Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
З Києва виженуть приміські маршрутки і введуть новий збір .
Київська влада вирішила вигнати приміські маршрутки зі столиці. На сайті Київської державної адміністрації оприлюднено проект рішення, за яким утверджуються нові кінцеві зупинки для приміського та міжміського пасажирського транспорту.
Згідно з документом маршрутки і автобуси, які приїжджають у столицю з інших міст чи сіл, зможуть підвезти пасажирів лише до автостанції на в'їзді до міста.
Розпорядження КМДА стосується навіть передмістя Києва, бо маршрутки з села Троєщина зможуть доїхати лише до автостанції "Дарниця", це ж стосується і Бориспільського шосе або Броварського проспекту.
Тож тепер жителям передмістя доведеться пересідати на міський транспорт. Так, наприклад, маршрутки з Вишневого зможуть довезти своїх пасажирів лише до автостанції "Дачна" або "Південна". Тоді як раніше вони доїжджали до прощі Перемоги і метро "Контрактова площа".
Це ж стосується і жителів, які їздили до Києва по Бориспільському шосе. Тепер вони зможуть доїхати на приміській маршрутці лише до автостанції "Видубичі" чи "Дарниця", тоді як раніше могли приїхати на метро "Харківська".
Як зазначається у розпорядженні, таке нововведення для приміського і міжміського транспорту дозволить покращити дорожньо- транспортну ситуацію в Києві.
Згідно зі статистичними даними щоденно у межі столиці в'їжджають 25-30 тисяч - вантажних автомобілів, 15 тисяч - автобусів та 200 тисяч - легкових автомобілів.
Це призводить до створення ускладнень дорожнього руху у місті Києві, скупчення автомобілів та виникнення заторів на дорогах міста, збільшення дорожньо-транспортних пригод, а також руйнуванню доріг та погіршення екологічного стану столиці.
Серед основних цілей розпорядження - посилення контролю за перевізниками; отримання додаткових фінансових ресурсів на відновлення та розвиток міської транспортної інфраструктури, екологічної безпеки та безпеки дорожнього руху; зменшення навантаження на транспортну інфраструктуру міста. А також покращення умов перебування пасажирів у салонах транспортних засобів, зменшення ризик їх небезпеки при проїзді на міських автобусних маршрутах; розробити та впровадити пріоритетні напрямки розвитку громадського транспорту.
Крім того, для приміський перевізників буде введено новий збір. Для того, щоб отримати дозвіл на проїзд по Києву перевізник муситиме підписати угоду "Про відшкодування витрат" по виконанню робіт, утриманню і ремонту дорожніх об'єктів.
Угодою передбачено ремонт зупинок, дорожніх знаків, паркувальних майданчиків, дорожньої розмітки, утримання єдиної міської системи автоматизованого диспетчерського управління транспортних засобами, які працюють на автобусних маршрутах загального користування міста Києва, встановлення систем GPS та інше.
Зауваження та пропозиції до розпорядження приймаються до 6 березня.
Як відомо влітку минулого року заступник мера Денис Басс заявляв, що найближчим часом центр столиці вивільнять від маршруток. За його словами, міська влада звернулася до приміських перевізників та надіслала листи Головавтотрансінспекції з проханням переузгодити місця розташування кінцевих зупинок, прибравши їх зі столичних площ.
Мерія також мала звернутися до Головавтотрансінспекції Міністерства транспорту та зв'язку з проханням сприяти у вирішенні проблеми хаотичних зупинок маршруток поблизу станції метро "Либідська". Басс тоді відзначав, що ці перевізники мали б підвозити пасажирів лише до "Південного" автовокзалу.
Крім того, Київрада внесла зміни до умов перевезення приватними маршрутними таксі. Згідно з документом, приватні перевізники мають укладати угоди з комунальними підприємствами на утримання дорожніх об'єктів, зокрема зупинок транспортних засобів та дорожніх знаків.
Источник+таблица: http://kiev.pravda.com.ua/news/49915dbb80879/
Київська влада вирішила вигнати приміські маршрутки зі столиці. На сайті Київської державної адміністрації оприлюднено проект рішення, за яким утверджуються нові кінцеві зупинки для приміського та міжміського пасажирського транспорту.
Згідно з документом маршрутки і автобуси, які приїжджають у столицю з інших міст чи сіл, зможуть підвезти пасажирів лише до автостанції на в'їзді до міста.
Розпорядження КМДА стосується навіть передмістя Києва, бо маршрутки з села Троєщина зможуть доїхати лише до автостанції "Дарниця", це ж стосується і Бориспільського шосе або Броварського проспекту.
Тож тепер жителям передмістя доведеться пересідати на міський транспорт. Так, наприклад, маршрутки з Вишневого зможуть довезти своїх пасажирів лише до автостанції "Дачна" або "Південна". Тоді як раніше вони доїжджали до прощі Перемоги і метро "Контрактова площа".
