Румунії Бухареста з’являться три зупинки у Молдові.

Як повідомляє "Європейська правда", про це оголосили на Facebook-сторінці "УЗ".

У компанії повідомили, що на маршруті потяга №99/100 Київ з Києва до Бухареста можна буде здійснювати висадку та посадку також на території Молдови – у містах Унгени, Бельц-Ораш та Окниця.

Квитки до цих станцій вже доступні у продажу.

Изображение

У пресслужбі нагадали, що у містах Велчинець та Унгени поїзд проходить прикордонний контроль, тож на це потрібно закладати резервний час. Крім того, особам, які не є громадянами України та ЄС, потрібно мати транзитну візу для проїзду через Молдову.

Загалом за місяць на потяг "Київ-Бухарест" придбали 6588 квитків.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

Київ та Берлін відновлять пряме залізничне сполучення

14/11/2025
https://cfts.org.ua/news/2025/11/14/kiv ... nnya_84924
1068.jpg
З Києва до Берліна знову можна буде доїхати поїздом. Відповідний меморандум про спільні зусилля задля відновлення прямого залізничного сполучення між українською та німецькою столицями підписали міські очільники Віталій Кличко та Кай Веґнер.

Про це пише ЦТС з посиланням на Amal Berlin Ukraine.

Крім того, на полях Київського інвестиційного форуму, який відбувся в Берліні, мери столиць підписали й меморандум щодо сприяння інноваціям та підприємництву між КМДА та Сенатом Берліна.

Він передбачає втілення технологічних проєктів, які, зокрема, допомагатимуть інтеграції київських компаній в інноваційні структури ЄС.

Прямий поїзд з Києва до Берліна курсував до 2012 року та мав попит. Утім, після перегляду тарифів німецькою залізницею маршрут став збитковим - і його закрили.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2945
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение ЛиС »

бла бла бла. Справа в тому що Краків перебудували в часи ЄВРО-2012 і тепер наші звичайні "купаки" габариту 1-МС там просто не впишуться в вокзал. Тобто треба виключно RIC. А Ріців і так капєц як мало... А якщо ще згадати, що польські ЕС57 і ЕС59 "плюсуть" взагалі нещадно - 40+ для них майже норма, то уявляю що буде з нашими поїздами...

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

ЛиС писал(а):
Вчера, 02:18
А якщо ще згадати, що польські ЕС57 і ЕС59 "плюсуть" взагалі нещадно - 40+ для них майже норма, то уявляю що буде з нашими поїздами...
А что это значит?

По теме: там просто меморандумы людям нравится подписывать. Тоже уверен, что ничего не будет.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9711
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение dimentiy »

ЛиС, а до чого тут Перемишль та Краків? Берлін це ж більше про Варшаву—Франкфурт-на-Одері.

Але до чого тут мери міст до залізниць — ось цю тему не розкрито.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

А по Перемышлю нет возможности перехода с 1520 на 1435? Туда хотя бы электрификация есть, в отличии от того же Ягодина. Но в целом, да, Каштан ездил как раз через последний и Варшаву.

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

Там, кстати, с 15/12 у DB вступает в силу новое расписание на 2026й год, и уже доступны к покупке билеты на новое прямое сообщение Przemysl <-> Leipzig. Думаю он частично разгрузит PKP до Берлина.
Единственное, не могу найти схему ПС по новому поезду. Не отображается нигде.
Screenshot 2025-11-15 at 14.02.55.png

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9711
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение dimentiy »

berest писал(а):
Вчера, 13:09
А по Перемышлю нет возможности перехода с 1520 на 1435? Туда хотя бы электрификация есть, в отличии от того же Ягодина. Но в целом, да, Каштан ездил как раз через последний и Варшаву.
Возможность есть, украинские поезда и во Вроцлав ездили, переобуваясь. Только для направления Киев-Берлин это крюк большой. Каштан итак быстротой не славился, а тут будет совсем бессмысленно, ведь когда-нибудь самолеты снова полетят, и я боюсь, что такой поезд есть шансы запустить где-то после сего события...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

ясненько.
dimentiy писал(а):
Сегодня, 03:25
ведь когда-нибудь самолеты снова полетят, и я боюсь, что такой поезд есть шансы запустить где-то после сего события...
именно! при чем перец сам же и рассказывал в каком-то из интервью, что риц-ы они не хотят заказывать принципово, потому что и дорого, и строятся дольше, и когда полетит авиация то они вдруг резко могут стать никому не нужны(и от части он прав)… на фоне этого всего новость о том что там что-то снова поедет прямое до берлина - выглядит комичной.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2945
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение ЛиС »

berest писал(а):
Вчера, 02:36
А что это значит?
Мало бути "плюсують" тобто їдуть не графіком, а запізненням - (+ ...хв до графіку)
dimentiy писал(а):
Вчера, 03:01
ЛиС, а до чого тут Перемишль та Краків? Берлін це ж більше про Варшаву—Франкфурт-на-Одері.
Через Варшаву теж РІЦи треба, бо звичайного габариту можна доїхати лише до Всходньої На Центральну і Заходню вже ні.

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 251
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение berest »

ЛиС писал(а):
Сегодня, 07:22
Мало бути "плюсують" тобто їдуть не графіком, а запізненням - (+ ...хв до графіку)
Ааа, вы про это. Та там часто и 90+ мин. бывают отставания от графика 8-) . При чем не только по Вроцлав-Краков-Перемышль линии, но и по "скоростной" Варшава-Берлин. В один из последних заездов мы застряли на Франкфурт(Одере) потому что ждали пересменку бригады поезда, которая ехала нам навстречу другим поездом из Варшавы, и те тоже опаздывали :mrgreen: .
Еще у поляков больная тема - это ж/д переезды наземные. Там постоянно кто-то застряет или происходит какая-то дикуха. Неоднократно стопались в поле и ждали пока спереди уберут последствия застревания на переезде.

Ответить