Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
от этого места до перехода метров 100.... не из перехода.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ти про яке саме не те місце ?
Бо асфальт просів майже поряд, але поблизу кіосків і під ними
Бо асфальт просів майже поряд, але поблизу кіосків і під ними
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Підтоплення тунелів Київського метрополітену: правоохоронці провели додатковий огляд місця події
Слідчі дії проводяться у зв’язку з виникненням аварійної ситуації, що призвела до порушення герметичності, протікання води та потрапляння піску в тунель метрополітену.
Нагадаємо, що 13 грудня, слідчі поліції Києва провели одночасні обшуки у рамках кримінального провадження за кваліфікацією «Службова недбалість» (ч. 2 ст. 367 КК України) у комунальних установах міста та на приватному підприємстві.
Сьогодні, 19 грудня, слідчі управління поліції у метрополітені спільно з експертами провели ретельний огляд тунелю між станціями метро Деміївська-Либідська, поверхні над тунелем, русла річки Дніпро та навколишньої місцевості. Також, у рамках кримінального провадження вже призначена комплексна судова будівельно-технічна експертиза.
Процесуальне керівництво здійснює Подільська окружна прокуратура. Досудове розслідування триває.
Джерело, фото, відео по https://is.gd/dtcQdL
Слідчі дії проводяться у зв’язку з виникненням аварійної ситуації, що призвела до порушення герметичності, протікання води та потрапляння піску в тунель метрополітену.
Нагадаємо, що 13 грудня, слідчі поліції Києва провели одночасні обшуки у рамках кримінального провадження за кваліфікацією «Службова недбалість» (ч. 2 ст. 367 КК України) у комунальних установах міста та на приватному підприємстві.
Сьогодні, 19 грудня, слідчі управління поліції у метрополітені спільно з експертами провели ретельний огляд тунелю між станціями метро Деміївська-Либідська, поверхні над тунелем, русла річки Дніпро та навколишньої місцевості. Також, у рамках кримінального провадження вже призначена комплексна судова будівельно-технічна експертиза.
Процесуальне керівництво здійснює Подільська окружна прокуратура. Досудове розслідування триває.
Джерело, фото, відео по https://is.gd/dtcQdL
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
От этого буса (левый ряд поворота от лыбедской на лобановского) до ближайшего перехода:
84 метра под мостом к карламарла рошену
112 метров под лобановского
Викимапия с рулеткой работает, если что. Хоть и через VPN.

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
ТАNK, нічого не зрозумів.
Провал на цій ділянці не один.
Переглянь це фото
Провал на цій ділянці не один.
Переглянь це фото
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
я от провалившегося бусика мерял.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Між провалами 2019 р. і 2023 р. +/- 15 метрів
До підземного переходу поряд зупинкою тролейбуса "Деміївська площа" +/- 80 м
До підземного переходу поряд зупинкою тролейбуса "Деміївська площа" +/- 80 м
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
в одни ворота спорим. как не крути - 80 метров есть.
т.е. дренаж перехода не первопричина.
т.е. дренаж перехода не первопричина.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Руслан Кандибор: Критичної транспортної ситуації навколо станцій на Оболонсько-Теремківській лінії метрополітену немає, так як і немає загрози людському життю
«За попередніми висновками, при будівництві тунелю були допущені технічні помилки, адже через три місяці після відкриття станцій між «Деміївською» та «Либідською» відбулась теча води з виносом піску. Після цього фахівці метрополітену проводили постійну роботу з герметизації та догляду за щілинами. У листопаді 2023 року з’явились значні течі з виносом породи через щілини, тобто відбувся прогрес тріщин. Департамент залучив Державний НДІ Будівельних Конструкцій для з’ясування причин виникнення ситуації і отримав висновки про те, що є загроза руйнування тунелю», – зауважив Руслан Кандибор.
За його словами, в місцях просідання ґрунту поблизу станції метро «Деміївська» були пробурені свердловини для проведення геологічних досліджень. Протягом двох тижнів будуть готові результати. Найближчим часом також будуть з’ясовані об’єми та види робіт, які будуть виконуватись на цій ділянці. Закінчити роботи та відновити рух планується протягом шести місяців.
https://kyivcity.gov.ua/news/ruslan_kan ... u_zhittyu/
«За попередніми висновками, при будівництві тунелю були допущені технічні помилки, адже через три місяці після відкриття станцій між «Деміївською» та «Либідською» відбулась теча води з виносом піску. Після цього фахівці метрополітену проводили постійну роботу з герметизації та догляду за щілинами. У листопаді 2023 року з’явились значні течі з виносом породи через щілини, тобто відбувся прогрес тріщин. Департамент залучив Державний НДІ Будівельних Конструкцій для з’ясування причин виникнення ситуації і отримав висновки про те, що є загроза руйнування тунелю», – зауважив Руслан Кандибор.
За його словами, в місцях просідання ґрунту поблизу станції метро «Деміївська» були пробурені свердловини для проведення геологічних досліджень. Протягом двох тижнів будуть готові результати. Найближчим часом також будуть з’ясовані об’єми та види робіт, які будуть виконуватись на цій ділянці. Закінчити роботи та відновити рух планується протягом шести місяців.
https://kyivcity.gov.ua/news/ruslan_kan ... u_zhittyu/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Експертиза щодо виявлення причин руйнування метро в Києві триватиме від двох до трьох тижнів – інститут
Експертиза, яку проводять на закритих станціях метрополітену в Києві для з'ясування причин руйнувань, триватиме від двох до трьох тижнів. Про це директор національного наукового центру "Інститут експертиз імені Бокаріуса" Сергій Тюленєв повідомив 20 грудня в ефірі телемарафону, який транслює телеканал "Рада".
За словами експерта, вода й далі потрапляє в тунель
Експертиза, яку проводять на закритих станціях метрополітену в Києві для з'ясування причин руйнувань, триватиме від двох до трьох тижнів. Про це директор національного наукового центру "Інститут експертиз імені Бокаріуса" Сергій Тюленєв повідомив 20 грудня в ефірі телемарафону, який транслює телеканал "Рада".
За його словами, фахівці вже обстежили конструкції та працюють над визначенням причин аварії.
"На даний час встановлюються причини виникнення руйнувань тунелю метро. З'ясовується – чи є це порушення при проєктуванні, при будівництві або експлуатації, або через зовнішній вплив при будівництві неподалік тунелю метро, і так далі", – сказав він.
Тюленєв зазначив, що 12 грудня експерти виявили в залізобетонній збірній оправі масові тріщини, зокрема наскрізні, через які вода з породою потрапляє в тунель. По деяких тріщинах встановлені маяки без дати встановлення, частина з яких має пошкодження й корозію, зазначив він.
Представник Інституту Бокаріуса розповів, що на зруйнованих ділянках встановлено тимчасові розвантажувальні конструкції, вода й далі потрапляє в тунель.
https://gordonua.com/ukr/news/kiev/eksp ... 91919.html
Експертиза, яку проводять на закритих станціях метрополітену в Києві для з'ясування причин руйнувань, триватиме від двох до трьох тижнів. Про це директор національного наукового центру "Інститут експертиз імені Бокаріуса" Сергій Тюленєв повідомив 20 грудня в ефірі телемарафону, який транслює телеканал "Рада".
За словами експерта, вода й далі потрапляє в тунель
Експертиза, яку проводять на закритих станціях метрополітену в Києві для з'ясування причин руйнувань, триватиме від двох до трьох тижнів. Про це директор національного наукового центру "Інститут експертиз імені Бокаріуса" Сергій Тюленєв повідомив 20 грудня в ефірі телемарафону, який транслює телеканал "Рада".
За його словами, фахівці вже обстежили конструкції та працюють над визначенням причин аварії.
"На даний час встановлюються причини виникнення руйнувань тунелю метро. З'ясовується – чи є це порушення при проєктуванні, при будівництві або експлуатації, або через зовнішній вплив при будівництві неподалік тунелю метро, і так далі", – сказав він.
Тюленєв зазначив, що 12 грудня експерти виявили в залізобетонній збірній оправі масові тріщини, зокрема наскрізні, через які вода з породою потрапляє в тунель. По деяких тріщинах встановлені маяки без дати встановлення, частина з яких має пошкодження й корозію, зазначив він.
Представник Інституту Бокаріуса розповів, що на зруйнованих ділянках встановлено тимчасові розвантажувальні конструкції, вода й далі потрапляє в тунель.
https://gordonua.com/ukr/news/kiev/eksp ... 91919.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Тут з перших вуст трохи більше про зміни з моменту закриття перегону. Все погіршилося.
Інтерв’ю директора ННЦ ІСЕ Сергія Тюлєнєва у телемарафоні «Єдині новини» щодо експертизи київського метрополітену
Проведення експертизи щодо руйнувань тунелю київського метрополітену між станціями Либідська та Деміївська доручено спеціалістам ННЦ «ІСЕ ім. Засл. проф. М. С. Бокаріуса».
20 грудня на каналі «Рада» у телемарафоні «Єдині новини» ситуацію прокоментував директор Центру Сергій Тюлєнєв.
«На даний час слідством призначена комісійна будівельно-технічна експертиза.
Для виконання комісійної судової будівельно-технічної експертизи необхідно залучення відповідних спеціалістів для з’ясування питань щодо додержання належним чином норм, правил будівництва та експлуатації метрополітенів.
Предметом дослідження буде визначення відповідності/невідповідності виконаних робіт з гідроізоляції проєктній документація з будівництва тунельної споруди між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»; технічного стану тунельної споруди між станціями метро; причин пошкодження та руйнування тунельної споруди між станціями метро».
Директор Центру закцентував увагу на тому, що на першому етапі важливо визначити причини виникнення руйнувань тунелю метро, а саме: з’ясувати, чи припустилися помилок або порушень під час проєктування, будівництва або експлуатації, чи ситуацію спричинили зовнішні чинники (будівництво інших об’єктів неподалік тунелю метрополітену), що позначиться на характері обстеження.
«Уже двічі експерти виїзжали на огляд об’єкту дослідження. Буквально за тиждень ситуація значно змінилася. 12 грудня експерти лабораторії будівельно-технічних досліджень ННЦ ІСЕ провели обстеження тунельного перегону. В ході обстеження було виявлено, що на даний час проводяться роботи з закріплення ґрунтів шляхом нагнітання полімерних розчинів за залізобетонну оправу.
На момент обстеження у залізобетонній збірній оправі виявлено багато тріщин, окремі з них мають наскрізний характер, через які вода з породою потрапляє до тунелю. По деяким тріщинам поставлені маяки без дати встановлення, частина з яких має пошкодження. Окремі збірні елементи оправи мають відшарування захисного шару з оголенням робочої арматури, яка в свою чергу уражена корозією. Також, ураження корозією спостерігається на болтах кріплення збірних елементів. Окремі верхні та бокові елементи склеплення змістилися один відносно одного. Виявлено вимивання цементного зв'язуючого на поверхнях тюбінгів у вигляді висолів, напливів та утворення сталактитів. Наявні протікання на стиках між збірними елементами.
Спостерігається діагональні тріщини з відколом у монолітному шляховому бетоні. На шляховому бетоні знаходяться залишки породи (пилуватого піску), який намило через наскрізні тріщини. У тюбінгах (каркас тунелю) наявні незакриті отвори для нагнітання розчину за оправу тунелю.
Через тиждень при обстеженні об’єкта, встановлено наступне:
на зруйнованих ділянках встановлені тимчасові розвантажуючі конструкції, технічний стан тюбінгів погіршився, виникли нові тріщини, ширина розкриття старих тріщин постійно збільшується, у деяких тюбінгів спостерігається руйнування з відпаданням часток конструкцій тюбінга;
через тріщини в конструкціях вода надходить до тунелю;
для повноти дослідження, було обстежено гідротехнічну споруду, а саме: відкритий канал по якому тече русло річки Либідь;
над поверхнею тунелю спостерігаються провали землі, асфальтових доріжок, кіоски мають значні деформації.»
Сергій Анатолійович зазначив, що виконання комісійної судової будівельно-технічної експертизи буде здійснено приблизно за 2-3 тижні, і на даний момент важливо вивчити всю необхідну документацію, відповідно до якої можливо визначити причини пошкодження та руйнування тунелю метро.
https://www.facebook.com/10008109190598 ... 589528535/
Інтерв’ю директора ННЦ ІСЕ Сергія Тюлєнєва у телемарафоні «Єдині новини» щодо експертизи київського метрополітену
20 грудня на каналі «Рада» у телемарафоні «Єдині новини» ситуацію прокоментував директор Центру Сергій Тюлєнєв.
Для виконання комісійної судової будівельно-технічної експертизи необхідно залучення відповідних спеціалістів для з’ясування питань щодо додержання належним чином норм, правил будівництва та експлуатації метрополітенів.
Предметом дослідження буде визначення відповідності/невідповідності виконаних робіт з гідроізоляції проєктній документація з будівництва тунельної споруди між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»; технічного стану тунельної споруди між станціями метро; причин пошкодження та руйнування тунельної споруди між станціями метро».
На момент обстеження у залізобетонній збірній оправі виявлено багато тріщин, окремі з них мають наскрізний характер, через які вода з породою потрапляє до тунелю. По деяким тріщинам поставлені маяки без дати встановлення, частина з яких має пошкодження. Окремі збірні елементи оправи мають відшарування захисного шару з оголенням робочої арматури, яка в свою чергу уражена корозією. Також, ураження корозією спостерігається на болтах кріплення збірних елементів. Окремі верхні та бокові елементи склеплення змістилися один відносно одного. Виявлено вимивання цементного зв'язуючого на поверхнях тюбінгів у вигляді висолів, напливів та утворення сталактитів. Наявні протікання на стиках між збірними елементами.
Спостерігається діагональні тріщини з відколом у монолітному шляховому бетоні. На шляховому бетоні знаходяться залишки породи (пилуватого піску), який намило через наскрізні тріщини. У тюбінгах (каркас тунелю) наявні незакриті отвори для нагнітання розчину за оправу тунелю.
Через тиждень при обстеженні об’єкта, встановлено наступне:
https://www.facebook.com/10008109190598 ... 589528535/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
ого, серьезно взялись. Бокариуса - единственный в Украине ИСЭ, который реально занимается стротельными экспертизами, а не просто "соответсвием документации". работал с ними - подрядчик вешался. нашли даже то, о чем мы сами не знали - при этом без разрушающих исследований.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фото за 22.12.2023
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Новий манюнький провал
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Скоріш за все, буде розкриття та перебирання блоків оправи
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...