Метропланы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київський метрополітен пропонує Програму розвитку на період 2008 — 2011 рр.
[ «Офіційний сайт Київського метрополітену" | 18-09-2007 ]Як відомо, нинішній стан транспортного обслуговування в Києві давно не задовольняє мешканців столиці і потребує суттєвих змін. Це стосується і метрополітену, який наразі є найшвидшим, а, відтак, і найзручнішим видом міського транспорту. Лише за добу турнікети метрополітену перетинають 1,7 млн. киян та гостей столиці. В цілому ж, за 8 міс. 2007 року Київським метрополітеном перевезено 408,8 млн. пасажирів (за аналогічний період 2006 року – 393,8 млн. пас.).
Втім, зростаючий пасажиропотік призводить до певних незручностей. Одна з них — у години-пік на деяких станціях та у вагонах метрополітену утворюється тиснява, що унеможливлює вільний рух пасажирів та, схоже, набирає загрозливого характеру. Ситуацію поглиблюють ще кілька об’єктивних причин, зокрема: постійні затори на автошляхах, зношування та різке зменшення наземного транспорту, в результаті чого багато киян пересіли на метро; виникнення маршрутних таксі як міських, так і міжміських, що свої маршрути скоординували прив’язками до станцій метро. Звісно, таке рішення маршрутників дуже вигідне пасажирам, але для метрополітену – це додаткове навантаження.
Керівництво метрополітену вкрай занепокоєне таким станом. Кілька років поспіль тут намагались привернути увагу міської влади до проблем метрополітену й неодноразово пропонували шляхи комплексного їх вирішення. Однак розуміння і підтримка прийшли лише цього року. Мер Києва Леонід Черновецький поставив перед Київським метрополітеном три завдання: з’єднати два густонаселених райони столиці Троєщина і Теремки з центром міста, побудувавши у напрямку цих районів 17 нових станцій і понад 25 км шляхів, закупити сучасні вагони для нових ліній і вагони для діючих ліній з поліпшеним інтер’єром та екстер’єром, підвищити безпеку перевезень пасажирів та експлуатаційну надійність об’єктів метрополітену.
За сприяння міської влади та з метою поліпшення обслуговування пасажирів, фахівцями метрополітену було терміново напрацьовано програму розвитку комунального підприємства «Київський метрополітен» на період 2008-2011 роки.
Програма включає три основні напрямки.
Перший – будівництво нових ліній та реконструкція діючих об’єктів метрополітену.
Обсяги фінансування визначені на рівні 11 683,6 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 2 814,0 млн .грн, 2009 — 2 886,6 млн. грн., 2010 — 3 230,1 млн. грн., 2011 — 2 752,9 млн. грн.
Джерела фінансування:
— державний бюджет виділить 6 700 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 344,8 млн. грн., 2009 — 1 788,4 млн. грн., 2010 — 1 857,5 млн. грн., 2011 — 1 709,4 млн. грн.;
— місцевий бюджет — 2 786,0 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 054,8 млн. грн, 2009 — 579,0 млн. грн., 2010 — 709,15 млн. грн., 2011 — 443,1 млн. грн.;
— інші джерела — 2 197,6 млн. грн. у тому числі по роках:
2008 — 414,4 млн. грн, 2009 — 510,1 млн. грн., 2010 — 663,45 млн. грн., 2011 — 600,4 млн. грн.
Першочерговим об’єктом будівництва є подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Либідська» в напрямку житлового масиву Теремки. Протяжність лінії – 4,99 км, 4 станції, вартість будівництва – 1 661,5 млн. грн., з них у 2008 році буде освоєно 1 232,5 млн. грн, у 2009 - 190,0 млн. грн., у 2010 – 239,0 млн. грн. Пропускна спроможність дільниці — 33,7 тис. пас./год., орієнтовні терміни будівництва — 2004-2010 рр. У 2008 році планується введення в дію 3-х станцій «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська».
На Куренівсько-Червоноармійській лінії планується спорудити другий вхід на станції «Республіканський стадіон» вартістю 200,0 млн. грн.(2009 рік — 8,0 млн. грн. 2010 — 87,0 млн. грн. 2011 — 105,0 млн. грн.), здійснити реконструкцію пересадного вузла між станціями «Майдан незалежності»–«Хрещатик» з встановленням двох горизонтальних ескалаторів вартістю 18,0 млн. грн. (2008 рік – 10,0 млн. грн., 2009 – 8 млн. грн.), а також побудувати майстерні з ремонту ескалаторів. Вартість будівництва майстерень оцінюється в 289,5 млн. грн., з них 50,0 млн. грн. планується освоїти у 2008 році, 114,2 млн. грн. — у 2009, 124.2 млн грн. — у 2010.
Ще одним першочерговим об’єктом будівництва є спорудження другого входу на станції «Вокзальна». Вартість будівництва складає 342,2 млн. грн., по роках ці кошти планується освоїти так: 2008 — 100 млн. грн., 2009 — 160,0 млн. грн., 2010 — 79,3 млн. грн. Орієнтовні терміни будівництва — 2007-2010 рр.
Окрім «Вокзальної», на Святошино-Броварській лінії планується будівництво додаткового пасажирського переходу між станціями «Театральна» — «Золоті ворота» та будівництво накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і платформенною частиною станції «Дніпро». На втілення першого проекту заплановано 50,0 млн. грн.(2009 рік — 3,9 млн. грн., 2010 — 17.0 млн. грн, 2011 — 30,0 млн. грн.), а на втілення другого — 12,0 млн. грн. (2009 рік — 5,0 млн. грн, 2010 — 5,0 млн. грн., 2011 — 2,0 млн. грн.).
До 2010 року планується ввести в експлуатацію дільницю від станції «Бориспільська» до станції «Червоний хутір» з другою чергою електродепо «Харківське» протяжністю 1,09 км, 1 станція. Вартість будівництва складає 283,7 млн. грн., з яких у 2008 році планується освоїти 220,35 млн. грн., у 2009 — 65,35 млн. грн. Ще один об’єкт Сирецько-Печерської лінії — станція «Львівська брама» давно чекає вирішення своєї долі. Згідно з програмою, станція буде добудована до 2011 року. На цей проект заплановано 303,2 млн. грн. (2009 рік — 65,0 грн, 2010 — 98,6 млн. грн., 2011 — 139,6 млн. грн).
Дільницю ст. «Глибочицька» — ст. «Райдужна» — ст. «Вулиця Милославська» з електродепо «Троєщина» нової Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 19,37 км з 12 станціями планується побудувати за чотири роки 2008-2011 рр. Пропускна спроможність лінії становить 40,4 тис. пас./год. Вартість будівництва складає 8 526,16 млн. грн., у тому числі по роках: 2008 — 1 200,0 млн. грн., 2009 — 2 270,0 млн. грн, 2010 — 2 580,0 млн. грн, 2011 — 2 476,2 млн. грн.
Другий напрямок – виробництво та придбання нового рухомого складу сучасного зразка.
Всього планується закупити 635 вагонів, у тому числі для заміни старих вагонів— 290, на збільшення парності руху та введення нових потужностей — 345.
Орієнтовні обсяги фінансування визначені на рівні 5 735,0 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 489,5 млн. грн. (165 вагонів), 2009 — 1 265,5 млн. грн. (140 вагонів), 2010 — 857,5 млн. грн. (95 вагонів), 2011 — 2 123,0 млн. грн. (235 вагонів).
Наразі Київським метрополітеном розглядаються пропозиції про спільну діяльність фірм-виробників вагонів, серед них — ВАТ „Метровагонмаш” (Росія), BOMBARDIER (Канада), SIMENS (Німеччина), ALSTOM (Франція), SKODA (Чехія) та ВАТ „Крюківський вагонобудівний завод” (Україна).
Третій напрямок – підвищення рівня експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів включає реалізацію кількох вагомих проектів, зокрема:
— впровадження технології оплати проїзду на основі безконтактних карток (вкладення коштів планується на рівні 22,4 млн. грн.);
— заміна вентиляційного та насосного обладнання (40,7 млн. грн.);
— заміна рейок та шпал колії (16,2 млн. грн.);
— заміна електрокабелів та обладнання (12,4 млн. грн.);
— впровадження системи управління роботою станції (12.0 млн. грн.);
— створення ситуаційного центру метрополітену (200.0 млн. грн.);
— технічне переоснащення диспетчерського центру метрополітену (13.0 млн. грн.).
В цілому, обсяги фінансування визначені на рівні 540,65 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 148,57 млн. грн., 2009 — 149,68 млн. грн., 2010 — 132,64 млн. грн., 2011 — 109,76 млн. грн.
По суті, за дуже короткий термін Київському метрополітену належить виконати надскладне завдання, про що свідчать значні обсяги запланованих робіт. Нині у Київському метрополітені докладають максимум зусиль для реалізації намічених планів. Підтримка міської влади та Уряду України є однією з головних чинників успіху, оскільки саме вони фінансуватимуть проекти з розвитку метрополітену.
Втім, зростаючий пасажиропотік призводить до певних незручностей. Одна з них — у години-пік на деяких станціях та у вагонах метрополітену утворюється тиснява, що унеможливлює вільний рух пасажирів та, схоже, набирає загрозливого характеру. Ситуацію поглиблюють ще кілька об’єктивних причин, зокрема: постійні затори на автошляхах, зношування та різке зменшення наземного транспорту, в результаті чого багато киян пересіли на метро; виникнення маршрутних таксі як міських, так і міжміських, що свої маршрути скоординували прив’язками до станцій метро. Звісно, таке рішення маршрутників дуже вигідне пасажирам, але для метрополітену – це додаткове навантаження.
Керівництво метрополітену вкрай занепокоєне таким станом. Кілька років поспіль тут намагались привернути увагу міської влади до проблем метрополітену й неодноразово пропонували шляхи комплексного їх вирішення. Однак розуміння і підтримка прийшли лише цього року. Мер Києва Леонід Черновецький поставив перед Київським метрополітеном три завдання: з’єднати два густонаселених райони столиці Троєщина і Теремки з центром міста, побудувавши у напрямку цих районів 17 нових станцій і понад 25 км шляхів, закупити сучасні вагони для нових ліній і вагони для діючих ліній з поліпшеним інтер’єром та екстер’єром, підвищити безпеку перевезень пасажирів та експлуатаційну надійність об’єктів метрополітену.
За сприяння міської влади та з метою поліпшення обслуговування пасажирів, фахівцями метрополітену було терміново напрацьовано програму розвитку комунального підприємства «Київський метрополітен» на період 2008-2011 роки.
Програма включає три основні напрямки.
Перший – будівництво нових ліній та реконструкція діючих об’єктів метрополітену.
Обсяги фінансування визначені на рівні 11 683,6 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 2 814,0 млн .грн, 2009 — 2 886,6 млн. грн., 2010 — 3 230,1 млн. грн., 2011 — 2 752,9 млн. грн.
Джерела фінансування:
— державний бюджет виділить 6 700 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 344,8 млн. грн., 2009 — 1 788,4 млн. грн., 2010 — 1 857,5 млн. грн., 2011 — 1 709,4 млн. грн.;
— місцевий бюджет — 2 786,0 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 054,8 млн. грн, 2009 — 579,0 млн. грн., 2010 — 709,15 млн. грн., 2011 — 443,1 млн. грн.;
— інші джерела — 2 197,6 млн. грн. у тому числі по роках:
2008 — 414,4 млн. грн, 2009 — 510,1 млн. грн., 2010 — 663,45 млн. грн., 2011 — 600,4 млн. грн.
Першочерговим об’єктом будівництва є подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Либідська» в напрямку житлового масиву Теремки. Протяжність лінії – 4,99 км, 4 станції, вартість будівництва – 1 661,5 млн. грн., з них у 2008 році буде освоєно 1 232,5 млн. грн, у 2009 - 190,0 млн. грн., у 2010 – 239,0 млн. грн. Пропускна спроможність дільниці — 33,7 тис. пас./год., орієнтовні терміни будівництва — 2004-2010 рр. У 2008 році планується введення в дію 3-х станцій «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська».
На Куренівсько-Червоноармійській лінії планується спорудити другий вхід на станції «Республіканський стадіон» вартістю 200,0 млн. грн.(2009 рік — 8,0 млн. грн. 2010 — 87,0 млн. грн. 2011 — 105,0 млн. грн.), здійснити реконструкцію пересадного вузла між станціями «Майдан незалежності»–«Хрещатик» з встановленням двох горизонтальних ескалаторів вартістю 18,0 млн. грн. (2008 рік – 10,0 млн. грн., 2009 – 8 млн. грн.), а також побудувати майстерні з ремонту ескалаторів. Вартість будівництва майстерень оцінюється в 289,5 млн. грн., з них 50,0 млн. грн. планується освоїти у 2008 році, 114,2 млн. грн. — у 2009, 124.2 млн грн. — у 2010.
Ще одним першочерговим об’єктом будівництва є спорудження другого входу на станції «Вокзальна». Вартість будівництва складає 342,2 млн. грн., по роках ці кошти планується освоїти так: 2008 — 100 млн. грн., 2009 — 160,0 млн. грн., 2010 — 79,3 млн. грн. Орієнтовні терміни будівництва — 2007-2010 рр.
Окрім «Вокзальної», на Святошино-Броварській лінії планується будівництво додаткового пасажирського переходу між станціями «Театральна» — «Золоті ворота» та будівництво накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і платформенною частиною станції «Дніпро». На втілення першого проекту заплановано 50,0 млн. грн.(2009 рік — 3,9 млн. грн., 2010 — 17.0 млн. грн, 2011 — 30,0 млн. грн.), а на втілення другого — 12,0 млн. грн. (2009 рік — 5,0 млн. грн, 2010 — 5,0 млн. грн., 2011 — 2,0 млн. грн.).
До 2010 року планується ввести в експлуатацію дільницю від станції «Бориспільська» до станції «Червоний хутір» з другою чергою електродепо «Харківське» протяжністю 1,09 км, 1 станція. Вартість будівництва складає 283,7 млн. грн., з яких у 2008 році планується освоїти 220,35 млн. грн., у 2009 — 65,35 млн. грн. Ще один об’єкт Сирецько-Печерської лінії — станція «Львівська брама» давно чекає вирішення своєї долі. Згідно з програмою, станція буде добудована до 2011 року. На цей проект заплановано 303,2 млн. грн. (2009 рік — 65,0 грн, 2010 — 98,6 млн. грн., 2011 — 139,6 млн. грн).
Дільницю ст. «Глибочицька» — ст. «Райдужна» — ст. «Вулиця Милославська» з електродепо «Троєщина» нової Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 19,37 км з 12 станціями планується побудувати за чотири роки 2008-2011 рр. Пропускна спроможність лінії становить 40,4 тис. пас./год. Вартість будівництва складає 8 526,16 млн. грн., у тому числі по роках: 2008 — 1 200,0 млн. грн., 2009 — 2 270,0 млн. грн, 2010 — 2 580,0 млн. грн, 2011 — 2 476,2 млн. грн.
Другий напрямок – виробництво та придбання нового рухомого складу сучасного зразка.
Всього планується закупити 635 вагонів, у тому числі для заміни старих вагонів— 290, на збільшення парності руху та введення нових потужностей — 345.
Орієнтовні обсяги фінансування визначені на рівні 5 735,0 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 1 489,5 млн. грн. (165 вагонів), 2009 — 1 265,5 млн. грн. (140 вагонів), 2010 — 857,5 млн. грн. (95 вагонів), 2011 — 2 123,0 млн. грн. (235 вагонів).
Наразі Київським метрополітеном розглядаються пропозиції про спільну діяльність фірм-виробників вагонів, серед них — ВАТ „Метровагонмаш” (Росія), BOMBARDIER (Канада), SIMENS (Німеччина), ALSTOM (Франція), SKODA (Чехія) та ВАТ „Крюківський вагонобудівний завод” (Україна).
Третій напрямок – підвищення рівня експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів включає реалізацію кількох вагомих проектів, зокрема:
— впровадження технології оплати проїзду на основі безконтактних карток (вкладення коштів планується на рівні 22,4 млн. грн.);
— заміна вентиляційного та насосного обладнання (40,7 млн. грн.);
— заміна рейок та шпал колії (16,2 млн. грн.);
— заміна електрокабелів та обладнання (12,4 млн. грн.);
— впровадження системи управління роботою станції (12.0 млн. грн.);
— створення ситуаційного центру метрополітену (200.0 млн. грн.);
— технічне переоснащення диспетчерського центру метрополітену (13.0 млн. грн.).
В цілому, обсяги фінансування визначені на рівні 540,65 млн. грн., у тому числі по роках:
2008 — 148,57 млн. грн., 2009 — 149,68 млн. грн., 2010 — 132,64 млн. грн., 2011 — 109,76 млн. грн.
По суті, за дуже короткий термін Київському метрополітену належить виконати надскладне завдання, про що свідчать значні обсяги запланованих робіт. Нині у Київському метрополітені докладають максимум зусиль для реалізації намічених планів. Підтримка міської влади та Уряду України є однією з головних чинників успіху, оскільки саме вони фінансуватимуть проекти з розвитку метрополітену.


-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://ua.glavred.info/archive/2008/02/13/135346-4.html
13.02.08 // 13:53 Версія для друку
Строительство столичного метро профинансируют из госбюджета
Кабинет министров Украины постановлением № 40 от 6 февраля утвердил перечень объектов, строительство, реконструкция, реставрация и капитальный ремонт которых осуществляются за счет субвенции из государственного бюджета городскому бюджету Киева для выполнения функций столицы в соответствии с Законом “О столице Украины - городе-герое Киеве”. Текст соответствующего постановления за подписью премьер-министра Украины Юлии Тимошенко размещен на Правительственном портале, информирует УНИАН .
В частности, из государственного бюджета будет финансироваться реставрация Мариинского дворца (сметная стоимость проекта составляет 173,5 млн грн), реконструкция, реставрация и строительство комплекса сооружений Верховного суда Украины (266,5 млн грн), реконструкция спортивного комплекса “Олимпийский” (1,5 млрд грн).
Кроме того, за счет государственного бюджета будет финансироваться строительство участка Куреневско-Красноармейской линии метрополитена от станции “Лыбидская” до станции “Выставочный центр” (1,659 млрд грн), строительство Подольского мостового перехода через Днепр (5,066 млрд грн), строительство участка Подольско-Выгуровской линии метрополитена от станции “Вокзальная” до станции “Братиславская” и от станции “Глыбочицкая” до станции “Радужная” с ответвлением в сторону жилого массива Выгуровщина-Троещина (6,295 млрд грн), реконструкция транспортной развязки на Московской площади (329,4 млн грн) и транспортной развязки на Ленинградской площади (350 млн грн).
Кроме того, за счет субвенций планируется финансировать из государственного бюджета другие мероприятия по выполнению Государственной целевой программы подготовки и проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, определенные Кабинетом министров Украины (ориентировочная стоимость работ составляет 1,346 млрд грн).
Согласно постановлению правительства, реставрация Мариинского дворца должна завершиться в декабре 2009 года, реконструкция, реставрация и строительство комплекса сооружений Верховного суда Украины – в декабре 2008 года, реконструкция спортивного комплекса “Олимпийский” – в декабре 2010 года.
Сроки завершения строительства участка линии метрополитена от станции “Лыбидская” до станции “Выставочный центр” определены декабрем 2008 года, строительства Подольского моста через Днепр – декабрем 2011 года, строительства участка линии метрополитена от станции “Вокзальная” до станции “Братиславская” и от станции “Глыбочицкая” до станции “Радужная” – декабрем 2011 года, реконструкции Московской площади – декабрем 2009 года и транспортной развязки на Ленинградской площади – декабрем 2011 года.
13.02.08 // 13:53 Версія для друку
Строительство столичного метро профинансируют из госбюджета
Кабинет министров Украины постановлением № 40 от 6 февраля утвердил перечень объектов, строительство, реконструкция, реставрация и капитальный ремонт которых осуществляются за счет субвенции из государственного бюджета городскому бюджету Киева для выполнения функций столицы в соответствии с Законом “О столице Украины - городе-герое Киеве”. Текст соответствующего постановления за подписью премьер-министра Украины Юлии Тимошенко размещен на Правительственном портале, информирует УНИАН .
В частности, из государственного бюджета будет финансироваться реставрация Мариинского дворца (сметная стоимость проекта составляет 173,5 млн грн), реконструкция, реставрация и строительство комплекса сооружений Верховного суда Украины (266,5 млн грн), реконструкция спортивного комплекса “Олимпийский” (1,5 млрд грн).
Кроме того, за счет государственного бюджета будет финансироваться строительство участка Куреневско-Красноармейской линии метрополитена от станции “Лыбидская” до станции “Выставочный центр” (1,659 млрд грн), строительство Подольского мостового перехода через Днепр (5,066 млрд грн), строительство участка Подольско-Выгуровской линии метрополитена от станции “Вокзальная” до станции “Братиславская” и от станции “Глыбочицкая” до станции “Радужная” с ответвлением в сторону жилого массива Выгуровщина-Троещина (6,295 млрд грн), реконструкция транспортной развязки на Московской площади (329,4 млн грн) и транспортной развязки на Ленинградской площади (350 млн грн).
Кроме того, за счет субвенций планируется финансировать из государственного бюджета другие мероприятия по выполнению Государственной целевой программы подготовки и проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, определенные Кабинетом министров Украины (ориентировочная стоимость работ составляет 1,346 млрд грн).
Согласно постановлению правительства, реставрация Мариинского дворца должна завершиться в декабре 2009 года, реконструкция, реставрация и строительство комплекса сооружений Верховного суда Украины – в декабре 2008 года, реконструкция спортивного комплекса “Олимпийский” – в декабре 2010 года.
Сроки завершения строительства участка линии метрополитена от станции “Лыбидская” до станции “Выставочный центр” определены декабрем 2008 года, строительства Подольского моста через Днепр – декабрем 2011 года, строительства участка линии метрополитена от станции “Вокзальная” до станции “Братиславская” и от станции “Глыбочицкая” до станции “Радужная” – декабрем 2011 года, реконструкции Московской площади – декабрем 2009 года и транспортной развязки на Ленинградской площади – декабрем 2011 года.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
В постановлении именно так и написано, никто не правил. Постанова №40 6/02/2008
А еще обратите внимание на строительную готовность.
И сколько денег выделили на этот год, а то и в правду можно подумать что несколько млрд. грн. выделяют
А еще обратите внимание на строительную готовность.
И сколько денег выделили на этот год, а то и в правду можно подумать что несколько млрд. грн. выделяют
Не далее, как на последней встрече онлайн Мирошников признал, что готовых проектов всей линии нет. Иными словами, кусок Вокзальная-Глибоческая не готов, участок Радужная-Братиславская - не готов, проекта депо у Братиславсокй нет. Думаю, все-таки, что именно на это выделяют деньги.Анатолий писал(а):Опять выделяют деньги на проектирование всей линии? А я читал неоднократно, что этот проект уже давно готов. Здесь надо искать какое-то другое объяснение.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
А их никто пока строить и не собирается!Wonder писал(а):Не далее, как на последней встрече онлайн Мирошников признал, что готовых проектов всей линии нет. Иными словами, кусок Вокзальная-Глибоческая не готов, участок Радужная-Братиславская - не готов, проекта депо у Братиславсокй нет. Думаю, все-таки, что именно на это выделяют деньги.
Понятное дело. Из сметы 6,2 млрд. при строительной готовности 0,5% на 2008 год из госбюджета выделят 25 млн. На что хватит этих денег?А их никто пока строить и не собирается!
А насчет собираются или нет — смотрим план закупок метрополитена на 2008 год — там в графе источник финансирования везде записан городской бюджет


на проект деньги!!!Метробудівець писал(а):А их никто пока строить и не собирается!Wonder писал(а):Не далее, как на последней встрече онлайн Мирошников признал, что готовых проектов всей линии нет. Иными словами, кусок Вокзальная-Глибоческая не готов, участок Радужная-Братиславская - не готов, проекта депо у Братиславсокй нет. Думаю, все-таки, что именно на это выделяют деньги.