Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
ИМХО, будет поэтапно.
Сначала достроят балку моста, при чём очень существенно, так что бы вырезать леса ближе к опоре хотя-бы на два ряда.
Затем пустят поток на Оболонь по прямой
Затем начнут строить эстакаду на подоле, пользуясь тем что в сторону Оболони по Набережно-крещатикской можно оставить один ряд.
Пока построят развязку - как раз можно будет убирать леса и из-под второй части балки, надеюсь во всяком случае.
Сначала достроят балку моста, при чём очень существенно, так что бы вырезать леса ближе к опоре хотя-бы на два ряда.
Затем пустят поток на Оболонь по прямой
Затем начнут строить эстакаду на подоле, пользуясь тем что в сторону Оболони по Набережно-крещатикской можно оставить один ряд.
Пока построят развязку - как раз можно будет убирать леса и из-под второй части балки, надеюсь во всяком случае.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Леонід Черновецький перевірив готовність мосту через гавань (фото)
Київський міський голова Леонід Черновецький перевірив готовність до введення в дію мосту через гавань, який є головною ланкою Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Мер разом з журналістами першими переїхали через гавань новим мостом. Крім того, міський голова особисто перевірив, як йде будівництво, та доручив виконавцям робіт прискорити зведення переходу, аби якнайшвидше розвантажити автошляхи столиці. Нагадаємо, що зведення наймасштабнішого проекту міста – Подільського мостового переходу – було розпочато ще 2003 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Введення в експлуатацію мостового переходу у повному обсязі (від бульвару Перова до вул. Межигірської) відбудеться у 2011 році, – запрацює і метро, і автомобільних рух. Крім того, у нас з’явилася можливість скоротити строки будівництва так званого мосту через гавань, тому він буде введений в дію вже цього року. Наступного ж року буде завершено будівництво естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицької, з двостороннім рухом, що на 4 км скоротить шлях від Оболоні до центру міста. У 2010 році буде введено в дію першу чергу основного мостового переходу – від бульвару Перова до вул. Набережно-Хрещатицької з облаштуванням з’їзду та заїзду з мостового переходу на вул. Набережно-Хрещатицька», - доповів Леоніду Черновецькому начальник комунальної корпорації «Київавтодор» Георгій Глінський.
Леонід Черновецький повідомив, що задоволений тим, як іде будівництво мостового переходу. За його словами, на будівництво Подільського мостового переходу виділено 5,06 млрд. грн. Наразі освоєно 1,8 млрд. грн., загальна ж вартість будівництва складе понад 7 млрд.
«Це грандіозний проект, фінансування його з кожним роком збільшується. За час моєї роботи воно збільшилось майже у 2,5-3 рази. Вже цього року кияни зможуть проїхати по вул. Набережно-Рибальській з вул. Набережно-Хрещатицька у бік житлового масиву Оболонь. Крім того, на цій ділянці вже збудовано міст через гавань довжиною 350 м. А у 2010 році ми поєднаємо правий берег з районом Троєщина. У 2011 році запрацює метрополітен у напрямку Троєщини. Загалом, починаючи з 2011 року, 1,5 млн. киян зможуть безперешкодно добиратися з Оболоні та Троєщини до центру міста, крім того, дорога скоротиться з 1,5 години до 25 хвилин. Пропускна спроможність цього мостового переходу складатиме 60 тис. машин на добу», - сказав Леонід Черновецький.
Він наголосив, що роботи по будівництву продовжуються цілодобово. Тим паче столичне керівництво владнало всі питання з підприємствами, що розташовувалися на ділянках, відведених під будівництво мосту – всі вони отримають компенсацію. Вирішено питання і з мешканцями Русанівських садів. Більшість з них вже отримали компенсацію на суму 1,2 млн. грн., решта ж отримають квартири та земельні ділянки в с. Горбачиха.
За інформацію мера, на ділянці по вул. Набережно-Рибальській з вул. Набережно-Хрещатицька у бік житлового масиву Оболонь також збудовано три підземних переходи та облаштовано набережну річки Дніпро з облицюванням гранітними виробами.
Показово, що на будівництві мостового переходу застосовуються передові світові технології та матеріали. Вперше в Україні застосовується методика покриття дорожнього полотна спеціальним асфальтобетоном, що значно подовжить експлуатацію мостових конструкцій.
У рамках проекту також передбачено будівництво 6 мостів загальною довжиною 1,8 км та 3 км естакад по трасі переходу. Пропускна спроможність мостового переходу становитиме 60 тис. авто чи 450 тис. пасажирів на добу.
Крім того, враховуючи, що мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену, останній буде обслуговувати додатково до 300 тис. пасажирів на добу.
http://kmv.gov.ua/print/news.asp?Id=175717
Київський міський голова Леонід Черновецький перевірив готовність до введення в дію мосту через гавань, який є головною ланкою Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Мер разом з журналістами першими переїхали через гавань новим мостом. Крім того, міський голова особисто перевірив, як йде будівництво, та доручив виконавцям робіт прискорити зведення переходу, аби якнайшвидше розвантажити автошляхи столиці. Нагадаємо, що зведення наймасштабнішого проекту міста – Подільського мостового переходу – було розпочато ще 2003 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Введення в експлуатацію мостового переходу у повному обсязі (від бульвару Перова до вул. Межигірської) відбудеться у 2011 році, – запрацює і метро, і автомобільних рух. Крім того, у нас з’явилася можливість скоротити строки будівництва так званого мосту через гавань, тому він буде введений в дію вже цього року. Наступного ж року буде завершено будівництво естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицької, з двостороннім рухом, що на 4 км скоротить шлях від Оболоні до центру міста. У 2010 році буде введено в дію першу чергу основного мостового переходу – від бульвару Перова до вул. Набережно-Хрещатицької з облаштуванням з’їзду та заїзду з мостового переходу на вул. Набережно-Хрещатицька», - доповів Леоніду Черновецькому начальник комунальної корпорації «Київавтодор» Георгій Глінський.
Леонід Черновецький повідомив, що задоволений тим, як іде будівництво мостового переходу. За його словами, на будівництво Подільського мостового переходу виділено 5,06 млрд. грн. Наразі освоєно 1,8 млрд. грн., загальна ж вартість будівництва складе понад 7 млрд.
«Це грандіозний проект, фінансування його з кожним роком збільшується. За час моєї роботи воно збільшилось майже у 2,5-3 рази. Вже цього року кияни зможуть проїхати по вул. Набережно-Рибальській з вул. Набережно-Хрещатицька у бік житлового масиву Оболонь. Крім того, на цій ділянці вже збудовано міст через гавань довжиною 350 м. А у 2010 році ми поєднаємо правий берег з районом Троєщина. У 2011 році запрацює метрополітен у напрямку Троєщини. Загалом, починаючи з 2011 року, 1,5 млн. киян зможуть безперешкодно добиратися з Оболоні та Троєщини до центру міста, крім того, дорога скоротиться з 1,5 години до 25 хвилин. Пропускна спроможність цього мостового переходу складатиме 60 тис. машин на добу», - сказав Леонід Черновецький.
Він наголосив, що роботи по будівництву продовжуються цілодобово. Тим паче столичне керівництво владнало всі питання з підприємствами, що розташовувалися на ділянках, відведених під будівництво мосту – всі вони отримають компенсацію. Вирішено питання і з мешканцями Русанівських садів. Більшість з них вже отримали компенсацію на суму 1,2 млн. грн., решта ж отримають квартири та земельні ділянки в с. Горбачиха.
За інформацію мера, на ділянці по вул. Набережно-Рибальській з вул. Набережно-Хрещатицька у бік житлового масиву Оболонь також збудовано три підземних переходи та облаштовано набережну річки Дніпро з облицюванням гранітними виробами.
Показово, що на будівництві мостового переходу застосовуються передові світові технології та матеріали. Вперше в Україні застосовується методика покриття дорожнього полотна спеціальним асфальтобетоном, що значно подовжить експлуатацію мостових конструкцій.
У рамках проекту також передбачено будівництво 6 мостів загальною довжиною 1,8 км та 3 км естакад по трасі переходу. Пропускна спроможність мостового переходу становитиме 60 тис. авто чи 450 тис. пасажирів на добу.
Крім того, враховуючи, що мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену, останній буде обслуговувати додатково до 300 тис. пасажирів на добу.
http://kmv.gov.ua/print/news.asp?Id=175717
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
tov_tob - на Русановских садах насыпь, так что там не так все трудоёмко, большей проблемой является Подол и Рыбалка. Кроме того надо же строить как минимум еще один очень косой мост через гавань и один параллельно старому.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
В 2008 году Оболонь и Подол свяжет новый мост
26 Октября 2007, 08:22
Уже к концу года столичная власть откроет 350-метровый мост через гавань, соединяющий ул. Набережно-Крещатицкую и Оболонь. В 2010 году власть планирует открыть шестиполосный мост от бул. Перова до ул. Набережно-Крещатицкой, пишет утренняя газета 15 минут.
Изначально на мосту, который является одной из составляющих проекта Подольского мостового перехода, будет только одностороннее движение в сторону Оболони. Когда же закончат строительство эстакад, он заработает полностью. Благодаря этому мосту длина дороги от Оболони до центра сократится на 4 км.
Также в планах у столичной власти уже в 2010 году открыть шестиполосный мост от бул. Перова до ул. Набережно-Крещатицкой, с пропускной возможностью 60 тыс. авто или 450 тыс. человек в сутки. Следом за этим в 2011 году под мостом откроют метро, которое сможет дополнительно перевозить еще порядка 300 тыс. человек в сутки.
В общем проект мостового перехода, в котором используется принципиально новое асфальтобетонное покрытие, будет стоить порядка 10 млрд грн.
Напомним, в связи со строительством развязки Киевская городская государственная администрация решила ограничить движение транспорта по улице Набережно-Крещатицкой в Подольском районе до мая 2009 года.
26 Октября 2007, 08:22
Уже к концу года столичная власть откроет 350-метровый мост через гавань, соединяющий ул. Набережно-Крещатицкую и Оболонь. В 2010 году власть планирует открыть шестиполосный мост от бул. Перова до ул. Набережно-Крещатицкой, пишет утренняя газета 15 минут.
Изначально на мосту, который является одной из составляющих проекта Подольского мостового перехода, будет только одностороннее движение в сторону Оболони. Когда же закончат строительство эстакад, он заработает полностью. Благодаря этому мосту длина дороги от Оболони до центра сократится на 4 км.
Также в планах у столичной власти уже в 2010 году открыть шестиполосный мост от бул. Перова до ул. Набережно-Крещатицкой, с пропускной возможностью 60 тыс. авто или 450 тыс. человек в сутки. Следом за этим в 2011 году под мостом откроют метро, которое сможет дополнительно перевозить еще порядка 300 тыс. человек в сутки.
В общем проект мостового перехода, в котором используется принципиально новое асфальтобетонное покрытие, будет стоить порядка 10 млрд грн.
Напомним, в связи со строительством развязки Киевская городская государственная администрация решила ограничить движение транспорта по улице Набережно-Крещатицкой в Подольском районе до мая 2009 года.