Давно пора.Вм. 36 будет 38.
Случаи в Метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
я эту штуку по "новому" каналу смотрел..вот так)Sinoptik писал(а):Фигня эт о все. Вчера никто несмотрел "Увидеть все" ?
Вот сюжетец. Сделано в Киеве.
На "Гидропарке" с дополнительной платформы между вагонами заскакивает некий нехороший человек, после отправления поезда влезает на крышу, и, когда поезд проходит по мосту, прыгает с разбегу в Десенку.
А вам слабо?
ЗЫ: Жаль, не убился, дятел...
Еще один случай.
Фотки лежат тут
20.10.06 о 23 год. 30 хв. водiй автодрезини Трухан В.В. та машинiст мийної машини тунелiв (ММТ) Потапенко Р.В. заступили на роботу в мотодепо "Оболонь", пройшли передрейсовий медогляд, перевiрили технiчний стан автодрезини АГМ-8779 та ММТ № 2, отримали iнструктаж бригадира водїв Трофiмова А.П. 21.10.06 в 00 год. 45 хв. господарський позд АГМ-8779 виїхав з мотодепо "Оболонь" для виконання господарської роботи з промивки тунелю 1 колії вiд ПК 88 до ПК 102 дiльницi ст. "Либiдська" - ст. "Республiкаський стадiон".
При цьому, в порушеняя п. 8.9 Інструкцiї з руху пїздiв i маневрової роботи на метрополiтенах, господарський поїзд був сформовалий з однiєї автодрезини, незважаючи на те, що ММТ при максимальному заповненнi водою важить близько 30 тон, а це майже вдвiчi перевищус норму причiпної ваги (16 тон) для автодрезини АГМ.
О 01 год. 31 хв. господарський поїзд АГМ-8779 прибув на 1 колiю ст. "Республiканський стадiон", пiсля чого машинiст ММТ Потапенко Р.В. отримав на посту централiзацiї копiю наказу поїзного диспетчера № 245 про прямування по 1 колiї в неправильному напрямку зi ст. "Республiканський стадiон" до рухомого складу на ПК 88. Водiй автодрезини Трухан В.В. та машинiст ММТ Потапенко Р.В., у порушення п. 18.1 ПТЕ метрополiтенiв щодо безумовного виконання наказiв поїзного диспетчера, неуважно ознайомились з копією наказу поїзного диспетчера, не акцентували свою увагу на тому, що вони прямують на зайнятий перегін i рухомий склад встановлений на незначнiй вiдстанi вiд ст. "Палац "Україна".
О 02 год. 32 хв., пiсля набору приблизно 16 тон води в ММТ, господарський поїзд АГМ-8779 вiдправився зi ст. "Республiканський стадiон" по 1 колії в неправильному напрямку, при цьому ММТ знаходилась в головi господарського поїзда, в першiй за ходом поїзда кабiнi в якостi сигналiста знаходився машинiст ММТ Потапенко Р.В., який не мав права виконувати обов’язки помiчника водiя автодрезини. Проконтролювавши встановленим порядком прослiдування по станцiї господарського поiзда АГМ-8779, о 02 год. 50 кв. ДСП ст. "Палац "Украна", знаходячись в своєму примiщеннi, почула сильний гуркiт на 1 колiї перегону з боку ст. "Либiдська", про що доповiла ДЦХ i увiмкнула освiтлення вiддовiдного тунелю. На запити ДЦХ поiзним радiозв’язком та подачу ДСП аварiйно-сповіщального сигналу водiй автодрезини не вiдловiдав.
О ОЗ год. 12 хв. водiй господарського поiзда АГМ-8779 Трухай В.В. особисто прибув до ДСП ст. "Палац Україна" i доповiв про зiткнення з рухомим складом, встановленим на нiчний вiдстiй, про що ДСП доповiла ДЦХ. Затримка надання інформацiї ДЦХ про зiткнення господарського поїзда з рухомим складом маршруту №З виникла iз-за наявностi мертвоi зони поїзного радiозв’язку та вiдсутностi телефонiв тунельного зв’язку на данiй дiлянцi колiї. За наказом ДЦХ на місце випадку виiхали бригади АВФ електродепо "Дарниця" та "Оболонь". При оглядi мiсця зiткнення та його наслiдкiв встановлено:
- пошкодження трьох автозчепiв рухомого складу маршруту № З на вагонах № 8602 та № 7717 з деформацiєю хребтових балок рами;
- пошкодження лобовоi частини головного вагона К 8602 автозчепом ММТ;
- незначнi подряпини на ходових рейках вiд ГI1(88+24 до мiсця зупинки та вибоїни i подряпини на поверхнi кочення колiсних пар автодрезини АГМ-8779, якi свiдчать про про гальмування.
Пошкодження рухомого складу маршруту № З вказує на те, що зiткнення вiдбулось зi швидкiстю близько 15 км/год. Після ретельного огляду рухомих складiв господарський поїзд самостiйно, а маршрут № З за допомогою маршруту № 18 в якостi допомiжного поiзда, було вiдлравлено в електродепо "Оболонь". За поясненням водiя, прямування господарського позда по ст. "Палац "Україна" i перегоном ст. "Палац "Україна" - ст. "Либiдська" вiдбувалось зi швидкiстю близько 15 км/год. Машинiст ММТ побачив червонi хвостовi вогнi рухомого складу на вiдстанi 60 метрiв вiд нього (при їх видимостi з кабiни ММТ бiльше 100 метрiв) та спецiальним звуково-свiтловим пристроєм подав водiю сигнал зупинки.
Водiй автодрезини Трухан В.В., в порушення п. 6.1 ПТЕ метрополiтенiв щодо використання всiх можливих засобiв для виконання вимог сигналу зупинки, замість застосування повного службового чи екстреного гальмування почав пiдгальмовувати подачею в гальмовi цилiндри незначного тиску. Машинiст ММТ Поталенко Р.В., визначивши що уповiльнення недостатнє, майже вiдразу повторно подав сигнал зупинки водiю. За поясненням водiя автодрезини Трухана В.В., пiсля отримання другого сигналу зупинки вiн застосував екстрене гальмуваная i майже вiдразу сталося зiткнення. З метою визначення гальмових шляхiв господарського позда та обставин зiткнення, в нiчне "вiкно" 22.10.06 ревiзорським апаратом метрополiтену спiльно з керiвництвом служба тунельних споруд, господарським поїздом АГМ-8779 з ММТ М 2 при повному заловненнi її резервуару водою, проведено експерементальнi заїзди з 1 колi ст. "Палац "Україна" в напрямку ПК 88 до умовного рухомого складу маршруту №З на покажчику М21. Проведеними випробуваннями режимів гальмування, якi були застосованi за 50 метрiв до рухомого складу, встановлено, що: - при швидкостi руху блазько 20 км/год гальмовий шлях становив 36 метрiв i господарський поїзд було зупинено на вiдстанi 14 метрiв вiд умовного рухомого складу; - при швидкостi руху близько 40 км/год вiдбулось умовне зiткнення з рухомим складом зi швидкiстю близько 20 км/год; - екстрене гальмувания водiй автодрезини не застосовував.
Сорри за ошибки, лень долго править после сканера.

Фотки лежат тут
20.10.06 о 23 год. 30 хв. водiй автодрезини Трухан В.В. та машинiст мийної машини тунелiв (ММТ) Потапенко Р.В. заступили на роботу в мотодепо "Оболонь", пройшли передрейсовий медогляд, перевiрили технiчний стан автодрезини АГМ-8779 та ММТ № 2, отримали iнструктаж бригадира водїв Трофiмова А.П. 21.10.06 в 00 год. 45 хв. господарський позд АГМ-8779 виїхав з мотодепо "Оболонь" для виконання господарської роботи з промивки тунелю 1 колії вiд ПК 88 до ПК 102 дiльницi ст. "Либiдська" - ст. "Республiкаський стадiон".
При цьому, в порушеняя п. 8.9 Інструкцiї з руху пїздiв i маневрової роботи на метрополiтенах, господарський поїзд був сформовалий з однiєї автодрезини, незважаючи на те, що ММТ при максимальному заповненнi водою важить близько 30 тон, а це майже вдвiчi перевищус норму причiпної ваги (16 тон) для автодрезини АГМ.
О 01 год. 31 хв. господарський поїзд АГМ-8779 прибув на 1 колiю ст. "Республiканський стадiон", пiсля чого машинiст ММТ Потапенко Р.В. отримав на посту централiзацiї копiю наказу поїзного диспетчера № 245 про прямування по 1 колiї в неправильному напрямку зi ст. "Республiканський стадiон" до рухомого складу на ПК 88. Водiй автодрезини Трухан В.В. та машинiст ММТ Потапенко Р.В., у порушення п. 18.1 ПТЕ метрополiтенiв щодо безумовного виконання наказiв поїзного диспетчера, неуважно ознайомились з копією наказу поїзного диспетчера, не акцентували свою увагу на тому, що вони прямують на зайнятий перегін i рухомий склад встановлений на незначнiй вiдстанi вiд ст. "Палац "Україна".
О 02 год. 32 хв., пiсля набору приблизно 16 тон води в ММТ, господарський поїзд АГМ-8779 вiдправився зi ст. "Республiканський стадiон" по 1 колії в неправильному напрямку, при цьому ММТ знаходилась в головi господарського поїзда, в першiй за ходом поїзда кабiнi в якостi сигналiста знаходився машинiст ММТ Потапенко Р.В., який не мав права виконувати обов’язки помiчника водiя автодрезини. Проконтролювавши встановленим порядком прослiдування по станцiї господарського поiзда АГМ-8779, о 02 год. 50 кв. ДСП ст. "Палац "Украна", знаходячись в своєму примiщеннi, почула сильний гуркiт на 1 колiї перегону з боку ст. "Либiдська", про що доповiла ДЦХ i увiмкнула освiтлення вiддовiдного тунелю. На запити ДЦХ поiзним радiозв’язком та подачу ДСП аварiйно-сповіщального сигналу водiй автодрезини не вiдловiдав.
О ОЗ год. 12 хв. водiй господарського поiзда АГМ-8779 Трухай В.В. особисто прибув до ДСП ст. "Палац Україна" i доповiв про зiткнення з рухомим складом, встановленим на нiчний вiдстiй, про що ДСП доповiла ДЦХ. Затримка надання інформацiї ДЦХ про зiткнення господарського поїзда з рухомим складом маршруту №З виникла iз-за наявностi мертвоi зони поїзного радiозв’язку та вiдсутностi телефонiв тунельного зв’язку на данiй дiлянцi колiї. За наказом ДЦХ на місце випадку виiхали бригади АВФ електродепо "Дарниця" та "Оболонь". При оглядi мiсця зiткнення та його наслiдкiв встановлено:
- пошкодження трьох автозчепiв рухомого складу маршруту № З на вагонах № 8602 та № 7717 з деформацiєю хребтових балок рами;
- пошкодження лобовоi частини головного вагона К 8602 автозчепом ММТ;
- незначнi подряпини на ходових рейках вiд ГI1(88+24 до мiсця зупинки та вибоїни i подряпини на поверхнi кочення колiсних пар автодрезини АГМ-8779, якi свiдчать про про гальмування.
Пошкодження рухомого складу маршруту № З вказує на те, що зiткнення вiдбулось зi швидкiстю близько 15 км/год. Після ретельного огляду рухомих складiв господарський поїзд самостiйно, а маршрут № З за допомогою маршруту № 18 в якостi допомiжного поiзда, було вiдлравлено в електродепо "Оболонь". За поясненням водiя, прямування господарського позда по ст. "Палац "Україна" i перегоном ст. "Палац "Україна" - ст. "Либiдська" вiдбувалось зi швидкiстю близько 15 км/год. Машинiст ММТ побачив червонi хвостовi вогнi рухомого складу на вiдстанi 60 метрiв вiд нього (при їх видимостi з кабiни ММТ бiльше 100 метрiв) та спецiальним звуково-свiтловим пристроєм подав водiю сигнал зупинки.
Водiй автодрезини Трухан В.В., в порушення п. 6.1 ПТЕ метрополiтенiв щодо використання всiх можливих засобiв для виконання вимог сигналу зупинки, замість застосування повного службового чи екстреного гальмування почав пiдгальмовувати подачею в гальмовi цилiндри незначного тиску. Машинiст ММТ Поталенко Р.В., визначивши що уповiльнення недостатнє, майже вiдразу повторно подав сигнал зупинки водiю. За поясненням водiя автодрезини Трухана В.В., пiсля отримання другого сигналу зупинки вiн застосував екстрене гальмуваная i майже вiдразу сталося зiткнення. З метою визначення гальмових шляхiв господарського позда та обставин зiткнення, в нiчне "вiкно" 22.10.06 ревiзорським апаратом метрополiтену спiльно з керiвництвом служба тунельних споруд, господарським поїздом АГМ-8779 з ММТ М 2 при повному заловненнi її резервуару водою, проведено експерементальнi заїзди з 1 колi ст. "Палац "Україна" в напрямку ПК 88 до умовного рухомого складу маршруту №З на покажчику М21. Проведеними випробуваннями режимів гальмування, якi були застосованi за 50 метрiв до рухомого складу, встановлено, що: - при швидкостi руху блазько 20 км/год гальмовий шлях становив 36 метрiв i господарський поїзд було зупинено на вiдстанi 14 метрiв вiд умовного рухомого складу; - при швидкостi руху близько 40 км/год вiдбулось умовне зiткнення з рухомим складом зi швидкiстю близько 20 км/год; - екстрене гальмувания водiй автодрезини не застосовував.
Сорри за ошибки, лень долго править после сканера.


Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Почему-то меня это уже не удивляет. Все инструкции написаны кровью, но человеческий фактор никто не отменял. А вот что ооочень заинтересовало:
На ККЛ УКВ-Моторолы? Почему спрашиваю - когда были рации на частотах СВ - 2444/2464 КГц, тогда вроде ж мертвых зон в принципе не было?Затримка надання інформацiї ДЦХ про зiткнення господарського поїзда з рухомим складом маршруту №З виникла iз-за наявностi мертвоi зони поiзного радiозв’язку та вiдсутностi телефонiв тунельного зв’язку на данiй дiлянцi колiї.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт