Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Заместителей мэра сошлют в метро

[ Дмитрий ДЕРИЙ. Елена МАКОВЕЦ | "Газета по-киевски" 15-06-2007 ]
Мэр утвердил график поездок общественным транспортом для своих заместителей

Леонид Черновецкий вернулся к довольно смелому эксперименту. Заместители мэра последний раз были вынуждены проехаться в метро полгода назад. Тогда чиновники написали Леониду Михайловичу записки, где поделились впечатлениями и предложениями по поездке.

Отныне заместители мэра будут регулярно проверять комфортность проезда в общественном транспорте. Каждый понедельник – Денис Басс, Виталий Журавский и Виктор Падалка. По вторникам – Анатолий Голубченко, Сергей Зимин и Сергей Рудык. По средам – Михаил Голица и Иван Салий. По четвергам – Владимир Головач, Эдуард Лещенко, Бронислав Стычинский. По пятницам – Людмила Денисюк, Анатолий Муховиков. По непонятной причине в списке отсутствуют Ирэна Кильчицкая и Олесь Довгий.

После посещения метрополитена в декабре 2006 года заммэра Денис Басс написал мэру, что в поездах метро душно, нет кондиционеров, вагоны устарели морально и физически.

Я курирую вопросы общественного транспорта, поэтому приходится периодически в нем ездить. От дома до здания Киевской администрации мне добираться несколько остановок на метро. Нас, заместителей мэра, уже проинформировали, по каким дням будем ездить на работу не на машинах, – говорит Денис Басс. [А как же Салий? Вроде он по общественному транспрту специализировался? — AMY]

Кроме метрополитена, чиновники проедутся в троллейбусе, автобусе или трамвае. Впечатлений, несложно догадаться, должно быть уйма.

Напомним, в ноябре мэр обязал руководителей городской и районных администраций, заместителей мэра не меньше двух раз в неделю ездить в общественном транспорте.

К тому же это уникальная возможность пообщаться с чиновниками вот так запросто, в привычных для вас, а не для них условиях. Поэтому ищите их в душном троллейбусе и дружно рассказывайте о проблемах общественного транспорта.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Про підсумки роботи
дорожньо-транспортного комплексу м.Києва в осінньо-зимовий період роботи 2006-2007 років та підготовка до роботи в весняно-літній період 2007 року, а також створення та облаштування місць паркування для транспортних засобів інвалідів


http://kmv.gov.ua/zvitnist.asp?IdType=23&Id=92108

Осінньо-зимовий період 2006-2007року
Робота міського транспортного комплексу в період осінньо-зимових перевезень була спрямована на кількісне і якісне забезпечення потреб населення м. Києва і гостей столиці у відповідних послугах міського пасажирського транспорту. Мережа транспорту загального користування в осінньо-зимовий період складалась з:

· 86 міських автобусних маршрутів в „звичайному" режимі;

· 29 приміських автобусних маршрутів в „звичайному" режимі;

· 21 трамвайного маршруту;

· 43 тролейбусних маршруту;

· 280 автобусних маршрутів в режимі маршрутного таксі.

В середньому щоденно на маршрутах міського пасажирського транспорту працювало близько 2300 одиниць рухомого складу комунальної власності (555 автобусів, працюючих в „звичайному" режимі і 477 автобусів та мікроавтобусів, працюючих в режимі маршрутних таксі, 337 трамвайних вагонів, 399 тролейбусів, 530 вагонів метрополітену), а також 2450 одиниць рухомого складу перевізників некомунальної форми власності.

За добу в місті в цей період забезпечувались перевезення близько 4 млн. пасажирів.

В період з вересня 2006 року по лютий 2007 року було перевезено:

· КП "Київпастранс" (трамвай, тролейбус, автобус) – 760,8 млн. пасажирів;

· КП "Київський метрополітен" – 517,1 млн. пасажирів;

· перевізниками не державної форми власності понад 352,6 млн. пасажирів. КК "Київавтодор" забезпечила стан утримання вулично-шляхової мережі в належному стані.

Зазначених результатів було досягнуто завдяки підготовчий роботі, яку проводили підприємства транспорту з врахуванням досвіду попередніх років роботи в осінньо-зимовий період.

КП "Київпастранс"

Комунальним підприємством "Київпастранс" в ході підготовки до роботи в осінньо-зимовий період були здійснені заходи, які забезпечили практично безперебійну роботу наземною пасажирською транспорту протягом всієї зими. Основними з них були:

1. Придбання 77 одиниць нового рухомого складу: 44 тролейбуси і 33 автобуси.

2. Проведення ремонтів (капітальний, середній, поточний, сезонний), за рахунок яких відремонтовано весь наявний парк рухомого складу. Для виконання цих ремонтів закуплено 3500 шт. автошин, 845 акумуляторів, 770 елементів опалення кабін водія і салонів рухомого складу, 145 елементів освітлення, 20 тис. літрів антифризу.

3. Проведення в енергетичному господарстві капітального ремонту 62,0 км

контактних мереж та заміна 10,7 км. контактного проводу, сезонного регулювання натягу проводів, заміни 152 спецчастини та 4100 елементів ізоляції, пофарбовання 600 металевих опор.

4. Проведення капітального і відновлювального ремонту в колійному господарстві 3,7 км колій, профілактичного – 214,0 км, а також ревізії стрілочних переводів, їх електрообігріву та системи водовідведення.

5. Виконання робіт з підготовки виробничих та адміністративно-побутових будівель (ремонт покрівель, остеклення, утеплення).

Виконання цих робіт дозволило на осінньо-зимовий період 2006-2007 років у порівнянні з весняно-літнім періодом року на кожному виді транспорту (автобус, тролейбус, трамвай) збільшити кількість рухомого на 4 % та визначити оптимальні режими роботи маршрутів.

На осінньо-зимовий період 2006-2007 на автобусних маршрутах збільшено випуск рухомого складу на 20 одиниць (з яких 7 – з низьким рівнем підлоги). Відкрито новий експресний маршрут "Вулиця Сабурова – залізнична станція Зеніт" з кількістю рухомого складу – 6 автобусів особливо великого класу.

На трамвайних маршрутах збільшено випуск рухомого складу на лінію на 13 вагонів.

Після отримання 30 нових тролейбусів ЛАЗ Е-183 та 10-ти К-12.03 – на тролейбусних маршрутах також збільшився випуск на 20 одиниць. Відновлена робота маршруту № 24-к "вул. Північна – ст.м."Мінська". Відбулася заміна старого рухомого складу на новий сучасний і більш комфортабельний.

З вересня 2006 по лютий 2007 року проведена значна робота по приведенню в належний стан інформаційного забезпечення пасажирів: замінено 327 покажчиків зупинок та 191 інформаційна таблиця.

КП "Київський метрополітен"

В КП "Київський метрополітен" підготовча робота проводилась з врахуванням специфіки метрополітенів.

Для забезпечення перевезень пасажирів було виконано:

за кошти Київської міської державної адміністрації для збільшення розмірів руху поїздів придбано та введено в експлуатацію 37 вагонів метрополітену;

· придбано та проведено заміну 141 рами візків вагонів, які вичерпали встановлений термін експлуатації;

· закінчено будівництво та введено в експлуатацію другий вихід станції "Дарниця";

· проведено осінній комісійний огляд господарства метрополітену; проведено комісійний огляд рухомого складу, автомобільного та моторейкового транспорту, в тому числі снігоочисної техніки;

· введено в дію зимові графіки руху поїздів на всіх лініях метрополітену та встановлені відповідні розміри руху поїздів в години "пік" (Святошинсько-Броварська та Куренівсько-Червоноармійська лінії – 40 пар поїздів за годину, Сирецько-Печерська лінія – 30 пар поїздів за годину);

· всі службово-виробничі приміщення підготовлені до роботи в складних погодних умовах;

· замінено 1,582 км рейок та 1999 шпал на відкритій ділянці метрополітену;

· проведено капітальні ремонти 194 вагонів;

· виконано заміну літніх мастил на зимові у вантажопідіймальних механізмах та вентиляційних установках, що працюють на відкритому повітрі, а також у неопалювальних приміщеннях;

· відновлено енергоживлення метрополітену по всім існуючим лініям.

· заплановані обсяги ремонту колій на відкритій ділянці метрополітену;

· проведено заміну зовнішніх тепломереж на станціях "Оболонь" та "Майдан Незалежності" (320 погонних метрів).

Комунальна служба перевезень виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації)

Перевезення на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі забезпечувались перевізниками різних форм власності на 280 маршрутах із щоденним виходом на лінію 2837 одиниць автобусів. Перевезення пасажирів було забезпечено в повному обсязі.

Комунальна корпорація "Київавтодор "

До складу корпорації входить 21 комунальне підприємство, на балансі яких знаходиться 1 624,6 км шляхів, 150 мостів і шляхопроводів, 221 підземний пішохідний перехід і ряд інших споруд, що забезпечують життєдіяльність міста.

За 2006 рік виконано роботи по середньому та поточному ремонтах, ліквідації ям та щілин проїзної частини вулиць на площі 970,9 тис.кв.м. вартістю 61,1 млн.грн.

Було приведено в готовність до роботи в зимовий період 2006-2007 роки 3 02 одиниць снігоприбиральної техніки, яка в окремі періоди задіювалась в цілодобовому режимі роботи.

До зимового сезону було заготовлено та завезено в 14 солесховищ 40,2 тис.т. посипального реагенту, витрачено протягом зимового сезону – 22 тис.т. Станом на 01.03.2007 залишок посипальник матеріалів складає 18,2 тис.т.

Весняно-літній період 2007року.

Головним управлінням транспорту, зв'язку та інформатизації спільно з іншими управліннями Київської міської державної адміністрації, зокрема, управлінням у справах релігій та Головним управлінням ритуальних послуг, районними у м.Києві державними адміністраціями, а також з Головним управлінням МВС України в м.Києві, управлінням ДАІ ГУ МВС України в м.Києві та транспортними підприємствами різних форм власності відпрацьовуються заходи щодо організації масових перевезень пасажирів у святкові та поминальні дні і на весь весняно-літній період до садово-городніх ділянок та місць масового відпочинку киян.

Важливим фактором роботи транспорту міста є організація перевезень у день свята "Великдень" 8 квітня. Для цього передбачається подовження роботи міського пасажирського транспорту на 1 годину (до 1-ої години ночі 08.04.2007 р.) та початок роботи з перевезення пасажирів 8 квітня 2007 року на 1 годину раніше (з 5-ої години ранку).

Ще одним соціально-значимим напрямком роботи є забезпечення киян транспортними послугами під час проведення Днів пам'яті на кладовищах міста з 15 до 18 квітня та 9 травня. Відпрацьовуються маршрути перевезень із визначенням необхідної кількості рухомого складу по кожному з них та передбачається виділення на окремі маршрути додаткового рухомого складу. Особлива увага буде приділена перевезенням киян до міських кладовищ, які знаходяться за межами міста. У напрямку Північного кладовища працюватимуть понад 70 одиниць автобусів, до Південного від Одеської площі – понад 40 автобусів великої та надвеликої місткості з інтервалом руху, що не перевищуватиме 3-5 хвилин. Буде збільшена кількість рухомого складу на гиаршрутах у напрямку до Лісового кладовища. В поминальні дні планується задіяти понад 460 одиниць автобусів, 300 одиниць тролейбусів та 270 одиниць трамваїв. Будуть задіяні мікроавтобуси, які працюватимуть в режимі руху імаршрутного таксі в кількості понад 600 одиниць.

Також передбачено збільшення кількості рухомого складу міського пасажирського транспорту під час проведення святкових заходів на Першотравневі свята, у День Перемоги та День Києва.

Розпочато роботи по приведенню рухомого складу, інженерно-технічних споруд та виробничих об'єктів річкового флоту в належний технічний та санітарний стан. З початком навігації 2007 року ЗАТ "Волзько-Дніпровська судноплавна компанія" введе в дію регулярний рух пасажирських теплоходів на лініях „Річковий вокзал (10 причал) – причал "Оболонь" – „Річковий вокзал" (10 причал). „Річковий вокзал (10 причал) – причал "Оболонь" – о. Великий-причал "Оболонь" – Річковий вокзал (10-й причал). Крім того, ТОВ "Столична судноплавна компанія" забезпечить регулярний рух пасажирських теплоходів на лінії „Річковий вокзал (10-й причал) – причал "Оболонь" – „Річковий вокзал" (10 причал).

КП "Київпастранс"

Підготовка рухомого складу до роботи у весняно-літній період проводиться у відповідності з наказом від 07.03.2007 №69 "Про підготовку рухомого складу до весняно-літнього періоду експлуатації". Створена комісія з підготовки та приймання рухомого складу до експлуатації у весняно-літній період. Відповідно забезпечується підготовка технічного стану і естетичного вигляду рухомого складу, що працює на лінії. З 23 березня по 25 травня 2007 року планується пофарбувати (підфарбувати) рухомий склад у кількості: по тролейбусу – 430 одиниць ,по трамваю – 350 одиниць, по автобусу – 320 одиниць.

Під час перевезень у весняно-літній період 2007 року в приміській зоні м.Києва транспортна робота буде організована на 37 автобусних маршрутах на яких планується задіяти 70 одиниць транспорту в будні дні та 69 одиниць у вихідні.

Задля зручності пасажирів кожний напрямок приміського маршруту забезпечується відправленнями від станцій метрополітену, скоординовано графіки руху поїздів метрополітену з прибуттям та відправленням приміських автобусів. Відповідно будуть скориговані графіки руху наземного рухомого складу та підвищена відповідальність керівників транспортних підприємств щодо їх виконання.

В період проведення весняного двомісячника планується: пофарбувати 551 павільйон очікування для пасажирів, встановити – 25 нових і відремонтувати – 82. Станом на 27.03.2007 встановлено – 11 павільйонів очікування для пасажирів, відремонтовано – 19 та пофарбовано – 4.

Маршрутні таксі

Щоденно послугами маршрутних таксі користується понад 1 млн. пасажирів. Для задоволення потреб населення в пасажирських перевезеннях перевізниками некомунальної форми власності, в основному, використовуються автобуси малого класу типу „Богдан".

Тільки в 2006 р. перевізниками некомунальної форми власності придбано 399 одиниць нового рухомого складу на загальну суму 60491 тис. грн., що на 44 % (на 121 одиницю) більше, ніж придбано в 2005 році.

В поточному 2007 р. для забезпечення зростаючих обсягів пасажирських перевезень транспортом загального користування в режимі маршрутного таксі, перевізниками некомунальної форми власності заплановано придбання більше 200 одиниць рухомого складу.

Щоденно перевізники некомунальної форми власності випускають на лінію в середньому 2450 одиниць рухомого складу, утримуючи на балансі (станом иа01.02.2007р.)2701 автобус.

При цьому чисельність працівників, зайнятих організацією і забезпеченням перевезень пасажирів, налічує понад 6000 чоловік.

Стан готовності рухомого складу та матеріально-технічних баз Перевізників до роботи в весняно-літній період 2007 р. оцінюється як задовільний. Планами заходів Перевізників передбачено:

· сезонне технічне обслуговування рухомого складу;

· проведення ревізії рухомого складу для визначення об'єму робіт, який необхідно виконати для сталої роботи пасажирських транспортних засобів в весняно-літній період 2007 р;

· роботи з повного або часткового фарбування рухомого складу;

· оновлення екіпіровки пасажирських салонів транспортних засобів;

· проведення робіт з оновлення пасажирських сидінь та заміни бокових стінок і стекол пасажирських салонів автомобілів;

· перевірка системи вентиляції пасажирських салонів транспортних засобів;

· перевірка комплектації автобусів і мікроавтобусів згідно вимог ДНАОП 0.00-1.28-97 „Правила охорони праці на автомобільному транспорті";

За матеріалами перевірок встановлюються терміни усунення недоліків в організації перевезень пасажирів, а при необхідності надаються пропозиції щодо припинення дії договорів з Перевізниками, які не виконують вимоги законодавства про автомобільний транспорт.

КП "Київський метрополітен"

З метою підготовки господарства метрополітену до роботи у весняно-літній період передбачено ряд заходів щодо приведення у належний стан після зимової експлуатації рухомого складу, інженерно-технічних споруд, об'єктів виробничої та соціальної сфери, закріпленої за метрополітеном території, а саме:

· проведення в квітні 2007 року комісійного огляду господарства та рухомого складу з метою приведення його в належний санітарно-технічний стан та забезпечення готовності до літніх перевезень;

· підготовка інженерно-технічного обладнання для забезпечення дотримання параметрів мікроклімату в тунелях та на станціях метрополітену відповідно до встановлених норм;

· підготовка автотранспорту до проходження річного технічного огляду згідно з затвердженим графіком;

· розробка і введення в дію графіків руху поїздів на літній період з урахуванням пасажиропотоків, а також особливостей літніх графіків руху приміських електропоїздів;

· підготовка південного вестибюлю станції "Гідропарк" до експлуатації в весняно-літній період.

Розроблені "Основні заходи щодо проведення весняного двомісячника з благоустрою, озеленення та санітарного очищення об'єктів КП "Київський метрополітен".

Крім того, в 2007 році планується ввести в експлуатацію першу чергу електродепо "Червоний Хутір". Продовжується будівництво дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції "Либідська" до станції "Виставковий центр".

Але, в умовах постійного недофінансування протягом останніх років найнеобхідніших потреб в КП "Київський метрополітен" склався надзвичайний стан із забезпеченням перевезень пасажирів в кількості, яка необхідна місту та дотриманням безпеки руху поїздів.

На сьогоднішній день не вистачає коштів для виплати заробітної плати, для чого оформляються кредити, не виконується в необхідних обсягах технологія ремонту вагонів, ескалаторів, колій іншого обладнання.

Протяжність рейок, які необхідно замінити по нормативному ресурсу не зменшується і складає 11,6 км. Продовжує бути складний стан з ремонтом колій, лотребують негайної заміни 3325 шпал. Капітальні ремонти рухомого складу та ескалаторів забезпечуються матеріалами та запасними частинами на 50-60 %.

До такого фінансового стану підприємства призвело невжиття заходів з перегляду тарифу на проїзд пасажирів в метрополітені, адже за сім років з моменту їх встановлення вартісні показники тарифів в державі на основні матеріально-технічні ресурси, обладнання та запасні частини зросли в 3,0-3,5 рази.

Бюджетне фінансування, яке визначено на 2007 рік в розмірі 143,8 млн. грн. не відповідає фактичним потребам для забезпечення діяльності метрополітену. При цьому планові витрати метрополітену на 228,3 млн. грн. залишились не забезпеченими коштами, в тому числі витрати на електроенергію на суму 49,4 млн. грн.

Існує об'єктивна необхідність збільшувати тариф за послуги метрополітену з квітня місяця поточного року.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Soul писал(а):простите, а как их будут контролировать, что они ездят на ОТ ?
или к каждому приставят штук 5 соглядатаев?

Зачем соглядатаев, если можно просто "карманных журналистов" отправить. Заодно и тема для заполнения газетных новостей появится

На роботу в громадському транспорті приїхав заступник голови КМДА Віталій Журавський

[ "Крещатик" | 18-06-2007 ]
Сьогодні заступник голови КМДА Віталій Журавський приїхав на роботу вчасно, але вийти з дому йому довелось майже на годину раніше – до мерії він їхав громадським транспортом.

Віталій Станіславович живе на вул. Панаса Мирного, тому майже єдиний спосіб доїхати на вул. Хрещатик – це тролейбус 14-го маршруту. Сьогодні заступнику голови КМДА пощастило, він чекав тролейбус не більше 5 хв., але, за його словами, зранку стояти на зупинці багатьом людям доводиться набагато більше. Зайшовши до тісного тролейбусу, Віталій Журавський всю дорогу розмовляв з пасажирами. Всі вони жалілися на те, що на Печерську майже не залишилося громадського транспорту, яким можна було б доїхати до інших районів чи до метро.

«Не треба забувати, що на Печерську живуть не лише багаті люди, а й звичайний середній клас, або навіть дуже бідні, які не мають власного авто, а часто й грошей на маршрутку. І для таких людей має бути громадський транспорт. Вони повинні мати альтернативу – автобус, тролейбус, маршрутка. І машин на маршруті має бути більше. Тут, безумовно, треба збільшити кількість тролейбусів. А от про доцільність великої кількості маршруток треба добре подумати, адже вони, по-перше, забруднюють повітря, по-друге, часто є причиною аварій і заторів», - зауважив Віталій Станіславович.

Найбільшу незручність, на думку Журавського, спричиняють погана система кондиціонування та мала кількість машин на маршруті, через що «людей набивається, мов оселедців в банці».

Доїхавши до Палацу Спорту, Віталій Станіславович зробив пересадку – до вул. Хрещатик він доїхав на маршрутці. Загалом на дорогу заступник голови КМДА витратив трошки більше 45 хв. Він зазначив, що зазвичай доїхати на роботу на авто йому вдається за 10 хв.

«Насправді, я знаю, що дійти пішки від мого дому до роботи можна за 45 хв. Це якщо не поспішати. Доїхати на тролейбусі чи маршрутці – той самий час. Здоровіше і вигідніше ходити пішки. Звичайно, що наступного тижня я поїду по іншому маршруту. Це взагалі дуже правильно, якщо заступники мера будуть хоч іноді їздити в громадському транспорті. Це дасть змогу виявити і вирішити багато проблем», - сказав Віталій Журавський.

От Панаса Мирного до Крещатика, 36 примерно 2,5 км "все время вниз". Итого 25 спокойным шагом... — AMY
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Перший заступник голови КМДА Денис Басс діставався додому на метро

[crossposting]
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Кредит піде на тролейбуси

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 22-06-2007 ]
Нинішнього року “Київпастранс” планує оновити парк громадського транспорту на 70—75%

Столична влада дозволила комунальним підприємствам "Київпастранс" і "Київський метрополітен" залучити кредит Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) на 60 і 40 мільйонів євро відповідно. Отже, протягом нинішнього року заплановано на 70—75% оновити громадський транспорт нашого міста. А ось трамваї поки що не закуповуватимуть, а реконструюватимуть старі, подовжуючи термін експлуатації ще на 10—12 років.

Як розповів “Хрещатику” головний інженер КП “Київпастранс” Юрій Бомбандьоров, на кошти ЄБРР до кінця нинішнього року мають закупити 180 тролейбусів і 200 автобусів. “Але наразі з отриманням європейського кредиту виникли проблеми,— зазначив він.— Адже між банком і Україною має бути укладено міжурядову угоду, яку погодить Верховна Рада. Але це питання ще й досі не розглядали на офіційному рівні”. Пан Бомбандьоров каже, що підприємство продовжує закупівлю техніки за існуючими контрактами, виключно за кошти міського бюджету. Завдяки цьому вже до осені місто отримає 67 зчленованих тролейбусів львівського виробництва (18-метрові, так звані “гармошки”) і 32 коротких (12-метрові) та 15 зчленованих автобусів львівського виробництва (18,7 метра) і 25 коротких (12-метрові). Саме це вітчизняне підприємство із Західного регіону України стало переможцем оголошеного торік тендеру. “Машини, які виробляють львів’яни, відповідають усім вимогам, тобто мають низьку підлогу, комфортабельні салони, додаткові зручності для людей з особливими потребами”,— вважає Юрій Бомбандьоров.

За його словами, закупівля нової техніки, на жаль, не торкнеться трамвайного парку. “Адже один новий трамвай єврокласу коштує від 1,5 до 3,5 мільйона євро,— розповів він.— Тому капітально ремонтуємо старі машини”. Нинішнього року в Дарницькому трамвайному депо планують змонтувати один трискладовий і експериментальний зразок сучасного низькопідлогового трамваю, які мають не гірші від європейських коллег технічні показники. Щоправда, така модернізація обійдеться замовникам в 4-5 разів дешевше від вартості нового (приблизно 300 —400 тис. євро).

-------------------------------------------------------------------------------------
довідка “Хрещатика”
Нині у Києві працює 86 автобусних маршрутів, 41 — тролейбусний, 22 — трамвайні і 280 маршрутів у режимі маршрутних таксі. Щорічно столичний громадський транспорт перевозить майже 4,7 млн пасажирів. Левова частка міських перевезень припадає на підземку — понад 1,7 млн пасажирів, автобусами КП “Київпастранс” подорожують 0,84 млн, тролейбусами — 0,78 млн, трамваями — 0,48 млн осіб.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

МВС закликає Київ збільшити фінансування розвитку транспортної інфраструктури

[ "Крещатик" | 22-06-2007 ]
Міністерство внутрішніх справ закликає Київську міську державну адміністрацію збільшити фінансування розвитку транспортної інфраструктури міста для ліквідації заторів, повідомляють Українські Новини.

Про це сказано в повідомленні прес-служби Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС із посиланням на лист МВС мерові Києва Леоніду Черновецькому.

У зв'язку із проблемами транспортного сполучення в столиці МВС пропонує розділити транспортні й пішохідні потоки, щоб організувати безперервний рух транспорту.

Із цією метою, вважає МВС, необхідно реконструювати основні магістралі, через які рухається транзитний транспорт: вулиці Довженка, Теліги, Братиславську, Червоногвардійську, проспекти Московський, Ватутіна, Гагаріна, Возз'єднання, Червонозоряний, бульвари Дружби народів, Чоколовський, Ленінградську й Московську площі, Московський міст і міст Патона.

На думку МВС, на цих магістралях необхідно демонтувати світлофори, розширити їхню проїзну частину, побудувати пішохідні наземні й підземні переходи.

Разом з тим, побудувати багаторівневі розв'язки МВС вважає за необхідне на площі Шевченка, перетині вулиць Артема й Чорновола, Столичного шосе й проспекту Науки.

Також збільшити пропускні можливості вулиць МВС пропонує шляхом організації однобічного руху на паралельних вулицях: Саксаганського й Жилянській, Горького й Червоноармійській, Костянтинівській і Межигірській.

Крім того, МВС пропонує Київміськадміністрації розміщати складські приміщення, виробничі й транспортні підприємства, а також офіси, банки й торгові центри за межами центральної частини міста.

Також МВС вважає за необхідне прискорити будівництво Великої окружної дороги, Подільського й Дарницького мостів через Дніпро, розширення Жулянського шляхопроводу.
:rtfm: :censored:

Teteraedr
Машинист
Машинист
Сообщения: 494
Зарегистрирован: 13 сен 2005, 11:21
Откуда: Київ

Сообщение Teteraedr »

Столичный транспорт "заговорил" женским голосом

В общественном транспорте поменялся голос. На днях киевляне заметили, что в скоростных трамваях №1 и №3 стали объявлять каждую остановку, напоминать правила перехода улиц.
Раньше из динамика доносился "металлический" мужской голос робота, теперь говорит приятная молодая женщина. Как оказалось, новый голос — тоже принадлежит роботу, но качественней обработан.

Как рассказал нам главный инженер "Киевпасстранса" Виталий Попов, с начала года в транспорте стали внедрять цифровые технологии, а до этого объявления делались с записи на обычной магнитной пленке.

Со временем новые голоса появятся в автобусах и троллейбусах.
http://www.segodnya.ua/news/250052.html

Teteraedr
Машинист
Машинист
Сообщения: 494
Зарегистрирован: 13 сен 2005, 11:21
Откуда: Київ

Сообщение Teteraedr »

Вже і таке трапляється: бєспрєдєльщікі обстрілюють ГТ прямо на маршруті
http://community.livejournal.com/kiev/3 ... ml?#cutid1

Teteraedr
Машинист
Машинист
Сообщения: 494
Зарегистрирован: 13 сен 2005, 11:21
Откуда: Київ

Сообщение Teteraedr »

Харьковскую площадь реконструируют

КП «Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений Киева» объявило тендер на проект строительства многоуровневой транспортной развязки на Харьковской площади.
Срок разработки проекта - июль 2007 года - май 2008 года. Тендер запланирован на 17 июля.

В апреле Киевгорадминистрация выбрала компанию «Киев Терминал» инвестором реконструкции Харьковской площади.