Це ж стосується і жителів, які їздили до Києва по Бориспільському шосе. Тепер вони зможуть доїхати на приміській маршрутці лише до автостанції "Видубичі" чи "Дарниця", тоді як раніше могли приїхати на метро "Харківська".
Як зазначається у розпорядженні, таке нововведення для приміського і міжміського транспорту дозволить покращити дорожньо- транспортну ситуацію в Києві.
Згідно зі статистичними даними щоденно у межі столиці в'їжджають 25-30 тисяч - вантажних автомобілів, 15 тисяч - автобусів та 200 тисяч - легкових автомобілів.
Це призводить до створення ускладнень дорожнього руху у місті Києві, скупчення автомобілів та виникнення заторів на дорогах міста, збільшення дорожньо-транспортних пригод, а також руйнуванню доріг та погіршення екологічного стану столиці.
Серед основних цілей розпорядження - посилення контролю за перевізниками; отримання додаткових фінансових ресурсів на відновлення та розвиток міської транспортної інфраструктури, екологічної безпеки та безпеки дорожнього руху; зменшення навантаження на транспортну інфраструктуру міста. А також покращення умов перебування пасажирів у салонах транспортних засобів, зменшення ризик їх небезпеки при проїзді на міських автобусних маршрутах; розробити та впровадити пріоритетні напрямки розвитку громадського транспорту.
Крім того, для приміський перевізників буде введено новий збір. Для того, щоб отримати дозвіл на проїзд по Києву перевізник муситиме підписати угоду "Про відшкодування витрат" по виконанню робіт, утриманню і ремонту дорожніх об'єктів.
Угодою передбачено ремонт зупинок, дорожніх знаків, паркувальних майданчиків, дорожньої розмітки, утримання єдиної міської системи автоматизованого диспетчерського управління транспортних засобами, які працюють на автобусних маршрутах загального користування міста Києва, встановлення систем GPS та інше.
Зауваження та пропозиції до розпорядження приймаються до 6 березня.
Як відомо влітку минулого року заступник мера Денис Басс заявляв, що найближчим часом центр столиці вивільнять від маршруток. За його словами, міська влада звернулася до приміських перевізників та надіслала листи Головавтотрансінспекції з проханням переузгодити місця розташування кінцевих зупинок, прибравши їх зі столичних площ.
Мерія також мала звернутися до Головавтотрансінспекції Міністерства транспорту та зв'язку з проханням сприяти у вирішенні проблеми хаотичних зупинок маршруток поблизу станції метро "Либідська". Басс тоді відзначав, що ці перевізники мали б підвозити пасажирів лише до "Південного" автовокзалу.
Крім того, Київрада внесла зміни до умов перевезення приватними маршрутними таксі. Згідно з документом, приватні перевізники мають укладати угоди з комунальними підприємствами на утримання дорожніх об'єктів, зокрема зупинок транспортних засобів та дорожніх знаків.
Источник+таблица: http://kiev.pravda.com.ua/news/49915dbb80879/
Люблю пневматику!
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Я вот раз 5 перечитал, но смысла так и не догнал. Что разгружают и за счёт чего?Українська правда писал(а):Це ж стосується і жителів, які їздили до Києва по Бориспільському шосе. Тепер вони зможуть доїхати на приміській маршрутці лише до автостанції "Видубичі" чи "Дарниця", тоді як раніше могли приїхати на метро "Харківська".
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Кабмин отменил обязательное получение временного регистрационного талона
Кабинет министров отменил обязательное получение временного регистрационного талона для водителей, управляющих транспортным средством по доверенности на автомобили
Кабинет министров отменил обязательное получение временного регистрационного талона для водителей, управляющих транспортным средством по доверенности на автомобили
kitponiS, женились бы, БАРИН!
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
ГоловКРУ заявляє про критичний стан "Київпастрансу"
17.02.2009 18:56
У Головному контрольно-ревізійному управлінні України заявляють про критичний фінансовий стан КП "Київпастранс".
До такого висновку прийшли ревізори ГоловКРУ за результатами проведеної у IV кварталі 2008 року ревізії, повідомляє прес-служба управління.
За інформацією ГоловКРУ, збитки підприємства за 2007 рік становили 47,9 мільйона гривень, за 9 місяців 2008 року - 149,3 мільйона гривень.
Кредиторська заборгованість підприємства впродовж ревізійного періоду виросла в 3,2 рази, а коефіцієнт платоспроможності знизився до 0,13, що втричі менше від нормативного значення. Фінансування господарської діяльності підприємства здійснюється здебільшого за рахунок зовнішніх запозичень.
Основними причинами такого стану підприємства, з одного боку, є встановлення тарифів у розмірі, які не перекривають фактичні витрати з перевезення пасажирів, і брак джерел для покриття цієї різниці, з іншого - достатньо високий рівень фактичних витрат.
Негативно позначається на фінансовому стані "Київпастрансу" наявність значної кількості пільговиків. За статистичними даними, лише кожний п`ятий пасажир платить за проїзд, решта їздять безкоштовно або за значно меншу плату (проїзні квитки для учнів і студентів). Міська влада, яка суттєво розширила перелік пільговиків, не забезпечила в повному обсягу джерела компенсації вартості їх проїзду.
Як повідомляють у ГоловКРУ, в 2007 році "Київпастранс" відповідно до інвестиційних договорів передав стороннім організаціям в безкоштовне користування встановлені на зупинках 364 секції торговельних павільйонів розміром 1,8 кв.м на умовах, що ті щомісячно реалізовуватимуть абонементні талони на суму, не менш за обумовлену в договорі.
Фактично вказані умови реалізації не виконувались переважною більшістю організацій і підприємців, а деякі з них взагалі не продали жодного абонемента. Проте керівництво КП "Київпастранс" не вживало жодних заходів для стягнення передбаченої договірними умовами плати або розірвання договорів, внаслідок чого недоотримало доходів від реалізації абонементних талонів на загальну суму 2,2 мільйона гривень.
За аналогічних умов в 2008 році від реалізації абонементних талонів недоотримано доходів на суму 1,6 мільйона гривень.
Крім того, понад 2,7 мільйона гривень доходів втратив "Київпастранс" і 282,8 тисяч гривень - бюджет Києва в результаті підміни договорів оренди договорами послуг та заниження розміру ставок орендної плати на нерухоме майно.
17.02.2009 18:56
У Головному контрольно-ревізійному управлінні України заявляють про критичний фінансовий стан КП "Київпастранс".
До такого висновку прийшли ревізори ГоловКРУ за результатами проведеної у IV кварталі 2008 року ревізії, повідомляє прес-служба управління.
За інформацією ГоловКРУ, збитки підприємства за 2007 рік становили 47,9 мільйона гривень, за 9 місяців 2008 року - 149,3 мільйона гривень.
Кредиторська заборгованість підприємства впродовж ревізійного періоду виросла в 3,2 рази, а коефіцієнт платоспроможності знизився до 0,13, що втричі менше від нормативного значення. Фінансування господарської діяльності підприємства здійснюється здебільшого за рахунок зовнішніх запозичень.
Основними причинами такого стану підприємства, з одного боку, є встановлення тарифів у розмірі, які не перекривають фактичні витрати з перевезення пасажирів, і брак джерел для покриття цієї різниці, з іншого - достатньо високий рівень фактичних витрат.
Негативно позначається на фінансовому стані "Київпастрансу" наявність значної кількості пільговиків. За статистичними даними, лише кожний п`ятий пасажир платить за проїзд, решта їздять безкоштовно або за значно меншу плату (проїзні квитки для учнів і студентів). Міська влада, яка суттєво розширила перелік пільговиків, не забезпечила в повному обсягу джерела компенсації вартості їх проїзду.
Як повідомляють у ГоловКРУ, в 2007 році "Київпастранс" відповідно до інвестиційних договорів передав стороннім організаціям в безкоштовне користування встановлені на зупинках 364 секції торговельних павільйонів розміром 1,8 кв.м на умовах, що ті щомісячно реалізовуватимуть абонементні талони на суму, не менш за обумовлену в договорі.
Фактично вказані умови реалізації не виконувались переважною більшістю організацій і підприємців, а деякі з них взагалі не продали жодного абонемента. Проте керівництво КП "Київпастранс" не вживало жодних заходів для стягнення передбаченої договірними умовами плати або розірвання договорів, внаслідок чого недоотримало доходів від реалізації абонементних талонів на загальну суму 2,2 мільйона гривень.
За аналогічних умов в 2008 році від реалізації абонементних талонів недоотримано доходів на суму 1,6 мільйона гривень.
Крім того, понад 2,7 мільйона гривень доходів втратив "Київпастранс" і 282,8 тисяч гривень - бюджет Києва в результаті підміни договорів оренди договорами послуг та заниження розміру ставок орендної плати на нерухоме майно.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Шутки шутками, гнал один раз водила по мосту Патона (это был последний ТР43) так, что я думал надо трусы запасные брать. 100 км/ч было на спидометре.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
То был Маз. Скорость была больше 60 точно. В следующий раз поеду с GPS-кой. Замеряю 

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
100км/ч - по спидометру (я ж писал). Больше 60 - субективное чувство.ЗЫ.хороший у тебя разброс: сначала скорость была 100км/ч. а потом стала просто больше 60.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция