Дарницкий мост
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Кстати говоря пролёты движутся!!!! Видимо пофиксили. Сейчас почти поровнялись арки.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://ua.glavred.info/archive/2008/11/04/115214-8.html
Міст Кирпи обіцяють відкрити до кінця року
from ГЛАВРЕД - Незалежне аналiтичне агентство
Ще зовсім недавно фахівці лякали, що на опорах нового Дарницького мосту, який будують через Дніпро, з'явилися небезпечні тріщини. Через кілька місяців після цієї заяви Комсомольская правда в Украине вирішила навідатися на один з найважливіших будівельних об'єктів і з'ясувати, що там зараз відбувається і чи вдалося позбутися проблем. Дістатися місця будівництва і пройти з одного берега Дніпра на іншій по мосту Кирпи (так його прозвали в народі. - Авт.) сьогодні зовсім неважко. Але бережіться: прогулянка може закінчитися трагічно, якщо зазіватися і зробити неправильний крок. Раз у раз залізничні колії на мості обриваються і замість них зяють діри з видом… на Дніпро. Не всі перекриття ще поклали на своє місце. Тут і там метушаться робітники. Виблискує електрозварювання, шумлять агрегати зі встановлення шляхових грат (рейки і шпали), десь ще стоять бурові машини. «Вже немає жодної небезпеки для мосту через тріщини на семи опорах, - сказали нам робітники. - Тріщини загерметизували!» «Нема чого було так шуміти газетярам через ті тріщини, - сказав безпосередній учасник робіт з герметизації будівельник Руслан. - Ці тріщини не були катастрофічними. Вони взагалі нікому не заважали, - стверджує він. - Єдине, в чому була неприємність: вони могли пропускати вологу, що позначилося б на терміні служби мосту. Але тепер переправа зможе простояти сто років!» У «Київдіпротрансі» розповіли, що прямі витрати на ліквідацію тріщин становили понад мільйона гривень при загальній затвердженій вартості всього мостового переходу 9 млрд 157 млн гривень. Тут же гадають, що, швидше за все, Дарницький міст обійдеться у 10-12 млрд гривень. В усьому винні додаткові витрати та горезвісна економічна криза. Залізничний рух на мості планували відкрити у березні цього року, але тепер, зі слів будівельників, запуск робочого руху поїздів переносять на кінець року. 15 липня 2004 року у Києві почалося будівництво Дарницького залізнично-автомобільного мосту. Його планували закінчити у 2006 році. Основні параметри мосту: довжина – 1 100 метрів із двома залізничними коліями та шістьма смугами для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 кілометрів, автомобільних підходів - 4,5 кілометра. Новий міст зможе пропускати 250 тисяч авто на добу. Залізничні колії будуть розташовані у центрі переправи, а з боків - по три смуги - автомобільні дороги.
Міст Кирпи обіцяють відкрити до кінця року
from ГЛАВРЕД - Незалежне аналiтичне агентство
Ще зовсім недавно фахівці лякали, що на опорах нового Дарницького мосту, який будують через Дніпро, з'явилися небезпечні тріщини. Через кілька місяців після цієї заяви Комсомольская правда в Украине вирішила навідатися на один з найважливіших будівельних об'єктів і з'ясувати, що там зараз відбувається і чи вдалося позбутися проблем. Дістатися місця будівництва і пройти з одного берега Дніпра на іншій по мосту Кирпи (так його прозвали в народі. - Авт.) сьогодні зовсім неважко. Але бережіться: прогулянка може закінчитися трагічно, якщо зазіватися і зробити неправильний крок. Раз у раз залізничні колії на мості обриваються і замість них зяють діри з видом… на Дніпро. Не всі перекриття ще поклали на своє місце. Тут і там метушаться робітники. Виблискує електрозварювання, шумлять агрегати зі встановлення шляхових грат (рейки і шпали), десь ще стоять бурові машини. «Вже немає жодної небезпеки для мосту через тріщини на семи опорах, - сказали нам робітники. - Тріщини загерметизували!» «Нема чого було так шуміти газетярам через ті тріщини, - сказав безпосередній учасник робіт з герметизації будівельник Руслан. - Ці тріщини не були катастрофічними. Вони взагалі нікому не заважали, - стверджує він. - Єдине, в чому була неприємність: вони могли пропускати вологу, що позначилося б на терміні служби мосту. Але тепер переправа зможе простояти сто років!» У «Київдіпротрансі» розповіли, що прямі витрати на ліквідацію тріщин становили понад мільйона гривень при загальній затвердженій вартості всього мостового переходу 9 млрд 157 млн гривень. Тут же гадають, що, швидше за все, Дарницький міст обійдеться у 10-12 млрд гривень. В усьому винні додаткові витрати та горезвісна економічна криза. Залізничний рух на мості планували відкрити у березні цього року, але тепер, зі слів будівельників, запуск робочого руху поїздів переносять на кінець року. 15 липня 2004 року у Києві почалося будівництво Дарницького залізнично-автомобільного мосту. Його планували закінчити у 2006 році. Основні параметри мосту: довжина – 1 100 метрів із двома залізничними коліями та шістьма смугами для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 кілометрів, автомобільних підходів - 4,5 кілометра. Новий міст зможе пропускати 250 тисяч авто на добу. Залізничні колії будуть розташовані у центрі переправи, а з боків - по три смуги - автомобільні дороги.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Последний раз редактировалось Ghost 10 ноя 2008, 00:27, всего редактировалось 1 раз.
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
... движения лично я вообще не заметил (как было 3 поперечины между опорой и аркой, так и есть)
Последний раз редактировалось Дёдя 10 ноя 2008, 09:54, всего редактировалось 1 раз.
kitponiS, женились бы, БАРИН!