ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
02-11-2007
1 листопада в Адміністрації Київського метрополітену відбувалася робоча зустріч з представниками ТОВ «Кард-Сістем», на якій були підведені попередні підсумки впровадження ІІ етапу автоматизованої системи проходу пасажирів у метрополітен (АСПП).
Для довідки: основна мета впровадження системи — перехід на електронні засоби оплати проїзду для забезпечення обліку всіх продаж та проходів пасажирів, у тому числі пільгових. 30.08.07 р. за результатами проведеного тендеру з ТОВ «Кард-Сістем» було укладено договір на виконання частини робіт ІІ етапу з терміном - грудень 2007 року.
Під час зустрічі представники фірми проінформували про обсяги виконаних робіт, про наступні заходи і дати їх реалізації. Наразі триває виготовлення серверів, терміналів для роботи з безконтактними картками, автоматизованих робочих місць касирів тощо. Вже на початку грудня розпочнеться монтаж та налагодження обладнання у вестибюлях станцій.
Як зазначив начальник метрополітену Петро Мірошников, всі роботи з впровадження ІІ етапу АСПП необхідно виконати до кінця поточного року, адже це дасть змогу 80% пасажирів користуватися безконтактними картками. Водночас, на його думку, потрібно обов’язково проводити аналітичні дослідження роботи системи, що дозволить повною мірою відчути її ефективність.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ 2
02-11-2007
1 листопада за спільною згодою відбувалася зустріч керівництва метрополітену з Радою машиністів. Представники однієї з провідних професій столичної підземки поділилися наболілим. Серед питань, які піднімалися на зустрічі, є стурбованість ситуацією, що склалася навколо реорганізації профільної поліклініки; недостатнє фінансування ремонтних робіт рухомого складу, що сягнуло критичної межі; сумна перспектива професії, адже через невисоку заробітну плату у метрополітені не спостерігається поповнення новими кадрами.
Однак, найважливішим наразі, на їх думку, є укладення угоди з міською владою на перевезення пасажирів. Кілька років поспіль метрополітен намагається укласти цю угоду, та поки що безрезультатно. Ця угода є вкрай важливою для подальшого функціонування підприємства, обсяги перевезень якого часто перевищують 2 млн. пасажирів на добу.
Втім, питання забезпечення житлом працівників різних професій також перебуває на часі. Вирішення його дозволить не лише зберігати кваліфіковані кадри на підприємстві, а й залучати молодь.
Водночас, посланці від імені своїх колег висловили вдячність начальнику метрополітену за відчутну допомогу при вирішенні їх соціальних та побутових проблем.
Керівництво з розумінням поставилося до порушених машиністами проблем. Начальник метрополітену Петро Мірошников запевнив присутніх, що зробить все можливе для задоволення їх вимог, які вважає цілком справедливими.