Инвестор должен построить транспортную развязку, которая свяжет станцию метро, автовокзал, торговые и офисные комплексы, ресторан и автостоянки.

В марте Главуправление экономики и инвестиций КГГА объявило инвестиционный конкурс на реконструкцию Харьковской площади.

Ориентировочная стоимость строительства - 996,234 млн. грн.

http://www.segodnya.ua/news/261389.html

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9692
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Ее очень дано планируют реконструировать. На этом форуме где-то валяются такие планы
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

В столичном транспорте усовершенствуют вентиляцию

[ "Газета по-киевски" | 06.07.2007 ]
Характеристики троллейбусов и автобусов производства ЛАЗ отвечают всем действующим нормативным документам, которые действуют в Украине. Эти транспортные средства разработаны на базе изучения развития автобусного производства в развитых европейских странах и полностью обеспечивают комфортные перевозки в условиях умеренного климата, информирует пресс-служба КГГА.

Для повышения комфорта пассажиров при осуществлении пассажирских перевозок в знойные летные дни нынешнего лета определилась необходимость увеличения мощности кровельных вентиляторов и удвоения количества окон оборудованных форточками. Для выполнения этих работ с середины июля текущего года ЛАЗ разворачивает в Киеве три специальных поста и обязуется закончить усовершенствование вентиляции в двухмесячный срок.

Для снижения уровня внешнего шума, создаваемого троллейбусами, производителями современных сложных электронных систем выполняется их налаживание и синхронизация режимов работы. Этот недостаток также будет устранен уже в августе текущего года.

Указанные недостатки не являются существенными, они естествены для периода смены поколений сложных транспортных систем и могут быть доработаны на базе эксплуатационных предприятий.

Что касается приобретения новых трамваев, то до конца текущего года будет завершена обработка вопроса изготовления на заводах Украины современных трамваев, которые по техническими решениям будут отвечать мировым требованиям к городскому транспорту, а по цене - уровню украинского производства транспортных средств.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Shak
Машинист
Машинист
Сообщения: 413
Зарегистрирован: 13 июн 2007, 13:22
Откуда: Київ

Сообщение Shak »

Сначала обешали в пасажирском транспорте кондиционеры поставить, а теперь решили увеличить число форточек... все как всегда...

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А стекла боковые возле дверей почему не хотят ставить? Зимой же в морду лицо ветер задувать будет!
Люблю пневматику!

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Перспективи розвитку транспорту у столиці

[ Радіо Київ 98 FM "Спікер тайм" | 11.07.2007 ]
2007 рік має стати роком кардинального оновлення столичного комунального транспорту. Так обіцяє столична влада. І справді, на вулицях міста вже з’явилося багато тролейбусів та автобусів нового зразка, відкрито нові маршрути. Більше того, кияни з нетерпінням очікують на появу у громадському транспорті обіцяних кондиціонерів, а ще відреконструйованого швидкісного трамваю. То яким буде громадський транспорт у найближчому майбутньому поговоримо у програмі "Спікер-тайм" о 10:10.

Гість студії - Микола Ламбуцький - генеральний директор КП “Київпастранс”
[ Слухати ]
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

У центрі столиці створять нову автобусно-тролейбусну мережу

[ Радіо Київ 98 FM | 11.07.2007 17:30 ]
У найближчі два місяці у центрі столиці створять нову автобусно-тролейбусну мережу. Нова система маршрутів збільшиться відносно до існуючої у 10 чи 15 разів. Таке нововведення, за словами генерального директора комунального підприємства “Київпастранс” Миколи Ламбуцького, стане передумовою для зменшення кількості маршрутних таксі у центрі.

«Планується цільовим способом закупити відповідну кількість тролейбусів і автобусів. Ця мережа зв’яже такі точки: залізничний вокзал, площу Перемоги, метро «Лук’янівка», Контрактову площу, метро «Печерська», Палац Спорту, центральний стадіон. В цих межах буде працювати надзвичайно розвинута система громадського транспорту, яка буде збільшена по відношенню до сьогоднішнього дня, мабуть, в 10-15 разів по кількості і по якості. Це створить додаткову провізну спроможність для пасажирів»
:rtfm: :censored:

Ответить