Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3579
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Не знав, в яку тему краще цього монстра приткнути)) Дрезина-франкенштейн з Івано-Франківщини
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Крюківський завод виготовив перші вагони за контрактом з Укрзалізницею – фото
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) показав перші пасажирські вагони, виготовлені за контрактом з Укрзалізницею.
Десять із 66 замовлених УЗ вагонів двома складами здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук – Полтава – Кременчук, повідомила пресслужба підприємства.
"Це обов’язкова штатна процедура, яку проходить кожен пасажирський вагон, перш ніж відправитися працювати на залізниці, перевозити пасажирів", – сказано в повідомленні.
Випробування пройшли наприкінці листопада – початку грудня і були успішними. До них було залучено представників служби якості підприємства, зокрема відділу технічного контролю, метрологів, робітників корпусу пасажирського вагонобудування, а також представника замовника – Укрзалізниці.
Тепер вагони повинна прийняти комісія УЗ.
Наприкінці серпня 2024 року Укрзалізниця повідомила, що тимчасово зменшила кількість плацкартних вагонів на низці напрямків. Їх передали для здійснення медичних та евакуаційних рейсів.
У жовтні УЗ показала плацкартні вагони, відновлені на власних потужностях.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/p ... tseiu-foto
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) показав перші пасажирські вагони, виготовлені за контрактом з Укрзалізницею.
Десять із 66 замовлених УЗ вагонів двома складами здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук – Полтава – Кременчук, повідомила пресслужба підприємства.
"Це обов’язкова штатна процедура, яку проходить кожен пасажирський вагон, перш ніж відправитися працювати на залізниці, перевозити пасажирів", – сказано в повідомленні.
Випробування пройшли наприкінці листопада – початку грудня і були успішними. До них було залучено представників служби якості підприємства, зокрема відділу технічного контролю, метрологів, робітників корпусу пасажирського вагонобудування, а також представника замовника – Укрзалізниці.
Тепер вагони повинна прийняти комісія УЗ.
Наприкінці серпня 2024 року Укрзалізниця повідомила, що тимчасово зменшила кількість плацкартних вагонів на низці напрямків. Їх передали для здійснення медичних та евакуаційних рейсів.
У жовтні УЗ показала плацкартні вагони, відновлені на власних потужностях.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/p ... tseiu-foto
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Мои фото с InnoTrans 2024. Здесь уже больше ж/д тематики и ПС, поэтому решил залить всё сюда одним скоупом. Может кому будет интересно.
1) Вагоны Siemens Viaggio для чешских ж/д "CD". Очень нравится внутренняя архитектура, большие окна, узкие стойки, отсутствие слепых зон, чувствуется пространство и уют. Если будете покупать на сайте "CD" билеты и увидете у номера поезда приставку "ComfortJet" - будете ехать именно в этих вагонах постройки 23-24х+ годов.
2й класс - 1й класс - 2) Парочка локов Siemens Vectron. 3) Региональный Siemens Mireo. Возможно даже гибрид/аккумуляторный или водородный(но это не точно, не лазил в нем). 4) Поезда метро Stadler типа JK для Берлина, для линий c уменьшенным габаритом. 5) Обновленный салон S-Bahn'a Кёльна. Старые поезда проходят рограмму модернизации. 6) Локи Bombardier Traxx(справа) и Talgo(слева) под будущий пуш-пулл ICE-L(который сейчас проходит тесты и сертификацию) для линий Берлин-Амстердам. 7) Будущий вагон Talgo для датских ж/д "DSB". 8) Немного региональных Stadler-ов. Flirt и Kiss, если не ошибаюсь. 9) Немного рандома. Китайцев местами отгоняли чуть ли не ссаными тряпками. Залязят почти везде куда хотя хотят без спроса, и под тележки, и пытаются открывать шкафы с электрооборудованием, всё фоткают, всё меряют линейками тощо. Доходило даже до скандалов. Новые капсульные/модульные системы от "Grammer", а также старые, но все еще мои самые любимые сиденья - ICE 3000. Borcad - Kiel - Clerprem -
1) Вагоны Siemens Viaggio для чешских ж/д "CD". Очень нравится внутренняя архитектура, большие окна, узкие стойки, отсутствие слепых зон, чувствуется пространство и уют. Если будете покупать на сайте "CD" билеты и увидете у номера поезда приставку "ComfortJet" - будете ехать именно в этих вагонах постройки 23-24х+ годов.
2й класс - 1й класс - 2) Парочка локов Siemens Vectron. 3) Региональный Siemens Mireo. Возможно даже гибрид/аккумуляторный или водородный(но это не точно, не лазил в нем). 4) Поезда метро Stadler типа JK для Берлина, для линий c уменьшенным габаритом. 5) Обновленный салон S-Bahn'a Кёльна. Старые поезда проходят рограмму модернизации. 6) Локи Bombardier Traxx(справа) и Talgo(слева) под будущий пуш-пулл ICE-L(который сейчас проходит тесты и сертификацию) для линий Берлин-Амстердам. 7) Будущий вагон Talgo для датских ж/д "DSB". 8) Немного региональных Stadler-ов. Flirt и Kiss, если не ошибаюсь. 9) Немного рандома. Китайцев местами отгоняли чуть ли не ссаными тряпками. Залязят почти везде куда хотя хотят без спроса, и под тележки, и пытаются открывать шкафы с электрооборудованием, всё фоткают, всё меряют линейками тощо. Доходило даже до скандалов. Новые капсульные/модульные системы от "Grammer", а также старые, но все еще мои самые любимые сиденья - ICE 3000. Borcad - Kiel - Clerprem -
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Крюківський вагонзавод реалізував у 2024 році 1096 вантажних вагонів
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Про це ипше ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
За попередніми даними, реалізовано протягом року 1096 вантажних вагонів.
"Серед найцікавіших замовлень - виготовлення вагонів-зерновозів на експорт, для Литви. Незважаючи на складну логістику, 140 одиниць успішно доставлено замовнику", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
"Ми активно займалися пасажирським вагонобудуванням, продовжували виконувати державне замовлення на 66 вагонів. У грудні 2024 року на півтора місяця раніше строку, обумовленого договором, почали поставку пасажирських вагонів "Укрзалізниці" - дві партії: 10 та 5 одиниць", - додали на підприємстві.
В КВБЗ додали, що оскільки в державному бюджеті на 2025 рік передбачено 4,4 млрд грн на оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" для перевезення пасажирів, - можна говорити про продовження державних інвестицій у оновлення рухомого складу.
"У нас є досвід постачання 100 пасажирських вагонів за попереднім державним замовленням в умовах війни. Ці вагони, як і сім наших дизель-поїздів, щодоби в експлуатації. Якщо раніше вони пробігали 400 км на добу, то з початком війни - 1200", - підсумували на підприємстві.
https://cfts.org.ua/news/2024/12/27/kry ... oniv_81544
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Про це ипше ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
За попередніми даними, реалізовано протягом року 1096 вантажних вагонів.
"Серед найцікавіших замовлень - виготовлення вагонів-зерновозів на експорт, для Литви. Незважаючи на складну логістику, 140 одиниць успішно доставлено замовнику", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
"Ми активно займалися пасажирським вагонобудуванням, продовжували виконувати державне замовлення на 66 вагонів. У грудні 2024 року на півтора місяця раніше строку, обумовленого договором, почали поставку пасажирських вагонів "Укрзалізниці" - дві партії: 10 та 5 одиниць", - додали на підприємстві.
В КВБЗ додали, що оскільки в державному бюджеті на 2025 рік передбачено 4,4 млрд грн на оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" для перевезення пасажирів, - можна говорити про продовження державних інвестицій у оновлення рухомого складу.
"У нас є досвід постачання 100 пасажирських вагонів за попереднім державним замовленням в умовах війни. Ці вагони, як і сім наших дизель-поїздів, щодоби в експлуатації. Якщо раніше вони пробігали 400 км на добу, то з початком війни - 1200", - підсумували на підприємстві.
https://cfts.org.ua/news/2024/12/27/kry ... oniv_81544
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Ще п'ять нових вагонів від КВБЗ стали на маршрут Київ-Дніпро – фото
Крюківський вагонобудівний завод достроково передав Укрзалізниці 15 вагонів у грудні
27 грудня 2024 року ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) передав Укрзалізниці чергову партію з п’яти купейних вагонів у межах державного замовлення на 66 одиниць, повідомила пресслужба заводу.
Загалом у грудні завод передав замовнику 15 вагонів, випередивши графік виробництва.
Вагони пройшли необхідні випробування, технічне обслуговування та остаточне приймання комісією Укрзалізниці.
Після цього всі 15 вагонів були відразу введені в експлуатацію та почали обслуговувати маршрут Київ-Дніпро.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... nipro-foto
Крюківський вагонобудівний завод достроково передав Укрзалізниці 15 вагонів у грудні
27 грудня 2024 року ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) передав Укрзалізниці чергову партію з п’яти купейних вагонів у межах державного замовлення на 66 одиниць, повідомила пресслужба заводу.
Загалом у грудні завод передав замовнику 15 вагонів, випередивши графік виробництва.
Вагони пройшли необхідні випробування, технічне обслуговування та остаточне приймання комісією Укрзалізниці.
Після цього всі 15 вагонів були відразу введені в експлуатацію та почали обслуговувати маршрут Київ-Дніпро.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... nipro-foto
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози ТЕП70 на власному заводі
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози серії ТЕП70 на власних потужностях. Фактично кожен ворожий обстріл енергетичної інфраструктури змушує залізничників виводити на колії десятки тепловозів для підміни електровозів. Швидко придбати цей рухомий склад наразі неможливо, тому Укрзалізниця поступово відновлює парк, який ще підлягає ремонту.
Перший тепловоз цієї серії було капітально відремонтовано наприкінці минулого року. На підготовку та виконання ремонтів залізничникам знадобилося трохи більше 4 місяців.
У ході ремонту залізничники опанували низку робіт і виготовлення запчастин, які відсутні на ринку. Зокрема, було відремонтовано візок тепловоза та гальмівну важільну передачу, компресор, тяговий електродвигун, центральну повітряну систему тощо.
Також для капремонту тепловоза залізничники власноруч виготовили глушник дизеля тепловоза, тяги гальмівної передачі, спеціалізовані ключі для розбирання вузлів та агрегатів тощо. Під час модернізації особливу увагу було приділено зручностям для машиністів.
Раніше цей рухомий склад ремонтувався на приватному підприємстві. Тепловози серії ТЕП70 випускалися в 1985-1989 роках
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... Ro9CE7BLsw
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози серії ТЕП70 на власних потужностях. Фактично кожен ворожий обстріл енергетичної інфраструктури змушує залізничників виводити на колії десятки тепловозів для підміни електровозів. Швидко придбати цей рухомий склад наразі неможливо, тому Укрзалізниця поступово відновлює парк, який ще підлягає ремонту.
Перший тепловоз цієї серії було капітально відремонтовано наприкінці минулого року. На підготовку та виконання ремонтів залізничникам знадобилося трохи більше 4 місяців.
У ході ремонту залізничники опанували низку робіт і виготовлення запчастин, які відсутні на ринку. Зокрема, було відремонтовано візок тепловоза та гальмівну важільну передачу, компресор, тяговий електродвигун, центральну повітряну систему тощо.
Також для капремонту тепловоза залізничники власноруч виготовили глушник дизеля тепловоза, тяги гальмівної передачі, спеціалізовані ключі для розбирання вузлів та агрегатів тощо. Під час модернізації особливу увагу було приділено зручностям для машиністів.
