Кобры?AMY писал(а): 5 трьохсекційних трамвайних вагонів
Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Оскільки ЛЗКТ(кол.ЛАЗ)успішно працює над розробкою моделі трамваю,не виключено,що у Київ піде львівська продукція.втім,напевно ті трамваї не набагато відрізнятимуться від Комбіно...Shak писал(а):по идее Combino, но вроде бы говорилось о том, что будет проведен тендер так что это не окончательное решение...
ну і Кобри в кількості 5 штук,про що вже говорилося вище,також обіцяються.
відповідно програма модернізації Т3 також триватиме.зараз маємо 32 КВРи-Т3.
Cтолична влада презентувала систему автоматизованого управління транспортом, яка незабаром запрацює у Києві
[ Офiцiйний портал Київської мiської влади | 29-02-2008 ]

Флеш-презентация
[hr]
[ Офiцiйний портал Київської мiської влади | 29-02-2008 ]
Профільні служби КМДА готують графік впровадження у столиці автоматизованої системи керування транспортом
Профільні служби КМДА, за дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, готують графік впровадження у столиці автоматизованої системи керування транспортом (АСУТ). Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, щоб досягти очевидного результату уже нинішнього року, наразі аналізується перелік проблемних пунктів на автошляхах міста, які будуть внесені до графіку першочергово. Зокрема, це перехрестя доріг та найбільш завантажені вулиці центру Києва. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Запорукою роботи АСУТ є введення в дію розробленої фахівцями Головного управління транспорту автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). Це спеціальні прилади, складні електронні системи, що поєднують у собі світлофор, відеокамеру, детектор кількості автомобілів та комп’ютер, здатний перепрограмовувати систему залежно від дорожньої ситуації. Усе це буде об’єднано єдиним інформаційно-диспетчерським центром, який готується до відкриття та введення в експлуатацію уже влітку цього року. Наразі для підключення до центру здійснюється реконструкція та обладнання близько 150 дорожніх об’єктів. Зазначені роботи місто розпочало лише влітку минулого року, реалізація такого динамічного плану в найкоротші строки здійснюється за дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького.
Нагадуємо, завдяки АСКДР можна проводити моніторинг транспортних потоків, визначати пріоритетні напрямки руху в різний час, створювати умови для організації «зеленої смуги» громадському транспорту, здійснювати відеоконтроль на транспортних розв’язках та небезпечних ділянках. АСУТ, в свою чергу, дозволить на відстані керувати рухом громадського транспорту за допомогою світлофорів. На перехрестях планується встановити детектори дорожнього руху, що фіксуватимуть існуючу ситуацію, оброблятимуть та передаватимуть її на центральний комп’ютер, який оперативно керуватиме світлофорами і дорожнім рухом у цілому.
За словами Дениса Басса, переговори з компаніями-розробниками з впровадження АСУТ, яка дозволить підвищити пропускну спроможність сучасної транспортної мережі столиці, міська влада розпочала наприкінці 2006 року. У середині 2007 року проведено торги, в результаті яких у липні цього ж року було укладено договір про впровадження АСУТ з компанією «Трансбуд», субпідрядники – іноземні організації «Сварко» та «Індра», які успішно встановлювали відповідну систему в Іспанії, Італії, Франції, Фінляндії
Профільні служби КМДА, за дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, готують графік впровадження у столиці автоматизованої системи керування транспортом (АСУТ). Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, щоб досягти очевидного результату уже нинішнього року, наразі аналізується перелік проблемних пунктів на автошляхах міста, які будуть внесені до графіку першочергово. Зокрема, це перехрестя доріг та найбільш завантажені вулиці центру Києва. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Запорукою роботи АСУТ є введення в дію розробленої фахівцями Головного управління транспорту автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). Це спеціальні прилади, складні електронні системи, що поєднують у собі світлофор, відеокамеру, детектор кількості автомобілів та комп’ютер, здатний перепрограмовувати систему залежно від дорожньої ситуації. Усе це буде об’єднано єдиним інформаційно-диспетчерським центром, який готується до відкриття та введення в експлуатацію уже влітку цього року. Наразі для підключення до центру здійснюється реконструкція та обладнання близько 150 дорожніх об’єктів. Зазначені роботи місто розпочало лише влітку минулого року, реалізація такого динамічного плану в найкоротші строки здійснюється за дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького.
Нагадуємо, завдяки АСКДР можна проводити моніторинг транспортних потоків, визначати пріоритетні напрямки руху в різний час, створювати умови для організації «зеленої смуги» громадському транспорту, здійснювати відеоконтроль на транспортних розв’язках та небезпечних ділянках. АСУТ, в свою чергу, дозволить на відстані керувати рухом громадського транспорту за допомогою світлофорів. На перехрестях планується встановити детектори дорожнього руху, що фіксуватимуть існуючу ситуацію, оброблятимуть та передаватимуть її на центральний комп’ютер, який оперативно керуватиме світлофорами і дорожнім рухом у цілому.
За словами Дениса Басса, переговори з компаніями-розробниками з впровадження АСУТ, яка дозволить підвищити пропускну спроможність сучасної транспортної мережі столиці, міська влада розпочала наприкінці 2006 року. У середині 2007 року проведено торги, в результаті яких у липні цього ж року було укладено договір про впровадження АСУТ з компанією «Трансбуд», субпідрядники – іноземні організації «Сварко» та «Індра», які успішно встановлювали відповідну систему в Іспанії, Італії, Франції, Фінляндії

Флеш-презентация
[hr]
DFAW сейчас на Европейской площади в компании Бакса и Ламбуцкого ожидает автобус, который должен приехать по расписанию. Возможно, что уже и дождался.
По последней информации, уже все коммунальные автобусы оборудовали датчиками GPS и зарплата водителям теперь будет начисляться с учетом показаний системы. В стиле "не работает GPS - получи вычет из зарплаты"

По последней информации, уже все коммунальные автобусы оборудовали датчиками GPS и зарплата водителям теперь будет начисляться с учетом показаний системы. В стиле "не работает GPS - получи вычет из зарплаты"
Последний раз редактировалось AMY 29 фев 2008, 23:14, всего редактировалось 1 раз.


установлены они там уже более полгода, работают уже 2 недели. И пробок там нету через то что длинна зеленой фазы по Щербакова была увеличена раза в 3-4. Это можно было и сделать на старом сфетофоре... только кому она эта оптимизация там нужна.Dimon писал(а):Кстати, эта система уже заработала на ул. Щербакова. казалось бы, с одной стороны появился дополнительный светофор, на пересении улиц Вильгельма Пика и Щербакова, с другой - сегодня ехал без пробки перед Салютной. Пока что вывод позитивный.
ЗЫ та же ситуация и на Интер. пл
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Не думаю, что старенькие лазы ап7 оборудованы этой системой.все коммунальные автобусы оборудовали датчиками GPS
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А чем они по существу отличаются от новых ЛАЗов в сфере GPS? Ничем.
И те, и другие никаких навигационных систем не имели. Но старенькие, как правило, ездят где-то на "камчатке", а там контроль за графиком намного важнее, чем в центре со множеством маршруток и других транспортных альтернатив.
Хотя я тоже страшно не люблю журналистско-пропагандистских радикальных штампов на подобии "все, всегда, никто, никогда" и т.д.
И те, и другие никаких навигационных систем не имели. Но старенькие, как правило, ездят где-то на "камчатке", а там контроль за графиком намного важнее, чем в центре со множеством маршруток и других транспортных альтернатив.
Хотя я тоже страшно не люблю журналистско-пропагандистских радикальных штампов на подобии "все, всегда, никто, никогда" и т.д.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт