Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Скорее всего победит Питер+Киевская отверточная сборкаА тендер между кем?
Киевская городская государственная администрация планирует в 2005 увеличить парк вагонов метро на 45 с 628 до 673 вагонов для увеличения интенсивности движения на действующих линиях.
Ага, как же, верю, 45 вагонов за 20 млн грн при стоимости одного вагона больше 2 млн. грн.На приобретение нового подвижного состава в 2005 Киевсовет запланировал 20 миллионов гривен.

Скорее всего, этих 20 млн. хватит только на 8 вагонов


Паралельно із будівництвом Лівобережної лінії метро будуватимуть новий житловий масив
МІСТО. Сьогодні в столичній мерії було презентовано передпроекті пропозиції щодо розвитку метрополітену на лівому березі Дніпра. Проектом передбачено продовжити Сирецько-Печерську лінію до станції Червоний Хутір. Також буде збудовано Лівобережну лінію, яка з’єднає Сирецько-Печерську та Святошинсько-Броварську лінії. Під час будівництва буде здійснено повну реконструкцію станції метро «Лівобережна» з будівництвом транспортної розв’язки. Планується, що будівництво Лівобережної лінії займе від семи до десяти років. Під час презентації проекту Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО запропонував розробити проект забудови уздовж нової лінії метро. «Треба розробити концепцію забудови житловими масивами. Там вистачить на три-чотири мільйони квадратних метрів житла. Колосальні площі біля метро. На три-чотири роки вистачить,» - сказав Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО, оглядаючи передпроектні розробки. За словами головного архітектора столиці Василя ПРИСЯЖНЮКА, невдовзі міська влада визначиться із розробниками проекту та строками будівництва.
http://pressinform.kiev.ua/read/9066.html
МІСТО. Сьогодні в столичній мерії було презентовано передпроекті пропозиції щодо розвитку метрополітену на лівому березі Дніпра. Проектом передбачено продовжити Сирецько-Печерську лінію до станції Червоний Хутір. Також буде збудовано Лівобережну лінію, яка з’єднає Сирецько-Печерську та Святошинсько-Броварську лінії. Під час будівництва буде здійснено повну реконструкцію станції метро «Лівобережна» з будівництвом транспортної розв’язки. Планується, що будівництво Лівобережної лінії займе від семи до десяти років. Під час презентації проекту Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО запропонував розробити проект забудови уздовж нової лінії метро. «Треба розробити концепцію забудови житловими масивами. Там вистачить на три-чотири мільйони квадратних метрів житла. Колосальні площі біля метро. На три-чотири роки вистачить,» - сказав Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО, оглядаючи передпроектні розробки. За словами головного архітектора столиці Василя ПРИСЯЖНЮКА, невдовзі міська влада визначиться із розробниками проекту та строками будівництва.
http://pressinform.kiev.ua/read/9066.html
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Во-во, это надо. Если линия будет наземной или типа лёгкого метро, это будет киевское Бутово. В Москве такоооой шум около эстакад...ОМЕЛЬЧЕНКО запропонував розробити проект забудови уздовж нової лінії метро
Правда, дома там старые, без звукоизоляции.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На Левом берегу (особенно в Старой Дарнице) коммуникаций - выше крыши (из-за схожих проблем застопорили в своё время метро на Теремки). И легче, и дешевле LRT.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Не зрозуміло тільки, де саме пройде лінія метро і де будуть житлові масиви. Десь біля дитячих таборів?Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО запропонував розробити проект забудови уздовж нової лінії метро. «Треба розробити концепцію забудови житловими масивами. Там вистачить на три-чотири мільйони квадратних метрів житла.
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
На глубине метров в 60 на левом берегу уж точно строить метро не будут. Для этого вроде бы нужна более рельефная поверхность. Так что - либо LTR, либо метро мелкого заложения, а тогда (во втором случаеmich писал(а):Какие могут быть коммуникации на глубине метров в 60 ?

Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Променад... над метрополітеном
На “Вокзальній”, “Дарниці”, “Лісовій” з’являться додаткові виходи, а на лівобережній частині Святошино-Броварської лінії зведуть шестикілометрове двоярусне перекриття, на якому розмістять торговельні та розважальні центри
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Хто з нас не вистоював у довжелезних чергах на спусках чи підйомах до столичної підземки. Особливо це відчутно в години пік. Тому метрополітенівці та метробудівці як можуть вирішують цю проблему: закуповують вагони, споруджують інші лінії, а на карті нашого міста періодично з’являються нові станції. Нинішнього року Київрада збільшила фінансування будівництва метрополітену на 46 мільйонів гривень. Отож загальна сума становить 237,5 мільйона гривень. Кошти передбачено не тільки на прокладання тунелів, проектні роботи, а й на реконструкцію діючих станцій. Через щорічне зростання пасажиропотоку на “Вокзальній”, “Дарниці”, “Лісовій” ледве встигають обслуговувати городян. Надмірна кількість пасажирів призводить до того, що поїзди часто рухаються з перебоями, трапляються зупинки і збої в роботі ескалаторів.
За словами директора з будівництва Київського метрополітену Олександра Охотнікова, одна з найстаріших станцій — “Вокзальна”, якій вже понад сорок років, давно потребує спорудження другого виходу. А оскільки її платформа розташована на значній глибині, всі заплановані “операції” коштуватимуть замовникові майже вісімдесят мільйонів гривень. Роботи планують завершити протягом двох років. Так, на новому виході працюватимуть чотири ескалатори. Які саме — Санкт-Петербурзького заводу чи Крюківського, згодом визначить тендер. Щоправда, вітчизняні вже зарекомендували себе як надійні агрегати. Перші з них нещодавно було встановлено на станції “Сирецька”. В перспективі другий вихід з “Вокзальної” стане ще й пересадочним вузлом на Подільсько-Воскресенську лінію. Із всіх запропонованих варіантів замовники обрали найбільш зручний і комфортний для пасажирів. Спочатку тут збудують підземний вестибюль, з якого можна буде потрапити на Привокзальну площу, до ринку, а також на Північну платформу, звідки вирушають приміські електрички.
Не менш перевантажена й інша станція Святошинсько-Броварської лінії — “Лісова”. Щодня нею користуються до вісімдесяти тисяч осіб. Щоправда, на противагу “Вокзальній” вона збудована в наземному варіанті, тож спорудження другого виходу та його подальша експлуатація обійдеться фахівцям значно дешевше. До того ж, тут вже готовий вестибюль, галерея для підйомників і частина підземного переходу, який проляже під Броварським шосе з виходом до автобусних зупинок та ринку. Будівельникам залишиться лише оздобити залізобетонну конструкцію та змонтувати два чотирнадцятиметрові ескалатори, призначені для станцій неглибокого залягання. А ще встановити турнікети. Завершити будівництво об’єкта передбачено протягом нинішнього року.
Одночасно прокладатиметься другий вихід на станції “Дарниця”. Вона теж є однією з найбільш завантажених (обслуговує щодоби понад шістдесят тисяч пасажирів). А має всього один неширокий прохід до платформи. Тут узагалі не встановлюватимуть підйомники. А зведуть лише вихід мостового типу. Звідси можна буде потрапити з одного боку до зупинок громадського транспорту на вулицю Попудренка, а з другого — через Броварський проспект до готелю “Братислава”.
Інститут “Укрметротунельпроект” та Дирекція будівництва столичної підземки розробляють накриття лівобережної частини Святошинсько-Броварської лінії. Спочатку “одягнуть шапку” на шестикілометровому відтинку від станції “Лісова” до “Дарниці”. Це буде дво- чи триярусна споруда естакадного типу. На ній розмістять торговельні точки і так звані променад-зони, тобто місця для відпочинку. Окрім цього, за словами Олександра Охотнікова, навісне покриття закриватиме колії метрополітену від атмосферних опадів, прямих сонячних променів, котрі заважають роботі машиністів. До того ж, нововведення захистить від появи сторонніх у небезпечних місцях, збереже майно від частих випадків вандалізму. А також сприятиме зменшенню в переходах несанкціонованої та стихійної торгівлі. Адже саме для цивілізованого продажу товарів тут виділять другий ярус. На третьому ж з’явиться впорядковане місце для відпочинку городян. Звідти вони зможуть милуватися навколишніми краєвидами. Тут буде ще вдосталь розважальних пунктів. Нове перекриття метрополітену сприятиме і покращенню зовнішнього вигляду територій, де раніше можна було побачити лише сірі бетонні паркани.
