Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Стаття про депо на Лук'янівці.
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
На Набережной не путь. Это ужас какой-то. Вчера ехал там на пятерке. Трамвай так шатает, что он чуть о столбы контактной сети не бьется. А когда там еще левобережные трамы ходили, проблем не было. Они просто летали по той линии.
За трассой перестали следить.
За трассой перестали следить.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Нет, это пути. Там пути в ужасном состоянии, кривые, косые и т.п. Когда ветку обслуживало Дарницкое депо, ее ремонтировали. Сейчас на нее забили. Единственное нормальное место - кольцо на Дружбы Народов. Его несколько лет назад полностью заменили. Ну еще на подоле.Misha писал(а):Мне кажется там скорее проблемы с вагонами Подолького депо (проблема почти вечная).
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Харківський трамвай знімуть у кіно
Працівники харківських депо відновили трамвай 1928 року випуску
У Харкові поставили на рельси трамвай 1928 року випуску. Його відреставрували за старими кресленнями до 100-літнього ювілею першого електричного трамвая, що вийшов на вулиці міста в липні 1906 року.
Півтора року тому залишки цього трамвая знайшли під парканом в Комінтернівському депо Харкова. Зберігся тільки корпус — без коліс, без обшивки і жодного ”начиння” всередині. Працівники депо загорілися бажанням відновити його таким, яким він був на початку минулого століття. Зрештою до цієї справи долучилися понад сто людей з шести міських депо, розповів головний інженер Міськелектротрансу Василь Вітченко.
Зовні відреставрований трамвай, який вже охрестили ”Раритетом”, — точна копія транспортного засобу початку минулого століття. Увесь корпус, сидіння та двері в нього дерев’яні. Щоправда, інженери збільшили кількість місць для сидіння в салоні — замість колишніх 18 їх 22. Крім того, відновлений трамвай рухається в чотири рази швидше, зі швидкістю 40 кілометрів за годину, і має автоматичну систему відкривання дверей. Задля комфорту в трамваї встановили й систему опалення, якої не було в транспортному засобі 80 років тому. Тоді взимку водієві видавали валянки та відро солі, аби чистити вікна.
Реставрація коштувала Міськелектротрансу 120 тис. грн. Водієм і кондуктором першого рейсу стали ветерани харківських депо, для яких пошили форму зразка 20-х років минулого століття.
Планують, що ”Раритет” возитиме туристів центром Харкова. Перед цим, щоправда, з’їздить до Одеси, де його знімуть у фільмі про Другу світову війну. У міській владі Харкова розповідають, що ”Мосфільм” шукав аналогічний трамвай по всій Росії, але не знайшов. Кіношники просили продати їм трамвай, але харківські чиновники не погодилися, мовляв, він повинен бути частиною історії міста.
http://www.gpu-ua.info/index.php?&id=119975
Працівники харківських депо відновили трамвай 1928 року випуску
У Харкові поставили на рельси трамвай 1928 року випуску. Його відреставрували за старими кресленнями до 100-літнього ювілею першого електричного трамвая, що вийшов на вулиці міста в липні 1906 року.
Півтора року тому залишки цього трамвая знайшли під парканом в Комінтернівському депо Харкова. Зберігся тільки корпус — без коліс, без обшивки і жодного ”начиння” всередині. Працівники депо загорілися бажанням відновити його таким, яким він був на початку минулого століття. Зрештою до цієї справи долучилися понад сто людей з шести міських депо, розповів головний інженер Міськелектротрансу Василь Вітченко.
Зовні відреставрований трамвай, який вже охрестили ”Раритетом”, — точна копія транспортного засобу початку минулого століття. Увесь корпус, сидіння та двері в нього дерев’яні. Щоправда, інженери збільшили кількість місць для сидіння в салоні — замість колишніх 18 їх 22. Крім того, відновлений трамвай рухається в чотири рази швидше, зі швидкістю 40 кілометрів за годину, і має автоматичну систему відкривання дверей. Задля комфорту в трамваї встановили й систему опалення, якої не було в транспортному засобі 80 років тому. Тоді взимку водієві видавали валянки та відро солі, аби чистити вікна.
Реставрація коштувала Міськелектротрансу 120 тис. грн. Водієм і кондуктором першого рейсу стали ветерани харківських депо, для яких пошили форму зразка 20-х років минулого століття.
Планують, що ”Раритет” возитиме туристів центром Харкова. Перед цим, щоправда, з’їздить до Одеси, де його знімуть у фільмі про Другу світову війну. У міській владі Харкова розповідають, що ”Мосфільм” шукав аналогічний трамвай по всій Росії, але не знайшов. Кіношники просили продати їм трамвай, але харківські чиновники не погодилися, мовляв, він повинен бути частиною історії міста.
http://www.gpu-ua.info/index.php?&id=119975
Последний раз редактировалось Teteraedr 19 июл 2006, 12:51, всего редактировалось 1 раз.
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Наверно этот топик ближе по смыслу: Форум "Карпатский трамвай" 25-27 июня. Выгода-Львов
kitponiS, женились бы, БАРИН!
У столиці побудують нову трамвайну лінію
Таким чином Київміськадміністрація хоче поліпшити транспортне повідомлення між Соломенським і Святошинським районами
Комунальне підприємство "Киевпастранс" оголосило тендер на проектування трамвайної лінії по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка в Святошинському районі Києва.
Проектні роботи повинні бути виконані з вересня 2006 року до квітня 2007.
Тендер заплановано на 1 вересня.
Представник "Киевпастрансу" повідомив, що на будівництво цієї лінії знадобиться 1,5-2 року.
Як повідомляло агентство, в серпні 2005 Київська міська державна адміністрація вирішила побудувати трамвайну лінію по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка, повідомляє «Главред».
Замовником проекту і будівництва міськадміністрація призначила "Киевпастранс".
Головне управління транспорту, зв'язків та інформатизації перегляне у зв'язку з будівництвом трамвайної лінії інші маршрути міського транспорту, щоб зробити їх зручнішими.
Таким чином Київміськадміністрація хоче поліпшити транспортне повідомлення між Соломенським і Святошинським районами.
Раніше Київміськадміністрація завершила будівництво приміщень під трамвайне депо на вулиці Якутською і перевела туди трамвайне депо імені Тараса Шевченка по вулиці Горького.
Нове депо на Якутській дає можливість побудувати нову трамвайну лінію від масиву Відрадного до Південної Борщагівки і поліпшити роботу швидкісного трамвая.
Таким чином Київміськадміністрація хоче поліпшити транспортне повідомлення між Соломенським і Святошинським районами
Комунальне підприємство "Киевпастранс" оголосило тендер на проектування трамвайної лінії по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка в Святошинському районі Києва.
Проектні роботи повинні бути виконані з вересня 2006 року до квітня 2007.
Тендер заплановано на 1 вересня.
Представник "Киевпастрансу" повідомив, що на будівництво цієї лінії знадобиться 1,5-2 року.
Як повідомляло агентство, в серпні 2005 Київська міська державна адміністрація вирішила побудувати трамвайну лінію по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка, повідомляє «Главред».
Замовником проекту і будівництва міськадміністрація призначила "Киевпастранс".
Головне управління транспорту, зв'язків та інформатизації перегляне у зв'язку з будівництвом трамвайної лінії інші маршрути міського транспорту, щоб зробити їх зручнішими.
Таким чином Київміськадміністрація хоче поліпшити транспортне повідомлення між Соломенським і Святошинським районами.
Раніше Київміськадміністрація завершила будівництво приміщень під трамвайне депо на вулиці Якутською і перевела туди трамвайне депо імені Тараса Шевченка по вулиці Горького.
Нове депо на Якутській дає можливість побудувати нову трамвайну лінію від масиву Відрадного до Південної Борщагівки і поліпшити роботу швидкісного трамвая.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Впервые за N лет Киев строит новую трамвайную линию, а не разрушает старую!! Ура, товарищи!
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция