Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

З Києва виженуть приміські маршрутки і введуть новий збір .

Київська влада вирішила вигнати приміські маршрутки зі столиці. На сайті Київської державної адміністрації оприлюднено проект рішення, за яким утверджуються нові кінцеві зупинки для приміського та міжміського пасажирського транспорту.
Згідно з документом маршрутки і автобуси, які приїжджають у столицю з інших міст чи сіл, зможуть підвезти пасажирів лише до автостанції на в'їзді до міста.

Розпорядження КМДА стосується навіть передмістя Києва, бо маршрутки з села Троєщина зможуть доїхати лише до автостанції "Дарниця", це ж стосується і Бориспільського шосе або Броварського проспекту.

Тож тепер жителям передмістя доведеться пересідати на міський транспорт. Так, наприклад, маршрутки з Вишневого зможуть довезти своїх пасажирів лише до автостанції "Дачна" або "Південна". Тоді як раніше вони доїжджали до прощі Перемоги і метро "Контрактова площа".

Це ж стосується і жителів, які їздили до Києва по Бориспільському шосе. Тепер вони зможуть доїхати на приміській маршрутці лише до автостанції "Видубичі" чи "Дарниця", тоді як раніше могли приїхати на метро "Харківська".

Як зазначається у розпорядженні, таке нововведення для приміського і міжміського транспорту дозволить покращити дорожньо- транспортну ситуацію в Києві.

Згідно зі статистичними даними щоденно у межі столиці в'їжджають 25-30 тисяч - вантажних автомобілів, 15 тисяч - автобусів та 200 тисяч - легкових автомобілів.

Це призводить до створення ускладнень дорожнього руху у місті Києві, скупчення автомобілів та виникнення заторів на дорогах міста, збільшення дорожньо-транспортних пригод, а також руйнуванню доріг та погіршення екологічного стану столиці.

Серед основних цілей розпорядження - посилення контролю за перевізниками; отримання додаткових фінансових ресурсів на відновлення та розвиток міської транспортної інфраструктури, екологічної безпеки та безпеки дорожнього руху; зменшення навантаження на транспортну інфраструктуру міста. А також покращення умов перебування пасажирів у салонах транспортних засобів, зменшення ризик їх небезпеки при проїзді на міських автобусних маршрутах; розробити та впровадити пріоритетні напрямки розвитку громадського транспорту.

Крім того, для приміський перевізників буде введено новий збір. Для того, щоб отримати дозвіл на проїзд по Києву перевізник муситиме підписати угоду "Про відшкодування витрат" по виконанню робіт, утриманню і ремонту дорожніх об'єктів.

Угодою передбачено ремонт зупинок, дорожніх знаків, паркувальних майданчиків, дорожньої розмітки, утримання єдиної міської системи автоматизованого диспетчерського управління транспортних засобами, які працюють на автобусних маршрутах загального користування міста Києва, встановлення систем GPS та інше.

Зауваження та пропозиції до розпорядження приймаються до 6 березня.

Як відомо влітку минулого року заступник мера Денис Басс заявляв, що найближчим часом центр столиці вивільнять від маршруток. За його словами, міська влада звернулася до приміських перевізників та надіслала листи Головавтотрансінспекції з проханням переузгодити місця розташування кінцевих зупинок, прибравши їх зі столичних площ.

Мерія також мала звернутися до Головавтотрансінспекції Міністерства транспорту та зв'язку з проханням сприяти у вирішенні проблеми хаотичних зупинок маршруток поблизу станції метро "Либідська". Басс тоді відзначав, що ці перевізники мали б підвозити пасажирів лише до "Південного" автовокзалу.

Крім того, Київрада внесла зміни до умов перевезення приватними маршрутними таксі. Згідно з документом, приватні перевізники мають укладати угоди з комунальними підприємствами на утримання дорожніх об'єктів, зокрема зупинок транспортних засобів та дорожніх знаків.


Источник+таблица: http://kiev.pravda.com.ua/news/49915dbb80879/
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Українська правда писал(а):Це ж стосується і жителів, які їздили до Києва по Бориспільському шосе. Тепер вони зможуть доїхати на приміській маршрутці лише до автостанції "Видубичі" чи "Дарниця", тоді як раніше могли приїхати на метро "Харківська".
Я вот раз 5 перечитал, но смысла так и не догнал. Что разгружают и за счёт чего?
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Кабмин отменил обязательное получение временного регистрационного талона

Кабинет министров отменил обязательное получение временного регистрационного талона для водителей, управляющих транспортным средством по доверенности на автомобили
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

ГоловКРУ заявляє про критичний стан "Київпастрансу"
17.02.2009 18:56

У Головному контрольно-ревізійному управлінні України заявляють про критичний фінансовий стан КП "Київпастранс".

До такого висновку прийшли ревізори ГоловКРУ за результатами проведеної у IV кварталі 2008 року ревізії, повідомляє прес-служба управління.

За інформацією ГоловКРУ, збитки підприємства за 2007 рік становили 47,9 мільйона гривень, за 9 місяців 2008 року - 149,3 мільйона гривень.

Кредиторська заборгованість підприємства впродовж ревізійного періоду виросла в 3,2 рази, а коефіцієнт платоспроможності знизився до 0,13, що втричі менше від нормативного значення. Фінансування господарської діяльності підприємства здійснюється здебільшого за рахунок зовнішніх запозичень.

Основними причинами такого стану підприємства, з одного боку, є встановлення тарифів у розмірі, які не перекривають фактичні витрати з перевезення пасажирів, і брак джерел для покриття цієї різниці, з іншого - достатньо високий рівень фактичних витрат.

Негативно позначається на фінансовому стані "Київпастрансу" наявність значної кількості пільговиків. За статистичними даними, лише кожний п`ятий пасажир платить за проїзд, решта їздять безкоштовно або за значно меншу плату (проїзні квитки для учнів і студентів). Міська влада, яка суттєво розширила перелік пільговиків, не забезпечила в повному обсягу джерела компенсації вартості їх проїзду.

Як повідомляють у ГоловКРУ, в 2007 році "Київпастранс" відповідно до інвестиційних договорів передав стороннім організаціям в безкоштовне користування встановлені на зупинках 364 секції торговельних павільйонів розміром 1,8 кв.м на умовах, що ті щомісячно реалізовуватимуть абонементні талони на суму, не менш за обумовлену в договорі.

Фактично вказані умови реалізації не виконувались переважною більшістю організацій і підприємців, а деякі з них взагалі не продали жодного абонемента. Проте керівництво КП "Київпастранс" не вживало жодних заходів для стягнення передбаченої договірними умовами плати або розірвання договорів, внаслідок чого недоотримало доходів від реалізації абонементних талонів на загальну суму 2,2 мільйона гривень.

За аналогічних умов в 2008 році від реалізації абонементних талонів недоотримано доходів на суму 1,6 мільйона гривень.

Крім того, понад 2,7 мільйона гривень доходів втратив "Київпастранс" і 282,8 тисяч гривень - бюджет Києва в результаті підміни договорів оренди договорами послуг та заниження розміру ставок орендної плати на нерухоме майно.

Аватара пользователя
ВАВАНчик
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 847
Зарегистрирован: 26 дек 2008, 00:23

Сообщение ВАВАНчик »

Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Ну мой соученик по автокурсам свой троллейбус до 95 разгонял на небольшом подъёме по проспекту Победы на участке от Бермудов к Ювилейному, а СитиЛАЗ поновее будет, вот и лихачит :super:
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Шутки шутками, гнал один раз водила по мосту Патона (это был последний ТР43) так, что я думал надо трусы запасные брать. 100 км/ч было на спидометре.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

У Ситилаза отключаются движки на скорости > 60 км/ч...
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
slavutich
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1647
Зарегистрирован: 20 авг 2008, 11:47
Контактная информация:

Сообщение slavutich »

У ЛАЗа стоит ограничение на 55км/ч. А насчет скорости-у ЛАЗов спидометы часто показывают неправдивую скорость(кагдато на 46тр. Е301 по спидометру ехал 110)
-Туда в центр, туда на Ипподром...что не понятно??!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

То был Маз. Скорость была больше 60 точно. В следующий раз поеду с GPS-кой. Замеряю :)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
slavutich
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1647
Зарегистрирован: 20 авг 2008, 11:47
Контактная информация:

Сообщение slavutich »

В описании МАЗа 103Т, значиться максимальная скорость в 70 км/ч.
ЗЫ.хороший у тебя разброс: сначала скорость была 100км/ч. а потом стала просто больше 60.
ЗЫЫ.103Т при 55км/ч. воет так, что кажеться, что он сейчас взлетит
-Туда в центр, туда на Ипподром...что не понятно??!

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

ЗЫЫ.103Т при 55км/ч. воет так, что кажеться, что он сейчас взлетит
Смотря какой: 2701 не рычит и не воет!
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

ЗЫ.хороший у тебя разброс: сначала скорость была 100км/ч. а потом стала просто больше 60.
100км/ч - по спидометру (я ж писал). Больше 60 - субективное чувство.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

У Лаз-ов есть такой глюк что при какой-то неисправности стрелка спидометра ложится в максимум и там и лежит, даже когда троллейбус стоит.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

У ЛАЗа стоит ограничение на 55км/ч
НЯЗ это касается только Е301.

Ответить