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=2620&page=7
На “Вокзальній”, “Дарниці”, “Лісовій” з’являться додаткові виходи, а на лівобережній частині Святошино-Броварської лінії зведуть шестикілометрове двоярусне перекриття, на якому розмістять торговельні та розважальні центри
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Хто з нас не вистоював у довжелезних чергах на спусках чи підйомах до столичної підземки. Особливо це відчутно в години пік. Тому метрополітенівці та метробудівці як можуть вирішують цю проблему: закуповують вагони, споруджують інші лінії, а на карті нашого міста періодично з’являються нові станції. Нинішнього року Київрада збільшила фінансування будівництва метрополітену на 46 мільйонів гривень. Отож загальна сума становить 237,5 мільйона гривень. Кошти передбачено не тільки на прокладання тунелів, проектні роботи, а й на реконструкцію діючих станцій. Через щорічне зростання пасажиропотоку на “Вокзальній”, “Дарниці”, “Лісовій” ледве встигають обслуговувати городян. Надмірна кількість пасажирів призводить до того, що поїзди часто рухаються з перебоями, трапляються зупинки і збої в роботі ескалаторів.
За словами директора з будівництва Київського метрополітену Олександра Охотнікова, одна з найстаріших станцій — “Вокзальна”, якій вже понад сорок років, давно потребує спорудження другого виходу. А оскільки її платформа розташована на значній глибині, всі заплановані “операції” коштуватимуть замовникові майже вісімдесят мільйонів гривень. Роботи планують завершити протягом двох років. Так, на новому виході працюватимуть чотири ескалатори. Які саме — Санкт-Петербурзького заводу чи Крюківського, згодом визначить тендер. Щоправда, вітчизняні вже зарекомендували себе як надійні агрегати. Перші з них нещодавно було встановлено на станції “Сирецька”. В перспективі другий вихід з “Вокзальної” стане ще й пересадочним вузлом на Подільсько-Воскресенську лінію. Із всіх запропонованих варіантів замовники обрали найбільш зручний і комфортний для пасажирів. Спочатку тут збудують підземний вестибюль, з якого можна буде потрапити на Привокзальну площу, до ринку, а також на Північну платформу, звідки вирушають приміські електрички.
Не менш перевантажена й інша станція Святошинсько-Броварської лінії — “Лісова”. Щодня нею користуються до вісімдесяти тисяч осіб. Щоправда, на противагу “Вокзальній” вона збудована в наземному варіанті, тож спорудження другого виходу та його подальша експлуатація обійдеться фахівцям значно дешевше. До того ж, тут вже готовий вестибюль, галерея для підйомників і частина підземного переходу, який проляже під Броварським шосе з виходом до автобусних зупинок та ринку. Будівельникам залишиться лише оздобити залізобетонну конструкцію та змонтувати два чотирнадцятиметрові ескалатори, призначені для станцій неглибокого залягання. А ще встановити турнікети. Завершити будівництво об’єкта передбачено протягом нинішнього року.
Одночасно прокладатиметься другий вихід на станції “Дарниця”. Вона теж є однією з найбільш завантажених (обслуговує щодоби понад шістдесят тисяч пасажирів). А має всього один неширокий прохід до платформи. Тут узагалі не встановлюватимуть підйомники. А зведуть лише вихід мостового типу. Звідси можна буде потрапити з одного боку до зупинок громадського транспорту на вулицю Попудренка, а з другого — через Броварський проспект до готелю “Братислава”.
Інститут “Укрметротунельпроект” та Дирекція будівництва столичної підземки розробляють накриття лівобережної частини Святошинсько-Броварської лінії. Спочатку “одягнуть шапку” на шестикілометровому відтинку від станції “Лісова” до “Дарниці”. Це буде дво- чи триярусна споруда естакадного типу. На ній розмістять торговельні точки і так звані променад-зони, тобто місця для відпочинку. Окрім цього, за словами Олександра Охотнікова, навісне покриття закриватиме колії метрополітену від атмосферних опадів, прямих сонячних променів, котрі заважають роботі машиністів. До того ж, нововведення захистить від появи сторонніх у небезпечних місцях, збереже майно від частих випадків вандалізму. А також сприятиме зменшенню в переходах несанкціонованої та стихійної торгівлі. Адже саме для цивілізованого продажу товарів тут виділять другий ярус. На третьому ж з’явиться впорядковане місце для відпочинку городян. Звідти вони зможуть милуватися навколишніми краєвидами. Тут буде ще вдосталь розважальних пунктів. Нове перекриття метрополітену сприятиме і покращенню зовнішнього вигляду територій, де раніше можна було побачити лише сірі бетонні паркани.
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=2620&page=7
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Все это, конечно, хорошо, вот только второй выход не поможет разгрузить Вокзальную. Вместо толпы на входе будем иметь толпу на платформе. Без ПВЛ тут никуда, а появится она не раньше 2007 года. Так что увы, господин предводитель, плохие шансы (С) О.И. Бендер
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно