Ура! Моё 1000-чное!!!
Новые вагончики.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
13.07.07
Про засідання техніко-економічної ради
http://www.metro.kiev.ua/
Про засідання техніко-економічної ради
http://www.metro.kiev.ua/
12 липня 2007 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради, у якому взяли участь представники наукових установ, фахівці з виробництва та експлуатації рухомого складу з асинхронним тяговим приводом з Росії, Німеччини, Польщі, Чехії, Франції, Кореї, України та представники метрополітену.
З інформацією про Київський метрополітен та нинішній стан його рухомого складу ознайомив присутніх начальник метрополітену Петро Мірошников. Зокрема, він зазначив, що нині у Київському метрополітені експлуатуються 669 вагонів. Переважна більшість цих вагонів була виготовлена протягом 1965-1985 років і є морально і фізично застарілими. Це означає, що у найближчі роки вони вичерпають свій ресурс. Відтак до 2012 року необхідно буде замінити 316 вагонів, а до 2020 року — ще 118.
Враховуючи те, що у Київському метрополітені планується будівництво нової Подільсько-Вигурівської лінії, для забезпечення частоти руху 30 пар поїздів на годину вже у 2012 році для цієї лінії потрібно буде придбати близько 200 вагонів. Окрім цього, на подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії до станції „Виставковий центр” необхідно ще 100 вагонів. Загалом же, для забезпечення нормального функціонування метрополітену упродовж найближчих 10-12 років необхідно закупити майже 800 вагонів.
На сьогоднішній день Київським метрополітеном експлуатуються вагони з приводом постійного струму, які, як показала практика, є неекономними щодо споживання електроенергії та технічного утримання. Тому фахівці метрополітену прийняли рішення вивчити досвід експлуатації вагонів з асинхронним тяговим приводом, який має низку переваг перед класичним. З цією метою на засідання техніко-економічної ради були запрошені представники зарубіжних, російських та українських підприємств і компаній-розробників нових типів вагонів.
Про переваги та особливості експлуатації нового рухомого складу розповіли представники Празького та Варшавського метрополітенів, які мають досвід переходу від експлуатації вагонів з приводом постійного струму до асинхроніки, представники заводів-розробників та заводів-виробників. Більшість фахівців висловилися за безумовні перспективи використання у метрополітенах вагонів з асинхронним тяговим приводом.
З інформацією про Київський метрополітен та нинішній стан його рухомого складу ознайомив присутніх начальник метрополітену Петро Мірошников. Зокрема, він зазначив, що нині у Київському метрополітені експлуатуються 669 вагонів. Переважна більшість цих вагонів була виготовлена протягом 1965-1985 років і є морально і фізично застарілими. Це означає, що у найближчі роки вони вичерпають свій ресурс. Відтак до 2012 року необхідно буде замінити 316 вагонів, а до 2020 року — ще 118.
Враховуючи те, що у Київському метрополітені планується будівництво нової Подільсько-Вигурівської лінії, для забезпечення частоти руху 30 пар поїздів на годину вже у 2012 році для цієї лінії потрібно буде придбати близько 200 вагонів. Окрім цього, на подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії до станції „Виставковий центр” необхідно ще 100 вагонів. Загалом же, для забезпечення нормального функціонування метрополітену упродовж найближчих 10-12 років необхідно закупити майже 800 вагонів.
На сьогоднішній день Київським метрополітеном експлуатуються вагони з приводом постійного струму, які, як показала практика, є неекономними щодо споживання електроенергії та технічного утримання. Тому фахівці метрополітену прийняли рішення вивчити досвід експлуатації вагонів з асинхронним тяговим приводом, який має низку переваг перед класичним. З цією метою на засідання техніко-економічної ради були запрошені представники зарубіжних, російських та українських підприємств і компаній-розробників нових типів вагонів.
Про переваги та особливості експлуатації нового рухомого складу розповіли представники Празького та Варшавського метрополітенів, які мають досвід переходу від експлуатації вагонів з приводом постійного струму до асинхроніки, представники заводів-розробників та заводів-виробників. Більшість фахівців висловилися за безумовні перспективи використання у метрополітенах вагонів з асинхронним тяговим приводом.
Про робочу зустріч керівництва метрополітену з виробниками вагонів
[ http://metro.kiev.ua/ | 07.08.07 ]
7 серпня 2007 року відбулася робоча зустріч начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова з провідними російськими виробниками вагонів метро та комплектуючих запасних частин до них.
Серед гостей — голова Ради директорів ЗАТ „Вагонмаш” Сергій Кияшко, комерційний директор „Трансмашхолдингу” Олександр Чебаков, директор зі збуту ВАТ „Метровагонмаш” Андрій Васильєв та генеральний директор підприємства „Метровагонсервіс” Олексій Солдатенко.
Сторони обговорили важливі для Київського метрополітену питання, зокрема, про постачання вагонів і комплектуючих до них, про спільну діяльність зі складання вагонів тощо.
Учасники зустрічі акцентували увагу на винятковій важливості співробітництва й досягли домовленості щодо подальшої плідної співпраці.
[ http://metro.kiev.ua/ | 07.08.07 ]
7 серпня 2007 року відбулася робоча зустріч начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова з провідними російськими виробниками вагонів метро та комплектуючих запасних частин до них.
Серед гостей — голова Ради директорів ЗАТ „Вагонмаш” Сергій Кияшко, комерційний директор „Трансмашхолдингу” Олександр Чебаков, директор зі збуту ВАТ „Метровагонмаш” Андрій Васильєв та генеральний директор підприємства „Метровагонсервіс” Олексій Солдатенко.
Сторони обговорили важливі для Київського метрополітену питання, зокрема, про постачання вагонів і комплектуючих до них, про спільну діяльність зі складання вагонів тощо.
Учасники зустрічі акцентували увагу на винятковій важливості співробітництва й досягли домовленості щодо подальшої плідної співпраці.
Как вам новость? Взято с <b> трамвайного форума </b>
<b> Киевский метрополитен планирует купить 635 вагонов </b>
18 сентября 2007, 17:43
Коммунальное предприятие Киевский метрополитен намерено купить 635 вагонов в 2008-2011 годах. В частности, в 2008 году предприятие намерено закупить 165 вагонов, в 2009 году - 140, в 2010 году - 95, в 2011 году - 235.
По словам руководителя пресс-службы Киевского метрополитена Надежды Шумак, эти 635 вагонов не учитывают те 70-75 вагонов, которые предприятие намерено закупить в 2008 году за счет кредита Европейского банка реконструкции и развития в 40 млн евро.
Таким образом, 290 из 635 новых вагонов предприятие планирует использовать для замены старых, а 345 вагонов - для увеличения количества поездов на существующих и строящихся линиях метро.
Предварительно Киевский метрополитен оценивает стоимость этих вагонов в 5,735 млрд грн.
При этом предприятие изучает возможность постоянного сотрудничества с компаниями-производителями вагонов, среди которых Крюковский вагоностроительный завод (Кременчуг, Полтавская область), Метровагонмаш (Мытищи, Россия), Skoda (Чехия), Alstom (Франция), Bombardier (Канада) и Siemens (Германия).
Также Киевский метрополитен не исключает совместную деятельность с одной из компаний, наладив сборку вагонов в Киеве из поставленных ею комплектующих.
Три станции киевского метро в направлении массива Теремки запланировано открыть в конце 2008 года.
Ранее киевский городской председатель Леонид Черновецкий обещал интенсифицировать строительство метро в Киеве.
http://news.bigmir.net/article/capital/6037/
<b> Киевский метрополитен планирует купить 635 вагонов </b>
18 сентября 2007, 17:43
Коммунальное предприятие Киевский метрополитен намерено купить 635 вагонов в 2008-2011 годах. В частности, в 2008 году предприятие намерено закупить 165 вагонов, в 2009 году - 140, в 2010 году - 95, в 2011 году - 235.
По словам руководителя пресс-службы Киевского метрополитена Надежды Шумак, эти 635 вагонов не учитывают те 70-75 вагонов, которые предприятие намерено закупить в 2008 году за счет кредита Европейского банка реконструкции и развития в 40 млн евро.
Таким образом, 290 из 635 новых вагонов предприятие планирует использовать для замены старых, а 345 вагонов - для увеличения количества поездов на существующих и строящихся линиях метро.
Предварительно Киевский метрополитен оценивает стоимость этих вагонов в 5,735 млрд грн.
При этом предприятие изучает возможность постоянного сотрудничества с компаниями-производителями вагонов, среди которых Крюковский вагоностроительный завод (Кременчуг, Полтавская область), Метровагонмаш (Мытищи, Россия), Skoda (Чехия), Alstom (Франция), Bombardier (Канада) и Siemens (Германия).
Также Киевский метрополитен не исключает совместную деятельность с одной из компаний, наладив сборку вагонов в Киеве из поставленных ею комплектующих.
Три станции киевского метро в направлении массива Теремки запланировано открыть в конце 2008 года.
Ранее киевский городской председатель Леонид Черновецкий обещал интенсифицировать строительство метро в Киеве.
http://news.bigmir.net/article/capital/6037/
Люблю пневматику!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12654
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
"Київський метрополітен" оголосив тендер на поставку 25 вагонів
[ Київпресінформ 16:47 28 сентября 2007 г. ]
[ Київпресінформ 16:47 28 сентября 2007 г. ]
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" оголосило тендер на купівлю 25 вагонів метро.
Про це сказано в повідомленні підприємства.
Тендер заплановано на 10 жовтня.
Вагони повинні бути поставлені двома партіями в листопаді-грудні.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" має намір купити 635 вагонів в 2008-2011 роках.
Київська міська державна адміністрація мала намір в 2007 році купити для потреб "Київського метрополітену" 35 вагонів метро, на що в грудні 2006 року Київська міська рада передбачила в міськбюджеті-2007 101 млн. гривень.
З 2008 року "Київський метрополітен" має намір поступово перейти на вагони, які використовують змінний струм і працюють економніше, ніж вагони постійного струму, які використовуються зараз.
В 2006 році "Київський метрополітен" закупив 37 вагонів, з них 22 вагони за 54,852 млн. гривень у компанії "Метровагонсервіс" (Київ), і 15 вагонів метро в підприємства "Метровагонмаш" (Митищі, Росія).
Поїзд київського метро складається з 5 вагонів.
Київський метрополітен експлуатує 644 вагони.
Про це сказано в повідомленні підприємства.
Тендер заплановано на 10 жовтня.
Вагони повинні бути поставлені двома партіями в листопаді-грудні.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" має намір купити 635 вагонів в 2008-2011 роках.
Київська міська державна адміністрація мала намір в 2007 році купити для потреб "Київського метрополітену" 35 вагонів метро, на що в грудні 2006 року Київська міська рада передбачила в міськбюджеті-2007 101 млн. гривень.
З 2008 року "Київський метрополітен" має намір поступово перейти на вагони, які використовують змінний струм і працюють економніше, ніж вагони постійного струму, які використовуються зараз.
В 2006 році "Київський метрополітен" закупив 37 вагонів, з них 22 вагони за 54,852 млн. гривень у компанії "Метровагонсервіс" (Київ), і 15 вагонів метро в підприємства "Метровагонмаш" (Митищі, Росія).
Поїзд київського метро складається з 5 вагонів.
Київський метрополітен експлуатує 644 вагони.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Дёдя
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
НИФИГАСЕЗ 2008 року "Київський метрополітен" має намір поступово перейти на вагони, які використовують змінний струм і працюють економніше, ніж вагони постійного струму, які використовуються зараз.
Ага срочно подведут к КР проводочки прямо с подстанций.
Ну журналюги загнули, НЯП речь идет про асинхронные двигатели, но никак не на переход на переменку.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
Чего тут думать? Кто-то сказал, что асинхронные двигатели питаются от переменного тока. Вот журналист и написал, что в метро купят вагоны использующий переменный ток. Там не сказано, что все метро переведут на переменный ток.Ну журналюги загнули, НЯП речь идет про асинхронные двигатели, но никак не на переход на переменку.
С уважением,Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12654
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
635 нових вагонів - за 4 роки
[ КП "Київський метрополітен", 15.10.2007 ]
[ КП "Київський метрополітен", 15.10.2007 ]
Для оновлення рухомого складу та покращення умов перевезення пасажирів, КП «Київський метрополітен» планує, протягом наступних чотирьох років закупити 635 нових вагонів. На сьогоднішній день парк вагонів метрополітену складає 664 вагони.
Частина нових вагонів піде на оновлення парку, а інша на збільшення рухомого складу. На подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії планується відвести 100 вагонів.
Загалом придбання нових вагонів дасть змогу збільшити інтенсивність руху поїздів, що на сьогоднішній день вкрай необхідно. Нині поїзди в години ранкового піку на Святошино-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії слідують з інтервалом 1 хвилина 30 секунд, а на Сирецько-Печерській – 2 хвилини. Але вже протягом наступного півріччя ці показники зрівняються.
Частина нових вагонів піде на оновлення парку, а інша на збільшення рухомого складу. На подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії планується відвести 100 вагонів.
Загалом придбання нових вагонів дасть змогу збільшити інтенсивність руху поїздів, що на сьогоднішній день вкрай необхідно. Нині поїзди в години ранкового піку на Святошино-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії слідують з інтервалом 1 хвилина 30 секунд, а на Сирецько-Печерській – 2 хвилини. Але вже протягом наступного півріччя ці показники зрівняються.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская


