Страница 68 из 73

Re: Львовская Брама

Добавлено: 22 янв 2023, 11:46
Бодрый
Dim писал(а):
05 фев 2022, 20:24
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022- ... KVHMvCvQJI

Движ, однако...
P.S. А выход на перекрёстке Стрельцов/Кудрявской будет.
Визнано тендер на Закупівлю таким, що не відбувся, на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону, а саме, здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.

27-й рік пішов "консерві"

Re: Львовская Брама

Добавлено: 22 янв 2023, 22:09
tov_tob
...и 32-й год началу поиска альтернативных решений по выходу на поверхность.

Re: Львовская Брама

Добавлено: 23 янв 2023, 00:01
Бодрый
tov_tob, термін дії інвестиційного договору з ТОВ "Коніка" завершується в 2023 році ?

Щось ще, окрім бажання та грошей, буде заважати будувати вихід зі станції ?

Re: Львовская Брама

Добавлено: 25 янв 2023, 03:38
KuzyaCat
думаю, и без обстоятельств непреодолимой силы нас бы ждал примерно тот же результат

Re: Львовская Брама

Добавлено: 18 янв 2024, 21:29
Бодрый
Брагінський про ЛБ

«Львівську браму» заморожено з 1996 року. Там теж від початку були проблеми. Маю доволі просте питання: хіба про це не знали, коли проєктували? Чим думали взагалі?

Для станції «Львівська брама» не будують входи-виходи, тому що там дуже кабальний інвестдоговір, підписаний ще у 2005–2006 році, не пам'ятаю точно.

Підписаний ким?

Київською міською державою адміністрацією та інвесторами.

А інвестор у нас хто?

Не пам'ятаю. Ми не сторона цього договору. Я знаю, що є інвестдоговір. За ним, інвестор зобов'язаний зробити 40 метрів котлован стіни в ґрунті, побудувати там свій об'єкт інфраструктурний, а ми повинні знизу добратися до них — і буде вихід з метро через інфраструктурний об'єкт.

Самостійно будувати на цій ділянці ми не можемо, бо це буде порушення умов конкурсу. Тому придумали інший сценарій. Ще до початку великої війни відпрацювали передпроєктні рішення, щоб винести вихід зі станції трішки вбік, лівіше. Там є земельна ділянка, яка належить місту (сквер на перетині вулиці Кудрявської та Січових стрільців, де зараз бювет. — С.К.).

До того ж сама Львівська площа дуже маленька, там декілька зупинок наземного транспорту. І якщо додати ще вихід з метро, виникне тиснява. Тому логічно перенести трохи вбік.

Скільки потрібно часу, щоб передпроєктний документ став проєктом?

Рік — щоб зробити якісний проєкт і пройти експертизу. І приблизно два роки — щоб побудувати.

Тобто три роки мінімум. На 24 рік проходження проєкту заплановано чи ні?

Ні.

А чому?

У міста немає коштів. Дивіться, у тарифи метрополітену не закладені гроші на розвиток інфраструктури. Тариф передбачає тільки утримання того, що в нас уже є.
https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_oc ... j142symgxU

Re: Львовская Брама

Добавлено: 29 июл 2024, 11:00
Бодрый
Бодрый писал(а):
23 янв 2023, 00:01
tov_tob, термін дії інвестиційного договору з ТОВ "Коніка" завершується в 2023 році ?

Щось ще, окрім бажання та грошей, буде заважати будувати вихід зі станції ?
Уже майже півроку минуло в 2024-у...

Re: Львовская Брама

Добавлено: 29 июл 2024, 15:46
TANK
да никому не нужен выход на кудрявскую, вот и тянут. вероятно есть надежда на продавить львовскую.

Re: Львовская Брама

Добавлено: 29 июл 2024, 16:32
Бодрый
Dvorko писал(а):
07 фев 2022, 23:49
Було би круто, щоби до '25 року (якраз під вибори) добудували ЛБ
Вже й з 2025 роком мимо каси

Re: Львовская Брама

Добавлено: 01 авг 2024, 07:14
Aktivnyy
Допоки влада не зацікавлена у будівництві Львівської брами, її не побудують. Щодо того коли вже колишній начальник метрополітену Брагінський казав про тарифи, то так, нині 8 грн, які встановлені у 2018 році, не відповідають сьогоднішнім реаліям, і умовне підвищення до 10 або 12 грн може бути безболісним, але покращить фінансовий стан метрополітену. Але я думаю виділити з міського бюджету на проєкт Львівської брами 70-100 млн теж не проблема, було б тільки бажання влади

Львівська брама

Добавлено: 09 апр 2025, 20:21
Бодрый
TANK писал(а):
29 июл 2024, 15:46
да никому не нужен выход на кудрявскую, вот и тянут. вероятно есть надежда на продавить львовскую.
Ага, і отримаємо станцію метро з назвою "Кудрявець" чи "Кудрявська"

Re: Львовская Брама

Добавлено: 09 апр 2025, 23:02
TANK
да как хотят, так пусть и называют - главное - выход на львовскую пл. да и кудрявец (по названию топонима) подойдет. пусть построят.

Львівська брама

Добавлено: 11 апр 2025, 13:38
Бодрый
TANK писал(а):
09 апр 2025, 23:02
да как хотят, так пусть и называют - главное - выход на львовскую пл. да и кудрявец (по названию топонима) подойдет. пусть построят.
Вже 30 років чекаємо

Re: Львовская Брама

Добавлено: 13 апр 2025, 18:06
Egor
Бодрый писал(а):
18 янв 2024, 21:29
Брагінський про ЛБ

А чому?

У міста немає коштів. Дивіться, у тарифи метрополітену не закладені гроші на розвиток інфраструктури. Тариф передбачає тільки утримання того, що в нас уже є.
https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_oc ... j142symgxU
Щось я цей владний флуд пропустив. З одного боку інцестпроєкт, з іншого тарифи. І... порстіше нічого не робити, ніж оце вирішити щось. Щоб не в політику: 1,5 довгобуди, які давно вже час зносити - чудова можливсть для нового проєкту та випуску ЛБ наверх. Розумію, що віддає фламастерами, але більш ніж реальна можливість

Львівська брама

Добавлено: 14 апр 2025, 09:19
Бодрый
Egor писал(а):
13 апр 2025, 18:06
1,5 довгобуди, які давно вже час зносити - чудова можливсть для нового проєкту та випуску ЛБ наверх.
Нічого не зрозумів

Re: Львовская Брама

Добавлено: 14 апр 2025, 12:40
TANK
НЯП разговор о новом учебном корпусе карпенко карого и его театральном зале с последующим строительством наклона ну и дальнейшей застройкой.

Только 1) наклон там как раз под трамвайную диспетчерскую выходит, 2) сделать проход на уровне платформы не получится (пути поворачивают уже под углом яр.вала), 3) делать двухпролетный эскалатор в проходом между ними - тоже не вариант, на промежуточный зал денег нет. Хотя их и так нет)))