Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
________Dimon писал(а):А вот рельсов в 2007 году заменили мало. Не до конца заменили рельсы на участках "Берестейська-Шулявська", "Шулявська - Берестейська", "Майдан Незалежності - Поштова Площа". На СПЛ мало ездил - по-этому трудно что-то сказать.
Ну вот. Не успел написать, нак на станциях "Святошин" по 1 пути и "Берестейська" по 2 пути заменили старые рельсы на новые.
Люблю пневматику!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
30-01-2008
Нещодавно службою електропостачання Київського метрополітену завершено роботи із заміни запобіжників у ланцюгах управління швидкодіючих вимикачів мережі живлення контактної рейки по станції „Хрещатик”.
Виконання таких робіт сприятиме підвищенню надійності живлення контактної мережі 825В та рівня безпеки руху поїздів і перевезення пасажирів.
[hr]
Інформаційне повідомлення.
31-01-2008
31 січня 2008 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради на тему: „Застосування на діючих лініях Київського метрополітену та лініях, що будуються, тунельних ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ліфтів вітчизняного виробництва або тих, що виробляються країнами далекого та ближнього зарубіжжя”.
На запрошення Київського метрополітену, у роботі техніко-економічної ради взяли участь представники українських та російських підприємств-виробників цієї продукції, а також зарубіжних, зокрема з Німеччини, Італії, Кореї, Фінляндії, Швейцарії.
Відкриваючи засідання, голова техніко-економічної ради, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, зазначив: „Зважаючи на заплановані темпи розвитку, для Київського метрополітену на часі стоїть прийняття відповідальних рішень, серед яких і придбання такого обладнання як ескалатори та ліфти. Ми хочемо, щоб на нових станціях експлуатувалась сучасна і надійна техніка. Я впевнений, що сьогоднішнє засідання буде корисним не лише представникам метрополітену, а й усім, хто тут зібрався. Разом з вами я очікую від наради плідних результатів. Наше взаємовигідне співробітництво дозволить більше дізнатись і про нові напрацювання, і обмінятися досвідом експлуатації необхідного нам устаткування. Безумовно, це дасть змогу рухатися далі і приймати правильні рішення при виборі нового обладнання. Висловлюю надію, що наше знайомство сприятиме подальшій тісній співпраці”.
З інформаційним повідомленням про результати вивчення виробництва та експлуатації ескалаторів і ліфтів європейських виробників та можливостями застосування їх у Київському метрополітені виступив головний інженер ескалаторної служби Михайло Семенцов. Далі досвідом застосування у метрополітенах ескалаторів, ліфтів та пасажирських конвеєрів, їх конкретними техніко-економічними показниками поділилися гості: Томас Каузел – компанія „Шиндлер” зі Швейцарії, Аугштайн Фолькер – компанія „ТиссенКрупп Фартреппен ГмбХ” з Німеччини, Володимир Шуневич – сервісний центр компанії „ТиссенКрупп Елевейтор Україна”, Володимир Бондаренко – „Науково-виробниче підприємство „Більшовик”, Кирило Муравйов – ЗАТ „ЕЛЕС” з Росії, Андрій Гетьман – АТ „Крюковський вагонзавод”, Дмитро Краєв – представник компанії „HYUNDAI CORPORATION” в країнах СНД, Михайло Пономаренко – ЗАТ „ОТІС”, Сальваторе Паравіа – компанія „Paravia Ascensori spa” з Італії, Володимир Глухов – Московський метрополітен, Юрій Гришечкін – Міжнародна Асоціація „Метро” з Росії.
Підбиваючи підсумки проведення техніко-економічної ради, Петро Мірошников підкреслив, що надає виключне значення таким заходам. З огляду на стислі терміни, вже найближчим часом на заводи-виробники буде направлено листи з проханням надати інформацію щодо технічних параметрів ескалаторів, які вони випускають, з метою якісної підготовки Київського метрополітену до проведення тендерів, а також для опрацювання питань щодо адаптування нових ескалаторів до існуючих станцій та тих, що будуються та проектуються. Повною мірою це стосується й закупівлі ліфтів для переміщення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Для довідки: Київський метрополітен налічує 45 станцій, на 24-х з них в експлуатації знаходиться 115 ескалаторів, 8 з яких — вітчизняного виробництва. 33 ескалатори експлуатуються більше 40 років і 10 ескалаторів — понад 30 років. До 2011 року для облаштування нових станцій Київському метрополітену необхідно придбати 86 ескалаторів, 14 з яких — висотою підйому понад 40м.
30-01-2008
Нещодавно службою електропостачання Київського метрополітену завершено роботи із заміни запобіжників у ланцюгах управління швидкодіючих вимикачів мережі живлення контактної рейки по станції „Хрещатик”.
Виконання таких робіт сприятиме підвищенню надійності живлення контактної мережі 825В та рівня безпеки руху поїздів і перевезення пасажирів.
[hr]
Інформаційне повідомлення.
31-01-2008
31 січня 2008 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради на тему: „Застосування на діючих лініях Київського метрополітену та лініях, що будуються, тунельних ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ліфтів вітчизняного виробництва або тих, що виробляються країнами далекого та ближнього зарубіжжя”.
На запрошення Київського метрополітену, у роботі техніко-економічної ради взяли участь представники українських та російських підприємств-виробників цієї продукції, а також зарубіжних, зокрема з Німеччини, Італії, Кореї, Фінляндії, Швейцарії.
Відкриваючи засідання, голова техніко-економічної ради, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, зазначив: „Зважаючи на заплановані темпи розвитку, для Київського метрополітену на часі стоїть прийняття відповідальних рішень, серед яких і придбання такого обладнання як ескалатори та ліфти. Ми хочемо, щоб на нових станціях експлуатувалась сучасна і надійна техніка. Я впевнений, що сьогоднішнє засідання буде корисним не лише представникам метрополітену, а й усім, хто тут зібрався. Разом з вами я очікую від наради плідних результатів. Наше взаємовигідне співробітництво дозволить більше дізнатись і про нові напрацювання, і обмінятися досвідом експлуатації необхідного нам устаткування. Безумовно, це дасть змогу рухатися далі і приймати правильні рішення при виборі нового обладнання. Висловлюю надію, що наше знайомство сприятиме подальшій тісній співпраці”.
З інформаційним повідомленням про результати вивчення виробництва та експлуатації ескалаторів і ліфтів європейських виробників та можливостями застосування їх у Київському метрополітені виступив головний інженер ескалаторної служби Михайло Семенцов. Далі досвідом застосування у метрополітенах ескалаторів, ліфтів та пасажирських конвеєрів, їх конкретними техніко-економічними показниками поділилися гості: Томас Каузел – компанія „Шиндлер” зі Швейцарії, Аугштайн Фолькер – компанія „ТиссенКрупп Фартреппен ГмбХ” з Німеччини, Володимир Шуневич – сервісний центр компанії „ТиссенКрупп Елевейтор Україна”, Володимир Бондаренко – „Науково-виробниче підприємство „Більшовик”, Кирило Муравйов – ЗАТ „ЕЛЕС” з Росії, Андрій Гетьман – АТ „Крюковський вагонзавод”, Дмитро Краєв – представник компанії „HYUNDAI CORPORATION” в країнах СНД, Михайло Пономаренко – ЗАТ „ОТІС”, Сальваторе Паравіа – компанія „Paravia Ascensori spa” з Італії, Володимир Глухов – Московський метрополітен, Юрій Гришечкін – Міжнародна Асоціація „Метро” з Росії.
Підбиваючи підсумки проведення техніко-економічної ради, Петро Мірошников підкреслив, що надає виключне значення таким заходам. З огляду на стислі терміни, вже найближчим часом на заводи-виробники буде направлено листи з проханням надати інформацію щодо технічних параметрів ескалаторів, які вони випускають, з метою якісної підготовки Київського метрополітену до проведення тендерів, а також для опрацювання питань щодо адаптування нових ескалаторів до існуючих станцій та тих, що будуються та проектуються. Повною мірою це стосується й закупівлі ліфтів для переміщення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Для довідки: Київський метрополітен налічує 45 станцій, на 24-х з них в експлуатації знаходиться 115 ескалаторів, 8 з яких — вітчизняного виробництва. 33 ескалатори експлуатуються більше 40 років і 10 ескалаторів — понад 30 років. До 2011 року для облаштування нових станцій Київському метрополітену необхідно придбати 86 ескалаторів, 14 з яких — висотою підйому понад 40м.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
01-02-2008
При плановому комісійному огляді станцій метрополітену, що проводиться двічі на рік, керівництвом метрополітену було прийнято рішення про проведення дослідної експлуатації емблеми „М” з використанням світлового кабелю.
З цією метою 30 січня 2008 року на виході станції „Лівобережна” встановлено дослідний зразок емблеми „М”, виконаний із застосуванням світлового кабелю (Duralight) напругою живлення 220В.
Експеримент триватиме протягом одного місяця, після чого буде прийняте рішення про доцільність використання емблем „М” з новим освітленням.
Нині на об’єктах Київського метрополітену використовуються емблеми „М” із газосвітними трубками, які живляться напругою 10кВ.
[hr]
И как оно выглядит, никто не видел еще?
01-02-2008
При плановому комісійному огляді станцій метрополітену, що проводиться двічі на рік, керівництвом метрополітену було прийнято рішення про проведення дослідної експлуатації емблеми „М” з використанням світлового кабелю.
З цією метою 30 січня 2008 року на виході станції „Лівобережна” встановлено дослідний зразок емблеми „М”, виконаний із застосуванням світлового кабелю (Duralight) напругою живлення 220В.
Експеримент триватиме протягом одного місяця, після чого буде прийняте рішення про доцільність використання емблем „М” з новим освітленням.
Нині на об’єктах Київського метрополітену використовуються емблеми „М” із газосвітними трубками, які живляться напругою 10кВ.
[hr]
З цією метою 30 січня 2008 року на виході станції „Лівобережна” встановлено дослідний зразок емблеми „М”, виконаний із застосуванням світлового кабелю (Duralight) напругою живлення 220В.
И как оно выглядит, никто не видел еще?
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Вот здесь хорошо описано о дюралайте и неоновых лампах на эмблемах метро.
PS Неоновая лампа стоит значительно дороже дюралайтовой трубки.
PS Неоновая лампа стоит значительно дороже дюралайтовой трубки.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
После вопроса № 81
И таки да, не почистили (или как?), а сделали дюралайтовые буквы "М" (пока не на Университете)...
начальство КП КМ задумалось: а не почистить ли?на вестибюле "Университета" красивые металлические буквы "М" в вензелях. Вы могли бы дать указание соотвествующей службе, чтобы их отчистили до блеска от слоя пятнадцатилетней грязи?
И таки да, не почистили (или как?), а сделали дюралайтовые буквы "М" (пока не на Университете)...

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
А ларчик просто открывается.
Дело в том, что на том выходе Левобережки, где поставили дюралайт, уже месяца два как сломана неоновая лампа. То ли в нее кто-то чем-то запустил, то ли еще что. Отсюда и "эксперемент" с дюралайтом (читай: "нечем было заменить лампу").
Так что вопрос №81 и другие версии тут совершенно не причем.
Дело в том, что на том выходе Левобережки, где поставили дюралайт, уже месяца два как сломана неоновая лампа. То ли в нее кто-то чем-то запустил, то ли еще что. Отсюда и "эксперемент" с дюралайтом (читай: "нечем было заменить лампу").
Так что вопрос №81 и другие версии тут совершенно не причем.
Здесь могла быть моя подпись...
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
04-02-2008
4 лютого 2008 року начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь у засіданні „круглого столу”, організованого газетою „Хрещатик” та тижневиком „Українська столиця”.
Заявлена тема „Київський метрополітен: проблеми розвитку” не залишила байдужими ні чисельні ЗМІ, присутні на засіданні, ні представницьке коло фахівців, чия професійна діяльність тісно пов’язана з метрополітеном. Серед них — Володимир Петренко, голова правління ВАТ „Київ метробуд”; Віктор Янікін, директор ДП „ПІ „Укрметротунельпроект”; Іван Новохатський, перший заступник начальника Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації КМДА, Василь Боковий, головний геолог КП „Спеціалізованого управління протизсувних підземних робіт” та інші.
Оскільки питання для обговорення, запропоновані організаторами, стосувалися головним чином нинішнього стану столичної підземки та її розвитку, вступне слово надали начальнику Київського метрополітену Петру Мірошникову. У своєму виступі він розповів про своє бачення розвитку метрополітену упродовж найближчих чотирьох років, які об’єкти і в які терміни планується ввести в експлуатацію, якими темпами і в яких розмірах поповнюватиметься рухомий склад метрополітену, коли і як будуть впроваджені сучасні системи ефективного управління метрополітеном, про роль міської влади в розбудові підприємства тощо. Що стосується перспективи розвитку, то тут все гаразд.
Водночас, за словами Мірошникова, вже кілька років поспіль недостатньо фінансуються експлуатаційні потреби метрополітену, і це викликає велике занепокоєння. Причина відома: низький тариф на проїзд не покриває витрат метрополітену на його утримання. Це питання потребує негайного вирішення.
Начальник метрополітену наголосив, що не розглядає проблему лише під кутом підвищення оплати проїзду, але чи спроможний міський бюджет дотувати метрополітен повністю, коли прогнозована сума збитків на 2008 рік сягає 500 млн.грн. Питання поки що залишається відкритим.
Наостанок Петро Мірошников відповів на запитання журналістів.
_
04-02-2008
4 лютого 2008 року начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь у засіданні „круглого столу”, організованого газетою „Хрещатик” та тижневиком „Українська столиця”.
Заявлена тема „Київський метрополітен: проблеми розвитку” не залишила байдужими ні чисельні ЗМІ, присутні на засіданні, ні представницьке коло фахівців, чия професійна діяльність тісно пов’язана з метрополітеном. Серед них — Володимир Петренко, голова правління ВАТ „Київ метробуд”; Віктор Янікін, директор ДП „ПІ „Укрметротунельпроект”; Іван Новохатський, перший заступник начальника Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації КМДА, Василь Боковий, головний геолог КП „Спеціалізованого управління протизсувних підземних робіт” та інші.
Оскільки питання для обговорення, запропоновані організаторами, стосувалися головним чином нинішнього стану столичної підземки та її розвитку, вступне слово надали начальнику Київського метрополітену Петру Мірошникову. У своєму виступі він розповів про своє бачення розвитку метрополітену упродовж найближчих чотирьох років, які об’єкти і в які терміни планується ввести в експлуатацію, якими темпами і в яких розмірах поповнюватиметься рухомий склад метрополітену, коли і як будуть впроваджені сучасні системи ефективного управління метрополітеном, про роль міської влади в розбудові підприємства тощо. Що стосується перспективи розвитку, то тут все гаразд.
Водночас, за словами Мірошникова, вже кілька років поспіль недостатньо фінансуються експлуатаційні потреби метрополітену, і це викликає велике занепокоєння. Причина відома: низький тариф на проїзд не покриває витрат метрополітену на його утримання. Це питання потребує негайного вирішення.
Начальник метрополітену наголосив, що не розглядає проблему лише під кутом підвищення оплати проїзду, але чи спроможний міський бюджет дотувати метрополітен повністю, коли прогнозована сума збитків на 2008 рік сягає 500 млн.грн. Питання поки що залишається відкритим.
Наостанок Петро Мірошников відповів на запитання журналістів.

