Страница 104 из 244

Добавлено: 05 фев 2008, 09:38
Метробудівець
На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн.

На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн. Про це сьогодні повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников під час засідання круглого столу.

«Цього року міська влада нам виділила значні кошти, нічого схожого метрополітен раніше не отримував», – розповів Петро Мірошников. За дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, зазначені кошти мають бути спрямовані на розширення ліній метрополітену та розвантаження цього виду транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

За словами Петра Мірошникова, у січні 2007 року метро користувалися 1 млн. 700 тис. осіб на добу, а в грудні цього ж року – 2 млн. 200 тис. За інтенсивністю Київський метрополітен, інтервал руху потягів якого становить 90 секунд, тримає першість серед країн СНД, обігнавши Москву та Санкт-Петербург. Розвантажити метро наразі можливо лише за рахунок його розбудови. Зараз фінансується будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська». Також подовжуються існуючі лінії. Зокрема, цього року планується відкрити 3 нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії: «Голосіївську», «Деміївську» та «Васильківську».

Також, за словами пана Мірошникова, передбачено введення в експлуатацію станції «Червоний хутір» на Сирецько-Печерській лінії.

Окрім того, ведеться робота над плануванням побудови другого пересадочного вузла між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Новозбудований вузол буде розраховано на пасажиропотік, який очікується у 2010 році.

Добавлено: 06 фев 2008, 17:01
FerrariF1racing
Інформаційне повідомлення.
06-02-2008

З 16 липня 2007 року в Київському метрополітені у цілодобовому режимі діє “гаряча телефонна лінія”, на яку протягом 6-ти місяців від пасажирів метрополітену надійшло 2925 дзвінків. На 2018 з них відповіли оператори. 874 дзвінки було зареєстровано відділом зі звернень громадян метрополітену і направлено для розгляду та підготовки відповідей в структурні підрозділи метрополітену.

Найбільша кількість дзвінків надійшла стосовно: несанкціонованої торгівлі – 102; пільгового проїзду інвалідів та військовослужбовців – 53; незадоволення роботою кас – 52; нетактовної поведінки працівників метрополітену – 52; невдоволення пасажирами графіком руху та швидкістю поїздів – 31; незадоволення ремонтом ескалаторів на станціях - 26; затиснення дверима пасажирів, які намагалися зайти до вагону після оголошення про закриття дверей, внаслідок чого були травмовані – 21; незадоволення засміченістю вагонів і станцій – 21; звернень пасажирів, які порушують правила користування проїзними квитками – 20; незадоволення якістю оголошень у вагонах – 19; незадовільної роботи пасажирської автоматики – 17; недостатньої вентиляції та протягів у вагонах – 16.

На звернення пасажирів, які повідомили адресу, надавались письмові відповіді (за їх згодою). Пасажирам, які залишили тільки контактний телефон, відповідь надавалась усно по телефону. Звернення без адреси і контактного телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для реагування та вжиття необхідних заходів.

Добавлено: 07 фев 2008, 11:09
Метробудівець
Станция метро «Хрещатик» стала вежливее (ФОТО)

Метро становится добрее. Вчера утром на входных дверях станции «Хрещатик» уже появились первые вежливые надписи, сообщает Сегодня .

При помощи доброты хотят отвадить от подземки самоубийц. К наклейкам «Придерживайте двери» приклеили еще и слово «Пожалуйста». Впрочем, в глаза они не бросаются, и большинство людей проходят мимо, не обращая внимания на новую наклейку. Те, кто замечает, новинку одобряют.

В пресс-службе метрополитена рассказали, что пока это единичный случай — на других станциях такого еще нет. Пока проект «Вежливость» в стадии решения, руководители департаментов думают, как лучше все организовать. А на «Крещатике» просто нашли какие-то старые наклейки. Их и прицепили к дверям.

Изображение

Добавлено: 07 фев 2008, 14:27
IRJ
В старое доброе время я помню, что _всегда_ придерживали двери.

Добавлено: 07 фев 2008, 16:01
Sinoptik
К сожалению, сейчас козлов стало намного больше. :( Придерживает двери очень малое количество народу.

Добавлено: 07 фев 2008, 18:31
Domszyn
Если идет большой поток людей, то проще закрепить двери в открытом положении, чем просить людей придерживать двери. Это замедляет скорость движения.

Добавлено: 07 фев 2008, 20:27
Sinoptik
Поток людей не постоянный. А зимой держать двери открытыми... Эдак метрополитен разорится на оплачивании больничных листов Контролёрам АКП. ;)

Добавлено: 07 фев 2008, 20:30
sashman
У АКП в "стакане" есть печка, а вот приток холодного воздуха - это не хорошо. Не зря в зимнее время ставят две пары дверей и включают тепловую завесу.

Добавлено: 07 фев 2008, 20:37
Sinoptik
Видимо просто ты никогда не был в ситуации, когда в ж спину печет, а в лицо холодно. В результате - на спине испарина, в итоге простуда, или еще хуже, воспаление легких. Печь в стакане КАКП не спасет.

Добавлено: 07 фев 2008, 20:43
sashman
Считал, что конструкция кабины предотвращает от сидения на сквозняке.

Добавлено: 07 фев 2008, 22:07
Domszyn
Мое сообщение было написано под впечатлением от выхода с Вокзальной в час пик. Понятное дело, что держать двери открытыми постоянно и на всех станциях не имеет смысла.

Добавлено: 07 фев 2008, 23:19
Sinoptik
sashman писал(а):Считал, что конструкция кабины предотвращает от сидения на сквозняке.
Все верно. Также она предотвращает нормальную циркуляцию воздуха внутри нее, особенно при вкл. печке. Поэтому спина мокрая. А только вышел - и простуда.

Добавлено: 08 фев 2008, 18:37
FerrariF1racing
Інформаційне повідомлення.
08-02-2008

У Київському метрополітені впроваджуються нові високонадійні мікропроцесорні системи автоматичного регулювання руху поїздів. Донині в жодному метрополітені країн колишнього радянського союзу таких систем немає.

На сьогоднішній день мікропроцесорними системами управління руху поїздів обладнано електродепо "Харківське", станції "Бориспільська" та "Сирець".

Нововведення дозволить значно скоротити експлуатаційні витрати і розширити функціональні можливості пристроїв автоматичного регулювання руху поїздів.

Відтепер під час будівництва нових ліній і станцій будуть застосовуватись виключно вищевказані мікропроцесорні системи регулювання руху поїздів.

Добавлено: 09 фев 2008, 00:13
Sinoptik
ЯТП, это СЦБ переводят на "цифру"? Ой, и намаются они с ней...

Добавлено: 09 фев 2008, 00:29
vv
НЯП на цифру переводят только новопостроенные участки.