Бориспольская и Красный хутор
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Мені здалося що почали будувати дорогу від Харківської площі до червоного хутора.
Вестибюль #2 почне працювати з 21.04. Такі повідомлення висять на Бориспільській.
Вестибюль #2 почне працювати з 21.04. Такі повідомлення висять на Бориспільській.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
На сайте метро тоже повесилиdimentiy писал(а):Вестибюль #2 почне працювати з 21.04. Такі повідомлення висять на Бориспільській.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news2042
18-04-2008
У зв’язку з численними зверненнями мешканців міста та передмістя, Асоціацій „Автоперевізників Київщини” та „Спілки автотранспортників Київщини”, а також враховуючи збільшення пасажиропотоку на станції метрополітену „Бориспільська” Сирецько-Печерської лінії, з 21 квітня 2008 року буде відкрито вестибюль №2 вказаної станції для входу та виходу пасажирів. Для нормального функціонування другого входу/виходу буде збільшено штат працівників станції на 10 одиниць.
Відкриття додаткового входу/виходу додасть зручності пасажирам, дозволить зменшити пасажиропотік на станції „Харківська” та сприятиме поліпшенню культури обслуговування пасажирів на лінії.
Для довідки: пасажиропотік на станції „Бориспільська” зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 5 тис. пасажирів, і складає на сьогоднішній день 23,4 тис. пасажирів за добу.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Києві з’являється новий транспортний вузол
[ Сидір ПЕТРЕНКО | “Хрещатик” 18-04-2008 ]
Нова станція “Червоний хутір” допоможе 150 тисячам мешканців Дарниці
[ Сидір ПЕТРЕНКО | “Хрещатик” 18-04-2008 ]
Нова станція “Червоний хутір” допоможе 150 тисячам мешканців Дарниці
У травні міська влада подарує киянам нову станцію метро “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії. “Червоний хутір” від “Бориспільської” відокремлює 1100 метрів тунелю. Він, як стверджують фахівці ВАТ “Київметробуд”, повністю готовий приймати поїзди. Проте до станції все ще не прокладено автомобільної дороги, її обіцяють ось-ось закінчити. З першого погляду на розташування нової станції виникає запитання: а для кого метро? Але не все так просто.
Найзавантаженішою сьогодні є Святошинсько-Броварська лінія метрополітену. В години пік — із 7.00 до 9.00 — вона обслуговує понад 50 тис. пасажирів. Тут рух найінтенсивніший — рухомий склад збільшено до 40 пар на годину, інтервал між поїздами становить лише 45—50 секунд. Ще трохи, й гарантувати безпеку пасажирів буде дуже складно. Та навіть таке максимальне навантаження не задовольняє потреб у ранкові години. Перший заступник голови КМДА Денис Басс розповів, що, міркуючи над тим, як саме розвантажити цю лінію метро, міська влада вирішила змістити навантаження на Сирецько-Печерську лінію — подовжити її до 24 кілометрів і відкрити нову станцію.
“Передусім станцією “Червоний хутір” користуватимуться щонайменше 5 тисяч працівників 26 великих промислових і будівельних підприємств, таких, як фармацевтична фірма “Дарниця”, Хлібокомбінат № 11, ВАТ “Дарницький завод ЗБК”, “Завод “Будмаш”, “Київський радіозавод”, електродепо “Харківське” та інші. Нині всі ці люди дістаються на роботу вкрай завантаженою Святошинсько-Броварською гілкою,— розповів Денис Басс.— Крім того, станція додасть зручності 60 тисячам жителів Дарницького району. Фахівці прогнозують, що ці пасажири “переорієнтуються” із Святошинсько-Броварської на Сирецько-Печерську лінію”.
Приємно, що цього разу влада думає наперед. Не повториться історія Теремків та Троєщини, коли райони забудовували, забувши, що людям потрібно їздити містом. Нині ж доводиться ламати голову над тим, як скоріше прокласти метро на ці масиви. В перспективі станція “Червоний хутір” стане базою для розвитку мікрорайону. Ця територія стане ще привабливішою для інвесторів.
Але навіть не заглядаючи в майбутнє, можна сказати, що відкриття станції “Червоний хутір” — важлива подія для міста. Вона сприятиме позитивним змінам у транспортній інфраструктурі. Столична влада планує відремонтувати і добудувати відрізок дороги від вул. Старобориспільської до станції метро “Бориспільська”. Тут облаштують вуличне освітлення та встановлять нові зупинкові комплекси з павільйонами очікування.
Аби довести людям, що Сирецько-Печерська лінія зручніша, мешканців довколишніх районів до станції “Червоний хутір” підвозитимуть на автобусах. Для цього маршрути автобусів № 51 “Контрактова площа — ЗЖБК” і № 104 “Станція метро “Харківська” — Бортничі” змінять так, щоб кияни могли комфортно і швидко дістатися нової станції метро. Також подовжать маршрут від Дарницького вокзалу до “Червоного хутора”.
“Ми буквально минулого тижня ухвалили рішення ввести в експлуатацію “Червоний хутір”. Нині станція доволі віддалена від житлових масивів, але незабаром прокладуть дорогу і відкриють транспортний вузол. Ми завжди думаємо про перспективу і передусім намагаємося враховувати соціальний ефект від нововведення. Нині наше завдання — забезпечити комфорт жителям таких густонаселених районів, як Дарниця, Рембаза, Теремки, Троєщина та інші. Розвиватимемо там інфраструктуру, зокрема й транспортну”,— підсумував Денис Басс.
Що ж думають з цього приводу самі мешканці мікрорайону?
Сергій ШВЕЦЬ, студент:
— Я живу на Рембазі, а навчаюся на юридичному факультеті університету Шевченка. Зазвичай на пари їду від станції метро “Дарниця” до “Університету”. Вдається втиснутися тільки в другий або третій потяг. Буду тільки радий, якщо відкриють “Червоний хутір”. Тоді дорога в універ і назад не буде такою тяжкою.
Тетяна ПОНЕДІЛЬНИКОВА, пенсіонерка:
— Говорили, що треба заморозити будівництво цієї станції. Але нічого подібного! Особисто мені потрібне це метро. І хай там кажуть, що хочуть, у своїх кабінетах чиновники, вони не знають, як нам важко вибиратися зі свого району. Вони не їздять в набитих битком автобусах і маршрутках, стоячи на одній нозі!
Валентин ОРЛОВ, працівник електродепо “Харківське”:
— Це буде просто прекрасно, коли подовжать лінію. Я живу на Сирці, й мені буде зручно діставатися на роботу. Хочу сказати, що мало людей живе тут поряд з депо. Всі їдуть з різних кінців міста. Ця станція нам дуже потрібна.
Аліна КРОШКО, менеджер:
— Я тільки за відкриття “Червоного хутора”. Туди обіцяють підвести маршрути автобусів, це взагалі те, що треба. Тепер усе більше людей віддає перевагу метро, тому перони нової станції точно порожніми не будуть.
Максим КРАПІВНИК, юрист:
— Я зрідка їжджу на метро, бо маю автомобіль. Але коли запізнююся, то вибираю підземку. Все ж таки пробок там не буває. І ця станція мені теж значно полегшить життя, адже на “Дарниці” справді завжди дуже багато людей.
Найзавантаженішою сьогодні є Святошинсько-Броварська лінія метрополітену. В години пік — із 7.00 до 9.00 — вона обслуговує понад 50 тис. пасажирів. Тут рух найінтенсивніший — рухомий склад збільшено до 40 пар на годину, інтервал між поїздами становить лише 45—50 секунд. Ще трохи, й гарантувати безпеку пасажирів буде дуже складно. Та навіть таке максимальне навантаження не задовольняє потреб у ранкові години. Перший заступник голови КМДА Денис Басс розповів, що, міркуючи над тим, як саме розвантажити цю лінію метро, міська влада вирішила змістити навантаження на Сирецько-Печерську лінію — подовжити її до 24 кілометрів і відкрити нову станцію.
