А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...AMY писал(а):
На прямом участке положили первые 2-3 плиты ПК60
Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
возможно, что и одна... а может и пять... смотрел исключительно в видоискатель фотоаппарата... я близко туда не подходил...А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...
Последний раз редактировалось AMY 10 сен 2007, 20:38, всего редактировалось 1 раз.


- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
+1, точно 5 что хорошо видно на фотографии.Дёдя писал(а):У тебя и со зрением плохоА де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...
Если присмотреться - там их !!!5!!!
Так я чувствую скоро и 18 на место вернут.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Про ті, яких чи то 2, чи то 5 
Там будуть якісь особливі рейки? Звичайні в цих канавках не сховаються.
upd
Все, я зрозумів, там будуть такі: http://www.lviv.tramvaj.ru/UA/rail_2_ua.htm

Там будуть якісь особливі рейки? Звичайні в цих канавках не сховаються.
upd
Все, я зрозумів, там будуть такі: http://www.lviv.tramvaj.ru/UA/rail_2_ua.htm
Швидкісний: крига скресла
[ Володимир Асадчий, заступник генерального директора КП «Київпастранс» з питань будівництва | Газета «Київпастранс» № 6 (3180), липень 2007 ]

Скан статьи
[hr]
Сегодня мне удалось взглянуть на чертежи... Так вот, вышеприведенная картинка уже отличается от проекта, поскольку строят только два кольца... Путевое развитие на станции будет выглядеть так:

На перегонах будут укладывать рельсы Р65 на ж/б шпалах, на кольце — Т62 на деревянных. Длину платформ на станциях и вид шумозащитного ограждения выяснить я забыл...
И основное — об окончании работ к 1 октября речь уже не идет, поскольку на сегодняшний день реально нет даже проекта в полном объеме... Соответственно как будет выглядеть реконструированные станции "Кольцевая дорога" и "Ромена Роллана" толком неизвестно... Известно только, что ТЦ "Кольцевая дорога" будет строить инвестор... Со всеми вытекающими проблемами автопарковок и т.п...
[ Володимир Асадчий, заступник генерального директора КП «Київпастранс» з питань будівництва | Газета «Київпастранс» № 6 (3180), липень 2007 ]
На початку червня у Києві розпочалися довгоочікувані роботи з реконструкції однієї з основних трамвайних ліній швидкісного руху від площі Перемоги до Кільцевої дороги. Нагадаємо нашим читачам, що це за лінія і коли вона була збудована

Такий вигляд матиме станція «Кільцева дорога»
Із початком забудови в місті найбільшого на той час житлового масиву Микільська Борщагівка постало питання про те, як забезпечити транспортне обслуговування його мешканців. Потреба надійного сполучення населеного житлового масиву із центром столиці спонукала керівників найвищого тодішнього рівня ще сорок років тому ухвалити рішення про будівництво лінії швидкісного трамваю (постанова ЦК КПУ І Ради Міністрів УРСР від 30.08.1967 р. № 582) Проект спорудження цієі лінії розробив інститут «Київпроект»
Будівництво лінії розпочалося від бульвару Лепсе, де уже ходив звичайний трамвай, у напрямку нового масиву по проспекту 50-річчя Жовтня. В кінці 1970 року нові колії були з’єднані з коліями по бульвару Лепсе, і трамваї 1-го маршруту від Палацу спорту пішли Брест-Литовським проспектом (нині проспект Перемоги), бульваром Лепсе, проспектом 50-річчя Жовтня до вулиці Сім’ї Сосніних, де була споруджена тимчасова розворотна петля.
Одночасно будівництво лінії велося на кількох ділянках у напрямку Кільцевої до від станції «Гната Юри» вулицею Картвелішвілі до Південної Борщагівки, а також у зворотному напрямку до площі Перемоги — проспектом Космонавта Комарова та вулицею Борщагівською, будувалися підземні переходи, станції, транспортні шляхопроводи «Індустріальний» та «Лепсе».
У 1977 році трамвай у звичайному режимі пішов від Кільцевої дороги до вокзалу (маршрут № 3). А у 1978 році, коли були закінчені монтажні роботи з облаштування засобів автоматичного керування рухом, цей маршрут став швидкісним, і кінцевою станцією його стала «Площа Перемоги». Це була перша лінія такого класу в колишньому Радянському Союзі У 1979 році швидкість сполучення тут становила 27,5 км/год., річний обсяг перевезень — 41,1 мільйона пасажирів, а в 1980-му — відповідно 28,7 км/год і 44,3 мільйона пасажирів
Кінцевий пункт маршруту № 1 з боку Палацу спорту було наближено до вокзалу (вулиця Старовокзальна), а в 1984 році у протилежному напрямку його було продовжено до вулиці Булгакова.
До 1997 року названі житлові масиви обслуговувало 2 маршрути:
№ 1 «Булгакова — Старовокзальна» — у прискореному режимі, бо окремі його ділянки експлуатувалися зі звичайною швидкістю,
№ 3 «Кільцева дорога — площа Перемоги» — у швидкісному режимі.
З 1997-го. через надмірну зношеність усіх елементів лінії, а в першу чергу систем автоблокування та локомотивної сигналізації, обидва маршрути експлуатувались у звичайному режимі. За час експлуатації цих ліній технічний стан їх елементів підтримувався лише за рахунок профілактичних оглядів та усунення виявлених недоліків.
Після 20-річної експлуатації лінії у швидкісному режимі всі споруди, спеціальне обладнання й інженерні мережі повністю відпрацювали свій ресурс і підлягали заміні. За наполяганням тодішнього «Київелектротрансу» міська держадміністрація у 1998 році видала розпорядження «Про реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги», але упродовж 6 років не знаходила коштів навіть на виготовлення проектно-кошторисної документації, аж поки розпорядження втратило чинність У 2004 році було видано друге розпорядження «Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси». Але кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації були виділені уже новою міською держадміністрацією на 2006 рік, завдяки активному наполяганню керівництва «Киівпастрансу». Проектну документацію цього разу виготовило дочірнє підприємство «Київпроекту» — «Київдормістпроект». Нею передбачено заміну усіх зношених елементів лінії з застосуванням сучасних шумопоглинальних конструкцій І матеріалів, обладнання автоматичного регулювання руху поїздів. Само собою зрозуміло, що з завершенням реконструкції лінії тут курсуватиме сучасний рухомий склад.
Для прискорення реконструкції цієї транспортної артерії проектом організації робіт передбачено розпочати їх виконання з обох кінців. Із нинішнього року розпочалося практичне втілення проекту в життя: проведено тендери з визначення генпідрядних організацій і постачальників конструкцій, матеріалів та обладнання, розпочато демонтаж зношених конструкцій лінії на ділянках від Кільцевої дороги до вулиці Гната Юри та від вулиці Старовокзальноі до Площі Перемоги, побудовано тимчасову розворотну петлю в районі станції «Повітрофлотська» для розвертання трамвайних поїздів, аби збільшити фронт демонтажних робіт. Отже, крига скресла!
Після виконання демонтажних робіт і перекладання інженерних комунікацій, де в цьому є потреба, розпочнеться укладання нових рейок, встановлення нових опор та монтаж контактної мережі, облаштування шумозахисних екранів, реконструкція станцій, монтаж обладнання автоматики та телекомунікацій. Реконструйована лінія перевершить раніше досягнуті експлуатаційні показники.
Як мовиться в народі важко справу розпочати, а потім вона сама побіжить. Отож щасти нам у цій добрій справі! І кияни, й гості столиці знають усі добрі справи, які розгортає комунальне підприємство «Київпастранс», успішно продовжуються і результативно завершуються — задля якомога кращого обслуговування пасажирів

Такий вигляд матиме станція «Кільцева дорога»
Із початком забудови в місті найбільшого на той час житлового масиву Микільська Борщагівка постало питання про те, як забезпечити транспортне обслуговування його мешканців. Потреба надійного сполучення населеного житлового масиву із центром столиці спонукала керівників найвищого тодішнього рівня ще сорок років тому ухвалити рішення про будівництво лінії швидкісного трамваю (постанова ЦК КПУ І Ради Міністрів УРСР від 30.08.1967 р. № 582) Проект спорудження цієі лінії розробив інститут «Київпроект»
Будівництво лінії розпочалося від бульвару Лепсе, де уже ходив звичайний трамвай, у напрямку нового масиву по проспекту 50-річчя Жовтня. В кінці 1970 року нові колії були з’єднані з коліями по бульвару Лепсе, і трамваї 1-го маршруту від Палацу спорту пішли Брест-Литовським проспектом (нині проспект Перемоги), бульваром Лепсе, проспектом 50-річчя Жовтня до вулиці Сім’ї Сосніних, де була споруджена тимчасова розворотна петля.
Одночасно будівництво лінії велося на кількох ділянках у напрямку Кільцевої до від станції «Гната Юри» вулицею Картвелішвілі до Південної Борщагівки, а також у зворотному напрямку до площі Перемоги — проспектом Космонавта Комарова та вулицею Борщагівською, будувалися підземні переходи, станції, транспортні шляхопроводи «Індустріальний» та «Лепсе».
У 1977 році трамвай у звичайному режимі пішов від Кільцевої дороги до вокзалу (маршрут № 3). А у 1978 році, коли були закінчені монтажні роботи з облаштування засобів автоматичного керування рухом, цей маршрут став швидкісним, і кінцевою станцією його стала «Площа Перемоги». Це була перша лінія такого класу в колишньому Радянському Союзі У 1979 році швидкість сполучення тут становила 27,5 км/год., річний обсяг перевезень — 41,1 мільйона пасажирів, а в 1980-му — відповідно 28,7 км/год і 44,3 мільйона пасажирів
Кінцевий пункт маршруту № 1 з боку Палацу спорту було наближено до вокзалу (вулиця Старовокзальна), а в 1984 році у протилежному напрямку його було продовжено до вулиці Булгакова.
До 1997 року названі житлові масиви обслуговувало 2 маршрути:
№ 1 «Булгакова — Старовокзальна» — у прискореному режимі, бо окремі його ділянки експлуатувалися зі звичайною швидкістю,
№ 3 «Кільцева дорога — площа Перемоги» — у швидкісному режимі.
З 1997-го. через надмірну зношеність усіх елементів лінії, а в першу чергу систем автоблокування та локомотивної сигналізації, обидва маршрути експлуатувались у звичайному режимі. За час експлуатації цих ліній технічний стан їх елементів підтримувався лише за рахунок профілактичних оглядів та усунення виявлених недоліків.
Після 20-річної експлуатації лінії у швидкісному режимі всі споруди, спеціальне обладнання й інженерні мережі повністю відпрацювали свій ресурс і підлягали заміні. За наполяганням тодішнього «Київелектротрансу» міська держадміністрація у 1998 році видала розпорядження «Про реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги», але упродовж 6 років не знаходила коштів навіть на виготовлення проектно-кошторисної документації, аж поки розпорядження втратило чинність У 2004 році було видано друге розпорядження «Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси». Але кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації були виділені уже новою міською держадміністрацією на 2006 рік, завдяки активному наполяганню керівництва «Киівпастрансу». Проектну документацію цього разу виготовило дочірнє підприємство «Київпроекту» — «Київдормістпроект». Нею передбачено заміну усіх зношених елементів лінії з застосуванням сучасних шумопоглинальних конструкцій І матеріалів, обладнання автоматичного регулювання руху поїздів. Само собою зрозуміло, що з завершенням реконструкції лінії тут курсуватиме сучасний рухомий склад.
Для прискорення реконструкції цієї транспортної артерії проектом організації робіт передбачено розпочати їх виконання з обох кінців. Із нинішнього року розпочалося практичне втілення проекту в життя: проведено тендери з визначення генпідрядних організацій і постачальників конструкцій, матеріалів та обладнання, розпочато демонтаж зношених конструкцій лінії на ділянках від Кільцевої дороги до вулиці Гната Юри та від вулиці Старовокзальноі до Площі Перемоги, побудовано тимчасову розворотну петлю в районі станції «Повітрофлотська» для розвертання трамвайних поїздів, аби збільшити фронт демонтажних робіт. Отже, крига скресла!
Після виконання демонтажних робіт і перекладання інженерних комунікацій, де в цьому є потреба, розпочнеться укладання нових рейок, встановлення нових опор та монтаж контактної мережі, облаштування шумозахисних екранів, реконструкція станцій, монтаж обладнання автоматики та телекомунікацій. Реконструйована лінія перевершить раніше досягнуті експлуатаційні показники.
Як мовиться в народі важко справу розпочати, а потім вона сама побіжить. Отож щасти нам у цій добрій справі! І кияни, й гості столиці знають усі добрі справи, які розгортає комунальне підприємство «Київпастранс», успішно продовжуються і результативно завершуються — задля якомога кращого обслуговування пасажирів

Скан статьи
[hr]
Сегодня мне удалось взглянуть на чертежи... Так вот, вышеприведенная картинка уже отличается от проекта, поскольку строят только два кольца... Путевое развитие на станции будет выглядеть так:

На перегонах будут укладывать рельсы Р65 на ж/б шпалах, на кольце — Т62 на деревянных. Длину платформ на станциях и вид шумозащитного ограждения выяснить я забыл...
И основное — об окончании работ к 1 октября речь уже не идет, поскольку на сегодняшний день реально нет даже проекта в полном объеме... Соответственно как будет выглядеть реконструированные станции "Кольцевая дорога" и "Ромена Роллана" толком неизвестно... Известно только, что ТЦ "Кольцевая дорога" будет строить инвестор... Со всеми вытекающими проблемами автопарковок и т.п...


11-09-2007
Кольцевая дорога

Панорама. Я стою на бывшем наружном разворотном кругу. По центру — засыпанное место третьего кольца

Кольцевая дорога – Ромена Роллана

Забетонировали столбы, укатали гравий...
Ромена Роллана

На самой станции только насыпали новый песок под будущий балласт
Ромена Роллана – Гната Юры


Делают кабельную канализацию, укатывают балласт. Дошли почти до пешеходного мостика, затем небольшой пробел, и на спуске в ГЮ бакже есть балласт. В отличие от предыдущего перегона, здесь балласт почему-то делают до установки столбов контактной сети...
Кольцевая дорога

Панорама. Я стою на бывшем наружном разворотном кругу. По центру — засыпанное место третьего кольца


Кольцевая дорога – Ромена Роллана


Забетонировали столбы, укатали гравий...
Ромена Роллана

На самой станции только насыпали новый песок под будущий балласт
Ромена Роллана – Гната Юры






Делают кабельную канализацию, укатывают балласт. Дошли почти до пешеходного мостика, затем небольшой пробел, и на спуске в ГЮ бакже есть балласт. В отличие от предыдущего перегона, здесь балласт почему-то делают до установки столбов контактной сети...
Последний раз редактировалось AMY 14 сен 2007, 11:02, всего редактировалось 2 раза.


11-09-2007
Старовокзальная

Продолжают укладывать плиты/рельсы на кругу

К пяти (Дёдя оказался прав!) вчерашним плитам ПК60 добавилось еще три.
Рядом лежат плиты также образца реконструкции около Дворца Спорта, 1997 года выпуска... Вероятно, их тоже пустят в работу...

По периметру начинают устанавливать бордюрные камни
[hr]
Нужно учесть, что реально метрострой приступил к работам только в середине августа, до этого всеми силами гнали стройку ТЧ-3...

Старовокзальная

Продолжают укладывать плиты/рельсы на кругу



К пяти (Дёдя оказался прав!) вчерашним плитам ПК60 добавилось еще три.


Рядом лежат плиты также образца реконструкции около Дворца Спорта, 1997 года выпуска... Вероятно, их тоже пустят в работу...

По периметру начинают устанавливать бордюрные камни
[hr]
Inivar писал(а):Как долго это всё будут делать, можно было изначально догадаться.
Нужно учесть, что реально метрострой приступил к работам только в середине августа, до этого всеми силами гнали стройку ТЧ-3...
Уже напридумывали. На градсовете обсуждали вариант демонтажа разворотного кольца на "Площади Победы"Inivar писал(а):Мне интересней всего что они напридумывают с разворотным кольцом на ПП


