Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Дёдя - в трубу не лазал
Если очень важен маршрут следования мимо ЧАЭС то могу по гуглмапу нарисовать
Но есть предложение вернутся к теме
10. Передпроектні пропозиції забудови території урочища Горбачиха та будівництво садових будинків з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві та лінії Київського метрополітену, Дніпровський район м. Києва
Замовник: КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Справа № 227-а-08
Проектна організація: АТЗТ "Київсоюзшляхпроект"
ГАП: Черевиков Леонід Федорович
Доповідач: Черевиков Леонід Федорович

Генплан.

Транспортна схема.

ТЕП.

Мсце рлзташування.


Но есть предложение вернутся к теме

10. Передпроектні пропозиції забудови території урочища Горбачиха та будівництво садових будинків з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві та лінії Київського метрополітену, Дніпровський район м. Києва
Замовник: КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Справа № 227-а-08
Проектна організація: АТЗТ "Київсоюзшляхпроект"
ГАП: Черевиков Леонід Федорович
Доповідач: Черевиков Леонід Федорович

Генплан.

Транспортна схема.

ТЕП.

Мсце рлзташування.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Странно что на картах исчезла набережная вдоль Десенки (которая продолжение Бальзака). Хотя судя по твоим фоткам там даже съезды на нее начали строить....
Я сообственно про ту дорогу, которая нарисована желтым тут: http://www.archunion.com.ua/img/2006/05/s_05_102.jpg
Кстати и развязка в районе ЖД путепровода тоже выглядит иначе.
- Marco Polo
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 94
- Зарегистрирован: 19 мар 2008, 21:51
- Откуда: Portland, OR
Ну, я так розумію, тому і відправили на доопрацювання. Там навіть на малюнках позначено з'їзди, ІМХО, той хто це проектував не в'їхав в те, що від нього хочуть або не знав усіх деталей, як от про з'їзди і набережну.
А от розв'язка в районі ЖД, ІМХО, значно краща ніж була.
ЩЕ. З іншого боку за наявності такої потужної розв'язки набережна вже не дуже і потрібна, принаймні поки що... Транспорт з Троєщини буде їхати по Бальзака на південь і повертатиме на новий міст на цій розв'язці, аналогічно в зворотньому напрямку. В той час як на схемі попереднього варіанту прямого повороту з Троєщини на міст не було, набережна була необхідна.
А от розв'язка в районі ЖД, ІМХО, значно краща ніж була.
ЩЕ. З іншого боку за наявності такої потужної розв'язки набережна вже не дуже і потрібна, принаймні поки що... Транспорт з Троєщини буде їхати по Бальзака на південь і повертатиме на новий міст на цій розв'язці, аналогічно в зворотньому напрямку. В той час як на схемі попереднього варіанту прямого повороту з Троєщини на міст не було, набережна була необхідна.
Слегка с опозданием
Только сейчас прочитал
Київський міський голова Леонід Черновецький особисто перевірить хід будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу
[ 03.05.2008 14:00 ]
Адреса проведення: Труханів острів, будмайданчик мостового переходу.
Виїзд журналістів з двору КМДА о 13.00.
Телефон для акредитації 8 067 242 32 75
[hr]
Зато отчет о поездке-инспекции на сайте КГГА вывешен своевременно, можно сказать даже досрочно
Роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу прискорені
[ "Офiцiйний портал Київської мiської влади" | 03-05-2008 ]


Київський міський голова Леонід Черновецький особисто перевірить хід будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу
[ 03.05.2008 14:00 ]
Адреса проведення: Труханів острів, будмайданчик мостового переходу.
Виїзд журналістів з двору КМДА о 13.00.
Телефон для акредитації 8 067 242 32 75
[hr]
Зато отчет о поездке-инспекции на сайте КГГА вывешен своевременно, можно сказать даже досрочно

Роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу прискорені
[ "Офiцiйний портал Київської мiської влади" | 03-05-2008 ]
[left]http://kmv.gov.ua/images/news/93392.jpg[/left]В столиці прискорили зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу – таке доручення отримали виконавці робіт від Київського міського голови Леоніда Черновецького, під час його візиту на будівництво мостового переходу.
«Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – наймасштабніший проект міста. Його почали зводити ще у 2003 році. Необхідно зробити все можливе, аби ввести його в дію якомога скоріше, адже його запуск забезпечить транспортним сполученням лівобережні райони міста, де мешкають близько 1,5 млн. киян, з правобережною частиною столиці», - підкреслив Леонід Черновецький.
Він додав, що введення в експлуатацію мостового переходу скоротить маршрут пересування з лівобережної частини столиці до центру міста на 7 км, а отже, зменшить час пересування з 1,5-2 годин до 25-30 хвилин.
«Наразі щодобово річку Дніпро в обидва напрямки перетинає більше 300 тис. автомобілів. В години «пік» інтенсивність руху транспорту по мостах в 2,6 рази перевищує їх пропускну спроможність, особливо це стосується Московського мосту. Пропускна спроможність Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тис. автомобілів на добу, а це значно покращить ситуацію на існуючих мостах через Дніпро», - зауважив мер.
Він розповів, що такий мостовий перехід коштуватиме місту 5,06 млрд. грн. та додав, що з цих коштів вже освоєно 2,03 млрд. грн. А на 2008 рік, за словами міського голови, із столичного бюджету виділено 885 млн. грн.
Нагадаємо, що в грудня 2007 року було відкрито односторонній рух з вул. Набережно-Хрещатицької по мосту через Гавань та Набережно-Рибальській дорозі у бік житлового масиву Оболонь. Повноцінний двосторонній рух по мосту через Гавань буде відкрито в другому півріччі 2009 року, після завершення будівництва естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицька.
Першу чергу основного мостового переходу – від бульвару Перова до вул. Набережно-Хрещатицької з влаштуванням з’їзду та заїзду з мостового переходу на вул. Набережно-Хрещатицьку – буде введено в дію у 2010 році.
Повністю завершити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, з його автомобільною частиною та метрополітеном планується в 2011 році. Найбільший міст Києва простягатиметься від бульвару Перова до вул. Межигірської, довжина його складатиме 7,04 км.
Підсумовуючи результати свого робочого візиту, міський голова зауважив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід вирішить проблему транспортного сполучення правого та лівого берегів Дніпра, однак на цьому столична влада не зупиниться. В перспективі Леонід Черновецький бачить реконструкцію мосту Патона, яку заплановано на 2010 рік, а також зведення ще двох мостів через річку Дніпро в рамках будівництва Великої кільцевої дороги.
«Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – наймасштабніший проект міста. Його почали зводити ще у 2003 році. Необхідно зробити все можливе, аби ввести його в дію якомога скоріше, адже його запуск забезпечить транспортним сполученням лівобережні райони міста, де мешкають близько 1,5 млн. киян, з правобережною частиною столиці», - підкреслив Леонід Черновецький.
Він додав, що введення в експлуатацію мостового переходу скоротить маршрут пересування з лівобережної частини столиці до центру міста на 7 км, а отже, зменшить час пересування з 1,5-2 годин до 25-30 хвилин.
«Наразі щодобово річку Дніпро в обидва напрямки перетинає більше 300 тис. автомобілів. В години «пік» інтенсивність руху транспорту по мостах в 2,6 рази перевищує їх пропускну спроможність, особливо це стосується Московського мосту. Пропускна спроможність Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тис. автомобілів на добу, а це значно покращить ситуацію на існуючих мостах через Дніпро», - зауважив мер.
Він розповів, що такий мостовий перехід коштуватиме місту 5,06 млрд. грн. та додав, що з цих коштів вже освоєно 2,03 млрд. грн. А на 2008 рік, за словами міського голови, із столичного бюджету виділено 885 млн. грн.
Нагадаємо, що в грудня 2007 року було відкрито односторонній рух з вул. Набережно-Хрещатицької по мосту через Гавань та Набережно-Рибальській дорозі у бік житлового масиву Оболонь. Повноцінний двосторонній рух по мосту через Гавань буде відкрито в другому півріччі 2009 року, після завершення будівництва естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицька.
Першу чергу основного мостового переходу – від бульвару Перова до вул. Набережно-Хрещатицької з влаштуванням з’їзду та заїзду з мостового переходу на вул. Набережно-Хрещатицьку – буде введено в дію у 2010 році.
Повністю завершити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, з його автомобільною частиною та метрополітеном планується в 2011 році. Найбільший міст Києва простягатиметься від бульвару Перова до вул. Межигірської, довжина його складатиме 7,04 км.
Підсумовуючи результати свого робочого візиту, міський голова зауважив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід вирішить проблему транспортного сполучення правого та лівого берегів Дніпра, однак на цьому столична влада не зупиниться. В перспективі Леонід Черновецький бачить реконструкцію мосту Патона, яку заплановано на 2010 рік, а також зведення ще двох мостів через річку Дніпро в рамках будівництва Великої кільцевої дороги.


Монтаж арочной конструкции Подольско-Воскресенского моста начнется в мае, - КГГА
[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
С владельцами 140 земучастков на Русановских садах достигнуты договоренности о строительстве Подольско-Воскресенского моста, - КГГА
[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
В мае начнется монтаж арочной конструкции на Подольско-Воскресенском мосту. Об этом сообщил сегодня первый заместитель председателя КГГА Денис Басс. Он отметил, что планируется завершить монтаж арки на мосту в 1 кв. в 2009 г. По его словам, эта арка весит 7 тыс. т и в этом году на ее монтаж выделено 1 млрд грн., а раньше уже было освоено 2 млрд грн. Также Д.Басс отметил, что на сегодня уже смонтирован пролет моста, и строители уже могут пересекать мост по конструкции.
[hr]С владельцами 140 земучастков на Русановских садах достигнуты договоренности о строительстве Подольско-Воскресенского моста, - КГГА
[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
КГГА уже достигла договоренности с владельцами 140 земельных участков на Русановских садах, которые препятствуют строительству этого моста. Об этом сообщил сегодня первый заместитель председателя КГГА Денис Басс. По его словам, с владельцами еще 140 участков пока ведутся переговоры. Кроме того, он отметил, что для строительства моста также необходимо было расселять общежития и сносить большие предприятия, что достаточно дорого для города, поскольку эти предприятия придется выкупать по оценочной стоимости. Так, по его словам, на выкуп предприятий предусмотрено около 20-30 млн грн.


... дай-то Бог чтобы все было как по плану мера...А прийдется...
По его словам, эта арка весит 7 тыс. т и в этом году на ее монтаж выделено 1 млрд грн., а раньше уже было освоено

помнится строительство всего моста поначалу оценивали в $ 400 млн(UAH 2 млрд)
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Знаешь, не смотря на то что говорит Метробудівець, у нас только тем и занимаются, что воруют в особо крупных....- чудовищные деньги на монтаж арки в 7 килотонн... попахивает воровством в особо крупных...
помнится строительство всего моста поначалу оценивали в $ 400 млн(UAH 2 млрд)
Вот пример, чтобы не быть голословным(уже приводил ранее): мост в Китае длиной 36 км. по морю обошелся в $1,7 млрд. и был построен за 5 лет (2003-2008). ($47 млн/км) Справедливости ради нужно отметить, что на мосту 6 полос(как и на троещинском).
По телеку в программе про открытие сказали, что в америке планируют построить мост НЯП 45 км., и смета его $2,0млрд. ($45 млн/км).
мост на троещину уже строят 5 лет, конца не видно, его длина 7 км. (из которых 6 по суше), на сегодня расчетная стоимость $1,1 млрд. ($155 млн/км)
ЗЫ: так как, Метробудівець: воруют у нас в "особо крупных"?
kitponiS, женились бы, БАРИН!