Проблем немає. Тільки на судженях самих форумчан тут не виїдеш. Потрбне джерело з метрополітену.Sinoptik писал(а):Форумчане, кто владеет пером, было бы неплохо написать грамотное опровержение.
Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Нефиг делать и без источников, статья не дружит с банальной логикой так же как и про подольский мост.
Так как там уже построенно 5 опор и можно строить 6 и 7 , 8 упираеться не в больницу а в общагу, а участок где больница еще вообще не откривали к работе.
Так как там уже построенно 5 опор и можно строить 6 и 7 , 8 упираеться не в больницу а в общагу, а участок где больница еще вообще не откривали к работе.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
До вагона — на візку
[ Віталій КУРІННИЙ, “Хрещатик” № 10 (3000) | 24-01-2007 ]
[ Віталій КУРІННИЙ, “Хрещатик” № 10 (3000) | 24-01-2007 ]
На нових станціях столичного метрополітену для людей із особливими потребами змонтовано спеціальні ліфти, підйомники, пандуси
Двері ліфта відчинилися, і звідти виїхав чоловік на візку. Самостійно, без сторонньої допомоги дістався із верхнього ярусу станції метрополітену на перон, а звідти — до вагона. У такий спосіб люди з обмеженими фізичними можливостями, пасажири з дітьми на візочках можуть потрапити і на поверхню. Щоправда, ці зручності є поки що не всюди.
Алла Бойко, яка чергувала цього дня на “Бориспільській”, розповіла, що спеціальними підйомниками, пандусами і ліфтами здебільшого обладнано нові станції підземки, віднедавна зведені другі виходи з метрополітену. Там, де вони не облаштовані, працівники служби руху самі допомагають піднятися чи спуститися на ескалаторі. На “Бориспільській” також встановлено камери відеоспостереження, а за півметра від краю платформи для незрячих — спеціальну рельєфну лінію. На вході в станцію є переговорний пристрій. За потреби людина викликає працівника підземки, який допомагає йому потрапити на перон. Другий вихід із “Бориспільської” обладнано також спеціальним пандусом. Інвалідів обслуговують співробітники комерційної служби Київського метрополітену: контролери, касири, робітники, спільно зі службою руху — операторами або станційними працівниками. Вони повідомляють, до якої станції прямує пасажир на візку. Там його зустрічають і допомагають піднятися на ескалаторі чи східцях.
Начальник відділу кадрів та соціального розвитку комунального підприємства “Київський метрополітен” Олександр Овдій додав, що, окрім турбот про рух людей із обмеженими фізичними можливостями, дбають і про їхню зайнятість. Адже нині в штаті столичної підземки їх нараховується 72 особи. Задіяні вони здебільшого на ділянках, не пов’язаних із безпекою руху: працюють інженерами, касирами, прибиральниками.
Двері ліфта відчинилися, і звідти виїхав чоловік на візку. Самостійно, без сторонньої допомоги дістався із верхнього ярусу станції метрополітену на перон, а звідти — до вагона. У такий спосіб люди з обмеженими фізичними можливостями, пасажири з дітьми на візочках можуть потрапити і на поверхню. Щоправда, ці зручності є поки що не всюди.
Алла Бойко, яка чергувала цього дня на “Бориспільській”, розповіла, що спеціальними підйомниками, пандусами і ліфтами здебільшого обладнано нові станції підземки, віднедавна зведені другі виходи з метрополітену. Там, де вони не облаштовані, працівники служби руху самі допомагають піднятися чи спуститися на ескалаторі. На “Бориспільській” також встановлено камери відеоспостереження, а за півметра від краю платформи для незрячих — спеціальну рельєфну лінію. На вході в станцію є переговорний пристрій. За потреби людина викликає працівника підземки, який допомагає йому потрапити на перон. Другий вихід із “Бориспільської” обладнано також спеціальним пандусом. Інвалідів обслуговують співробітники комерційної служби Київського метрополітену: контролери, касири, робітники, спільно зі службою руху — операторами або станційними працівниками. Вони повідомляють, до якої станції прямує пасажир на візку. Там його зустрічають і допомагають піднятися на ескалаторі чи східцях.
Начальник відділу кадрів та соціального розвитку комунального підприємства “Київський метрополітен” Олександр Овдій додав, що, окрім турбот про рух людей із обмеженими фізичними можливостями, дбають і про їхню зайнятість. Адже нині в штаті столичної підземки їх нараховується 72 особи. Задіяні вони здебільшого на ділянках, не пов’язаних із безпекою руху: працюють інженерами, касирами, прибиральниками.


- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
Как объяснили мне в бухгалтерии, инвалидов должно быть 4% от среднесписочной (за год) численности (СЧ) сотрудников. За каждого "недобранного" инвалида предприятие должно заплатить штраф в размере (годового фонда ЗП)/СЧ.Obolon писал(а):Дёдя по сравнению с объемами метро этот сбор - копейки.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
чот у тя с математикой!на кожні вісім "нормальних" працівників повинен бути "ненормальний"
, а один из 9 - это 11,1111%Как объяснили мне в бухгалтерии, инвалидов должно быть 4% от среднесписочной (за год) численности (СЧ) сотрудников. За каждого "недобранного" инвалида предприятие должно заплатить штраф в размере (годового фонда ЗП)/СЧ.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz