Інформаційне повідомлення.
30-01-2008
Нещодавно службою електропостачання Київського метрополітену завершено роботи із заміни запобіжників у ланцюгах управління швидкодіючих вимикачів мережі живлення контактної рейки по станції „Хрещатик”.
Виконання таких робіт сприятиме підвищенню надійності живлення контактної мережі 825В та рівня безпеки руху поїздів і перевезення пасажирів.
[hr]
Інформаційне повідомлення.
31-01-2008
31 січня 2008 року у Київському метрополітені відбулося засідання техніко-економічної ради на тему: „Застосування на діючих лініях Київського метрополітену та лініях, що будуються, тунельних ескалаторів, пасажирських конвеєрів та ліфтів вітчизняного виробництва або тих, що виробляються країнами далекого та ближнього зарубіжжя”.
На запрошення Київського метрополітену, у роботі техніко-економічної ради взяли участь представники українських та російських підприємств-виробників цієї продукції, а також зарубіжних, зокрема з Німеччини, Італії, Кореї, Фінляндії, Швейцарії.
Відкриваючи засідання, голова техніко-економічної ради, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, зазначив: „Зважаючи на заплановані темпи розвитку, для Київського метрополітену на часі стоїть прийняття відповідальних рішень, серед яких і придбання такого обладнання як ескалатори та ліфти. Ми хочемо, щоб на нових станціях експлуатувалась сучасна і надійна техніка. Я впевнений, що сьогоднішнє засідання буде корисним не лише представникам метрополітену, а й усім, хто тут зібрався. Разом з вами я очікую від наради плідних результатів. Наше взаємовигідне співробітництво дозволить більше дізнатись і про нові напрацювання, і обмінятися досвідом експлуатації необхідного нам устаткування. Безумовно, це дасть змогу рухатися далі і приймати правильні рішення при виборі нового обладнання. Висловлюю надію, що наше знайомство сприятиме подальшій тісній співпраці”.
З інформаційним повідомленням про результати вивчення виробництва та експлуатації ескалаторів і ліфтів європейських виробників та можливостями застосування їх у Київському метрополітені виступив головний інженер ескалаторної служби Михайло Семенцов. Далі досвідом застосування у метрополітенах ескалаторів, ліфтів та пасажирських конвеєрів, їх конкретними техніко-економічними показниками поділилися гості: Томас Каузел – компанія „Шиндлер” зі Швейцарії, Аугштайн Фолькер – компанія „ТиссенКрупп Фартреппен ГмбХ” з Німеччини, Володимир Шуневич – сервісний центр компанії „ТиссенКрупп Елевейтор Україна”, Володимир Бондаренко – „Науково-виробниче підприємство „Більшовик”, Кирило Муравйов – ЗАТ „ЕЛЕС” з Росії, Андрій Гетьман – АТ „Крюковський вагонзавод”, Дмитро Краєв – представник компанії „HYUNDAI CORPORATION” в країнах СНД, Михайло Пономаренко – ЗАТ „ОТІС”, Сальваторе Паравіа – компанія „Paravia Ascensori spa” з Італії, Володимир Глухов – Московський метрополітен, Юрій Гришечкін – Міжнародна Асоціація „Метро” з Росії.
Підбиваючи підсумки проведення техніко-економічної ради, Петро Мірошников підкреслив, що надає виключне значення таким заходам. З огляду на стислі терміни, вже найближчим часом на заводи-виробники буде направлено листи з проханням надати інформацію щодо технічних параметрів ескалаторів, які вони випускають, з метою якісної підготовки Київського метрополітену до проведення тендерів, а також для опрацювання питань щодо адаптування нових ескалаторів до існуючих станцій та тих, що будуються та проектуються. Повною мірою це стосується й закупівлі ліфтів для переміщення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Для довідки: Київський метрополітен налічує 45 станцій, на 24-х з них в експлуатації знаходиться 115 ескалаторів, 8 з яких — вітчизняного виробництва. 33 ескалатори експлуатуються більше 40 років і 10 ескалаторів — понад 30 років. До 2011 року для облаштування нових станцій Київському метрополітену необхідно придбати 86 ескалаторів, 14 з яких — висотою підйому понад 40м.