Раніше цей рухомий склад ремонтувався на приватному підприємстві. Тепловози серії ТЕП70 випускалися в 1985-1989 роках
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... Ro9CE7BLsw
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Випробування нових пасажирських вагонів КВБЗ
https://kvsz.com/index.php/ua/pres-sluz ... honiv-kvbz
13 січня 2025 15:31

Фахівці ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод 11 січня 2025 року провели пробігові регламентні випробування щойно складених пасажирських вагонів із замовлення на 66 одиниць. Три новеньких вагони проїхали маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук. Під час поїздки інженери та робітники перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності, зокрема гальмування, відкривання-закривання дверей, опалення, кип’ятіння води, туалетів, протипожежних приладів тощо.
Незабаром – технічне і остаточне приймання вагонів, передавання їх замовнику – Укрзалізниці.
Нагадаємо, що у грудні 2024 року ПАТ «КВБЗ» передав головному перевізнику країни – УЗ – 15 купейних пасажирських вагонів на півтора місяця раніше строку, зазначеного у договорі. Вагони відразу ж відправилися у рейси з пасажирами. Як бачимо, активна робота зі складання наступних пасажирських вагонів триває.
https://kvsz.com/index.php/ua/pres-sluz ... honiv-kvbz
13 січня 2025 15:31

Фахівці ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод 11 січня 2025 року провели пробігові регламентні випробування щойно складених пасажирських вагонів із замовлення на 66 одиниць. Три новеньких вагони проїхали маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук. Під час поїздки інженери та робітники перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності, зокрема гальмування, відкривання-закривання дверей, опалення, кип’ятіння води, туалетів, протипожежних приладів тощо.
Незабаром – технічне і остаточне приймання вагонів, передавання їх замовнику – Укрзалізниці.
Нагадаємо, що у грудні 2024 року ПАТ «КВБЗ» передав головному перевізнику країни – УЗ – 15 купейних пасажирських вагонів на півтора місяця раніше строку, зазначеного у договорі. Вагони відразу ж відправилися у рейси з пасажирами. Як бачимо, активна робота зі складання наступних пасажирських вагонів триває.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Во Франции прошла презентация салона нового TGV M:
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Перший новий плацкартний вагон КВБЗ для Укрзалізниці вийшов на випробування
Цього разу весняні (попереднього разу ми писали про зимові) пробігові випробування трьох чергових готових пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу із замовлення на 66 одиниць, яке ми успішно виконуємо згідно з графіком. Маршрут традиційний: Кременчук-Полтава-Кременчук. Іспит складали два купейні вагони типу СВ
і один підвищеної місткості - плацкартний. До нього цього разу була прикута підвищена увага усіх учасників випробувань і керівників ПАТ «КВБЗ».
Напередодні, у п’ятницю, 21 березня, технічний директор, директор з якості, директор із виробництва на чолі із головою правління ПАТ «КВБЗ» Максимом Крамаренком оглянули його і ухвалили початок випробувань.
КВБЗ має досвід складання і поставки плацкартних вагонів у минулі роки для замовників із Казахстану, Таджикистану тощо. Проте для Укрзалізниці ми плацкарт не поставляли. Цей вагон зразка 2025 року принципово новий. Залишено лише кузов моделі 61-779. Що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру – то це нові розробки. Разом зі спеціалістами УЗ проведено велику роботу. На заводі виготовлено кілька макетів плацкартного боксу, проведено опитування серед пасажирів. Враховано їх побажання, внесені значні конструктивні зміни.
Що ж нового в нових плацкартних вагонах? Заступник головного конструктора з пасажирського вагонобудування Олександр Строгов звернув увагу на те, що вони мають принципово новий інтер’єр у світлих кольорах, як і хотіли пасажири. Максимально застосовано матеріали із нержавіючої сталі, покращена оббивка полиць. Враховано побажання пасажирів щодо приватності - з’явилися повздовжні перегородки, які відділяють бокси від проходу.
Для зручної подорожі пасажирів на верхніх полицях зменшено розмір багажної полиці, щоб людина могла сісти, скористатися столиком, який тут є і може слугувати для роботи з гаджетами, розміщення їжі та напоїв.
Для пасажирів на нижніх полицях влаштовано затишний м’який куточок біля вікна, у спинці дивана є зручна газетниця, під полицею – місткий рундук.
Ергономіка вагона – зручні драбинки для пасажирів на верхніх полицях, зігнуті поручні, перегородки, вбудовані ручки – усе це покликано зробити подорож для людей якомога зручнішою, а ще – порадувати око і підняти настрій.
Усі пасажири плацкартного вагона матимуть індивідуальні світильники з регуляторами яскравості та можливістю змінювати кут їх нахилу, м’яким спектром освітлення, а також розетки з USB портами.
Чимало уваги конструктори приділили загальному освітленню салону. Адже у плацкартному вагоні немає коридора, а є наскрізний прохід. Він обладнаний суцільною світловою енергозберігаючою лінією.
У плацкартному вагоні 58 пасажирських місць. Це дев’ять боксів по шість місць, а десятий бокс – чотиримісний. Бокових полиць у ньому немає, бо вагони мають віялові двері, що відкриваються в обидва боки. Залишок місця використано для облаштування шафи з полицями для зберігання чистої білизни чи ще якихось необхідних речей. У традиційних купейних вагонах такого точно немає.
Ми подбали про покращене купе для відпочинку провідників. А ще є зміни, які пасажири не бачать, але обов’язково відчують. Зокрема нововведення в системі кондиціонування і вентиляції. На вагоні виконано два канали: по одному із них нагнітається свіже повітря, інший - відповідає за рециркуляцію, тобто забирання повітря на обробку.
Звісно, вагони обладнані санітарними системами закритого типу, сповивальними столиками, на вікнах є два види ролетних затіняючих штор, написи дублюються шрифтом Брайля.
Важливо, що на плацкартному вагоні ще зріс відсоток локалізації, бо все більше вітчизняних підприємств (понад 150) освоюють і постачають нам матеріали і комплектуючі, вузли та деталі.
На плацкартний вагон, окрім пробігових, очікують також періодичні випробування. Їх проводитимуть спеціалісти ВТК за участі випробувального центру КВБЗ. Тож на фото можна побачити, що деякі елементи інтер’єру, підлога покриті технологічними захисними матеріалами.
Кілька слів про команду випробувальників. До неї увійшли представники служби якості на чолі з Наталією Свистун, корпусу пасажирського вагонобудування на чолі із майстром Віктором Шепелем, старший інспектор Укрзалізниці Михайло Савчук тощо.
Програма випробувань була досить напруженою: перевірка працездатності ходових частин, ударно-тягового обладнання, гальм, внутрішнього обладнання, дверей, систем водозабезпечення, сантехніки, електрообладнання (зокрема й електрозабезпечення від сусіднього вагона), пожежної сигналізації, кондиціонерів в режимі опалення, вентиляції і підтримки заданої температури. Випробування пройшли у штатному режимі, роботу виконано у повному обсязі. Їх результати опрацьовуються з наступним оформленням протоколів.
Поточного місяця на КВБЗ планують закінчити здавання вагонів типу СВ. А у квітні – вже перша партія нових вагонів підвищеної місткості (плацкартних) має приєднатися до своїх побратимів на залізниці.
Джерело сторінка ПАТ Крюковський вагонобудівний завод в ФБ
Цього разу весняні (попереднього разу ми писали про зимові) пробігові випробування трьох чергових готових пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу із замовлення на 66 одиниць, яке ми успішно виконуємо згідно з графіком. Маршрут традиційний: Кременчук-Полтава-Кременчук. Іспит складали два купейні вагони типу СВ
і один підвищеної місткості - плацкартний. До нього цього разу була прикута підвищена увага усіх учасників випробувань і керівників ПАТ «КВБЗ».
Напередодні, у п’ятницю, 21 березня, технічний директор, директор з якості, директор із виробництва на чолі із головою правління ПАТ «КВБЗ» Максимом Крамаренком оглянули його і ухвалили початок випробувань.
КВБЗ має досвід складання і поставки плацкартних вагонів у минулі роки для замовників із Казахстану, Таджикистану тощо. Проте для Укрзалізниці ми плацкарт не поставляли. Цей вагон зразка 2025 року принципово новий. Залишено лише кузов моделі 61-779. Що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру – то це нові розробки. Разом зі спеціалістами УЗ проведено велику роботу. На заводі виготовлено кілька макетів плацкартного боксу, проведено опитування серед пасажирів. Враховано їх побажання, внесені значні конструктивні зміни.
Що ж нового в нових плацкартних вагонах? Заступник головного конструктора з пасажирського вагонобудування Олександр Строгов звернув увагу на те, що вони мають принципово новий інтер’єр у світлих кольорах, як і хотіли пасажири. Максимально застосовано матеріали із нержавіючої сталі, покращена оббивка полиць. Враховано побажання пасажирів щодо приватності - з’явилися повздовжні перегородки, які відділяють бокси від проходу.
Для зручної подорожі пасажирів на верхніх полицях зменшено розмір багажної полиці, щоб людина могла сісти, скористатися столиком, який тут є і може слугувати для роботи з гаджетами, розміщення їжі та напоїв.
Для пасажирів на нижніх полицях влаштовано затишний м’який куточок біля вікна, у спинці дивана є зручна газетниця, під полицею – місткий рундук.
Ергономіка вагона – зручні драбинки для пасажирів на верхніх полицях, зігнуті поручні, перегородки, вбудовані ручки – усе це покликано зробити подорож для людей якомога зручнішою, а ще – порадувати око і підняти настрій.
Усі пасажири плацкартного вагона матимуть індивідуальні світильники з регуляторами яскравості та можливістю змінювати кут їх нахилу, м’яким спектром освітлення, а також розетки з USB портами.
Чимало уваги конструктори приділили загальному освітленню салону. Адже у плацкартному вагоні немає коридора, а є наскрізний прохід. Він обладнаний суцільною світловою енергозберігаючою лінією.
У плацкартному вагоні 58 пасажирських місць. Це дев’ять боксів по шість місць, а десятий бокс – чотиримісний. Бокових полиць у ньому немає, бо вагони мають віялові двері, що відкриваються в обидва боки. Залишок місця використано для облаштування шафи з полицями для зберігання чистої білизни чи ще якихось необхідних речей. У традиційних купейних вагонах такого точно немає.
Ми подбали про покращене купе для відпочинку провідників. А ще є зміни, які пасажири не бачать, але обов’язково відчують. Зокрема нововведення в системі кондиціонування і вентиляції. На вагоні виконано два канали: по одному із них нагнітається свіже повітря, інший - відповідає за рециркуляцію, тобто забирання повітря на обробку.
Звісно, вагони обладнані санітарними системами закритого типу, сповивальними столиками, на вікнах є два види ролетних затіняючих штор, написи дублюються шрифтом Брайля.
Важливо, що на плацкартному вагоні ще зріс відсоток локалізації, бо все більше вітчизняних підприємств (понад 150) освоюють і постачають нам матеріали і комплектуючі, вузли та деталі.
На плацкартний вагон, окрім пробігових, очікують також періодичні випробування. Їх проводитимуть спеціалісти ВТК за участі випробувального центру КВБЗ. Тож на фото можна побачити, що деякі елементи інтер’єру, підлога покриті технологічними захисними матеріалами.
Кілька слів про команду випробувальників. До неї увійшли представники служби якості на чолі з Наталією Свистун, корпусу пасажирського вагонобудування на чолі із майстром Віктором Шепелем, старший інспектор Укрзалізниці Михайло Савчук тощо.
Програма випробувань була досить напруженою: перевірка працездатності ходових частин, ударно-тягового обладнання, гальм, внутрішнього обладнання, дверей, систем водозабезпечення, сантехніки, електрообладнання (зокрема й електрозабезпечення від сусіднього вагона), пожежної сигналізації, кондиціонерів в режимі опалення, вентиляції і підтримки заданої температури. Випробування пройшли у штатному режимі, роботу виконано у повному обсязі. Їх результати опрацьовуються з наступним оформленням протоколів.
Поточного місяця на КВБЗ планують закінчити здавання вагонів типу СВ. А у квітні – вже перша партія нових вагонів підвищеної місткості (плацкартних) має приєднатися до своїх побратимів на залізниці.
Джерело сторінка ПАТ Крюковський вагонобудівний завод в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
ох там и воняет дешевым китайским пластиком..... как-то проехался в новеньком СВ, никогда не забуду. больше в тамбуре стоял, чем на полке валялся. Хорошо не долго и днем - возвращался из Винницы.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
В депо "Київ Пасажирський" презентували відремонтовані тепловози і електровози (фото)
Зокрема, йдеться про електровози ЧС4-037 та ВЛ80к №444, магістральний тепловоз М62-1554 та вантажний тепловоз серії 2ТЕ116-14434
Південно-Західна залізниця провела презентацію оновленого тягового рухомого складу в локомотивному депо Київ-Пасажирський.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію філії.
Тяговий рухомий склад відремонтовано фахівцями регіональної філії локомотивних депо Жмеринки, Козятина, Гречан та Київ-Пасажирського.
До експозиції увійшли: електровоз ЧС4 -037, відремонтований працівниками локомотивного депо Київ-Пасажирський, електровоз ВЛ80к №444 - після ремонту в локомотивному депо Козятин, тепловоз магістральний М62-1554, відремонтований на базі локомотивного депо "Гречани", вантажний тепловоз серії 2ТЕ116-14434, відремонтований фахівцями локомотивного депо "Жмеринка".
При ремонті особливу увагу приділили покращенню умов роботи локомотивних бригад. Було оновлено ергономіку кабін керування, замінено обшивку стін, стелі та підлоги, встановлено світлозахисні штори та нові крісла, мікрохвильову піч та холодильник.
Крім того, проведено модернізацію електричних та пневматичних схем, встановлено світлодіодне освітлення дизельних приміщень й сучасні системи охолодження повітря в кабіні машиніста, тощо.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/02/v_d ... foto_82454
Зокрема, йдеться про електровози ЧС4-037 та ВЛ80к №444, магістральний тепловоз М62-1554 та вантажний тепловоз серії 2ТЕ116-14434
Південно-Західна залізниця провела презентацію оновленого тягового рухомого складу в локомотивному депо Київ-Пасажирський.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію філії.
Тяговий рухомий склад відремонтовано фахівцями регіональної філії локомотивних депо Жмеринки, Козятина, Гречан та Київ-Пасажирського.
До експозиції увійшли: електровоз ЧС4 -037, відремонтований працівниками локомотивного депо Київ-Пасажирський, електровоз ВЛ80к №444 - після ремонту в локомотивному депо Козятин, тепловоз магістральний М62-1554, відремонтований на базі локомотивного депо "Гречани", вантажний тепловоз серії 2ТЕ116-14434, відремонтований фахівцями локомотивного депо "Жмеринка".
При ремонті особливу увагу приділили покращенню умов роботи локомотивних бригад. Було оновлено ергономіку кабін керування, замінено обшивку стін, стелі та підлоги, встановлено світлозахисні штори та нові крісла, мікрохвильову піч та холодильник.
Крім того, проведено модернізацію електричних та пневматичних схем, встановлено світлодіодне освітлення дизельних приміщень й сучасні системи охолодження повітря в кабіні машиніста, тощо.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/02/v_d ... foto_82454
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Тут цитата сумної коняки сірожи!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3505
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Подвижной состав.
Прочёл вантажний как вінтажний.
Хотя локомотив 88го года. Самая зрелость для такой техники в наших широтах.
А в презентованом квартете самый молодой.
Хотя локомотив 88го года. Самая зрелость для такой техники в наших широтах.
А в презентованом квартете самый молодой.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Подвижной состав.
даже интересно, чем они хотели так впечатлить "папу дойчебана", для которого это все и организовали...... статичной выставкой ретротехники?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Рухомий склад
"Укрзалізниця" отримала плацкартні вагони нової моделі вперше за останні 34 роки
https://epravda.com.ua/biznes/ukrzalizn ... he-806193/
Віктор Волокіта — 2 травня 2025, 17:50

"Укрзалізниця" наприкінці квітня отримала від Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) шість нових плацкартних вагонів.
Про це повідомляють Міністерство розвитку громад та територій та пресслужба заводу.
Кожен вагон має 58 місць: дев’ять боксів по шість місць і чотиримісний десятий бокс без бокових полиць.
"Побудовані Крюківським вагонобудівним заводом, ці вагони — перші в історії незалежної України, закуплені саме у плацкартній модифікації", - йдеться в повідомленні міністерства.
Нові вагони зберігають знайому конфігурацію місць, але отримали низку важливих оновлень, спрямованих на підвищення зручності, безпеки та інклюзивності. Серед нововведень:
полички з м’якими боковими спинками для комфортнішого сну;
ергономічна конструкція східців для зручного підйому на верхні полиці;
міні-перегородки між місцями та проходом для більшої приватності;
спеціальні ніші під нижніми полицями для зберігання негабаритної поклажі — військових рюкзаків або туристичних валіз тощо.

Крім того, вагони мають світлий інтер'єр, місця для сидіння на верхніх полицях, індивідуальні світильники з регулюванням яскравості, USB-порти й розетки для всіх пасажирів, оновлену систему кондиціонування і вентиляції.

Вагони вже внесені до складу поїздів №21/22 Харків-Львів і №103/104 Львів-Краматорськ.
Закупівлю здійснено за держпрограмою.

https://epravda.com.ua/biznes/ukrzalizn ... he-806193/
Віктор Волокіта — 2 травня 2025, 17:50

"Укрзалізниця" наприкінці квітня отримала від Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) шість нових плацкартних вагонів.
Про це повідомляють Міністерство розвитку громад та територій та пресслужба заводу.
Кожен вагон має 58 місць: дев’ять боксів по шість місць і чотиримісний десятий бокс без бокових полиць.
"Побудовані Крюківським вагонобудівним заводом, ці вагони — перші в історії незалежної України, закуплені саме у плацкартній модифікації", - йдеться в повідомленні міністерства.
Нові вагони зберігають знайому конфігурацію місць, але отримали низку важливих оновлень, спрямованих на підвищення зручності, безпеки та інклюзивності. Серед нововведень:
полички з м’якими боковими спинками для комфортнішого сну;
ергономічна конструкція східців для зручного підйому на верхні полиці;
міні-перегородки між місцями та проходом для більшої приватності;
спеціальні ніші під нижніми полицями для зберігання негабаритної поклажі — військових рюкзаків або туристичних валіз тощо.

Крім того, вагони мають світлий інтер'єр, місця для сидіння на верхніх полицях, індивідуальні світильники з регулюванням яскравості, USB-порти й розетки для всіх пасажирів, оновлену систему кондиціонування і вентиляції.

Вагони вже внесені до складу поїздів №21/22 Харків-Львів і №103/104 Львів-Краматорськ.
Закупівлю здійснено за держпрограмою.

Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits