Страница 84 из 244

Добавлено: 03 июл 2007, 12:47
AMY
AMY писал(а):«Київське метро було, є і залишається стратегічним об’єктом, саме тому ми заборонили вхід сторонніх людей до службових приміщень на станціях», - зауважив начальник КП.

Що стосується торговців у метрополітені, то, за словами Петра Мірошникова, в договорах про здійснення торгової діяльності не передбачено вхід до службових приміщень, тому аби не перетворювати службові зони метрополітену на «прохідний двір», було прийнято рішення обмежити доступ до них.

Ну вот и прояснился термин "служебные помещения".
Газета ''Сегодня'' писал(а):совсем недавно перекрыли продавцам доступ к туалетам, которые являются служебными помещениями метро

Добавлено: 03 июл 2007, 16:22
Teteraedr
[Про підвищення тарифів на розміщення пересувних засобів торгівлі у Київському метрополітені
[/quote]

мдя, оренда в київському метро вже зрінюється з орендою в торговельних центрах...
Оренда в метрополітені коштує майже $100/кв.м.

Добавлено: 10 июл 2007, 20:44
vv
На эскалаторах по матюгальнику стали рекламировать горячую линию КМ. Типа для скарг і пропозицій. При чем цілодобово.
Надо будет часа в три ночи позвонить, пожаловаться на схему линий на форточках.

Добавлено: 11 июл 2007, 10:13
Dimon
А можно номер? Я не только про форточки с линиями скажу...

Добавлено: 11 июл 2007, 10:26
Дёдя
Тоже в 3 часа ночи ? :-)

Добавлено: 12 июл 2007, 09:21
AMY
Київський метрополітен

[ Радіо Київ 98 FM | Спікер тайм, 12.04.2007 ]
Метрополітен один з найпопулярніших видів громадського транспорту столиці. Він живе та розвивається разом з Києвом. Зі збільшенням пасажиропотоку виникає проблема розширення ліній метро, збільшення кількості станцій та виходів. Про проблеми та плани Київського метрополітену слухайте в програмі «Ранок великого міста»

У гостях — заступник начальника КП "Київський метрополітен" Володимир Іванович Федоренко
[ слухати ]

Добавлено: 13 июл 2007, 22:30
Klovsky
Машинист КМ Виталий Замойский, нач. депо Дворский и другие в репортаже СТБ про вредные профессии.
АУДИО.

Добавлено: 13 июл 2007, 22:47
Klovsky
Про засідання техніко-економічної ради

[ 13.07.07 / оф.сайт метро ]
12 липня 2007 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради, у якому взяли участь представники наукових установ, фахівці з виробництва та експлуатації рухомого складу з асинхронним тяговим приводом з Росії, Німеччини, Польщі, Чехії, Франції, Кореї, України та представники метрополітену.

З інформацією про Київський метрополітен та нинішній стан його рухомого складу ознайомив присутніх начальник метрополітену Петро Мірошников. Зокрема, він зазначив, що нині у Київському метрополітені експлуатуються 669 вагонів. Переважна більшість цих вагонів була виготовлена протягом 1965-1985 років і є морально і фізично застарілими. Це означає, що у найближчі роки вони вичерпають свій ресурс. Відтак до 2012 року необхідно буде замінити 316 вагонів, а до 2020 року — ще 118.

Враховуючи те, що у Київському метрополітені планується будівництво нової Подільсько-Вигурівської лінії, для забезпечення частоти руху 30 пар поїздів на годину вже у 2012 році для цієї лінії потрібно буде придбати близько 200 вагонів. Окрім цього, на подовження Куренівсько-Червоноармійської лінії до станції „Виставковий центр” необхідно ще 100 вагонів. Загалом же, для забезпечення нормального функціонування метрополітену упродовж найближчих 10-12 років необхідно закупити майже 800 вагонів.

На сьогоднішній день Київським метрополітеном експлуатуються вагони з приводом постійного струму, які, як показала практика, є неекономними щодо споживання електроенергії та технічного утримання. Тому фахівці метрополітену прийняли рішення вивчити досвід експлуатації вагонів з асинхронним тяговим приводом, який має низку переваг перед класичним. З цією метою на засідання техніко-економічної ради були запрошені представники зарубіжних, російських та українських підприємств і компаній-розробників нових типів вагонів.

Про переваги та особливості експлуатації нового рухомого складу розповіли представники Празького та Варшавського метрополітенів, які мають досвід переходу від експлуатації вагонів з приводом постійного струму до асинхроніки, представники заводів-розробників та заводів-виробників. Більшість фахівців висловилися за безумовні перспективи використання у метрополітенах вагонів з асинхронним тяговим приводом.

Добавлено: 14 июл 2007, 14:29
vv
Klovsky писал(а):Машинист КМ Виталий Замойский, нач. депо Дворский и другие в репортаже СТБ про вредные профессии.
АУДИО.
Требует энергию

Добавлено: 14 июл 2007, 14:39
Klovsky
Залил на народ.ru:

2 262 Kb

Добавлено: 14 июл 2007, 23:58
AMY
Укрепление почв в киевском метро обойдется в шесть миллионов
Пятница, 13-е
довыё..лись? доукреплялись? мля, слов просто нет...
ждем повторения на оболони?

Киевское метро частично встало из-за проблем в тоннеле
4:22PM Friday, Jul 13, 2007
http://news.yandex.ru/yandsearch?cl4url ... iety/30745
http://news.yandex.ru/yandsearch?rpt=nn ... 1%80%D0%BE

В Киевском метро в пятинцу вечером частично парализована работа на Сырецко- Печерской линии. Работники метро утверждают, что инцидент произошел "по техническим причинам". По неофициальным данным, в тоннеле метро обрушилась стена.


Движение было прервано с 18:10 по местному времени между станциями "Осокорки" и "Харьковская". Вход на станции "Позняки", "Харьковская", "Бориспольская" и "Вырлица" в данный момент закрыт.

В пресс-службе киевского метрополитена агенству УНИАН сообщили, что причиной прекращения движения поездов стала трещина боковой стенки. Ее обнаружили во время осмотра тоннеля. Было принято решение временно приостановить движение поездов по этому тоннелю для выяснения причин и величины этой трещины.


Все поезда, идущие со станции "Сырецкая" в сторону "Бориспольской", останавливаются на станции метро "Осокорки" - здесь пассажиров просят покинуть вагоны и воспользоваться наземным транспортом, передает ИТАР-ТАСС.

В июне 2006 года станция "Вырлица" была временно закрыта для пассажиров, поскольку при проведении работ по гидроизоляции началось подтапливание станции.

[hr]после написанного:...
сорри, весь на эмоциях. вернулся в медиапространство и услышал об авариии. только потом прочитал сообщения в ветке об СПЛ...

Добавлено: 16 июл 2007, 21:35
Dimon
Obolon писал(а):На эскалаторах по матюгальнику стали рекламировать горячую линию КМ. Типа для скарг і пропозицій. При чем цілодобово.
Надо будет часа в три ночи позвонить, пожаловаться на схему линий на форточках.
Уже пожаловался. Тел: 537 55 05. Звонил правда не в 3 часа ночи, а в пол-десятого вечера. И Вам рекомендую. Для руководства, это очень важно. Это слова девушки, обрабатывающей мой запрос.

Добавлено: 16 июл 2007, 22:27
Коржик
А на что жаловался?

Добавлено: 16 июл 2007, 22:48
Дёдя
Наверно на это :veryhappy: .

Добавлено: 16 июл 2007, 22:51
Dimon
Дёдя:Не угадал.
2 Коржик: на схемы линии (не линий) на форточках. Попросил, чтобы вернули на место, над дверями.