Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Механик
- Сообщения: 244
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:04
- Откуда: Киев
-
- Механик
- Сообщения: 244
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:04
- Откуда: Киев
На Трухановім острові забетонували 17 із половиною метрів і змонтували 51 метр металевих балок на естакаді Подільсько-Воскресенського мосту
Сьогодні на готовий клапоть мосту підняли вагон метра і автобус.
Зводити столичний міст з’їхалося понад 350 будівельників з усієї Україні. Найбільше із Західного реґіону. Столичний заробіток приваблює мешканців Львівської, Тернопільської, Хмельницької областей та Івано-франківщини. Щоправда аби заробити понад тисячу гривень будівельникам доводиться працювати що є сили.
ІВАН РЕДЬКО
керівник мостозагону №2 АТ “Мостобуд”
Дозволяється скільки хоч працювати. І всі хочть більше заробити тому хочуть працювати більше, а для нас необхідні темпи. (...) Середня зарплата на цій ділянці 1.200 грн. Хоча замовник нам виплачує по 840. Де ьереться різниця? За рахунок інтенсивності праці та переработок.
Проте будівельники згодні з прислів’ям, що поспішати треба повільно, адже працюють вони з нетиповими конструкціями, які спеціяльно замовляють у Воронежі. Поки точно не визачено, що поїде подільським мостом перше: метро чи автотранспорт. На думку будівельників, усе ж автівки. Адже для підземки необхідно копати тунель до станції “Вокзальної”, а далі на Поділ. Крім того не визначено, як саме проляже метро на Троєщині.
До кінця року будівельники планують встановити 28 оперть. Звести підкранову естакаду на річці Десенці, змонтувати металоконструкції на естакаді, що на Трухановому острові. Иншу естакаду почнуть зводити в урочищі Горбачисі. Вона буде удвічі коротшою за Труханівську. До холодів дійдуть саміснького берега Дніпра.
Олеся Анастасьєва, Юрій Мещеряков, Вікна столиця, СТБ
http://pressinform.kiev.ua/read/4215.html - а здесь уже метро а не метра!
Сьогодні на готовий клапоть мосту підняли вагон метра і автобус.
Зводити столичний міст з’їхалося понад 350 будівельників з усієї Україні. Найбільше із Західного реґіону. Столичний заробіток приваблює мешканців Львівської, Тернопільської, Хмельницької областей та Івано-франківщини. Щоправда аби заробити понад тисячу гривень будівельникам доводиться працювати що є сили.
ІВАН РЕДЬКО
керівник мостозагону №2 АТ “Мостобуд”
Дозволяється скільки хоч працювати. І всі хочть більше заробити тому хочуть працювати більше, а для нас необхідні темпи. (...) Середня зарплата на цій ділянці 1.200 грн. Хоча замовник нам виплачує по 840. Де ьереться різниця? За рахунок інтенсивності праці та переработок.
Проте будівельники згодні з прислів’ям, що поспішати треба повільно, адже працюють вони з нетиповими конструкціями, які спеціяльно замовляють у Воронежі. Поки точно не визачено, що поїде подільським мостом перше: метро чи автотранспорт. На думку будівельників, усе ж автівки. Адже для підземки необхідно копати тунель до станції “Вокзальної”, а далі на Поділ. Крім того не визначено, як саме проляже метро на Троєщині.
До кінця року будівельники планують встановити 28 оперть. Звести підкранову естакаду на річці Десенці, змонтувати металоконструкції на естакаді, що на Трухановому острові. Иншу естакаду почнуть зводити в урочищі Горбачисі. Вона буде удвічі коротшою за Труханівську. До холодів дійдуть саміснького берега Дніпра.
Олеся Анастасьєва, Юрій Мещеряков, Вікна столиця, СТБ
http://pressinform.kiev.ua/read/4215.html - а здесь уже метро а не метра!
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
О, не только вагон метро, но и автобус! Кстати внешне - автобус практически новый!
А какой подъемник приволокли! Целая платформа... Вся делегация одним махом была поднята на пролет....
Есть классный способ форсировать стройку - поднять делегацию во главе с ООО на кусок пролета и не снимать, пока весь мост не построят - пускай бы пожили в этом автобусе и вагоне
Пока же это все показуха в духе ООО...
А как проспект Воссоединения сдавали - плитку в переходах ложили на свежую стяжку, а плитка плыла, плыла.... Сан Саныч уехал, а плитку теперь перекладывать нужно, иначе отлетит за неделю!
А какой подъемник приволокли! Целая платформа... Вся делегация одним махом была поднята на пролет....
Есть классный способ форсировать стройку - поднять делегацию во главе с ООО на кусок пролета и не снимать, пока весь мост не построят - пускай бы пожили в этом автобусе и вагоне
Пока же это все показуха в духе ООО...
А как проспект Воссоединения сдавали - плитку в переходах ложили на свежую стяжку, а плитка плыла, плыла.... Сан Саныч уехал, а плитку теперь перекладывать нужно, иначе отлетит за неделю!
ніщо з незвідки не береться і внікуди не зникає...
- 486
- Маркшейдер
- Сообщения: 366
- Зарегистрирован: 14 апр 2004, 12:20
- Откуда: Земля, N50°26'55" E30°27'30"
- Контактная информация:
Ой, какая прелесть! Уже и трудовое законодательство официально отменено.Dip писал(а):ІВАН РЕДЬКО
керівник мостозагону №2 АТ “Мостобуд”
Дозволяється скільки хоч працювати. І всі хочть більше заробити тому хочуть працювати більше, а для нас необхідні темпи. (...) За рахунок інтенсивності праці та переработок.
Следующий шаг - зеков нагнать...
Спокуха! Вокзал когда сдали? Правильно. А плитку там перекладывают по два раза в месяц до сих пор.!Guga! писал(а): А как проспект Воссоединения сдавали - плитку в переходах ложили на свежую стяжку, а плитка плыла, плыла.... Сан Саныч уехал, а плитку теперь перекладывать нужно, иначе отлетит за неделю!
Это называется создание рабочих мест
Да Бог с ней, с плиткой. Я это писал к тому, что если эдакую халтуру при строительстве моста лепить.... Мост ведь - не плитка - по два раза в месяц переделывать не получится!
И еще, нужен ли был этот кусок (17м) дорожного полотна на пролетах? Или это чистой воды убитые деньги и время!? Я так понимаю: строят опоры, потом ярус метро, потом уже дорожное полотно. Все должно строиться в порядке очереди! Иначе останется у нас вместо целого моста - кусок дорожного полотна на Трухановом острове. Примеры есть - конечная трамвая №2
И еще, нужен ли был этот кусок (17м) дорожного полотна на пролетах? Или это чистой воды убитые деньги и время!? Я так понимаю: строят опоры, потом ярус метро, потом уже дорожное полотно. Все должно строиться в порядке очереди! Иначе останется у нас вместо целого моста - кусок дорожного полотна на Трухановом острове. Примеры есть - конечная трамвая №2
ніщо з незвідки не береться і внікуди не зникає...