Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Давай как-нибудь пройдем, сосчитаем количество табличек каждого названияна бОльшей части домов - В.Васильківська
[hr]Вернемся к нашим баранам троллейбусам.
Открытие депо перенесли на завтра.
Ще один крок на шляху до подолання заторів
http://kmv.gov.ua/press.asp?Id=193054
25 грудня 2007 року
О 14:30
«Ще один крок на шляху до подолання заторів.
Відкриття нового сучасного тролейбусного депо.
Вперше за 20 років!»
За участю Київського міського голови Леоніда Черновецького та заступника голови КМДА Дениса Басса відбудеться відкриття нового тролейбусного депо на вул. Трутенко.
(вул. Трутенко, 32-А)
Виїзд журналістів з двору КМДА о 13.00.
Акредитація за телефонами: 279-24-11, 279-93-42


Сегодняшние фотографии из нового депо.
Как видно, никакой праздничной иллюминации/украшения нет. Хотя специально уточнял на сайте КГГА перед выездом - информации о переносе мероприятия не было. Ну в общем, мы не одни попали :-/

В депо застали только один троллейбус, который тестировал мойку. Также на заднем дворе был обнаружен кузов нового КВР-а.
Как видно, никакой праздничной иллюминации/украшения нет. Хотя специально уточнял на сайте КГГА перед выездом - информации о переносе мероприятия не было. Ну в общем, мы не одни попали :-/






В депо застали только один троллейбус, который тестировал мойку. Также на заднем дворе был обнаружен кузов нового КВР-а.


Нове тролейбусне депо запрацює вже завтра
"Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 25-12-2007
"Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 25-12-2007
Депо побудоване у відповідності до вимог забезпечення технології утримання та ремонту сучасних тролейбусів
Сьогодні Київський міський голова Леонід Черновецький відкрив нове тролейбусне депо на вул. Трутенка, 32. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

«У зв'язку з інтенсивною забудовою житлових масивів Теремки-1, Теремки-2, Теремки-3, а в перспективі і Теремки-4, Теремки-5, Теремки-6, епіцентр максимальних пасажирських перевезень змістився з центральних районів міста на околиці. Тож ми вирішили доцільним перенести тролейбусного депо №1 з центру міста в район житлових масивів Теремки на вул. Трутенка, де сьогодні формуються максимальні пасажиропотоки», - зауважив Леонід Черновецький.
Передісторія появи нового депо вражає. Так, тролейбусне депо № 1, яке розташовувалось раніше за адресою вул. Червоноармійська, 139, було найстарішим серед тролейбусних депо міста – тут воно проіснувало 72 роки. У результаті тривалої інтенсивної експлуатації, будівлі депо почали руйнуватися та потребували капітального ремонту. Тривалий час ставилося питання про реконструкцію депо, або будівництво нового в більш безпечному та зручному місті. Тож, за ініціативи міського голови протягом 2006-2007 років у столиці з’явилось нове, сучасне тролейбусне депо.
Депо побудоване у відповідності до вимог забезпечення технології утримання та ремонту сучасних тролейбусів – тут збудовано виробничий та мийно-прибиральний корпуси, тягова підстанція потужністю 3,6 тис.кВт, складські приміщення та гараж автотракторної техніки, адміністративно-побутовий корпус, встановлено 297 опор, змонтовано 25,4 км контактного проводу, укладено силових кабелів 10 кВ - 4,4 км, кабельних ліній 600 В - 10,1 км. Вартість будівництва депо склала 136,2 млн. грн.
«Винесення депо в центр формування максимальних пасажиропотоків дасть можливість не лише оперативно впливати на організацію перевезень, що покращить обслуговування пасажирів, а також більш раціонально й ефективно використовувати рухомий склад за рахунок зменшення нульових пробігів на більшості маршрутів. Так, зменшення непродуктивних пробігів рухомого складу за рік складе понад 100 тис. км.», - резюмував міський голова.
За словами генерального директора КП «Київпастранс» Миколи Ламбуцького, тролейбусні депо не будувались у Києві вже понад 40 років. Нове ж депо дасть можливість якісно обслуговувати не менше 150 тролейбусів.
У 2010 році чисельність населення житлових масивів Теремки сягне 250-300 тис. Тож наразі столична влада приділяє значну увагу покращенню транспортного сполучення житлового масиву Теремки з центром міста. Згідно з міською програмою розвитку транспорту у 2008 році планується подовжити Куренівсько-Червоноармійську лінію метрополітену від станції «Либідська» ще на 3 станції: «Деміївська», «Голосіївська» і «Васильківська».
Сьогодні Київський міський голова Леонід Черновецький відкрив нове тролейбусне депо на вул. Трутенка, 32. Про це повідомляє прес-служба КМДА.



«У зв'язку з інтенсивною забудовою житлових масивів Теремки-1, Теремки-2, Теремки-3, а в перспективі і Теремки-4, Теремки-5, Теремки-6, епіцентр максимальних пасажирських перевезень змістився з центральних районів міста на околиці. Тож ми вирішили доцільним перенести тролейбусного депо №1 з центру міста в район житлових масивів Теремки на вул. Трутенка, де сьогодні формуються максимальні пасажиропотоки», - зауважив Леонід Черновецький.
Передісторія появи нового депо вражає. Так, тролейбусне депо № 1, яке розташовувалось раніше за адресою вул. Червоноармійська, 139, було найстарішим серед тролейбусних депо міста – тут воно проіснувало 72 роки. У результаті тривалої інтенсивної експлуатації, будівлі депо почали руйнуватися та потребували капітального ремонту. Тривалий час ставилося питання про реконструкцію депо, або будівництво нового в більш безпечному та зручному місті. Тож, за ініціативи міського голови протягом 2006-2007 років у столиці з’явилось нове, сучасне тролейбусне депо.
Депо побудоване у відповідності до вимог забезпечення технології утримання та ремонту сучасних тролейбусів – тут збудовано виробничий та мийно-прибиральний корпуси, тягова підстанція потужністю 3,6 тис.кВт, складські приміщення та гараж автотракторної техніки, адміністративно-побутовий корпус, встановлено 297 опор, змонтовано 25,4 км контактного проводу, укладено силових кабелів 10 кВ - 4,4 км, кабельних ліній 600 В - 10,1 км. Вартість будівництва депо склала 136,2 млн. грн.
«Винесення депо в центр формування максимальних пасажиропотоків дасть можливість не лише оперативно впливати на організацію перевезень, що покращить обслуговування пасажирів, а також більш раціонально й ефективно використовувати рухомий склад за рахунок зменшення нульових пробігів на більшості маршрутів. Так, зменшення непродуктивних пробігів рухомого складу за рік складе понад 100 тис. км.», - резюмував міський голова.
За словами генерального директора КП «Київпастранс» Миколи Ламбуцького, тролейбусні депо не будувались у Києві вже понад 40 років. Нове ж депо дасть можливість якісно обслуговувати не менше 150 тролейбусів.
У 2010 році чисельність населення житлових масивів Теремки сягне 250-300 тис. Тож наразі столична влада приділяє значну увагу покращенню транспортного сполучення житлового масиву Теремки з центром міста. Згідно з міською програмою розвитку транспорту у 2008 році планується подовжити Куренівсько-Червоноармійську лінію метрополітену від станції «Либідська» ще на 3 станції: «Деміївська», «Голосіївська» і «Васильківська».


Ага, особенно уменьшится нулевой выпуск на Тб42 "Ст. метро "Лыбедская - ул. Дегтярёвская" и Тб43 "Ст. метро "Лыбедская - Ленинградская пл." Теперь чтобы доехать до Лыбедской, троллейбусам придется проезжать всего лишь 9,5 км... А на Тб42 и Тб43 числится 30 выпусков...
Последний раз редактировалось AMY 26 дек 2007, 13:48, всего редактировалось 1 раз.


Вынужден признать свою неправоту.Sinoptik писал(а):И, сам посмотри внимательнее, на бОльшей части домов - В.Васильківська.

Саня, извини. Вчера был на Красноармейской, специаьно посмотрел на домоуказатели вокруг пл.Льва Толстого. Таки да, везде "Червоноармійська".
Прошу прощения.

Sinoptik
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
В столице загорелся троллейбус.
10.01.2008
9 января в 11:24 в Святошинском районе загорелся троллейбус, следующий по маршруту №39.
Об этом сообщает пожарно-спасательная служба Киева.
Во время движения по Большой Кольцевой дороге в троллейбусе произошло короткое замыкание калорифера с последующим горением. В результате пожара повреждены калорифер и салон троллейбуса. Ориентировочный убыток составляет 17 тыс. гривен.
10.01.2008
9 января в 11:24 в Святошинском районе загорелся троллейбус, следующий по маршруту №39.
Об этом сообщает пожарно-спасательная служба Киева.
Во время движения по Большой Кольцевой дороге в троллейбусе произошло короткое замыкание калорифера с последующим горением. В результате пожара повреждены калорифер и салон троллейбуса. Ориентировочный убыток составляет 17 тыс. гривен.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