Не могу понять, к каким проездным это относиться, и какие возьмещения?Что же касается возмещений тем, кто купил проездные, то их не будет.
Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Последний раз редактировалось FerrariF1racing 19 янв 2009, 14:43, всего редактировалось 1 раз.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
19.01.2009 | 16:17
Став відомий реальний тариф проїзду у метро.
Зниження тарифів на метро, яке планує здійснити Черновецький, – економічно необґрунтоване та двічі незаконне – вважає директор "Інституту міста" Олександр Сергієнко.
На засіданні Антимонопольного комітету України Черновецький пообіцяв знизить вартість проїзду в метро до 1,70 грн на сесії Київради 22 січня.
"Черновецький, вже не вперше ховається за спини своїх депутатів-маріонеток, коли треба приймати непопулярні рішення. Насправді ж виключне право встановлення тарифів на міському пасажирському транспорті (як і ціни на хліб чи комунальні послуги) належить голові КМДА", – пояснює експерт. – "Понад те, відповідно до встановленого порядку формування тарифів в метро, мер зобов’язаний погоджувати їх з Мінекономіки та Мінтрансзв’язку за місяць до прийняття рішення, але про наявність такого погодження в проекті – ні слова. Отже команда Черновецького збирається двічі порушити закон".
В проекті вказано дату введення тарифів в дію – 23 січня 2009 року, при цьому механізм повернення надмірно сплачених коштів громадянам, які придбали проїзні квитки, не визначено. Спеціальна комісія Кабінету Міністрів України прийшла до висновку, що економічно обґрунтованим тарифом у метро є не 1,70, а рівно 1 грн. Чому Антимонопольний комітет України визнав 1,70 грн "компромісним тарифом" – наразі невідомо. Про це "КИЯНАМ" поідомили у прес-службі "Інституту міста".
Став відомий реальний тариф проїзду у метро.
Зниження тарифів на метро, яке планує здійснити Черновецький, – економічно необґрунтоване та двічі незаконне – вважає директор "Інституту міста" Олександр Сергієнко.
На засіданні Антимонопольного комітету України Черновецький пообіцяв знизить вартість проїзду в метро до 1,70 грн на сесії Київради 22 січня.
"Черновецький, вже не вперше ховається за спини своїх депутатів-маріонеток, коли треба приймати непопулярні рішення. Насправді ж виключне право встановлення тарифів на міському пасажирському транспорті (як і ціни на хліб чи комунальні послуги) належить голові КМДА", – пояснює експерт. – "Понад те, відповідно до встановленого порядку формування тарифів в метро, мер зобов’язаний погоджувати їх з Мінекономіки та Мінтрансзв’язку за місяць до прийняття рішення, але про наявність такого погодження в проекті – ні слова. Отже команда Черновецького збирається двічі порушити закон".
В проекті вказано дату введення тарифів в дію – 23 січня 2009 року, при цьому механізм повернення надмірно сплачених коштів громадянам, які придбали проїзні квитки, не визначено. Спеціальна комісія Кабінету Міністрів України прийшла до висновку, що економічно обґрунтованим тарифом у метро є не 1,70, а рівно 1 грн. Чому Антимонопольний комітет України визнав 1,70 грн "компромісним тарифом" – наразі невідомо. Про це "КИЯНАМ" поідомили у прес-службі "Інституту міста".
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Повiдомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
— розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» від 13.01.2009
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» підготовлений з метою забезпечення захисту киян в умовах кризи.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються на адресу:
Київської міської державної адміністрації: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик 36;
Головного управління з питань цінової політики: 03150, м. Київ, вул. Лабораторна, 1 або cinpolit@kmv.gov.ua;
Представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна,9/11, к. 209 або kiev_gkrp@ukr.net.
Проект розпорядження оприлюднюється на сайті Київської міської влади www.kmv.gov.ua.
Відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зауваження та пропозиції від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта.
Згідно Закону України „Про звернення громадян”, фізичні та юридичні особи, їх об’єднання надають власні зауваження та пропозиції в усній чи письмовій формі, виходячи з вимог чинного законодавства.
Заступник начальника Головного управління з питань цінової політики
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Л. Пушенко
[hr]
Змiст проекту регуляторного акта
Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»
(від 13.01.2009)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", виходячи із необхідності забезпечення захисту киян в умовах кризи:
1. Внести зміни до додатку до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», яким встановлені тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та викласти його в редакції, що додається.
2. Вважати таким, що втратив чинність додаток до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», яким встановлені тарифи на перевезення пасажирів у метрополітені за пластиковими безконтактними картками. [ т.е. скидок при "оптовой" покупке поездок на БКК больше не будет? ]
3. Розпорядження набирає чинності з 23 січня 2009 року.
4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Голова
Л. Черновецький
[hr]
Аналiз регуляторного впливу
— розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490
1. Опис проблеми
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами та доповненнями) розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 встановлені тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні з урахуванням соціального захисту киян за рахунок розширення гами проїзних квитків та запровадження значних знижок в них.
Зазначеним розпорядженням встановлені тарифи на перевезення пасажирів у метрополітені в розмірі 2,00 грн. та в наземних видах транспорту – 1,50 грн. у разі придбання квитків поза межами рухомого складу та 2,00 грн. – у разі придбання квитків у рухомому складі (кондуктора чи водія).
Ці тарифи встановлені на економічно обґрунтованому рівні з урахуванням інвестиційної складової, спрямованої на розвиток транспортної галузі.
Разом з тим, з метою захисту киян в умовах фінансової кризи, з урахуванням домовленостей з Антимонопольним комітетом України, проектом розпорядження встановлюється тариф на перевезення пасажирів метрополітеном в розмірі 1,70 грн. і 1,50 грн. - наземними видами транспорту - автобусом, трамваєм, фунікулером, тролейбусом, які працюють у звичайному режимі руху, незалежно від місця придбання квитків.
2. Способи регулювання проблеми
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами та доповненнями) тарифи на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, підлягають державному регулюванню.
Проектом розпорядження запроваджується регулювання (встановлення) тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, фунікулері, тролейбусі (який працює у звичайному режимі руху).
Проект розпорядження є нормативно-правовим актом.
Враховуючи вищезазначене, державне регулювання здійснюється шляхом встановлення тарифів на перевезення пасажирів метрополітеном в розмірі 1,70 грн. і 1,50 грн. - наземними видами транспорту - автобусом, трамваєм, фунікулером, тролейбусом, які працюють у звичайному режимі руху, незалежно від способу придбання квитків.
Оскільки тарифи на проїзд у міському пасажирському транспорті встановлені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 30.10.2008 № 1490, встановлені на економічно обґрунтованому рівні, збитки підприємств транспорту будуть компенсуватися за рахунок міського бюджету.
При цьому, зниження тарифів на проїзд у метрополітені відбувається за рахунок зменшення інвестиційної складової, яка, згідно Порядку формування тарифів, затвердженому наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 05.03.2007 № 191, входить до складу витрат підприємства.
3. Необхідність регулювання проблеми
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» запроваджено тарифи на перевезення пасажирів із одночасним соціальним захистом громадян, які постійно користуються проїзними квитками.
Ці тарифи встановлено на економічно обґрунтованому рівні, а їх розрахунки проведено відповідно до затверджених наказами Міністерства транспорту та зв’язку України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України Порядків формування тарифів на зазначені послуги, які є нормативними актами прямої дії.
З метою перевірки економічної обґрунтованості тарифів на послуги міського пасажирського транспорту дорученням Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 54068/1/1-08 створено робочу групу, до складу якої включено центральні органи виконавчої влади та Київську міську державну адміністрацію.
За результатами роботи робочої групи, з метою захисту киян в умовах фінансової кризи, з урахуванням домовленостей Антимонопольним комітетом України тарифи на послуги з перевезення пасажирів міськими видами транспорту, що працюють у звичайному режимі руху, будуть встановлені на рівні 1,70 грн. – на проїзд у метрополітені та 1,50 грн. – наземними видами транспорту незалежно від способу придбання квитків.
4. Очікувані результати
Запровадження проекту регуляторного акта:
- соціальний захист киян в умовах фінансової кризи;
- зменшення розмірів тарифів на перевезення пасажирів;
- незмінність вартості проїзних квитків на проїзд у міському пасажирському транспорті, що працює у звичайному режимі руху;
- зниження темпів оновлення та модернізації рухомого складу внаслідок зменшення інвестиційної складової, що входить до складу тарифів на проїзд;
- збільшення навантаження на міський бюджет;
- збереження соціального захисту малозабезпечених верст населення згідно з рішенням Київської міської ради від 30.09.2008 № 377/377 (із змінами та доповненнями).
5. Цілі регулювання
Предметом правого регулювання проекту розпорядження є постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”.
6. Спосіб досягнення цілей
Встановлення тарифів на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, на нижчому рівні із збереженням вартості проїзних квитків, в яких запроваджено значні знижки, із компенсуванням збитків підприємств транспорту за рахунок міського бюджету.
7. Механізм і заходи розв’язання проблеми
Відповідно до Законів України від 29.06.2004 № 1914-ІV „Про міський електричний транспорт” та від 05.04.2001 № 2344-ІІІ „Про автомобільний транспорт” у разі встановлення рівнів тарифу, який не покриває витрат, пов’язаних з перевезення пасажирів, витрати перевізника компенсуються уповноваженим органом, яким затверджується тарифи, за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Проект розпорядження „Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху” передбачає зниження діючих тарифів і незмінність вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті. При цьому, збитки підприємств транспорту будуть компенсуватися за рахунок міського бюджету.
8. Результат досягнення цілей
Встановлення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті забезпечить:
- соціальний захист киян в умовах фінансової кризи;
- зменшення розмірів тарифів на перевезення пасажирів;
- незмінність вартості проїзних квитків на проїзд у міському пасажирському транспорті, що працює у звичайному режимі руху;
- збільшення навантаження на міський бюджет;
- збереження соціального захисту малозабезпечених верст населення згідно з рішенням Київської міської ради від 30.09.2008 № 377/377 (із змінами та доповненнями).
9. Економічний і соціальний ефект
Результатом реалізації запропонованого регуляторного акта є соціальний захист киян в умовах фінансової кризи, зменшення їх витрат на транспортні послуги із одночасним збільшенням навантаження на міський бюджет.
Начальник Головного управління з питань цінової політики
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
В. Яструбинський
[hr]Затверджено
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від ___________2009 р. № _____
Тарифи
на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті,
який працює у звичайному режимі руху
Види послуг ............................................................. Тариф на 1 поїздку, грн
Перевезення пасажирів:
— автобусом, трамваєм тролейбусом, фунікулером ......... 1,50
— метрополітеном ........................................................................ 1,70
Заступник голови – керівник апарату
Б. Стичинський


-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Работники метро требуют поднять зарплату
21.01.2009 12:44
В среду около 50 работников коммунального предприятия "Киевский метрополитен" пикетируют административное здание столичного метрополитена с требованием повысить заработную плату.
Участники акции держат лозунги: "Зарплата работникам метрополитена - составляющая безопасности пассажиров", "Не провоцируйте нас к более радикальным действиям!", "Машинисты метрополитена - сдержанные люди, но...", сообщает "Интерфакс Украина".
Заместитель председателя свободного профсоюза работников Киевского метрополитена Юрий Сердюк сообщил, что работникам метро после повышения тарифов на проезд зарплату не увеличили.
Вместе с тем, по его словам, от повышения тарифов страдают и семьи работников метрополитена, поскольку для членов их семей проезд в общественном транспорте также подорожал.
При этом, Сердюк подчеркнул, что "метрополитен не испытывает никакого кризиса". Он также отметил, что у участников акции нет цели конфликтовать с администрацией метрополитена - они лишь требуют поэтапного повышения заработной платы.
На сегодняшний день заработная плата машиниста поезда метро составляет от 4 тысяч гривен. При этом в 2008 году зарплата работников метрополитена повышалась с первого апреля на 13%, хотя в коллективном договоре сказано, что при увеличении минимальной заработной платы по Украине должна пересчитываться и заработная плата работников метрополитена.
Участников акции пригласили для переговоров с администрацией метрополитена.
Как известно, с 4 ноября 2008 года в Киеве повысились тарифы на проезд в городском общественном транспорте. Стоимость одной поездки в метро увеличилась в 4 раза и составила 2 гривны, в наземных вида транспорта (автобусе, троллейбусе, трамвае) - в 3 раза и составила 1,5 гривны, если талон приобретен заблаговременно, и 2 гривны - если пассажир приобретает его непосредственно в транспорте.
Вместе с тем, по настоянию Антимонопольного комитета Украины, с 23 января в Киеве будут введены в действие новые тарифы на проезд в общественном транспорте: 1,70 гривны - разовая стоимость проезда в метрополитене, 1,5 гривны - на разовый проезд в наземных видах транспорта при условии, что билет будет приобретен в салоне транспорта.
21.01.2009 12:44
В среду около 50 работников коммунального предприятия "Киевский метрополитен" пикетируют административное здание столичного метрополитена с требованием повысить заработную плату.
Участники акции держат лозунги: "Зарплата работникам метрополитена - составляющая безопасности пассажиров", "Не провоцируйте нас к более радикальным действиям!", "Машинисты метрополитена - сдержанные люди, но...", сообщает "Интерфакс Украина".
Заместитель председателя свободного профсоюза работников Киевского метрополитена Юрий Сердюк сообщил, что работникам метро после повышения тарифов на проезд зарплату не увеличили.
Вместе с тем, по его словам, от повышения тарифов страдают и семьи работников метрополитена, поскольку для членов их семей проезд в общественном транспорте также подорожал.
При этом, Сердюк подчеркнул, что "метрополитен не испытывает никакого кризиса". Он также отметил, что у участников акции нет цели конфликтовать с администрацией метрополитена - они лишь требуют поэтапного повышения заработной платы.
На сегодняшний день заработная плата машиниста поезда метро составляет от 4 тысяч гривен. При этом в 2008 году зарплата работников метрополитена повышалась с первого апреля на 13%, хотя в коллективном договоре сказано, что при увеличении минимальной заработной платы по Украине должна пересчитываться и заработная плата работников метрополитена.
Участников акции пригласили для переговоров с администрацией метрополитена.
Как известно, с 4 ноября 2008 года в Киеве повысились тарифы на проезд в городском общественном транспорте. Стоимость одной поездки в метро увеличилась в 4 раза и составила 2 гривны, в наземных вида транспорта (автобусе, троллейбусе, трамвае) - в 3 раза и составила 1,5 гривны, если талон приобретен заблаговременно, и 2 гривны - если пассажир приобретает его непосредственно в транспорте.
Вместе с тем, по настоянию Антимонопольного комитета Украины, с 23 января в Киеве будут введены в действие новые тарифы на проезд в общественном транспорте: 1,70 гривны - разовая стоимость проезда в метрополитене, 1,5 гривны - на разовый проезд в наземных видах транспорта при условии, что билет будет приобретен в салоне транспорта.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://www.podrobnosti.ua/economy/2009/ ... 77948.html
Снижение тарифов на проезд в Киеве откладывается
В повестке дня третьей сессии Киевского городского совета VI созыва нет вопроса о тарифах на проезд в Киеве.
Секретарь Киевсовета Олесь Довгий отметил, что тарифная политика будет рассматриваться вместе с бюджетом Киева на 2009 год. При этом он уточнил, что бюджет депутаты рассмотрят 12 февраля. "То, что бюджетные слушания будут проходить не сегодня, а 12 числа... Это является согласованным решением руководителей фракций", - сказал Олесь Довгий.
Напомним, 12 января на заседании АМКУ было закрыто дело о необоснованности повышения тарифов на проезд в общественном транспорте Киева, поскольку Киевский городской голова принял решение снизить стоимость проезда в метро до 1,7 гривны, а в других видах транспорта - до 1,5 гривны. При этом Леонид Черновецкий пообещал, что 22 января новые тарифы будут приняты на сессии Киевсовета и вступят в силу 23 января.
Снижение тарифов на проезд в Киеве откладывается
В повестке дня третьей сессии Киевского городского совета VI созыва нет вопроса о тарифах на проезд в Киеве.
Секретарь Киевсовета Олесь Довгий отметил, что тарифная политика будет рассматриваться вместе с бюджетом Киева на 2009 год. При этом он уточнил, что бюджет депутаты рассмотрят 12 февраля. "То, что бюджетные слушания будут проходить не сегодня, а 12 числа... Это является согласованным решением руководителей фракций", - сказал Олесь Довгий.
Напомним, 12 января на заседании АМКУ было закрыто дело о необоснованности повышения тарифов на проезд в общественном транспорте Киева, поскольку Киевский городской голова принял решение снизить стоимость проезда в метро до 1,7 гривны, а в других видах транспорта - до 1,5 гривны. При этом Леонид Черновецкий пообещал, что 22 января новые тарифы будут приняты на сессии Киевсовета и вступят в силу 23 января.
Здесь могла быть моя подпись...
*гладит сябя по головке* (только без пошлостей
)
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 3757#93757
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 4242#94242

http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 3757#93757
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 4242#94242
Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Продолжим
Проезд в Киеве не подешевеет до конца февраля
Вопрос снижения стоимости проезда в городском пассажирском транспорте депутаты Киевсовета планируют рассмотреть в феврале, когда будет утверждаться бюджет столицы на 2009 год.
Об этом сообщил сегодня на брифинге заместитель Киевского городского председателя, секретарь Киевсовета Олесь Довгий.
«Любое уменьшение тарифов значит автоматически компенсацию из бюджета, поэтому принимать отдельно, определяться с тарифной политикой на этот год без привязки к бюджетной статье расходов на компенсацию этого, было бы как минимум обманчивым. Поэтому на согласительном совете мы обсудили, и все без исключения руководители фракций договорились, что вопросы тарифной политики на следующий год и, в частности, транспортной тарифной политики, будут рассмотрены в комплексе с бюджетом. И снижение цены на тот или иной вид услуг будет привязан и сразу зафиксирован в бюджете», - пояснил Довгий.
Он отметил, что на сегодняшний день ни одна из фракций Киевсовета, ни Киевский городской председатель не против того, чтобы снижены тарифы на проезд в городском транспорте.
Проезд в Киеве не подешевеет до конца февраля
Вопрос снижения стоимости проезда в городском пассажирском транспорте депутаты Киевсовета планируют рассмотреть в феврале, когда будет утверждаться бюджет столицы на 2009 год.
Об этом сообщил сегодня на брифинге заместитель Киевского городского председателя, секретарь Киевсовета Олесь Довгий.
«Любое уменьшение тарифов значит автоматически компенсацию из бюджета, поэтому принимать отдельно, определяться с тарифной политикой на этот год без привязки к бюджетной статье расходов на компенсацию этого, было бы как минимум обманчивым. Поэтому на согласительном совете мы обсудили, и все без исключения руководители фракций договорились, что вопросы тарифной политики на следующий год и, в частности, транспортной тарифной политики, будут рассмотрены в комплексе с бюджетом. И снижение цены на тот или иной вид услуг будет привязан и сразу зафиксирован в бюджете», - пояснил Довгий.
Он отметил, что на сегодняшний день ни одна из фракций Киевсовета, ни Киевский городской председатель не против того, чтобы снижены тарифы на проезд в городском транспорте.
Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Когда увидел в анонсах на сайте мерии запуск Крюковца, другого и не предполагал.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
АМКУ знову візьметься за Черновецького. Мер не тримає слова?
23.01.2009 09:21
Антимонопольний комітет України вирішив призначити нове засідання, на якому прийме остаточне рішення у справі приведення столичною владою вартості проїзду в міському транспорті до економічно обґрунтованого рівня.
Про це заявив в.о. Голови Комітету Олександр Мельниченко.
Підставою для цього є невиконання Київською владою зобов'язання знизити з 23 січня 2009 року вартість проїзду в метро до 1,7 гривні та до 1,5 гривні - в тролейбусах, автобусах і трамваях, повідомляє прес-служба АМКУ.
Мельниченко нагадав, що зобов'язання знизити тарифи на міський транспорт міститься в офіційному листі КМДА до Комітету.
Про те, що це питання буде вирішено на сесії Київради 22 січня публічно на засіданні Комітету також заявив міський голова Леонід Черновецький.
Однак, оскільки цього не відбулося і питання тарифів взагалі не виносилося на сесію міськради, Комітет визначить дату нового засідання щодо остаточного вирішення питання по суті.
"Якщо до засідання Антимонопольного комітету Київська міська влада не знизить тарифи до зазначеного розміру, Комітет прийме передбачене законодавством рішення і зобов'яже привести вартість проїзду до економічно обґрунтованого рівня, застосувавши до комунальних перевізників штрафні санкції. Ми захистимо інтереси киян", - сказав Мельниченко.
Зважаючи на приписи законодавства, засідання Комітету з даного приводу може відбутися не раніше, ніж через 5 днів, а штрафи для КП "Київський метрополітен" і КП "Київпастранс" можуть скласти до 10% їх річного доходу.
Як відомо, 12 січня під час розширеного засідання АМКУ за участю мера Києва Леоніда Черновецького було прийняте рішення про зниження тарифів на проїзд у столичному метро на 30 копійок, у наземному транспорті - на 50 копійок.
На засіданні також було прийняте рішення про закриття справи щодо економічної обґрунтованості тарифів КП "Київпастранс" і КП "Київський метрополітен".
Зі свого боку Мельниченко запитав, чи може відповідне рішення про зниження тарифів бути прийняте на найближчому засіданні Київради, 22 січня. У відповідь Черновецький пообіцяв, що жодних проблем не буде.
Як наголошувалося на засіданні, нові тарифи на проїзд у комунальному транспорті Києва мають набути чинності з 23 січня.
19 січня голова депутатської фракції Блоку Тимошенко в Київраді Олександр Зінченко заявляв, що Черновецький уже тиждень незаконно утримує 2-гривневу ціну на проїзд у громадському транспорті.
За його словами, міському голові Черновецькому не треба додатково очікувати на рішення Київради, щоб скасувати 2-гривневий тариф на проїзд у громадському транспорті Києва.
"Українська правда. Київ"
З.І. А вчера по "голубому экрану" этот самый Мельниченко говорил что АМКУ не имеет права штрафовать коммунальные/государственные предприятия.
23.01.2009 09:21
Антимонопольний комітет України вирішив призначити нове засідання, на якому прийме остаточне рішення у справі приведення столичною владою вартості проїзду в міському транспорті до економічно обґрунтованого рівня.
Про це заявив в.о. Голови Комітету Олександр Мельниченко.
Підставою для цього є невиконання Київською владою зобов'язання знизити з 23 січня 2009 року вартість проїзду в метро до 1,7 гривні та до 1,5 гривні - в тролейбусах, автобусах і трамваях, повідомляє прес-служба АМКУ.
Мельниченко нагадав, що зобов'язання знизити тарифи на міський транспорт міститься в офіційному листі КМДА до Комітету.
Про те, що це питання буде вирішено на сесії Київради 22 січня публічно на засіданні Комітету також заявив міський голова Леонід Черновецький.
Однак, оскільки цього не відбулося і питання тарифів взагалі не виносилося на сесію міськради, Комітет визначить дату нового засідання щодо остаточного вирішення питання по суті.
"Якщо до засідання Антимонопольного комітету Київська міська влада не знизить тарифи до зазначеного розміру, Комітет прийме передбачене законодавством рішення і зобов'яже привести вартість проїзду до економічно обґрунтованого рівня, застосувавши до комунальних перевізників штрафні санкції. Ми захистимо інтереси киян", - сказав Мельниченко.
Зважаючи на приписи законодавства, засідання Комітету з даного приводу може відбутися не раніше, ніж через 5 днів, а штрафи для КП "Київський метрополітен" і КП "Київпастранс" можуть скласти до 10% їх річного доходу.
Як відомо, 12 січня під час розширеного засідання АМКУ за участю мера Києва Леоніда Черновецького було прийняте рішення про зниження тарифів на проїзд у столичному метро на 30 копійок, у наземному транспорті - на 50 копійок.
На засіданні також було прийняте рішення про закриття справи щодо економічної обґрунтованості тарифів КП "Київпастранс" і КП "Київський метрополітен".
Зі свого боку Мельниченко запитав, чи може відповідне рішення про зниження тарифів бути прийняте на найближчому засіданні Київради, 22 січня. У відповідь Черновецький пообіцяв, що жодних проблем не буде.
Як наголошувалося на засіданні, нові тарифи на проїзд у комунальному транспорті Києва мають набути чинності з 23 січня.
19 січня голова депутатської фракції Блоку Тимошенко в Київраді Олександр Зінченко заявляв, що Черновецький уже тиждень незаконно утримує 2-гривневу ціну на проїзд у громадському транспорті.
За його словами, міському голові Черновецькому не треба додатково очікувати на рішення Київради, щоб скасувати 2-гривневий тариф на проїзд у громадському транспорті Києва.
"Українська правда. Київ"
З.І. А вчера по "голубому экрану" этот самый Мельниченко говорил что АМКУ не имеет права штрафовать коммунальные/государственные предприятия.
Тарифы на проезд стали ближе к народу
// Их вынесли на общественное обсуждение
[ Александр Рябченко | "Коммерсантъ—Украина" 27-01-2008 ]
Питання зниження тарифів на транспорт має розглянути Київрада
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 27-01-2008 ]
// Их вынесли на общественное обсуждение
[ Александр Рябченко | "Коммерсантъ—Украина" 27-01-2008 ]
Вчера Киевская городская госадминистрация обнародовала проект распоряжения о снижении тарифов на проезд в муниципальном транспорте – до 1,7 грн в метро и до 1,5 грн в наземном транспорте. В то же время в Антимонопольном комитете не считают, что это является "конкретным действием", направленным на снижение тарифов, и продолжают рассматривать возможность штрафных санкций в отношении коммунальных предприятий "Киевский метрополитен" и "Киевпастранс"
Проект распоряжения "О внесении изменений в распоряжение Киевской городской государственной администрации от 30 октября 2008 года № 1490 "Об установлении тарифов на перевозку пассажиров и стоимости проездных билетов в городском пассажирском транспорте", предусматривающий снижение тарифов, был разработан 13 января, однако вынесен на общественное обсуждение только вчера. Согласно проекту, тарифы на проезд в киевском метро должны быть уменьшены до 1,7 грн, а в наземном транспорте – до 1,5 грн.
Напомним, с 4 ноября 2008 года стоимость проезда в киевском метро была повышена до 2 грн, а в наземных видах транспорта – до 1,5 грн при приобретении талона в киоске и до 2 грн при покупке у кондуктора во время поездки. 11 декабря Антимонопольный комитет (АМКУ) возбудил в отношении Киевской горгосадминистрации (КГГА), КП "Киевский метрополитен" и КП "Киевпастранс" дело по факту нарушения конкурентного законодательства.
12 января председатель КГГА Леонид Черновецкий заверил, что с 23 января решением Киевсовета тарифы на проезд будут снижены до 1,7 грн в метро и до 1,5 грн в наземном транспорте (см. Ъ от 13 января). Однако 22 января этот вопрос даже не был внесен в повестку дня сессии Киевсовета. В связи с этим 23 января АМКУ возобновил рассмотрение дела в отношении КГГА и назначил на 2 февраля заседание комитета, на котором будет принято окончательное решение о приведении тарифов в соответствие с экономически обоснованным уровнем.
Несмотря на появление проекта, заседание АМКУ 2 февраля все равно состоится. "До этой даты у КГГА будет достаточно времени для конкретных действий. Это может быть распоряжение мэра или внеочередная сессия горсовета, но тарифы должны быть снижены. В противном случае АМКУ будет применять к коммунальным транспортным предприятиям штрафные санкции",– заявил Ъ руководитель пресс-службы АМКУ Богдан Якимюк.
Как объяснила Ъ руководитель информационного отдела КГГА Оксана Макаренко, прежде чем проект распоряжения о снижении тарифов на проезд будет утвержден на сессии Киевсовета, он "должен пройти стадию общественного обсуждения" в течение месяца. При этом госпожа Макаренко не уточнила, почему документ был обнародован лишь через две недели после того, как был разработан.
В руководстве КП "Киевский метрополитен" отмечают, что тариф в 1,7 грн неудобен для расчета при покупке жетонов. Впрочем, в АМКУ полагают, что во избежание возникновения очередей и затруднений технического характера при установлении "неудобного" тарифа стоимость проезда в метро следует снизить до 1,5 грн. "Таким образом, КГГА убила бы двух зайцев",– сказал господин Якимюк.
[hr]Проект распоряжения "О внесении изменений в распоряжение Киевской городской государственной администрации от 30 октября 2008 года № 1490 "Об установлении тарифов на перевозку пассажиров и стоимости проездных билетов в городском пассажирском транспорте", предусматривающий снижение тарифов, был разработан 13 января, однако вынесен на общественное обсуждение только вчера. Согласно проекту, тарифы на проезд в киевском метро должны быть уменьшены до 1,7 грн, а в наземном транспорте – до 1,5 грн.
Напомним, с 4 ноября 2008 года стоимость проезда в киевском метро была повышена до 2 грн, а в наземных видах транспорта – до 1,5 грн при приобретении талона в киоске и до 2 грн при покупке у кондуктора во время поездки. 11 декабря Антимонопольный комитет (АМКУ) возбудил в отношении Киевской горгосадминистрации (КГГА), КП "Киевский метрополитен" и КП "Киевпастранс" дело по факту нарушения конкурентного законодательства.
12 января председатель КГГА Леонид Черновецкий заверил, что с 23 января решением Киевсовета тарифы на проезд будут снижены до 1,7 грн в метро и до 1,5 грн в наземном транспорте (см. Ъ от 13 января). Однако 22 января этот вопрос даже не был внесен в повестку дня сессии Киевсовета. В связи с этим 23 января АМКУ возобновил рассмотрение дела в отношении КГГА и назначил на 2 февраля заседание комитета, на котором будет принято окончательное решение о приведении тарифов в соответствие с экономически обоснованным уровнем.
Несмотря на появление проекта, заседание АМКУ 2 февраля все равно состоится. "До этой даты у КГГА будет достаточно времени для конкретных действий. Это может быть распоряжение мэра или внеочередная сессия горсовета, но тарифы должны быть снижены. В противном случае АМКУ будет применять к коммунальным транспортным предприятиям штрафные санкции",– заявил Ъ руководитель пресс-службы АМКУ Богдан Якимюк.
Как объяснила Ъ руководитель информационного отдела КГГА Оксана Макаренко, прежде чем проект распоряжения о снижении тарифов на проезд будет утвержден на сессии Киевсовета, он "должен пройти стадию общественного обсуждения" в течение месяца. При этом госпожа Макаренко не уточнила, почему документ был обнародован лишь через две недели после того, как был разработан.
В руководстве КП "Киевский метрополитен" отмечают, что тариф в 1,7 грн неудобен для расчета при покупке жетонов. Впрочем, в АМКУ полагают, что во избежание возникновения очередей и затруднений технического характера при установлении "неудобного" тарифа стоимость проезда в метро следует снизить до 1,5 грн. "Таким образом, КГГА убила бы двух зайцев",– сказал господин Якимюк.
Питання зниження тарифів на транспорт має розглянути Київрада
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 27-01-2008 ]
На офіційному веб-порталі КМДА можна ознайомитися з проектом розпорядження про внесення змін до розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2008 № 1490 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»
Зазначеним проектом розпорядження встановлюється тариф на проїзд у метрополітені в розмірі 1,70 грн. і тариф на проїзд наземними вадами транспорту в розмірі 1,50 грн. незалежно від місця придбання квитка.
Оскільки зниження тарифів потребує виділення додаткових бюджетних коштів на покриття збитків підприємств транспорту, питання зниження тарифів має розглядатися на сесії Київради.
Проект розпорядження підпадає під дію Закону України «Про основні засади державної регуляторної політики», а відтак є регуляторним актом і має пройти певну процедуру, термін якої становить від одного до трьох місяців з моменту його оприлюднення. Після цього розпорядження підлягає реєстрації в органах юстиції та набуває чинності з моменту оприлюднення в ЗМІ
Зазначеним проектом розпорядження встановлюється тариф на проїзд у метрополітені в розмірі 1,70 грн. і тариф на проїзд наземними вадами транспорту в розмірі 1,50 грн. незалежно від місця придбання квитка.
Оскільки зниження тарифів потребує виділення додаткових бюджетних коштів на покриття збитків підприємств транспорту, питання зниження тарифів має розглядатися на сесії Київради.
Проект розпорядження підпадає під дію Закону України «Про основні засади державної регуляторної політики», а відтак є регуляторним актом і має пройти певну процедуру, термін якої становить від одного до трьох місяців з моменту його оприлюднення. Після цього розпорядження підлягає реєстрації в органах юстиції та набуває чинності з моменту оприлюднення в ЗМІ

