А разве ответвление в депо не перед КХ?Це й не дивно: з’їздом в депо є "тупики" (хоча які ж це тоді тупики?) Бориспільської (3,4 колії).
Бориспольская и Красный хутор
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Нет, ССВ идет именно из тупиков Бориспольской.А разве ответвление в депо не перед КХ?
Посетил сегодня станцию. Нра. Людей пока мало, но учитывая наличие 2-х автобусов что-то мне подсказывает, что их будет достаточно. Хотя по большому счету можно было всего лишь построить дорогу до м. Бориспольская без КХ и эффект был бы примерно таким же.
Здесь могла быть моя подпись...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ты наверное просто не видел пробок на Харьковской площади, там просто негде было бы разворачиваться автобусам. Конечно если бы про это подумать ещё при Омельченко и слегка сместить станцию Бориспольскую в сторону депо, то можно было бы и на ней организовать разворот. А так станция всё равно была в конструкциях.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Ты наверное просто не видел пробок на Харьковской площади, там просто негде было бы разворачиваться автобусам. Конечно если бы про это подумать
При желании, можно было бы организовать разворот через "зеленку"не доезжая десяток метров до Харьковской площади... Однако это из серии "размышлизмов" о том, как бы нам огранизовать движение командировочных рейсов троллейбусов депо № 1 на Троещину...
СТАНЦІЮ «ЧЕРВОНИЙ ХУТІР» ВВЕДЕНО В ЕКСПЛУАТАЦІЮ
[ КП "Київський метрополітен" | 23-05-2008 ]
[ КП "Київський метрополітен" | 23-05-2008 ]
23 травня 2008 року вводиться в експлуатацію нова станція метрополітену «Червоний хутір»
Станція споруджена за проектом авторів:
Головного інженера проекту – Хавіна Олександра Борисовича,
Головного архітектора проекту – Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів – Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П.,
за участю Бадяєвої К. В.
Проектна документація станційного комплексу розроблена:
Генеральною проектною організацією - Державне підприємство «Проектний інститут Укрметротунельпроект» та субпідрядними проектними організаціями:
• Інститут “Київінжпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині
благоустрою території, прилеглої до станцій метрополітену;
• Інститут ,, Київгенплан” – в частині пасажиропотоків;
• Інститут “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині
вертикального планування і організації дорожнього руху;
• Науково-виробниче підприємство “Елетер” – в частині опалення
внутрішніх приміщень станцій;
• ДП ,, Спецавтоматика” – м. Київ – в частині пожежної та
охоронної сигналізації ;
• ДНВП ,,АСУ-АПК” – в частині програмно-технічного
комплексу моніторингу параметрів повітря;
• ТОВ ,, Енергопуск” – в частині пусконалагоджувальних робіт;
• ТОВ ,, НВО Залізничавтоматика”– в частині мікропроцесорної
централізації стрілок і сигналов.
Будівельна довжина дільниці - 0, 79 км;
Експлуатаційна довжина дільниці – 1, 09 км;
Кількість станцій – 1;
Пропускна спроможність дільниці - 40 пар поїздів на годину;
Провізна спроможність дільниці - 34,0 тис. пасажирів на годину;
Кількість додаткових робочих місць на дільниці – 78.
У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як власне станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.
Зовнішнє опорядження станції.
Оскільки станція є підземним об’єктом, з зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет облицьований червоним гранітом Межерічського родовища.
Павільйони – сталевий каркас фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху структурованим синім полікарбонатом, з боків – склом
«триплекс». На самих входах встановлено двері типу «Метро».
Внутрішнє опорядження станції.
В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони – з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру.
Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.
Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з нержавіючого металу.
Стеля платформної ділянки – з алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном, зі світловою лінією скраю платформи та підсвітленням обік стіни.
Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром.
Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу.
Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога - з ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.
Інвестиційна вартість за затвердженою проектною документацією становить 346 млн. грн., у тому числі:
- будівельно-монтажні роботи — 266 млн.грн.;
- пусконалагоджувальні роботи — 5, 3 млн.грн.;
- устаткування, обладнання та інвентар — 74,5 млн.грн.
Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ
,, Київметробуд ” та субпідрядними організаціями:
ТОВ ,, Електрик” — електромонтажні роботи;
ВАТ ,, Київелектромонтаж” — електромонтажні роботи зовнішніх мереж;
КП ,, Спецавтоматика” — улаштування пожежної та охоронної сигналізації;
ЗАТ ,, БІМ – 5 “ — влаштування інженерних комунікацій;
ДАХК “Каскад” — улаштування пристроїв зв’язку і радіо;
ЗАТ ,,СБМП – 803“ — монтаж пристроїв АТРП;
НВП ,, Елетер” — опалення приміщень;
ПП ,, Спец матеріали Мастер” — улаштування вогнезахисного покриття;
ЗАТ ,, Будінжмережа - 5” — перекладки і прокладки зовнішніх інженерних мереж;
ТОВ ,, Промкомплекс” — монтаж ліфтів;
ЗАТ ,, КОТС “ — монтаж оптоволоконних пристроїв зв’язку;
ТОВ ,, ДМК” — монтаж систем мікропроцесорного керування рухом поїздів;
ТОВ ,, Ві – ком “ — улаштування пристроїв поїзного радіозв’язку;
ТОВ ,, Іл. – Пром ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
ДП ,, Сакура Т” ( концерн ) — монтаж вікон кас;
ВП ,, Металобуд ” — монтаж виробів з нержавіючого металу;
ТОВ ,, Адмір – Ал ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
УП СП ЩРБУ — дорожні роботи;
ТОВ ,, Енергопуск” — пусконалагоджувальні роботи.
Будівельно-монтажні роботи здійснено в терміни: початок робіт - вересень 2005 року, закінчення робіт - травень 2008 року.
Введення в експлуатацію станції «Червоний Хутір» з пасажиропотоком 34 тис. пасажирів у години «пік» поліпшить транспортне обслуговування жителів Харківського житлового масиву і прилеглих районів.
Враховуючи перспективу розвитку житлового будівництва, концепцію якого ухвалила містобудівна рада Головкиївархітектури (загальною кількістю проживаючих та працюючих 150,0 тис. чол.), це дасть змогу створити транспортний вузол з будівництвом міжміського або міжнародного автовокзалу, паркінгу, автостоянки для транзитного транспорту, комплексу об'єктів соціально-побутового призначення. До того ж, за сприятливих умов розвитку метрополітену станція може стати проміжним етапом продовження Сирецько-Печерської лінії до залізничного вокзалу.
Відкриття станції «Червоний хутір» відбудеться о 14:30.
В урочистих заходах приймуть участь:
- київський міський голова – Л. Черновецький;
- перший заступник голови КМДА – Д. Басс;
- начальник ГУ транспорту – І. Шпильовий;
- начальник КП «Київський метрополітен» - П. Мірошников;
- генеральний директор КП «Київпастранс» - М. Ламбуцький;
- голова правління ВАТ «Київметробуд» - В. Петренко.
Станція споруджена за проектом авторів:
Головного інженера проекту – Хавіна Олександра Борисовича,
Головного архітектора проекту – Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів – Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П.,
за участю Бадяєвої К. В.
Проектна документація станційного комплексу розроблена:
Генеральною проектною організацією - Державне підприємство «Проектний інститут Укрметротунельпроект» та субпідрядними проектними організаціями:
• Інститут “Київінжпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині
благоустрою території, прилеглої до станцій метрополітену;
• Інститут ,, Київгенплан” – в частині пасажиропотоків;
• Інститут “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині
вертикального планування і організації дорожнього руху;
• Науково-виробниче підприємство “Елетер” – в частині опалення
внутрішніх приміщень станцій;
• ДП ,, Спецавтоматика” – м. Київ – в частині пожежної та
охоронної сигналізації ;
• ДНВП ,,АСУ-АПК” – в частині програмно-технічного
комплексу моніторингу параметрів повітря;
• ТОВ ,, Енергопуск” – в частині пусконалагоджувальних робіт;
• ТОВ ,, НВО Залізничавтоматика”– в частині мікропроцесорної
централізації стрілок і сигналов.
Будівельна довжина дільниці - 0, 79 км;
Експлуатаційна довжина дільниці – 1, 09 км;
Кількість станцій – 1;
Пропускна спроможність дільниці - 40 пар поїздів на годину;
Провізна спроможність дільниці - 34,0 тис. пасажирів на годину;
Кількість додаткових робочих місць на дільниці – 78.
У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як власне станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.
Зовнішнє опорядження станції.
Оскільки станція є підземним об’єктом, з зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет облицьований червоним гранітом Межерічського родовища.
Павільйони – сталевий каркас фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху структурованим синім полікарбонатом, з боків – склом
«триплекс». На самих входах встановлено двері типу «Метро».
Внутрішнє опорядження станції.
В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони – з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру.
Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.
Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з нержавіючого металу.
Стеля платформної ділянки – з алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном, зі світловою лінією скраю платформи та підсвітленням обік стіни.
Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром.
Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу.
Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога - з ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.
Інвестиційна вартість за затвердженою проектною документацією становить 346 млн. грн., у тому числі:
- будівельно-монтажні роботи — 266 млн.грн.;
- пусконалагоджувальні роботи — 5, 3 млн.грн.;
- устаткування, обладнання та інвентар — 74,5 млн.грн.
Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ
,, Київметробуд ” та субпідрядними організаціями:
ТОВ ,, Електрик” — електромонтажні роботи;
ВАТ ,, Київелектромонтаж” — електромонтажні роботи зовнішніх мереж;
КП ,, Спецавтоматика” — улаштування пожежної та охоронної сигналізації;
ЗАТ ,, БІМ – 5 “ — влаштування інженерних комунікацій;
ДАХК “Каскад” — улаштування пристроїв зв’язку і радіо;
ЗАТ ,,СБМП – 803“ — монтаж пристроїв АТРП;
НВП ,, Елетер” — опалення приміщень;
ПП ,, Спец матеріали Мастер” — улаштування вогнезахисного покриття;
ЗАТ ,, Будінжмережа - 5” — перекладки і прокладки зовнішніх інженерних мереж;
ТОВ ,, Промкомплекс” — монтаж ліфтів;
ЗАТ ,, КОТС “ — монтаж оптоволоконних пристроїв зв’язку;
ТОВ ,, ДМК” — монтаж систем мікропроцесорного керування рухом поїздів;
ТОВ ,, Ві – ком “ — улаштування пристроїв поїзного радіозв’язку;
ТОВ ,, Іл. – Пром ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
ДП ,, Сакура Т” ( концерн ) — монтаж вікон кас;
ВП ,, Металобуд ” — монтаж виробів з нержавіючого металу;
ТОВ ,, Адмір – Ал ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
УП СП ЩРБУ — дорожні роботи;
ТОВ ,, Енергопуск” — пусконалагоджувальні роботи.
Будівельно-монтажні роботи здійснено в терміни: початок робіт - вересень 2005 року, закінчення робіт - травень 2008 року.
Введення в експлуатацію станції «Червоний Хутір» з пасажиропотоком 34 тис. пасажирів у години «пік» поліпшить транспортне обслуговування жителів Харківського житлового масиву і прилеглих районів.
Враховуючи перспективу розвитку житлового будівництва, концепцію якого ухвалила містобудівна рада Головкиївархітектури (загальною кількістю проживаючих та працюючих 150,0 тис. чол.), це дасть змогу створити транспортний вузол з будівництвом міжміського або міжнародного автовокзалу, паркінгу, автостоянки для транзитного транспорту, комплексу об'єктів соціально-побутового призначення. До того ж, за сприятливих умов розвитку метрополітену станція може стати проміжним етапом продовження Сирецько-Печерської лінії до залізничного вокзалу.
Відкриття станції «Червоний хутір» відбудеться о 14:30.
В урочистих заходах приймуть участь:
- київський міський голова – Л. Черновецький;
- перший заступник голови КМДА – Д. Басс;
- начальник ГУ транспорту – І. Шпильовий;
- начальник КП «Київський метрополітен» - П. Мірошников;
- генеральний директор КП «Київпастранс» - М. Ламбуцький;
- голова правління ВАТ «Київметробуд» - В. Петренко.
- Саша
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 18
- Зарегистрирован: 10 мар 2008, 18:13
- Откуда: г. Украинка, метро Выдубичи
Был сегодня на этой станции, выложу фотографии.
Вид на оборотный тупик
Вид на Бориспольскую
Сама станция
Турникеты
"Сзади" дорога на Бориспольскую
"Слева" дорога на Бориспольскую
Вход в станцию
Вид на Бориспольскую (посадочная платформа)
Вид на оборотный тупик
Вид на Бориспольскую
Сама станция
Турникеты
"Сзади" дорога на Бориспольскую
"Слева" дорога на Бориспольскую
Вход в станцию
Вид на Бориспольскую (посадочная платформа)
Последний раз редактировалось Саша 24 май 2008, 23:23, всего редактировалось 1 раз.