Скоростной трамвай

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

AMY писал(а):
На прямом участке положили первые 2-3 плиты ПК60
А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...
У тебя и со зрением плохо :-(
Если присмотреться - там их !!!5!!!
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...
возможно, что и одна... а может и пять... смотрел исключительно в видоискатель фотоаппарата... я близко туда не подходил...
Последний раз редактировалось AMY 10 сен 2007, 20:38, всего редактировалось 1 раз.
:rtfm: :censored:

Inivar
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 377
Зарегистрирован: 03 авг 2007, 12:46
Откуда: Киев

Сообщение Inivar »

что бы не спорить можно вести подсчет в метрах погонных;) а второй шаг это узнать характеристики плит и просто поделить:)

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Дёдя писал(а):
А де ви там 2-3 побачили? на фотках хіба одна...
У тебя и со зрением плохо :-(
Если присмотреться - там их !!!5!!!
+1, точно 5 что хорошо видно на фотографии.
Так я чувствую скоро и 18 на место вернут.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Якось не розгледів...
где-то так.
Изображение
тем более, что это фото снимал на ЭФР 218 мм
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Ghost
Машинист
Машинист
Сообщения: 571
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: ДШС-27

Сообщение Ghost »

Якщо на цих плитах лежатимуть рейки, а зверху ще якийсь настил, щоб рейки не виступали, то чи не буде все це стояти занадто високо відносно тротуарів? Чи тротуари потім ще піднімуть?

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Ghost, про какие именно плиты речь. В тех что на последней фотографии - рельсы будут лежать внутри и они будут заподлицо с верхней частью плит
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Ghost
Машинист
Машинист
Сообщения: 571
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: ДШС-27

Сообщение Ghost »

Про ті, яких чи то 2, чи то 5 :)
Там будуть якісь особливі рейки? Звичайні в цих канавках не сховаються.

upd
Все, я зрозумів, там будуть такі: http://www.lviv.tramvaj.ru/UA/rail_2_ua.htm

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Швидкісний: крига скресла

[ Володимир Асадчий, заступник генерального директора КП «Київпастранс» з питань будівництва | Газета «Київпастранс» № 6 (3180), липень 2007 ]
На початку червня у Києві розпочалися довгоочікувані роботи з реконструкції однієї з основних трамвайних ліній швидкісного руху від площі Перемоги до Кільцевої дороги. Нагадаємо нашим читачам, що це за лінія і коли вона була збудована

Изображение
Такий вигляд матиме станція «Кільцева дорога»

Із початком забудови в місті найбільшого на той час житлового масиву Микільська Борщагівка постало питання про те, як забезпечити транспортне обслуговування його мешканців. Потреба надійного сполучення населеного житлового масиву із центром столиці спонукала керівників найвищого тодішнього рівня ще сорок років тому ухвалити рішення про будівництво лінії швидкісного трамваю (постанова ЦК КПУ І Ради Міністрів УРСР від 30.08.1967 р. № 582) Проект спорудження цієі лінії розробив інститут «Київпроект»

Будівництво лінії розпочалося від бульвару Лепсе, де уже ходив звичайний трамвай, у напрямку нового масиву по проспекту 50-річчя Жовтня. В кінці 1970 року нові колії були з’єднані з коліями по бульвару Лепсе, і трамваї 1-го маршруту від Палацу спорту пішли Брест-Литовським проспектом (нині проспект Перемоги), бульваром Лепсе, проспектом 50-річчя Жовтня до вулиці Сім’ї Сосніних, де була споруджена тимчасова розворотна петля.

Одночасно будівництво лінії велося на кількох ділянках у напрямку Кільцевої до від станції «Гната Юри» вулицею Картвелішвілі до Південної Борщагівки, а також у зворотному напрямку до площі Перемоги — проспектом Космонавта Комарова та вулицею Борщагівською, будувалися підземні переходи, станції, транспортні шляхопроводи «Індустріальний» та «Лепсе».

У 1977 році трамвай у звичайному режимі пішов від Кільцевої дороги до вокзалу (маршрут № 3). А у 1978 році, коли були закінчені монтажні роботи з облаштування засобів автоматичного керування рухом, цей маршрут став швидкісним, і кінцевою станцією його стала «Площа Перемоги». Це була перша лінія такого класу в колишньому Радянському Союзі У 1979 році швидкість сполучення тут становила 27,5 км/год., річний обсяг перевезень — 41,1 мільйона пасажирів, а в 1980-му — відповідно 28,7 км/год і 44,3 мільйона пасажирів

Кінцевий пункт маршруту № 1 з боку Палацу спорту було наближено до вокзалу (вулиця Старовокзальна), а в 1984 році у протилежному напрямку його було продовжено до вулиці Булгакова.

До 1997 року названі житлові масиви обслуговувало 2 маршрути:

№ 1 «Булгакова — Старовокзальна» — у прискореному режимі, бо окремі його ділянки експлуатувалися зі звичайною швидкістю,

№ 3 «Кільцева дорога — площа Перемоги» — у швидкісному режимі.

З 1997-го. через надмірну зношеність усіх елементів лінії, а в першу чергу систем автоблокування та локомотивної сигналізації, обидва маршрути експлуатувались у звичайному режимі. За час експлуатації цих ліній технічний стан їх елементів підтримувався лише за рахунок профілактичних оглядів та усунення виявлених недоліків.

Після 20-річної експлуатації лінії у швидкісному режимі всі споруди, спеціальне обладнання й інженерні мережі повністю відпрацювали свій ресурс і підлягали заміні. За наполяганням тодішнього «Київелектротрансу» міська держадміністрація у 1998 році видала розпорядження «Про реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги», але упродовж 6 років не знаходила коштів навіть на виготовлення проектно-кошторисної документації, аж поки розпорядження втратило чинність У 2004 році було видано друге розпорядження «Про комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою зміною траси». Але кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації були виділені уже новою міською держадміністрацією на 2006 рік, завдяки активному наполяганню керівництва «Киівпастрансу». Проектну документацію цього разу виготовило дочірнє підприємство «Київпроекту» — «Київдормістпроект». Нею передбачено заміну усіх зношених елементів лінії з застосуванням сучасних шумопоглинальних конструкцій І матеріалів, обладнання автоматичного регулювання руху поїздів. Само собою зрозуміло, що з завершенням реконструкції лінії тут курсуватиме сучасний рухомий склад.
Для прискорення реконструкції цієї транспортної артерії проектом організації робіт передбачено розпочати їх виконання з обох кінців. Із нинішнього року розпочалося практичне втілення проекту в життя: проведено тендери з визначення генпідрядних організацій і постачальників конструкцій, матеріалів та обладнання, розпочато демонтаж зношених конструкцій лінії на ділянках від Кільцевої дороги до вулиці Гната Юри та від вулиці Старовокзальноі до Площі Перемоги, побудовано тимчасову розворотну петлю в районі станції «Повітрофлотська» для розвертання трамвайних поїздів, аби збільшити фронт демонтажних робіт. Отже, крига скресла!

Після виконання демонтажних робіт і перекладання інженерних комунікацій, де в цьому є потреба, розпочнеться укладання нових рейок, встановлення нових опор та монтаж контактної мережі, облаштування шумозахисних екранів, реконструкція станцій, монтаж обладнання автоматики та телекомунікацій. Реконструйована лінія перевершить раніше досягнуті експлуатаційні показники.
Як мовиться в народі важко справу розпочати, а потім вона сама побіжить. Отож щасти нам у цій добрій справі! І кияни, й гості столиці знають усі добрі справи, які розгортає комунальне підприємство «Київпастранс», успішно продовжуються і результативно завершуються — задля якомога кращого обслуговування пасажирів
Изображение
Скан статьи
[hr]
Сегодня мне удалось взглянуть на чертежи... Так вот, вышеприведенная картинка уже отличается от проекта, поскольку строят только два кольца... Путевое развитие на станции будет выглядеть так:
Изображение

На перегонах будут укладывать рельсы Р65 на ж/б шпалах, на кольце — Т62 на деревянных. Длину платформ на станциях и вид шумозащитного ограждения выяснить я забыл...

И основное — об окончании работ к 1 октября речь уже не идет, поскольку на сегодняшний день реально нет даже проекта в полном объеме... Соответственно как будет выглядеть реконструированные станции "Кольцевая дорога" и "Ромена Роллана" толком неизвестно... Известно только, что ТЦ "Кольцевая дорога" будет строить инвестор... Со всеми вытекающими проблемами автопарковок и т.п...
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

11-09-2007

Кольцевая дорога

Изображение
Панорама. Я стою на бывшем наружном разворотном кругу. По центру — засыпанное место третьего кольца

Изображение Изображение


Кольцевая дорога – Ромена Роллана

Изображение Изображение
Забетонировали столбы, укатали гравий...

Ромена Роллана

Изображение
На самой станции только насыпали новый песок под будущий балласт

Ромена Роллана – Гната Юры

Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

Делают кабельную канализацию, укатывают балласт. Дошли почти до пешеходного мостика, затем небольшой пробел, и на спуске в ГЮ бакже есть балласт. В отличие от предыдущего перегона, здесь балласт почему-то делают до установки столбов контактной сети...
Последний раз редактировалось AMY 14 сен 2007, 11:02, всего редактировалось 2 раза.
:rtfm: :censored:

Inivar
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 377
Зарегистрирован: 03 авг 2007, 12:46
Откуда: Киев

Сообщение Inivar »

Как долго это всё будут делать, можно было изначально догадаться. Мне интересней всего что они напридумывают с разворотным кольцом на ПП, и не будет ли в дальнейшем не только 1-й но и 3-й трамвай работать только в
прискореному режимі
...

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

11-09-2007
Старовокзальная

Изображение
Продолжают укладывать плиты/рельсы на кругу

Изображение Изображение Изображение
К пяти (Дёдя оказался прав!) вчерашним плитам ПК60 добавилось еще три.

Изображение Изображение
Рядом лежат плиты также образца реконструкции около Дворца Спорта, 1997 года выпуска... Вероятно, их тоже пустят в работу...

Изображение
По периметру начинают устанавливать бордюрные камни

[hr]
Inivar писал(а):Как долго это всё будут делать, можно было изначально догадаться.

Нужно учесть, что реально метрострой приступил к работам только в середине августа, до этого всеми силами гнали стройку ТЧ-3...

Inivar писал(а):Мне интересней всего что они напридумывают с разворотным кольцом на ПП
Уже напридумывали. На градсовете обсуждали вариант демонтажа разворотного кольца на "Площади Победы"
Изображение
:rtfm: :censored:

Inivar
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 377
Зарегистрирован: 03 авг 2007, 12:46
Откуда: Киев

Сообщение Inivar »

Значит СТ в Киеве не будет.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

А какая судьба временного разворотного кольца - ктото знает?
А то был вчера там, но ни одной живой души из строителей ;-) :-(
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Ответить