А где она? Я возле депо смотрел - там где она была - нету...Sinoptik писал(а):Есть, кто сказал нету?Денис писал(а):Половинка чтоль? Нету уже...
Электровоз, путеизм-ль, лаборатория, грузовой и вагон-музей.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Мабуть, тому що вночі відсутня напруга, а вдень о 12-й немає години пік? 

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
Ну дык он всегда так ездит... Вот подтверждение, думаю понятно что фотка не ночью сделана...Teteraedr писал(а):Цікаво, чому посеред білого дня..?
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©



- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
Ну здрасте, а назад как? Машинисту голову из окна высовывать? Да и кабина там небось "недобитая", без АРС и проч.FerrariF1racing писал(а):почему П/и ездит не сам, а в сцепе. Ведь у него есть кабина.
И еще есть такое понятие как минимальная длинна состава, кажись три вагона... Что-то там с безопасностью связано.
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©



- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У 2008 планується придбання вагона-колієвимірювача
[ Оф. сайт КП КМ - 04.12.07 ]
[ Оф. сайт КП КМ - 04.12.07 ]
Київським метрополітеном підготовлено проект розпорядження про затвердження „Програми з покращення функціонування колійного господарства Київського метрополітену на 2008-2011 роки”, який наразі знаходиться на візуванні у Головному управлінні транспорту Київської міської державної адміністрації.
Згідно з зазначеною програмою, вже наступного року за кошти міського бюджету планується придбання вагона-колієвимірювача, яким контролюються геометричні параметри стану колій метрополітену. Дотепер ці функції виконуються вимірювачем колії на базі вагону, що виготовлений у 1955 році і обладнаний колієвимірювальною апаратурою у 1977 році. Безумовно, що і сам вагон і його основні елементи вичерпали свої нормативні строки експлуатації, фізично та морально застаріли [на металлолом ?
]. Новий вагон-колієвимірювач буде обладнаний автоматизованою системою оцінки колії, новітніми та високоточними системами контролю, а також дефектоскопічними приладами та візками, які планується придбати окремо і доукомплектувати вагон. Як відомо, таке обладнання призначене для здійснення неруйнівного контролю рейок під час руху електропоїздів.
У 2009 році планується проведення капітально-відновлювального ремонту і модернізації колійно-будівельної машини ВПРС-500, яка працює на коліях метрополітену з 1984 року і перепрацювала нормативний час. Модернізацію машини буде проведено із застосуванням новітніх електронних систем.
Програма також містить такий розділ як виконання робіт із заміни рейок, стрілочних переводів, дефектних шпал і брусів. Зважаючи на значні обсяги, ці роботи планується виконувати упродовж наступних чотирьох років. Зазначені елементи верхньої будови колії мають фізичний і механічний знос і тому потребують заміни.
Фахівці метрополітену стверджують, що виконання заходів програми у повному обсязі суттєво поліпшить технічний стан колій.
Сильно метрошников клюнуло ЧП на путях ТЧ-2 с вагоном 7276...Згідно з зазначеною програмою, вже наступного року за кошти міського бюджету планується придбання вагона-колієвимірювача, яким контролюються геометричні параметри стану колій метрополітену. Дотепер ці функції виконуються вимірювачем колії на базі вагону, що виготовлений у 1955 році і обладнаний колієвимірювальною апаратурою у 1977 році. Безумовно, що і сам вагон і його основні елементи вичерпали свої нормативні строки експлуатації, фізично та морально застаріли [на металлолом ?

У 2009 році планується проведення капітально-відновлювального ремонту і модернізації колійно-будівельної машини ВПРС-500, яка працює на коліях метрополітену з 1984 року і перепрацювала нормативний час. Модернізацію машини буде проведено із застосуванням новітніх електронних систем.
Програма також містить такий розділ як виконання робіт із заміни рейок, стрілочних переводів, дефектних шпал і брусів. Зважаючи на значні обсяги, ці роботи планується виконувати упродовж наступних чотирьох років. Зазначені елементи верхньої будови колії мають фізичний і механічний знос і тому потребують заміни.
Фахівці метрополітену стверджують, що виконання заходів програми у повному обсязі суттєво поліпшить технічний стан колій.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт