Автобусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ну вот, пропустил показуху... Поздно увидел анонс...
[hr]
Леонід Черновецький: «Розвиток громадського транспорту залишається пріоритетом міської влади»
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 24-10-2008 ]
Київський міський голова Леонід Черновецький побував у першому автобусному парку Києва, де відбулась презентація найстарішого автобуса та 10 нових автобусів
Сьогодні Київський міський голова Леонід Черновецький побував у першому автобусному парку Києва, де відбулась презентація найстарішого автобуса та 10 нових автобусів. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Ми не дарма презентуємо нові автобуси саме у цей день. Адже сьогодні велике свято – День автомобіліста та дорожника. Тож, у першу чергу хочу привітати усіх київських автомобілістів з їх професійним святом. Завдяки вашій майстерності та наполегливій праці за останні роки відбулися серйозні позитивні зміни в роботі автомобільного транспорту столиці. Результат очевидний – кияни та гості столиці їздять на сучасних і комфортабельних автобусах і тролейбусах. А за 80 років роботи комунального автотранспорту в колективах автопарків виросло не одне покоління кваліфікованих спеціалістів. Тож я сміливо доручаю сьогодні нашим водіям ключі від новеньких автобусів, а разом з ними і безпеку киян», – звернувся до дорожників Леонід Черновецький.
Він додав, що міська влада постійно поповнює автобусний парк сучасним комфортабельним транспортом.
«Цього року ми закупили майже 300 нових автобусів і тролейбусів. Ще 500 плануємо закупити наступного року», – зауважив міський голова.
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, сьогодні в столиці на маршрути виходить майже 1,5 тисячі автобусів, тролейбусів та трамваїв. Щодня вони перевозять понад 2 млн. пасажирів.
«У комунальному підприємстві «Київпастранс» сьогодні працює 2 тис. 600 водіїв. За останні 2 роки ми збільшили їх середню заробітну плату з 1 тис. 700 грн. до 4 тис. 500 грн. І я обіцяю, що ми зробимо усе можливе для того, аби престиж професії автомобіліста зростав і надалі. Бажаю нашим водіям міцного здоров’я, витримки, оптимізму та професійних досягнень на благо нашого Києва та України! Нехай кожен ваш рейс буде успішним і безпечним, а на життєвому шляху завжди горить зелене світло!», – сказав Леонід Черновецький.
[hr]
PS: а "найстаришый" автобус, который так вовремя решил "презентовать" Че, стоит на пьедестале в АП-1 уже не один год...
24 жовтня 2008 року
О 12:30 до Дня автомобіліста у Києві відбудеться презентація найстарішого та найсучаснішого київського автобусу
Учасники:
Л. Черновецький – Київський міський голова
Д. Басс – Перший заступник Київського міського голови
М. Ламбуцький – Генеральний директор КП «Київпастранс»
Адреса проведення: вул. Васильківська, 22, автобусний парк № 1
Виїзд журналістів автобусом з двору КМДА об 11:30
Акредитація ЗМІ за тел.: 279-24-11, 279-93-42, 8-067-242-32-75
Запрошуємо Вас!
[hr]
Леонід Черновецький: «Розвиток громадського транспорту залишається пріоритетом міської влади»
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 24-10-2008 ]
Київський міський голова Леонід Черновецький побував у першому автобусному парку Києва, де відбулась презентація найстарішого автобуса та 10 нових автобусів
Сьогодні Київський міський голова Леонід Черновецький побував у першому автобусному парку Києва, де відбулась презентація найстарішого автобуса та 10 нових автобусів. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Ми не дарма презентуємо нові автобуси саме у цей день. Адже сьогодні велике свято – День автомобіліста та дорожника. Тож, у першу чергу хочу привітати усіх київських автомобілістів з їх професійним святом. Завдяки вашій майстерності та наполегливій праці за останні роки відбулися серйозні позитивні зміни в роботі автомобільного транспорту столиці. Результат очевидний – кияни та гості столиці їздять на сучасних і комфортабельних автобусах і тролейбусах. А за 80 років роботи комунального автотранспорту в колективах автопарків виросло не одне покоління кваліфікованих спеціалістів. Тож я сміливо доручаю сьогодні нашим водіям ключі від новеньких автобусів, а разом з ними і безпеку киян», – звернувся до дорожників Леонід Черновецький.
Він додав, що міська влада постійно поповнює автобусний парк сучасним комфортабельним транспортом.
«Цього року ми закупили майже 300 нових автобусів і тролейбусів. Ще 500 плануємо закупити наступного року», – зауважив міський голова.
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, сьогодні в столиці на маршрути виходить майже 1,5 тисячі автобусів, тролейбусів та трамваїв. Щодня вони перевозять понад 2 млн. пасажирів.
«У комунальному підприємстві «Київпастранс» сьогодні працює 2 тис. 600 водіїв. За останні 2 роки ми збільшили їх середню заробітну плату з 1 тис. 700 грн. до 4 тис. 500 грн. І я обіцяю, що ми зробимо усе можливе для того, аби престиж професії автомобіліста зростав і надалі. Бажаю нашим водіям міцного здоров’я, витримки, оптимізму та професійних досягнень на благо нашого Києва та України! Нехай кожен ваш рейс буде успішним і безпечним, а на життєвому шляху завжди горить зелене світло!», – сказав Леонід Черновецький.
[hr]
PS: а "найстаришый" автобус, который так вовремя решил "презентовать" Че, стоит на пьедестале в АП-1 уже не один год...
“ВДЗ” № 30 (328) від 03.11.2008 р. писал(а):36498 (ТРЗ)
КП “КИЇВПАСТРАНС”
Інформація про закупівлю: автобуси та тролейбуси: автобус довжиною 12 м із низьким рівнем підлоги — 30 од.
Оголошення № 16741, “ВДЗ” № 20 (318) від 26.08.2008р.
Дата акцепту: 19.09.2008р.
Переможець торгів / вартість договору (з урахуванням ПДВ) / дата укладання договору:
ТОВ “МАЗтранссервіс” (м.Київ) / 27810000 грн. / 17.10.2008р.
[hr]
36499 (ТРЗ)
КП “КИЇВПАСТРАНС”
Інформація про закупівлю: автобуси та тролейбуси (автобуси): автобус довжиною не менше 17,5 м — 50 од.
Оголошення № 16398, “ВДЗ” № 19 (317) від 18.08.2008р.
Дата акцепту: 19.09.2008 р.
Переможець торгів / вартість договору (з урахуванням ПДВ) / дата укладання договору:
ТОВ “МАЗтранссервіс” (м.Київ) / 56750000 грн. / 17.10.2008р.
Ну и ЛАЗ - тоже ИМХО корч.
1685 - разрыв стали обшивки стойки кузова сразу за 1 дверью. Там еще стекло выпало и вместо него поставлена прозрачная пластмасса, которая тоже шатается.
1692 - это вообще нечто... Двери не закрываются до конца, из воздушного резервуара под потолком между 2 и 3 дверью со стороны дверей постоянно выходит с шипением воздух, подвеска разболтана и автобус на неровной дороге кидает из стороны в сторону по вертикали, ЦР и кардан уже разсцентрованы и изношены - при движении на выбеге мост подрыкивает как в Е-ЛАЗе, только слабее.
1685 - разрыв стали обшивки стойки кузова сразу за 1 дверью. Там еще стекло выпало и вместо него поставлена прозрачная пластмасса, которая тоже шатается.
1692 - это вообще нечто... Двери не закрываются до конца, из воздушного резервуара под потолком между 2 и 3 дверью со стороны дверей постоянно выходит с шипением воздух, подвеска разболтана и автобус на неровной дороге кидает из стороны в сторону по вертикали, ЦР и кардан уже разсцентрованы и изношены - при движении на выбеге мост подрыкивает как в Е-ЛАЗе, только слабее.
“ВДЗ” № 35 (333) від 08.12.2008 р. писал(а):41264 (ТРЗ)
КП “КИЇВПАСТРАНС”
Інформація про закупівлю: автобуси та тролейбуси (автобус завдовжки
12 м з низьким рівнем підлоги) — 57 од.
Оголошення № 20028, “ВДЗ” № 25 (323) від 29.09.2008 р.
Дата акцепту: 24.10.2008 р.
Переможець торгів / вартість договору (з урахуванням ПДВ) / дата укладання договору:
ТОВ “МАЗтранссервіс” (м.Київ) / 45885000 грн. / 21.11.2008 р.
[ 805'000 грн. за автобус ]
ЗІК
http://zik.com.ua/ua/news/2008/12/12/161921
Сьогодні зранку працівників ЛАЗу не впустили на роботу. Але вони стоятимуть під прохідною цілий день!
Сьогодні, 12 грудня, у Львові не впустили на роботу працівників ТзОВ «Львівські автобусні заводи». Причина: відсутність на підприємстві світла. Підприємство заборгувало за електроенергію, за словами керівників заводу, через економічну кризу. Працівникам ЛАЗу вже 8 місяців не виплачують заробітну плату, проте вони продовжували ходити на роботу, поки їм і цього не заборонили. Про це повідомив кореспондент ЗІКу.
Близько 200 працівників ЛАЗу стоять перед входом на завод, охорона не пропускає людей на робочі місця, проте працівники кажуть, що не підуть звідти і стоятимуть цілий день
За словами керівника профкому ЛАЗу Марії Красневич, з наступного тижня, після дозволу трудового арбітражу, працівники ЛАЗу розпочнуть масові страйки.
Довідка ЗІКу.
Заборгованість із заробітної плати на ЛАЗі від квітня цього року становить більше 6 млн грн.
30 жовтня, у Львівській ОДА відбулася зустріч голови ОДА Миколи Кметя з керівництвом Львівського автобусного заводу. Зокрема, на розмову до Кметя прийшли один із власників ЛАЗу Олексій Чуркін, голова наглядової ради Олександр Лобко та директор ТзОВ «Львівські автобусні заводи» Сергій Челяпін. Розмова керівників підприємства з владою тривала більше як годину. «Керівники підприємства пообіцяли мені до середи наступного тижня представити графік погашення заборгованості із заробітної плати. Вони запевнили, що їм потрібно 2 місяці, щоб погасити цю заборгованість», – повідомив Кміть на брифінгу після зустрічі.
Зі слів губернатора, подальший розвиток підприємства і величезний борг із заробітної плати є речі не сумісні.
«Вони твердо заявили, що це їхній бізнес, і вони планують розвивати підприємство. Точка, з якої може розпочатися співпраця підприємства з владою, – коли вони погасять заборгованість. Якщо графік погашення боргу буде виконуватись – будемо підтримувати підприємство», – прокоментував голова Львівської ОДА.
Кміть зазначив, що враження від зустрічі у нього двоякі. «Оптимізмом я наповнений лише на деякий відсоток», – додав він.
P.S. Враховуючи ті проблеми які у ЛАЗа Київ правильно робить, що став менше закупати їхніх автобусів
http://zik.com.ua/ua/news/2008/12/12/161921
Сьогодні зранку працівників ЛАЗу не впустили на роботу. Але вони стоятимуть під прохідною цілий день!
Сьогодні, 12 грудня, у Львові не впустили на роботу працівників ТзОВ «Львівські автобусні заводи». Причина: відсутність на підприємстві світла. Підприємство заборгувало за електроенергію, за словами керівників заводу, через економічну кризу. Працівникам ЛАЗу вже 8 місяців не виплачують заробітну плату, проте вони продовжували ходити на роботу, поки їм і цього не заборонили. Про це повідомив кореспондент ЗІКу.
Близько 200 працівників ЛАЗу стоять перед входом на завод, охорона не пропускає людей на робочі місця, проте працівники кажуть, що не підуть звідти і стоятимуть цілий день
За словами керівника профкому ЛАЗу Марії Красневич, з наступного тижня, після дозволу трудового арбітражу, працівники ЛАЗу розпочнуть масові страйки.
Довідка ЗІКу.
Заборгованість із заробітної плати на ЛАЗі від квітня цього року становить більше 6 млн грн.
30 жовтня, у Львівській ОДА відбулася зустріч голови ОДА Миколи Кметя з керівництвом Львівського автобусного заводу. Зокрема, на розмову до Кметя прийшли один із власників ЛАЗу Олексій Чуркін, голова наглядової ради Олександр Лобко та директор ТзОВ «Львівські автобусні заводи» Сергій Челяпін. Розмова керівників підприємства з владою тривала більше як годину. «Керівники підприємства пообіцяли мені до середи наступного тижня представити графік погашення заборгованості із заробітної плати. Вони запевнили, що їм потрібно 2 місяці, щоб погасити цю заборгованість», – повідомив Кміть на брифінгу після зустрічі.
Зі слів губернатора, подальший розвиток підприємства і величезний борг із заробітної плати є речі не сумісні.
«Вони твердо заявили, що це їхній бізнес, і вони планують розвивати підприємство. Точка, з якої може розпочатися співпраця підприємства з владою, – коли вони погасять заборгованість. Якщо графік погашення боргу буде виконуватись – будемо підтримувати підприємство», – прокоментував голова Львівської ОДА.
Кміть зазначив, що враження від зустрічі у нього двоякі. «Оптимізмом я наповнений лише на деякий відсоток», – додав він.
P.S. Враховуючи ті проблеми які у ЛАЗа Київ правильно робить, що став менше закупати їхніх автобусів
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Правильно, в Белорусии когда-то пооддержали МАЗ, который выпускал намного худший ПС чем ЛАЗ, зато был свой, вот он и выжил, а у нас патриотизм только на словах
И при чём таких примеров сотни, начина от Ленкузни которая может мостовые балки с стапеля на мост подавать, а мы возим из России по тому что у кого-то от этого карман полнее, а Порошенко жаба давит нормально работать.
По тому у нас и кризис, по тому что при строительстве главое тендер (следует читать откат).
И при чём таких примеров сотни, начина от Ленкузни которая может мостовые балки с стапеля на мост подавать, а мы возим из России по тому что у кого-то от этого карман полнее, а Порошенко жаба давит нормально работать.
По тому у нас и кризис, по тому что при строительстве главое тендер (следует читать откат).
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Парк пасажирського транспорту столиці поповниться великогабаритними автобусами
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 29-12-2008 ]
Фото Тараса Бондаренка
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 29-12-2008 ]
Київський ринок транспортних послуг вже подібний до світового
У Києві презентовано новий міський автобус виробництва компанії Mercedes-Benz. Як повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький, новий автобус подібний до тих, які вже курсують вулицями міста і вироблені на заводі ЛАЗ. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сам факт того, що світовий лідер автомобілебудування пропонує в Києві свою продукцію, говорить про те, що київський ринок транспортних послуг вже подібний до світового», – зазначив Микола Ламбуцький.
За його словами, питання - буде чи ні новий автобус їздити вулицями Києва, вирішуватиметься під час тендеру, оскільки всі закупівлі транспорту обов’язково проходять через тендерні процедури.
«Проблема в наступному. Український завод має малу потужність, і, на жаль, автобусів такого класу – довжиною 18 і більше метрів – в Києві ще мало, приблизно 20. Тролейбусів вже багато – близько 60. Крім того, ці автобуси приблизно в чотири рази дорожчі за вітчизняні», – додав Микола Ламбуцький.
Генеральний директор КП «Київпастранс» зауважив, що сьогодні потреби міста в великогабаритному транспорті дуже великі через значні обсяги перевезень. І наступного року столична влада планує закуповувати окрім нових тролейбусів і автобусів трамваї, які також вкрай необхідні місту
У Києві презентовано новий міський автобус виробництва компанії Mercedes-Benz. Як повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький, новий автобус подібний до тих, які вже курсують вулицями міста і вироблені на заводі ЛАЗ. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сам факт того, що світовий лідер автомобілебудування пропонує в Києві свою продукцію, говорить про те, що київський ринок транспортних послуг вже подібний до світового», – зазначив Микола Ламбуцький.
За його словами, питання - буде чи ні новий автобус їздити вулицями Києва, вирішуватиметься під час тендеру, оскільки всі закупівлі транспорту обов’язково проходять через тендерні процедури.
«Проблема в наступному. Український завод має малу потужність, і, на жаль, автобусів такого класу – довжиною 18 і більше метрів – в Києві ще мало, приблизно 20. Тролейбусів вже багато – близько 60. Крім того, ці автобуси приблизно в чотири рази дорожчі за вітчизняні», – додав Микола Ламбуцький.
Генеральний директор КП «Київпастранс» зауважив, що сьогодні потреби міста в великогабаритному транспорті дуже великі через значні обсяги перевезень. І наступного року столична влада планує закуповувати окрім нових тролейбусів і автобусів трамваї, які також вкрай необхідні місту
Фото Тараса Бондаренка
то ли мне кажется, то ли проход между рядами сидений на фото нумер 2 уж очень узкий?
проход возле водителя очень скоро заменят уютненькой перегородочкой. заходить через передние двери и здороваться с водителем у нас нэ прыйнято.
скат для инвалидов имеет тот же баг, что и его лазовский аналог - отверстие с ручкой, за окторое его стоит брать чтобы вынять быстро-быстро забивается грязью. и касаться его руками.. не совсем приятно
кондиционеры быстро признают неэффективными и включать не будут. а немцы-то не знали...
проход возле водителя очень скоро заменят уютненькой перегородочкой. заходить через передние двери и здороваться с водителем у нас нэ прыйнято.
скат для инвалидов имеет тот же баг, что и его лазовский аналог - отверстие с ручкой, за окторое его стоит брать чтобы вынять быстро-быстро забивается грязью. и касаться его руками.. не совсем приятно
кондиционеры быстро признают неэффективными и включать не будут. а немцы-то не знали...
Дело в том, что сегодня я в метро видел поезд...