“Передусім станцією “Червоний хутір” користуватимуться щонайменше 5 тисяч працівників 26 великих промислових і будівельних підприємств, таких, як фармацевтична фірма “Дарниця”, Хлібокомбінат № 11, ВАТ “Дарницький завод ЗБК”, “Завод “Будмаш”, “Київський радіозавод”, електродепо “Харківське” та інші. Нині всі ці люди дістаються на роботу вкрай завантаженою Святошинсько-Броварською гілкою,— розповів Денис Басс.— Крім того, станція додасть зручності 60 тисячам жителів Дарницького району. Фахівці прогнозують, що ці пасажири “переорієнтуються” із Святошинсько-Броварської на Сирецько-Печерську лінію”.
Приємно, що цього разу влада думає наперед. Не повториться історія Теремків та Троєщини, коли райони забудовували, забувши, що людям потрібно їздити містом. Нині ж доводиться ламати голову над тим, як скоріше прокласти метро на ці масиви. В перспективі станція “Червоний хутір” стане базою для розвитку мікрорайону. Ця територія стане ще привабливішою для інвесторів.
Але навіть не заглядаючи в майбутнє, можна сказати, що відкриття станції “Червоний хутір” — важлива подія для міста. Вона сприятиме позитивним змінам у транспортній інфраструктурі. Столична влада планує відремонтувати і добудувати відрізок дороги від вул. Старобориспільської до станції метро “Бориспільська”. Тут облаштують вуличне освітлення та встановлять нові зупинкові комплекси з павільйонами очікування.
Аби довести людям, що Сирецько-Печерська лінія зручніша, мешканців довколишніх районів до станції “Червоний хутір” підвозитимуть на автобусах. Для цього маршрути автобусів № 51 “Контрактова площа — ЗЖБК” і № 104 “Станція метро “Харківська” — Бортничі” змінять так, щоб кияни могли комфортно і швидко дістатися нової станції метро. Також подовжать маршрут від Дарницького вокзалу до “Червоного хутора”.
“Ми буквально минулого тижня ухвалили рішення ввести в експлуатацію “Червоний хутір”. Нині станція доволі віддалена від житлових масивів, але незабаром прокладуть дорогу і відкриють транспортний вузол. Ми завжди думаємо про перспективу і передусім намагаємося враховувати соціальний ефект від нововведення. Нині наше завдання — забезпечити комфорт жителям таких густонаселених районів, як Дарниця, Рембаза, Теремки, Троєщина та інші. Розвиватимемо там інфраструктуру, зокрема й транспортну”,— підсумував Денис Басс.
Що ж думають з цього приводу самі мешканці мікрорайону?
Сергій ШВЕЦЬ, студент:
— Я живу на Рембазі, а навчаюся на юридичному факультеті університету Шевченка. Зазвичай на пари їду від станції метро “Дарниця” до “Університету”. Вдається втиснутися тільки в другий або третій потяг. Буду тільки радий, якщо відкриють “Червоний хутір”. Тоді дорога в універ і назад не буде такою тяжкою.
Тетяна ПОНЕДІЛЬНИКОВА, пенсіонерка:
— Говорили, що треба заморозити будівництво цієї станції. Але нічого подібного! Особисто мені потрібне це метро. І хай там кажуть, що хочуть, у своїх кабінетах чиновники, вони не знають, як нам важко вибиратися зі свого району. Вони не їздять в набитих битком автобусах і маршрутках, стоячи на одній нозі!
Валентин ОРЛОВ, працівник електродепо “Харківське”:
— Це буде просто прекрасно, коли подовжать лінію. Я живу на Сирці, й мені буде зручно діставатися на роботу. Хочу сказати, що мало людей живе тут поряд з депо. Всі їдуть з різних кінців міста. Ця станція нам дуже потрібна.
Аліна КРОШКО, менеджер:
— Я тільки за відкриття “Червоного хутора”. Туди обіцяють підвести маршрути автобусів, це взагалі те, що треба. Тепер усе більше людей віддає перевагу метро, тому перони нової станції точно порожніми не будуть.
Максим КРАПІВНИК, юрист:
— Я зрідка їжджу на метро, бо маю автомобіль. Але коли запізнююся, то вибираю підземку. Все ж таки пробок там не буває. І ця станція мені теж значно полегшить життя, адже на “Дарниці” справді завжди дуже багато людей.


Нагнали техники и строят уже недели, аж гай шумит.dimentiy писал(а):Мені здалося що почали будувати дорогу від Харківської площі до червоного хутора.

dimentiy писал(а):Вестибюль #2 почне працювати з 21.04. Такі повідомлення висять на Бориспільській.

В кассовом зале горит свет.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
>>>>>>>Для довідки: пасажиропотік на станції „Бориспільська” зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 5 тис. пасажирів, і складає на сьогоднішній день 23,4 тис. пасажирів за добу.
А что, действительно такой пассажиропоток на "Бориспольской" сейчас? Что-то сильно завышенные цифры. Сколько там у "Житомирской", 33 или 38 сейчас?
А что, действительно такой пассажиропоток на "Бориспольской" сейчас? Что-то сильно завышенные цифры. Сколько там у "Житомирской", 33 или 38 сейчас?
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Ну и обещанные фоткиBomberman писал(а):На перегоне Вырлица-Бориспольская вентшахта именно такой формы, завтра попробую сфоткать.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5103
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5105
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5104
ИМХО похоже на http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5095 только немножко покрупнее.
Ну и попутно строительство дороги от Бориспольской (метро) к КХ
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5106
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=5107
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
С выходом на «Бориспольской» не обманули
[ Елена МАКОВЕЦ | "Газета по-киевски" 22-04-2008 ]
[ Елена МАКОВЕЦ | "Газета по-киевски" 22-04-2008 ]
Второй выход со станции метро «Бориспольская» запустили в эксплуатацию без «помпы», но с умом
Как и планировалось, вчера утром был открыт второй вестибюль на конечной станции метро Сырецко-Печерской линии. Прошло это событие как абсолютно рядовое: без особенных торжеств, перерезания ленточки, участия городских властей и внимания прессы. Так что можно надеяться, что с сегодняшнего дня выход действительно станет работать для удобства пассажиров. А то слишком часто такое открытие становится временным явлением: на следующий же день объект закрывают, чтобы полностью привести в порядок и устранить недоделки, как это было с Центром сердца и пожарным депо на Позняках.
Визуально второй выход не отличается от первого. Свежая плитка, синий навес, еще не залапанные стекла. Есть место для дежурной, турникеты, информационное табло с указанием названий улиц и стрелочками. И даже лифт для инвалидов, поднимающий с платформы на второй этаж. Видно, что переход совсем недавно отмыли от цемента и вывезли строительный мусор – на стенах и полу еще остались разводы. Особенно бросается в глаза пустота: ни торгующих бабушек с вениками и носками, ни киосков с батарейками и бижутерией.
– Выход открыли в рабочем режиме, то есть с 5.26, как и всю «Бориспольскую», – говорит дежурная по станции. – Пока ею пользуются мало, видимо, еще не все знают.
В среднем через станцию ежедневно проходит 23,4 тыс. человек. Вдвое больше, чем, скажем, на «Сырецкой» (12,6 тыс.) или «Кловской» (12,2 тыс.). Рядом с новым выходом – конечная остановка трамвая № 29, подвозящего пассажиров от вокзала, междугородных маршруток. Выгрузившись, пассажиры по привычке бегут на противоположную сторону, к первому вестибюлю, но по ходу привычно дергают ручку стеклянных дверей. «О, уже работает», – удивленно восклицают, спускаясь в переход.
– Тут по утрам такое столпотворение, – рассказывает пенсионерка Наталья Денисовна. – Много людей выходит из трамваев, маршруток, а переходить к метро очень неудобно. И долго, и все протискиваются в одну дверь. А так поток будет как-то распределяться.
«Закрыв вопрос» с «Бориспольской», КП «Киевский метрополитен» теперь сможет заниматься другими объектами. В ближайших планах – открытие станции «Красный хутор», назначенное на 23 мая. А вот гораздо более необходимый городу второй выход из «Вокзальной», на которой пассажиропоток втрое больше, чем на «Бориспольской» – 90 тыс. человек в сутки, пока «тормозится». Нет ни инвестора, ни проекта.
Зато, по словам начальника пресс-службы метрополитена Надежды Шумак, готовятся документы по реконструкции перехода между «Золотыми воротами» и «Театральной», длинного перехода на «Майдані Незалежності».
А вот законсервированная «Львовская брама» в ближайших планах не значится: ее открытие планируется к концу 2011 года.
Как и планировалось, вчера утром был открыт второй вестибюль на конечной станции метро Сырецко-Печерской линии. Прошло это событие как абсолютно рядовое: без особенных торжеств, перерезания ленточки, участия городских властей и внимания прессы. Так что можно надеяться, что с сегодняшнего дня выход действительно станет работать для удобства пассажиров. А то слишком часто такое открытие становится временным явлением: на следующий же день объект закрывают, чтобы полностью привести в порядок и устранить недоделки, как это было с Центром сердца и пожарным депо на Позняках.
Визуально второй выход не отличается от первого. Свежая плитка, синий навес, еще не залапанные стекла. Есть место для дежурной, турникеты, информационное табло с указанием названий улиц и стрелочками. И даже лифт для инвалидов, поднимающий с платформы на второй этаж. Видно, что переход совсем недавно отмыли от цемента и вывезли строительный мусор – на стенах и полу еще остались разводы. Особенно бросается в глаза пустота: ни торгующих бабушек с вениками и носками, ни киосков с батарейками и бижутерией.
– Выход открыли в рабочем режиме, то есть с 5.26, как и всю «Бориспольскую», – говорит дежурная по станции. – Пока ею пользуются мало, видимо, еще не все знают.
В среднем через станцию ежедневно проходит 23,4 тыс. человек. Вдвое больше, чем, скажем, на «Сырецкой» (12,6 тыс.) или «Кловской» (12,2 тыс.). Рядом с новым выходом – конечная остановка трамвая № 29, подвозящего пассажиров от вокзала, междугородных маршруток. Выгрузившись, пассажиры по привычке бегут на противоположную сторону, к первому вестибюлю, но по ходу привычно дергают ручку стеклянных дверей. «О, уже работает», – удивленно восклицают, спускаясь в переход.
– Тут по утрам такое столпотворение, – рассказывает пенсионерка Наталья Денисовна. – Много людей выходит из трамваев, маршруток, а переходить к метро очень неудобно. И долго, и все протискиваются в одну дверь. А так поток будет как-то распределяться.
«Закрыв вопрос» с «Бориспольской», КП «Киевский метрополитен» теперь сможет заниматься другими объектами. В ближайших планах – открытие станции «Красный хутор», назначенное на 23 мая. А вот гораздо более необходимый городу второй выход из «Вокзальной», на которой пассажиропоток втрое больше, чем на «Бориспольской» – 90 тыс. человек в сутки, пока «тормозится». Нет ни инвестора, ни проекта.
Зато, по словам начальника пресс-службы метрополитена Надежды Шумак, готовятся документы по реконструкции перехода между «Золотыми воротами» и «Театральной», длинного перехода на «Майдані Незалежності».
А вот законсервированная «Львовская брама» в ближайших планах не значится: ее открытие планируется к концу 2011 года.

