По крайней мере в тоннель точно...tov_tob писал(а):Ну все, теперь туда фиг попадешь.
Бориспольская и Красный хутор
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Да уж, пока гром не грянет....Денис писал(а):По крайней мере в тоннель точно...tov_tob писал(а):Ну все, теперь туда фиг попадешь.
Здесь могла быть моя подпись...
- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
А точнее Черновецкий не приедет...tov_tob писал(а):Да уж, пока гром не грянет....
Красный хутор сегодня:




Эти и еще несколько фоток тут
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©



Метро від хутора до Києва
[ Оксана КОРНІЙЧУК “Хрещатик” 23-03-2007 ]
[ Оксана КОРНІЙЧУК “Хрещатик” 23-03-2007 ]
Мер пообіцяв уже восени відкрити на Червоному Хуторі станцію підземки
Уже восени мешканці віддаленого мікрорайону Червоний Хутір добиратимуться до центру міста не за півтори години, а значно швидше. Майже за півроку тут відкриють нову станцію метро “Червоний Хутір”. (и поїдуть через ліс комфортабельні тролейбуси © Любопытно, там и дорогу заасфальтаруют через лес?)Із перебігом її будівництва учора ознайомився мер Києва Леонід Черновецький. Він також відвідав будівельний майданчик електродепо “Харківського”, котре запустять у експлуатацію на День незалежності. Мер наголосив: після цих об’єктів почнеться робота з прокладання гілки метро на Троєщину.
На місці, де споруджують електродепо “Харківське” та станцію метро “Червоний Хутір”, три роки тому стояли занедбані військові склади та чагарники. Хоча роботи розпочали давно, найбільший їх обсяг виконали, починаючи з минулого року. (кто бы сомневался... При ООО вообще все только умирало и умирало. Но вот пришла команда реформаторов, или как ее там...)Можна сказати, заплановані для введення в експлуатацію 2007 року об’єкти є здобутком нинішньої міської влади. Тож учора Леонід Черновецький, походжаючи по майбутньому електродепо, почувався, як мовиться, у своїй колії. Робітників, котрі активно орудували лопатами, приїзд мера не надовго збив з робочого ритму — Леонід Черновецький лише поцікавився у них: “Встигнете до Дня незалежності?” (любопытно, почему не ко Дню взятия Бастилии или Хеллоуину. Тоже хорошие праздники...) На що двадцятеро метробудівців схвально закивали. (ну дык ёлы-палы!)
Разом із заступником голови Київміськдержадміністрації Денисом Бассом, начальником КП “Київський метрополітен” Володимиром Федоренком та президентом корпорації “Укрметротунельбуд” Володимиром Петренком (сменил место работы
?)мер оглянув нещодавно закуплені у Санкт-Петербурзі вагони електропоїздів, у яких передбачені фільтрація повітря, додаткова вентиляція та шумовий бар’єр, а також економія електроенергії на суму до 50 тис. грн на рік. (...у яких передбачена ... економія — какой высокий штиль...)Потім біля дощок зі схемами та кресленнями Володимир Федоренко відзвітував про перебіг будівництва депо та станції метро.
Задоволений побаченим і почутим, мер пообіцяв журналістам, що зробить усе, аби пришвидшити будівництво гілки на Троєщину й Теремки. Щодо конкретних термінів, то міський голова впевнений: це станеться точно за його “мерства”, можливо, у 2009 році. За розрахунками фахівців, на закладання Троєщинської лінії потрібно 3,5 млрд. грн., які Київ планує залучити на інвестиційній основі. (если такие деньжища нужны только на закладку линии, то сколько ж понадобится на ее строительство)
Щодо депо “Харківського”, то воно мало б з’явитися в Києві ще 10 років тому, адже всі електропоїзди Сирецько-Печерської лінії, відколи її збудували, доводилося ремонтувати мало не на ходу (как страшно жить!!!. Вот только зачем тогда поезда гонять в депо "Оболонь"?)або в напівтемних тунелях. Введення в дію нового депо дасть змогу продовжити будівництво лінії від Дарницького залізничного вокзалу і Ленінградської площі. Перерізати жовто-блакитну стрічку мер пообіцяв у найближчий День незалежності і висловив сподівання, що у найближчому майбутньому відкриватиме все більше стратегічно важливих для Києва транспортних об’єктів. ((пошел по пути ООО, показуха поперла...)
Поява ж станції метро зробить віддалений район значно привабливішим для інвесторів, тож на місці військових складів за кілька років, можливо, з’являться житлові будинки.
— Київ розширюється, отож потрібно наперед думати про збільшення станцій метро, навколо яких виростуть райони, та розвиток транспорту загалом,— наголосив Леонід Черновецький.
Також мер нагадав, що за темпами соціально-економічного розвитку торік Київ посів перше місце, тоді як у попередні роки займав друге та третє.
Уже восени мешканці віддаленого мікрорайону Червоний Хутір добиратимуться до центру міста не за півтори години, а значно швидше. Майже за півроку тут відкриють нову станцію метро “Червоний Хутір”. (и поїдуть через ліс комфортабельні тролейбуси © Любопытно, там и дорогу заасфальтаруют через лес?)Із перебігом її будівництва учора ознайомився мер Києва Леонід Черновецький. Він також відвідав будівельний майданчик електродепо “Харківського”, котре запустять у експлуатацію на День незалежності. Мер наголосив: після цих об’єктів почнеться робота з прокладання гілки метро на Троєщину.
На місці, де споруджують електродепо “Харківське” та станцію метро “Червоний Хутір”, три роки тому стояли занедбані військові склади та чагарники. Хоча роботи розпочали давно, найбільший їх обсяг виконали, починаючи з минулого року. (кто бы сомневался... При ООО вообще все только умирало и умирало. Но вот пришла команда реформаторов, или как ее там...)Можна сказати, заплановані для введення в експлуатацію 2007 року об’єкти є здобутком нинішньої міської влади. Тож учора Леонід Черновецький, походжаючи по майбутньому електродепо, почувався, як мовиться, у своїй колії. Робітників, котрі активно орудували лопатами, приїзд мера не надовго збив з робочого ритму — Леонід Черновецький лише поцікавився у них: “Встигнете до Дня незалежності?” (любопытно, почему не ко Дню взятия Бастилии или Хеллоуину. Тоже хорошие праздники...) На що двадцятеро метробудівців схвально закивали. (ну дык ёлы-палы!)
Разом із заступником голови Київміськдержадміністрації Денисом Бассом, начальником КП “Київський метрополітен” Володимиром Федоренком та президентом корпорації “Укрметротунельбуд” Володимиром Петренком (сменил место работы

Задоволений побаченим і почутим, мер пообіцяв журналістам, що зробить усе, аби пришвидшити будівництво гілки на Троєщину й Теремки. Щодо конкретних термінів, то міський голова впевнений: це станеться точно за його “мерства”, можливо, у 2009 році. За розрахунками фахівців, на закладання Троєщинської лінії потрібно 3,5 млрд. грн., які Київ планує залучити на інвестиційній основі. (если такие деньжища нужны только на закладку линии, то сколько ж понадобится на ее строительство)
Щодо депо “Харківського”, то воно мало б з’явитися в Києві ще 10 років тому, адже всі електропоїзди Сирецько-Печерської лінії, відколи її збудували, доводилося ремонтувати мало не на ходу (как страшно жить!!!. Вот только зачем тогда поезда гонять в депо "Оболонь"?)або в напівтемних тунелях. Введення в дію нового депо дасть змогу продовжити будівництво лінії від Дарницького залізничного вокзалу і Ленінградської площі. Перерізати жовто-блакитну стрічку мер пообіцяв у найближчий День незалежності і висловив сподівання, що у найближчому майбутньому відкриватиме все більше стратегічно важливих для Києва транспортних об’єктів. ((пошел по пути ООО, показуха поперла...)
Поява ж станції метро зробить віддалений район значно привабливішим для інвесторів, тож на місці військових складів за кілька років, можливо, з’являться житлові будинки.
— Київ розширюється, отож потрібно наперед думати про збільшення станцій метро, навколо яких виростуть райони, та розвиток транспорту загалом,— наголосив Леонід Черновецький.
Також мер нагадав, що за темпами соціально-економічного розвитку торік Київ посів перше місце, тоді як у попередні роки займав друге та третє.


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А ведь были такие прецеденты.доводилося ремонтувати мало не на ходу
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Тож учора Леонід Черновецький, походжаючи по майбутньому електродепо, почувався, як мовиться, у своїй колії
Интересно, а где это он просмотрел? Их уже в недостроенное депо пригнали?:super:Разом із заступником голови Київміськдержадміністрації Денисом Бассом, начальником КП “Київський метрополітен” Володимиром Федоренком та президентом корпорації “Укрметротунельбуд” Володимиром Петренком (сменил место работы ?)мер оглянув нещодавно закуплені у Санкт-Петербурзі вагони електропоїздів
Люблю пневматику!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Киев может законсервировать станцию «Красный хутор»
05 апреля 2007 11:36
Киевская городская государственная администрация изучает возможность приостановки строительства станции метро "Красный хутор" на Сырецко-Печерской линии метро. Об этом журналистам сообщил первый заместитель председателя Киевгорадминистрации, начальник Главного управления экономики и инвестиций Денис Басс.
"Сейчас мы пересмотрели стратегию развития метрополитена, и, скорее всего, мы примем решение о консервации станции "Красный хутор", - сказал Басс.
Он объяснил такое намерение администрации тем, что район, прилегающий к этой станции, незаселен, и город не хочет тратить лишние бюджетные средства, поскольку приоритетной в строительстве метро сейчас являются линия в сторону Троещины, и продолжение строительства Куреневско-Краснооармейской линии от станции "Лыбидской" в сторону Теремков.
"Станция метро ("Красный хутор"), она полностью готова, но ее запуск... там пока нет ни дороги, и не застроена эта часть (прилегающие территории)", - сказал он.
Ранее, Киевская городская государственная администрация намеревалась открыть станцию метро "Красный хутор" на Сырецко-Печерской линии в октябре-декабре.
По материалам Українські Новини
05 апреля 2007 11:36
Киевская городская государственная администрация изучает возможность приостановки строительства станции метро "Красный хутор" на Сырецко-Печерской линии метро. Об этом журналистам сообщил первый заместитель председателя Киевгорадминистрации, начальник Главного управления экономики и инвестиций Денис Басс.
"Сейчас мы пересмотрели стратегию развития метрополитена, и, скорее всего, мы примем решение о консервации станции "Красный хутор", - сказал Басс.
Он объяснил такое намерение администрации тем, что район, прилегающий к этой станции, незаселен, и город не хочет тратить лишние бюджетные средства, поскольку приоритетной в строительстве метро сейчас являются линия в сторону Троещины, и продолжение строительства Куреневско-Краснооармейской линии от станции "Лыбидской" в сторону Теремков.
"Станция метро ("Красный хутор"), она полностью готова, но ее запуск... там пока нет ни дороги, и не застроена эта часть (прилегающие территории)", - сказал он.
Ранее, Киевская городская государственная администрация намеревалась открыть станцию метро "Красный хутор" на Сырецко-Печерской линии в октябре-декабре.
По материалам Українські Новини
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно