Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

IRJ писал(а):там НЯЗ, ОТ лучше, чем в Киеве.
Ой, далеко он там не лучше... Если не хуже.
А ходит вообще ужасно.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

Был недавно в Одессе. Что можно сказать? Маршрутки как маршрутки. Особых отличий от киевских не обнаружил.
Единственное необычное явление - плата при выходе. Помню, как мы обсуждали непрактичность такого подхода: что будет, если залезет толпа панков-автостопщиков, у которых денег не будет вообще? До своей остановки они доедут, а дальше?
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Микола Ламбуцький: “Підвищувати тарифи потрібно одночасно на всіх видах транспорту”

[ Оксана КОРНІЙЧУК | “Хрещатик”, 27-04-2007 ]

Кабінет Міністрів нещодавно розробив методику розрахунків тарифів у метрополітені. Згідно з нею метрополітен проведе реальні розрахунки витрат і подасть їх на сесію Київради, після чого підвищать ціну на проїзд у підземці. Чи зросте вартість проїзду в наземному транспорті, кореспондент "Хрещатика" запитав у директора КП "Київпастранс", голови постійної комісії Київради з питань транспорту та зв'язку Миколи Ламбуцького.— Нині говорять про підвищення вартості квитків на метро. Чи не подорожчає проїзд у наземному транспорті?

— Вже 6 років не змінювали тарифів на проїзд у метро, а собівартість за ці роки виросла в кілька разів. При цьому фонд заробітної плати збільшився в 3—4 рази. Підвищувати вартість проїзду треба одночасно і в метро, і на наземному транспорті. Київрада повинна визначитися: або вона дотує всі додаткові видатки, які щороку зростають і на сьогодні в кілька разів більші, ніж були тоді, коли тариф змінювали, або дозволить підприємствам за рахунок збільшення вартості проїзду поліпшити фінансове становище. Тоді кількість видатків з бюджету зменшиться або оптимізується. Нині через занизьку вартість проїзду існує велика невідповідність між видатками і доходною частиною комунальних транспортних підприємств, і втрати не повністю компенсуються з бюджету. Тому й виникає дефіцит, який ми покриваємо кредитами, взятими на поточну діяльність.

Так само і в метрополітені. Згідно з рішенням сесії, коли затверджували бюджет, комісію з питань транспорту і зв’язку відповідним пунктом зобов’язано після схвалення відповідними відомствами методики в місячний термін надати пропозиції щодо підвищення тарифів. Найближчим часом ми це зробимо.

— З кредиту ЄБРР “Київпастрансу” виділили 60 млн євро на закупівлю нового комунального транспорту. Чи використовують уже ці кошти?

— Поки що цей кредит не задіяний, оскільки не проведено відповідних тендерних процедур. Після тендеру на визначення фірми-виробника транспортних засобів ми зможемо говорити про закупівлю транспорту за кошти ЄБРР. А щодо грошей з міського бюджету, то вже підписано всі контракти, і до кінця року в Києві з’явиться 127 нових тролейбусів, з них 85 — надвеликої місткості, 15 автобусів надвеликої місткості та 25 звичайних. Уже укладено чотири угоди з Львівським автобусним заводом, який виграв тендер.

— Які маршрути з’являться в нинішньому році?

— Нова тролейбусна лінія проляже бульваром Перова, на вул. Жилянській з’явиться тролейбусна лінія в односторонньому русі, а у зворотному напрямку вона і далі йтиме вул. Саксаганського. Це буде одна гілка маршруту. Завдяки розділенню транспортних потоків поліпшиться ситуація із заторами в цій частині міста.
(вот так, новый маршрут, типа сейчас троллейбус из точки А в точку В не ездит!)

— Чи значних збитків зазнає “Київпастранс” через масові акції у столиці?

— Ні, адже тимчасово відмінили тільки два маршрути. Однак це не означає, що масові акції нам приємні, бо ми від цього потерпаємо морально.

===============================================
довідка “Хрещатика”
Очікується, що цього року обсяг пасажирських перевезень міським транспортом зросте до 1707 млн осіб (торік — 1681 млн осіб) за рахунок збільшення пропускної спроможності Київського метрополітену, автобусів та тролейбусів. У планах столичної влади — підвищення економічних показників роботи столичного транспорту, зокрема комунального підприємства “Київський метрополітен”, за рахунок впорядкування правил і перегляду тарифів на розміщення реклами.

Згідно з Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Києва видатки на капітальний ремонт та придбання рухомого складу становитимуть 491,8 млн грн. 2007-го планується придбати 140 автобусів, 150 тролейбусів та 40 вагонів метро, а також відремонтувати 7 трамваїв, 5 тролейбусів та 99 вагонів метро. Також мають реконструювати 4,6 км трамвайних колій та 34 км контактної мережі.

За рік роботи столичної влади введено в дію:

— тролейбусну лінію від вул. Героїв Дніпра, на Зої Гайдай, Маршала Тимошенка, Маршала Малиновського до вул. Л. Гавро; (вообще то на 99% эту линию построили еще в 2004-2005 гг, но открыли ее уже после выборов)

— тролейбусну лінію від пр-ту Маяковського на вул. Цвєтаєвої, Данькевича; (это что, Тб10? — так ее еще в январе 2005 года!!!)

— експресний автобусний маршрут вул. Сабурова — залізнична ст. “Зеніт” (что есть, то есть, этой заслуги не отнять).

===============================================
довідка “Хрещатика”
У 2007 році столичні транспортники введуть в експлуатацію 11 нових об’єктів загальною вартістю 665,501 млн грн

Назва об'єкта — Час введення в експлуатацію

на вул. Саксаганського на ділянці від Червоноармійської до Комінтерну (1,9 км) — Травень 2007-го

Реконструкція вул. Кіровоградської на ділянці від вул. М. Грінченка до Червонозоряного проспекту (2,05 км) — Червень 2007-го

Капітальний ремонт вул. В. Чорновола (1,31 км) — Липень 2007-го

Реконструкція бульв. Перова та пр-ту Визволителів з реконструкцією транспортної розв'язки на ділянці примикання пр-ту Визволителів до Броварського (4,7 км) — Серпень 2007-го

Будівництво автомобільної дороги Набережно-Рибальської від вул. Набережно-Хрещатицької до пр-ту Червоних Козаків (2,9 км) — Серпень 2007-го

Будівництво підземного пішохідного переходу на перетині пр-тів Правди та Свободи — Серпень 2007-го

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїжджої частини та тротуарів на вул. Жилянській на ділянці від Старовокзальної до Шота Руставелі (2,6 км) — Жовтень 2007-го

Капітальний ремонт мосту № 1 через Русанівський канал біля готелю ”Славутич” (0,1 км) — Грудень 2007-го

Реконструкція транспортної розв'язки біля станції метро ”Дніпро” (1,3 км) — Грудень 2007-го

Будівництво транспортної розв'язки біля станції метро ”Сирець” (1 км) — Грудень 2007-го

Будівництво наземного пішохідного переходу на вул. О. Теліги в р-ні АЗС — Грудень 2007-го
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Сюда бы ул. Щербакова втулить, на участке от ул. Эстонской, до Экспоплазы - когда едешь - такое впечатление, что по брусчатке...
2 Это что, правда в мае односторонее движение на Жилянской и Саксаганского сделают? Не верю..
Люблю пневматику!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїжджої частини та тротуарів на вул. Жилянській на ділянці від Старовокзальної до Шота Руставелі (2,6 км) — Жовтень 2007-го
ага, и где тут про май? ;-)
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А это тогда как понимать?
на вул. Саксаганського на ділянці від Червоноармійської до Комінтерну (1,9 км) — Травень 2007-го
Люблю пневматику!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Баня на колесах

[ Дмитрий ДЕРИЙ, Олег БЕСАРАБ / "Газета по-киевски" 23.05.2007 ]
"Газета..." измеряла температуру в раскаленном общественном транспорте. Самым жарким оказался львовский автобус "ЛАЗ"

Обычно город не успевает подготовиться к первому снегу, но сейчас он очевидно не готов к первой жаре. Таких "градусов" в мае явно никто не ожидал. Киевлянам приходится париться в трамваях, троллейбусах и автобусах – температура в час пик здесь доходит до 40 градусов. Это при том, что постоянно приходится стоять в пробках.

Мы, вооружившись градусником, решили узнать, что выдерживают люди в этих "душегубках на колесах". И оказалось, что температура воздуха зависит от количества пассажиров, уровня проветривания, и даже от размера стекол. Кстати, на улице градусник вчера показывал 32 градуса.

"Прохладный" трамвай

На трамвае №11 отправились к Контрактовой площади. Пассажиров – немного, потому и столбик термометра поднялся до 33 градусов. Все окна открыты, природная вентиляция не дает пассажирам перегреваться. Им даже пожаловаться не на что. Однако в часы пик температура растет как на дрожжах.

Жаркий львовский автобус

Забитый автобус №72 в час пик напоминает консервную банку. На конечной остановке, Контрактовой площади, нас затолкали в салон другие пассажиры. Желтый "ЛАЗ" – настоящая баня на колесах. Через здоровенные окна слепит солнце, форточки по непонятному замыслу инженеров минимальные, свежий воздух не доходит до людей, а он требуется. Градусник зашкаливает – 38 градусов.

– Сколько? 38 градусов? Что-то маловато намерял... Тут все сорок будут... – заметив наш термометр, говорит пенсионер Николай Алешин.

– Конструкция автобуса – это парилка. Даже вентилятор под крышей не спасает. С утра до вечера мучаюсь. Жаловаться надо на конструкторов этих автобусов непосредственно во Львове, – оправдывается кондуктор.

Троллейбус. И снова "ЛАЗ"

Нам попался снова львовский "ЛАЗ", проблемы с вентиляцией прежние. Пассажиров маршрута №18 меньше, чем в автобусе, но температура поднялась до 36 градусов. Мама с коляской использует газету в виде веера, ребенок жалуется, что ему душно и дышать нечем. В салоне тишина, люди молча обливаются потом.

Маршрутка

В полупустой маршрутке "Богдан" не так жарко. Разве что на солнечной стороне припекает. Сидящие на солнце пассажиры вытираются платком и влажными салфетками. Сидеть – жарко, а уступать место не хочется. Хоть и жарко, но сносно – 32 градуса.

– Трачу специально лишнюю гривню, чтобы не толкаться в час пик в трамвае, – говорит Наталья Баглей, пассажир маршрутки №219. – Повезло с маршрутом, людей немного, даже сидя еду.

Понять, что наш транспорт не создает комфорта пассажирам, можно и без градусника. Наверное, власть считает, что главное – просто людей довезти куда надо.


А КАК У НИХ?

Россиян спасают дачи, грузин – национальная кухня

Жара, охватившая Украину, не пощадила и Россию со странами Закавказья. Уже неделю в Москве стоит совсем не майская жара. Если обычно в эти дни в столице воздух прогревается до плюс 18-23 градусов, то сейчас термометр показывает плюс 30. В выходные ожидается, что столбик термометра дойдет до отметки в 36 градусов тепла, но и это по прогнозам синоптиков еще не предел. В ближайшие дни могут не устоять сразу несколько температурных рекордов, которые держались с конца девятнадцатого века. Так, в понедельник до рекорда 1897 года – плюс 30 – не хватило одного градуса. Жара на выходные не особенно беспокоит москвичей, ведь большая часть горожан планируют перебраться на дачи.

В Тбилиси "всего-то 30 градусов" – для грузина такая температура не жара. Нация веками выработала такие традиции и такую кухню, которые помогают переносить высокие температуры. Считается, что грузин больше всего любит мясо, шашлык. Это не так. Грузины очень много едят кисломолочных продуктов, поскольку в жару молоко быстро скисает. Традиционный напиток – мацони. Это нечто среднее между кефиром и легким йогуртом – польза для пищеварения и профилактика разных кишечных расстройств. Кроме того, очень острая пища легче усваивается и опять же не позволяет размножаться в организме болезнетворным бактериям. В это время года самое лучшее – это грузинская зеленая аджика из разных трав и специй. Сейчас трава сочная, а организм испытывает витаминный голод. А там и фрукты подоспеют.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9686
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

В метро сейчас хорошо, особенно на станциях. Намного прохладнее чем на улицах.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

А кто-то жаловался на духоту (осенью!). Интересно взглянуть на сегодняшние цифры.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Намного прохладнее чем на улицах
Особенно на ЗВ. ;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Таки решили отменить реверс на Московском мосту... Вероятно, количество жмуриков выросло...

КГГА писал(а):
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

30.05.2007 № 619


м. Київ

Про встановлення розподільної бар'єрної огорожі та відміну реверсивного руху транспорту на Московському мостовому переході

Відповідно до статті 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України „Про дорожній рух", з метою зниження аварійності і удосконалення організації дорожнього руху транспорту на Московському мостовому переході та приведення його у відповідність до державного стандарту України „Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Безпека дорожнього руху" ДСТУ 3587-97:

1. Виконати в термін з 01.06,2007 до 01.12.2007 роботи з встановлення розподільної бар'єрної огорожі та демонтажу елементів організації реверсивного руху транспорту на ділянці від проспекту Московського до проспекту Генерала Ватутіна відповідно до затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації.

2. Визначити комунальну корпорацію „Київавтодор" замовником проектування та виконання робіт, зазначених у пункті 1 цього розпорядження.

3. Комунальній корпорації "Київавтодор":
3.1. Визначити проектну організацію з розробки проектно-кошторисної документації та підрядну організацію для виконання робіт, зазначених в пункті 1 цього розпорядження, відповідно до вимог Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
3.2. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.
3.3. Забезпечити виконання робіт з встановлення розподільної бар'єрної огорожі та демонтажу елементів організації реверсивного руху транспорту на Московському мостовому переході відповідно до затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та в терміни, що визначені пунктом 1 цього розпорядження.
3.4. Розробити схему організації руху транспорту та встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху на період виконання робіт, зазначених в пункті 1 цього розпорядження, та погодити її у встановленому порядку.
3.5. Отримати у встановленому порядку в Головному управлінні контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ордер на виконання робіт.
3.6. Дозволити на термін виконання робіт обмежити рух транспорту по Московському мостовому переходу з 21-00 год. до 6-00 год. в робочі дні та цілодобово у вихідні.

4.Просити управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві розглянути та узгодити – у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію і посилити нагляд за дорожнім рухом на Московському мостовому переході на період виконання робіт, зазначених в пункті 1-цього розпорядження.

5. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як головному розпоряднику коштів міського бюджету здійснити фінансування робіт, визначених пунктом 1. цього розпорядження, за рахунок коштів міського бюджету, передбачених на фінансування об'єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних шляхів та шляхово-транспортних споруд на 2007 рік.

6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л.Черновецький
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Киевский транспорт снабдят кондиционерами

[ "Газета по-киевски" | 01.06.2007 ]
Киевские власти планируют оснастить весь городской транспорт кондиционерами. Об этом сообщил сегодня журналистам первый заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Денис Басс.

Как передает УНИАН, по словам Басса, «принято решение оснастить весь городской транспорт, который закуплен Киевом, кондиционерами. Также дано распоряжение, чтобы все автобусы и троллейбусы, которые будут закупаться, были сразу оборудованы кондиционерами”.

При этом Д.Басс отметил, что это не очень дорогой проект, который обойдется Киеву в сумму порядка 10 млн. долларов. За эти деньги, сказал он, будет дооборудована большая часть, около 80%, городского пассажирского транспорта. То есть, кондиционеры будут установлены там, где это возможно технически.

Д.Басс также сообщил, что в том случае, если депутаты Киевсовета выделят в ближайшее время какую-то часть необходимой суммы на этот проект, то уже в этом году часть городского транспорта будет оснащена средствами кондиционирования.
:rtfm: :censored:

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

Басс писал(а): То есть, кондиционеры будут установлены там, где это возможно технически.
тобто тільки Електро та СітіЛАЗ там де вони просто не поставлені

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

А сколько примерно стОит кондиционер с установкой?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А в отКВРенные Шкоды тоже кондиционеры будут ставить?
Люблю пневматику!

Ответить